Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rkc-Cambuur

Gestart door Specuveter, oktober 19, 2025, 09:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (4.8%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (4.8%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Souren
0 (0%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
16 (76.2%)
van der Sande
0 (0%)
Kooistra
1 (4.8%)
Henstra
0 (0%)
Binder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 30, 2025, 12:28:02

Vlampiep

Vd Sande zou ook eens mee moeten verdedigen, loopt er bij als een reservewiel.
Hoogmoed van het elftal ko t voor de val, er zit totaal geen beleving in en het loopt niet.
Hier lopen we echt een eerste blauwe oog op.

Harry L.

Citaat van: Bens op oktober 24, 2025, 20:43:13
Het ontbreekt ook bij Cambuur aan een goede spits.

Prioriteit nummer ??n

AL

Amofa sowiesp erg zwak vandaag.

Mp

Kooistra achterin is geen goed idee.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

En weer geen spits ??

Destroyer

Citaat van: Mp op oktober 24, 2025, 20:45:38
Kooistra achterin is geen goed idee.

Kan echt niet
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Trainert!

Was weer te verwachten.

Galdiano

Citaat van: AL op oktober 24, 2025, 20:45:30
Amofa sowiesp erg zwak vandaag.

Laatste weken al niet goed. Zou het door Baouf komen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Poetser


Korezev

Citaat van: Bens op oktober 24, 2025, 20:43:13
Het ontbreekt ook bij Cambuur aan een goede spits.
Dat is nieuws

Bens

De eerste nederlaag zit er aan te komen.

Galdiano

We zijn zo kwetsbaar in de ruimte achter de verdediging. Dit zat er aan te komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op oktober 24, 2025, 20:46:03
Waar is onze spits?

Op de bank. Omdat Balk altijd moet spelen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

hobbes