Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rkc-Cambuur

Gestart door Specuveter, oktober 19, 2025, 09:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (4.8%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (4.8%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Souren
0 (0%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
16 (76.2%)
van der Sande
0 (0%)
Kooistra
1 (4.8%)
Henstra
0 (0%)
Binder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 30, 2025, 12:28:02

Harry L.

Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 22:11:33
Ik heb het ook nog niet gezien maar geef het hem maar te doen met die korte invalbeurten waarbij je met 20 spelers op 5 vierkante meter staat. Ik begrijp die keuze steeds niet om zoveel aanvallend geweld te brengen, waardoor je het nog drukker maakt daar voorin en je de vrije ruimte volledig laat aan de tegenpartij om er via een counter uit te komen. Zorg gewoon dat je organisatie blijft staan. Wij creeeren voldoende kansen en die komt in dat laatste kwartier ook echt nog wel.

Helemaal eens, dit gebeurt wekelijks. Je mag toch aan nemen dat ze dit evalueren en zien dat het averechts werkt. We zijn er een aantal keer goed mee weggekomen en dat het in een ?gewonnen?wedstrijd nog billen knijpen werd. Vandaag ook weer, waarom ga je na de 2-2 weer gas terug nemen en achteruit lopen, snap ik echt niks van.

Galdiano

Hopen dat Amofa weer wat op niveau komt met Baouf naast hem.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Citaat van: Galdiano op oktober 24, 2025, 22:14:35
Van der Hurk had hier gewoon moeten ballen. Die wou zo graag. Komen ze met Binder en Visser aan...
Kijk ook maar eens naar Posthuma van Emmen en zijn reactie na de goal tegen ons.
Die wou ook zo graag, maar Cambuur besloot te wachten.

Ze hadden Binder al in de winterstop vorig seizoen willen halen en lukte het niet.. dus hebben ze dit keer snel toegeslagen en konden we niks meer halen wat w?l kwaliteiten had. Weer een cruciale mispeer.

okkele

word wel wat eentonig na een mindere wedstrijd hoor.
vorige week kon lambooij niet stuk en nu is ie weer een prutser.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Het gaat allemaal zo moeizaam voorin terwijl zo?n vd Leij half slapend de ballen er gewoon in kan prikken.. onvoorstelbaar.

denistel

Citaat van: De Gast op oktober 24, 2025, 22:27:43
Het gaat allemaal zo moeizaam voorin terwijl zo?n vd Leij half slapend de ballen er gewoon in kan prikken.. onvoorstelbaar.

die krijgt ze ook op maat dat gebeurd bij ons te weinig of niet,je verliest van je zelf
steeds verkeerde keuze,s maken en zwak verdedigen niet best,en we komen terug
tot 2-2 waarom niet gewoon door gaan op weg naar 2-3 in eens laten we die lui weer
helemaal komen.

Harry L.

Citaat van: okkele op oktober 24, 2025, 22:26:37
word wel wat eentonig na een mindere wedstrijd hoor.
vorige week kon lambooij niet stuk en nu is ie weer een prutser.

Valt wel mee toch, doet het prima. Alleen de spitspositie is niet gelukt Legio kansen die niet afgemaakt worden. Dit kan je zo maar opbreken aan het eind van het seizoen. Verleden jaar heeft ons dat de promotie misschien ook wel gekost.

Galdiano

Citaat van: okkele op oktober 24, 2025, 22:26:37
word wel wat eentonig na een mindere wedstrijd hoor.
vorige week kon lambooij niet stuk en nu is ie weer een prutser.

Volgens mij spelen wij gewoon prima. Maar je scoort te moeilijk. We zijn te afhankelijk van de buitens.
Met dit spel krijg je nou eenmaal wat meer tegen, maar dan moet je zelf gewoon meer maken.
Met Baouf zal het echt wel weer goed staan, maar dan missen wij nog steeds de killer voorin.

Vorig seizoen koste dit ons gewoon promotie.
Ik snap gewoon niet dat je weer zoveel risico neemt voorin door Binder en Visser te halen.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

okkele

Citaat van: Harry L. op oktober 24, 2025, 22:33:45
Valt wel mee toch, doet het prima. Alleen de spitspositie is niet gelukt Legio kansen die niet afgemaakt worden. Dit kan je zo maar opbreken aan het eind van het seizoen. Verleden jaar heeft ons dat de promotie misschien ook wel gekost.
natuurlijk valt het mee!
op binder na heeft hij het geweldig gedaan.
er mag in lwd gewoon niet een mindere dag zijn want dan worden er weer mensen persoonlijk afgebrand, dat hoeft niet.
zonder lambooij waren we zeker niet waar we nu zijn, financieel en sportief.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

oost

Af gezien of het spel nou goed was of de wissels, feit blijft dat je gewoon genaaid wordt de door arbitrage vorige week bij Almere en nu bij Rkc. Ik ben nu misschien een calimiro maar heb nog steeds het gevoel dat de Knvb de pik op cambuur heeft  :O

michello

#191
On-voor-stelbaar even doorscrollen naar 2 minuten.


Oud Cambuur

Citaat van: Galdiano op oktober 24, 2025, 22:14:35
Van der Hurk had hier gewoon moeten ballen. Die wou zo graag. Komen ze met Binder en Visser aan...
Kijk ook maar eens naar Posthuma van Emmen en zijn reactie na de goal tegen ons.
Die wou ook zo graag, maar Cambuur besloot te wachten.
Dit klopt niet ze vonden hem een type Balk en omdat die niet wegging hebben ze hem niet genomen

Oud Cambuur

Citaat van: michello op oktober 24, 2025, 23:09:26
On-voor-stelbaar even doorscrollen naar 2 minuten.


Henk heeft hier 100% gelijk in maar je hebt er verder niks aan

Mp

#194
Citaat van: Trainert! op oktober 24, 2025, 22:08:12
Als wij het al moeten hebben van Boersma, kunnen we beter ophouden.

Die gast is 20 jaar en al zeer sterk en doelgericht. Scoorde vanavond ook weer een beste goal. Als je hem nog kunt halen (zal bij meerdere clubs op de radar staan) dan altijd doen.

Edit: hij heeft inmiddels al bijgetekend.