Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rkc-Cambuur

Gestart door Specuveter, oktober 19, 2025, 09:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (4.8%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (4.8%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Souren
0 (0%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
16 (76.2%)
van der Sande
0 (0%)
Kooistra
1 (4.8%)
Henstra
0 (0%)
Binder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 30, 2025, 12:28:02

mark1989

Citaat van: Johan-12 op oktober 22, 2025, 13:29:08
Waar haal je die informatie vandaan? Wat ik zie zat hij afgelopen maandag en vrijdag niet bij de selectie.

Transfermarkt. maar de info klopt niet. hij is nog steeds geblesseerd en zit niet bij de selectie. Hij is al een jaar uitgeschakeld.

sunderland

Citaat van: Galdiano op oktober 20, 2025, 11:39:32
Ik vind Chalvez anders heel erg slordig op het moment. Zeker als je het vergelijkt met vorig seizoen.
in het begin een paar x maar jij blijft daar in hangen. Laatste weds van Galvez zijn gewoon prima

Gasgeve

Citaat van: Johan-12 op oktober 22, 2025, 17:38:11
Nou omdat de puntjes in Waalwijk ook wel belangrijk zijn.
Met normale interland weekenden hebben spelers uit Zuid-Amerika of Azi? vaak ook maar 3 dagen.
Ik gun hem dat feest, maar uiteindelijk wil je hem ook weer graag op het veld zien. Of vrijdag dan anders op de bank.

Maar goed, hij is vrijdag blijkbaar niet. Jammer.
Bij een normaal interland weekend word je niet wereldkampioen. Gisteravond huldiging gehad. Dan zou het onverantwoord zijn om hem vrijdag bij de selectie te nemen.

Bankzitter

Laat die jongen even genieten van zijn prestatie... hoe vaak komt het voor dat je als voetballer een prijs wint? De meesten winnen nooit iets in hun leven.

En dan na zijn carriere terugblikken dan blijft zo'n viering je altijd bij. In plaats van dat dat je op een vrijdagavond in het mandemakers-stadion op de bank zat en nog een kwartiertje mocht meehobbelen.

En dan vanaf maandag weer 100% focus op geel/blaauw en promotie  |:)

Denk dat Henk daar zelf ook wel zo over denkt.

michello

Al zou hij vandaag terugvliegen dan komt ie er nog morgen pas op z?n vroegst bij zonder voorbereiding en na een maand afwezigheid. Volkomen logisch dat hij er nog niet bij is en dat ze het over t weekend heen tillen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op oktober 23, 2025, 11:28:31
Laat die jongen even genieten van zijn prestatie... hoe vaak komt het voor dat je als voetballer een prijs wint? De meesten winnen nooit iets in hun leven.

En dan na zijn carriere terugblikken dan blijft zo'n viering je altijd bij. In plaats van dat dat je op een vrijdagavond in het mandemakers-stadion op de bank zat en nog een kwartiertje mocht meehobbelen.

En dan vanaf maandag weer 100% focus op geel/blaauw en promotie  |:)

Denk dat Henk daar zelf ook wel zo over denkt.

Tuurlijk
Henk, held, bedankt

Arno A

Cambuur mist meerdere verdedigers tegen RKC.... Wie zouden dit ( naast Baouf) zijn?

papier

Citaat van: Arno A op oktober 23, 2025, 14:19:26
Cambuur mist meerdere verdedigers tegen RKC.... Wie zouden dit ( naast Baouf) zijn?

Beide rechtsbacks?

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op oktober 23, 2025, 14:19:26
Cambuur mist meerdere verdedigers tegen RKC.... Wie zouden dit ( naast Baouf) zijn?
Mulders?.

michello

Berkhout twijfelgeval.. Als hij niet speelt, Jonker basis?

Specuveter

Mulders is er sowieso niet bij.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op oktober 23, 2025, 14:57:11
Mulders is er sowieso niet bij.
Galvez ,Amofa ,Berkhout  :? en Marsman.

Gasgeve

Citaat van: michello op oktober 23, 2025, 14:45:06
Berkhout twijfelgeval.. Als hij niet speelt, Jonker basis?
Hopelijk kan Berkhout gewoon spelen, mocht die niet kunnen spelen dan altijd voor Jonker kiezen en aub niet voor Priem.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op oktober 23, 2025, 15:37:21
Galvez ,Amofa ,Berkhout  :? en Marsman.
berkhout vraagteken, als het beetje kan wel doen. Woensdag is Baoef er weer. Jonker viel prima in tegen graafschap, dan moet Amofa weer van zijn positie terwijl dat zo goed gaat,

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 23, 2025, 19:03:53
berkhout vraagteken, als het beetje kan wel doen. Woensdag is Baoef er weer. Jonker viel prima in tegen graafschap, dan moet Amofa weer van zijn positie terwijl dat zo goed gaat,
spoeling is wel dun in de verdedigers we zullen het meemaken?.