Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rkc-Cambuur

Gestart door Specuveter, oktober 19, 2025, 09:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (4.8%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (4.8%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Souren
0 (0%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
16 (76.2%)
van der Sande
0 (0%)
Kooistra
1 (4.8%)
Henstra
0 (0%)
Binder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 30, 2025, 12:28:02

Bankzitter

o ja, het is op gras vanavond.
Kan alle kanten op .... kan ook zomaar een keer misgaan na zo'n gode reeks.

denistel

Kooistra was dinsdag tegen F Noord o 21 erg sterk op de back.

lui spelen 4-5-1 wordt een lastige pot hier.

slinger poten ole

Poetser

Het gaat allemaal wel erg moeizaam vanavond.

Harry L.

Citaat van: denistel op oktober 24, 2025, 19:55:49
Kooistra was dinsdag tegen F Noord o 21 erg sterk op de back.

lui spelen 4-5-1 wordt een lastige pot hier.

slinger poten ole

Ik ben er niet kapot van, Ferrari speelt hierdoor meer naar het midden en veel minder dreigend.

Poetser

Dik verdiend natuurlijk.

Geen beleving, geen tempo. Heel matig allemaal.

Harry L.

Citaat van: Poetser op oktober 24, 2025, 20:37:52
Het gaat allemaal wel erg moeizaam vanavond.

Veel te slap, voorin heel matig. Balk en Sande compleet onzichtbaar. Dit soort potjes moet je winnen, Wiebe moet daar weg, heeft er niks te zoeken wat mij betreft

Poetser

Kooistra en Ferrah spelen allebei hun eigen wedstrijd.

AL

Tja zat er aan te komen.
Diemers die gewoon niet meeloopt(niet voor het eerst).
Linkerkant verdedigend sowieso erg kwetsbaar.

Bens

Het ontbreekt ook bij Cambuur aan een goede spits.

Johan-12

Dit zag je langzaam aan komen.....

We maken voorin weinig klaar. Tandem vd Sande - Balk gaat ook niet zo lekker meer de laatste weken.

Begin was wel goed, maar niveau zakt weg deze wedstrijd.

Poetser

Wtf zijn we allemaal aan het doen?

Harry L.

Zo, we zijn weer terug op aarde, kansloze missie.

AL

Einde wedsrijd.
Amofa staat weer eens  veel te diep.

Bernardo

Dit geven we wel heel kinderlijk weg

Noordcambuur

Wat een verschil in uit en thuiswedstrijden?.. :O