Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rkc-Cambuur

Gestart door Specuveter, oktober 19, 2025, 09:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (4.8%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (4.8%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Souren
0 (0%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
16 (76.2%)
van der Sande
0 (0%)
Kooistra
1 (4.8%)
Henstra
0 (0%)
Binder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 30, 2025, 12:28:02

Josli

Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 21:57:11
Ferrah slingert in het laatste kwartier 14 ballen voor maar zonder echte spits kun je die ballen net zo goed het stadion uit schieten. Die lui geven 1 bal voor en je ziet gelijk dat daar een echte spits staat.
Tja wij hadden Visser, Binder en Rolke. En dan staat er nog niemand. Maar door alle wisselingen is alle organisatie zoek. Ik snap dat niet hoor. Die wissels van Hensta en Rolke, totaal onnodig.

anderszchristian

Citaat van: Josli op oktober 24, 2025, 22:03:23
Tja wij hadden Visser, Binder en Rolke. En dan staat er nog niemand. Maar door alle wisselingen is alle organisatie zoek. Ik snap dat niet hoor. Die wissels van Hensta en Rolke, totaal onnodig.
Eens. Ik noemde het al gekscherend Henk zijn 'ik weet het niet meer' fase, dan weet je dat je kunt wegzappen. Ik snap dat je nog een goal wil maken maar dat doe je niet door je hele organisatie over hoop te halen terwijl je centrum al niet zijn beste wedstrijd speelt.

Harry L.

Citaat van: Josli op oktober 24, 2025, 22:03:23
Tja wij hadden Visser, Binder en Rolke. En dan staat er nog niemand. Maar door alle wisselingen is alle organisatie zoek. Ik snap dat niet hoor. Die wissels van Hensta en Rolke, totaal onnodig.

Binder brengen is ook totaal nutteloos, of krijgt die minuten om hem in de winter te verkopen. Die heeft werkelijk niks wat je nodig hebt om betaald voetbal te spelen

Trainert!

Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:03:15
En dan te bedenken dat je Boersma (die er vanavond weer 1 inprikt) gratis op kunt halen. Lambooij wake up! Niet weer promotie mislopen door het gebrek aan een kwalitatieve spits.

Als wij het al moeten hebben van Boersma, kunnen we beter ophouden.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Harry L. op oktober 24, 2025, 22:06:36
of krijgt die minuten om hem in de winter te verkopen.

Als Lambooij dat voor elkaar krijgt, verdient hij echt een standbeeld :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Harry L.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 24, 2025, 22:08:48
Als Lambooij dat voor elkaar krijgt, verdient hij echt een standbeeld :_schater

Absoluut :_schater

De Gast

Citaat van: Trainert! op oktober 24, 2025, 22:08:12
Als wij het al moeten hebben van Boersma, kunnen we beter ophouden.

Age Heins Boersma  :?

De Gast

Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:05:56
Eens. Ik noemde het al gekscherend Henk zijn 'ik weet het niet meer' fase, dan weet je dat je kunt wegzappen. Ik snap dat je nog een goal wil maken maar dat doe je niet door je hele organisatie over hoop te halen terwijl je centrum al niet zijn beste wedstrijd speelt.

Laten we wel wezen.. als de scheids gewoon doet wat hij moet doen stuurt hij de verdediger die Marsman pakt met rood weg, krijgen we een penalty en verliezen we hier niet.

anderszchristian

Citaat van: Harry L. op oktober 24, 2025, 22:06:36
Binder brengen is ook totaal nutteloos, of krijgt die minuten om hem in de winter te verkopen. Die heeft werkelijk niks wat je nodig hebt om betaald voetbal te spelen
Ik heb het ook nog niet gezien maar geef het hem maar te doen met die korte invalbeurten waarbij je met 20 spelers op 5 vierkante meter staat. Ik begrijp die keuze steeds niet om zoveel aanvallend geweld te brengen, waardoor je het nog drukker maakt daar voorin en je de vrije ruimte volledig laat aan de tegenpartij om er via een counter uit te komen. Zorg gewoon dat je organisatie blijft staan. Wij creeeren voldoende kansen en die komt in dat laatste kwartier ook echt nog wel.

Poetser

Deze moest een keer komen natuurlijk. Weer met beide beentjes op de grond.

Volgende week Baouf en Mulders weer terug en de wereld ziet er weer heel anders uit.

anderszchristian

Citaat van: De Gast op oktober 24, 2025, 22:10:08
Age Heins Boersma  :?
Klasse beter dan Visser, Binder en R?lke. En daar vestigde Henk zijn hoop op in het laatste kwartier.

Josli

Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:11:33
Ik heb het ook nog niet gezien maar geef het hem maar te doen met die korte invalbeurten waarbij je met 20 spelers op 5 vierkante meter staat. Ik begrijp die keuze steeds niet om zoveel aanvallend geweld te brengen, waardoor je het nog drukker maakt daar voorin en je de vrije ruimte volledig laat aan de tegenpartij om er via een counter uit te komen. Zorg gewoon dat je organisatie blijft staan. Wij creeeren voldoende kansen en die komt in dat laatste kwartier ook echt nog wel.
Je neemt me de woorden uit de mond

Galdiano

Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:03:15
En dan te bedenken dat je Boersma (die er vanavond weer 1 inprikt) gratis op kunt halen. Lambooij wake up! Niet weer promotie mislopen door het gebrek aan een kwalitatieve spits.

Van der Hurk had hier gewoon moeten ballen. Die wou zo graag. Komen ze met Binder en Visser aan...
Kijk ook maar eens naar Posthuma van Emmen en zijn reactie na de goal tegen ons.
Die wou ook zo graag, maar Cambuur besloot te wachten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:13:05
Klasse beter dan Visser, Binder en R?lke. En daar vestigde Henk zijn hoop op in het laatste kwartier.

Die actie van Visser waar hij de bal klaar lag voor R?lke was wel sterk. Hij lijkt wel meer naar KKD niveau toe te groeien.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op oktober 24, 2025, 22:14:56
en van der Sande komen zwaar tekort.

Jort op 10. We willen voetballen; dat lukt niet met Balk.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021