Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rkc-Cambuur

Gestart door Specuveter, oktober 19, 2025, 09:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (4.8%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (4.8%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Souren
0 (0%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
16 (76.2%)
van der Sande
0 (0%)
Kooistra
1 (4.8%)
Henstra
0 (0%)
Binder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 30, 2025, 12:28:02

anderszchristian

Twee zuivere strafschoppen ontnomen en een zeer zwak optreden van Amofa. Voetballend sterk maar in de mandekking echt dramatisch! Staat steeds lucht te dekken en gaat werkelijk geen luchtduel aan. 3 tegendoelpunten op zijn conto. Mag van mij wel eens banken de komende wedstrijd.

mark1989

Hele zwakke vertoning tegen een matig RKC. Cambuur speelt veel te aanvallend. Waardoor bij elke omschakeling gevaar ontstaat. Daarbij staat men ook op 2 meter te dekken.
Kom je terug tot 2-2 moeten alle wissels opgemaakt worden en klopt er niks meer van zowel achterin als voorin niet. En krijgt RKC kans op kans.

Destroyer

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 24, 2025, 21:52:06
In de 89e minuut thuiskomen van je trip naar Londen, en gelijk de TV aan!
In de 92e minuut de buis weer uit

Ook een record  :P

Zal eens even teruglezen hier...

Doe je jezelf geen plezier mee  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Zuid1991

Wat een ongelofelijk drama nivo die scheidsrechters in kkd!!!!!
Met hun hautain loopje en strakke shirtsjes :R
Gvd als je dit niet ziet dat dit een penalty is!

Josli

Vind ik wel makkelijk hoor om ons centrale duo de schuld te geven. Ik vind ons middenveld verschrikkelijk slecht vandaag, met Diemers voorop. Met Rolke erbij is helemaal al het voetbal eruit. Al die wisselingen ook, het wordt er 90% van de tijd alleen maar slechter van. Bij zoveel balverlies is het ook wel erg lastig verdedigen. Ook met afstand de slechtste wedstrijd van Ferrah.

Noordcambuur

Verdediging een DRAMA vanavond phoeeee

anderszchristian

Citaat van: Josli op oktober 24, 2025, 21:55:35
Vind ik wel makkelijk hoor om ons centrale duo de schuld te geven. Ik vind ons middenveld verschrikkelijk slecht vandaag, met Diemers voorop. Met Rolke erbij is helemaal al het voetbal eruit. Al die wisselingen ook, het wordt er 90% van de tijd alleen maar slechter van. Bij zoveel balverlies is het ook wel erg lastig verdedigen. Ook met afstand de slechtste wedstrijd van Ferrah.
Ferrah slingert in het laatste kwartier 14 ballen voor maar zonder echte spits kun je die ballen net zo goed het stadion uit schieten. Die lui geven 1 bal voor en je ziet gelijk dat daar een echte spits staat.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: mark1989 op oktober 24, 2025, 21:54:57
Kom je terug tot 2-2 moeten alle wissels opgemaakt worden

Tussen de 2-2 en de 3-2 hebben we niet gewisseld..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 21:57:11
Ferrah slingert in het laatste kwartier 14 ballen voor maar zonder echte spits kun je die ballen net zo goed het stadion uit schieten. Die lui geven 1 bal voor en je ziet gelijk dat daar een echte spits staat.

Amen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Dit seizoen geen echte spits kijk ff naar rkc van der Leij :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 21:57:11
Ferrah slingert in het laatste kwartier 14 ballen voor maar zonder echte spits kun je die ballen net zo goed het stadion uit schieten. Die lui geven 1 bal voor en je ziet gelijk dat daar een echte spits staat.
:thumbsup

Josli

Citaat van: mark1989 op oktober 24, 2025, 21:54:57
Hele zwakke vertoning tegen een matig RKC. Cambuur speelt veel te aanvallend. Waardoor bij elke omschakeling gevaar ontstaat. Daarbij staat men ook op 2 meter te dekken.
Kom je terug tot 2-2 moeten alle wissels opgemaakt worden en klopt er niks meer van zowel achterin als voorin niet. En krijgt RKC kans op kans.

Veel en veel te veel balverlies. Zetten ze ook nog Rolke erbij. Onbegrijpelijk.

okkele

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 24, 2025, 21:52:06

Zal eens even teruglezen hier...
dat geeft je nooit een realistisch beeld.
gelukig weer s met beide beentjes op de grond hoop ik.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Citaat van: anderszchristian op oktober 24, 2025, 21:57:11
Ferrah slingert in het laatste kwartier 14 ballen voor maar zonder echte spits kun je die ballen net zo goed het stadion uit schieten. Die lui geven 1 bal voor en je ziet gelijk dat daar een echte spits staat.

Zij hebben vd Leij, wij hebben Binder.

Voor de rest weer een hoerenscheids die ons de punten afneemt net als vorige week. Lafaards. Wat een klerezooi zeg.

anderszchristian

En dan te bedenken dat je Boersma (die er vanavond weer 1 inprikt) gratis op kunt halen. Lambooij wake up! Niet weer promotie mislopen door het gebrek aan een kwalitatieve spits.