Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rkc-Cambuur

Gestart door Specuveter, oktober 19, 2025, 09:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (4.8%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (4.8%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Souren
0 (0%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
16 (76.2%)
van der Sande
0 (0%)
Kooistra
1 (4.8%)
Henstra
0 (0%)
Binder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 30, 2025, 12:28:02

michello

Waren een aantal net een tikkeltje minder, mag allemaal wel wat doortastender.  Achterin en voorin, maar dat is eigenlijk de laatste uitwedstrijden al zo. Roda, Almere en nu weer.

Duo Balk en Sande heb ik ook m?n twijfels bij, dat is eigenlijk maar ??n keer echt goed gegaan..

Sj?strand was bij vlagen geweldig, soms net wat ongelukkig met aannames, maar is genieten hoe dreigend hij is. W??r een assist erbij.

De scheidsrechter (die uit Kerkrade komt  :devil) was een schande.

mark1989

Citaat van: sunderland op oktober 25, 2025, 10:10:47
h? Mark, waarom noem je nu allemaal dingen op waarmee we wel 2 e staan en die altijd goed waren? Waarom benoemde je die 2 weken geleden niet?

Omdat ik het een totaal onnodig verlies vind. Ik geniet erorm van het aanvallende spel. Maar soms moet je in wedstrijd kunnen aanpassen. Daarbij hebben we nu 2 wedstrijden gespeeld die je beide met gemak had kunnen winnen. Cambuur was veel beter dan RKC.




Specuveter

Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 10:51:01
Omdat ik het een totaal onnodig verlies vind. Ik geniet erorm van het aanvallende spel. Maar soms moet je in wedstrijd kunnen aanpassen. Daarbij hebben we nu 2 wedstrijden gespeeld die je beide met gemak had kunnen winnen. Cambuur was veel beter dan RKC.
Cambuur was in bepaalde periodes van de wedstrijd beter....
Had wel kunnen leven met een gelijkspul

sunderland

Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 10:51:01
Omdat ik het een totaal onnodig verlies vind. Ik geniet erorm van het aanvallende spel. Maar soms moet je in wedstrijd kunnen aanpassen. Daarbij hebben we nu 2 wedstrijden gespeeld die je beide met gemak had kunnen winnen. Cambuur was veel beter dan RKC.
denk je iemand hier vind dat niet onnodig was? Je moet de kansen maken en de scheidsrechter moet zijn schijnheilige ogen open doen . Heeeeel veel mensen onthouden alleen de laatste 15 minuten van de wedstrijd!!!!!

sunderland

Citaat van: Specuveter op oktober 25, 2025, 11:06:43
Cambuur was in bepaalde periodes van de wedstrijd beter....
Had wel kunnen leven met een gelijkspul
het is natuurlijk veel makkelijker om met een voorsprong te spelen. Het is tegenwoordig helemaal in en al helemaal in de eerste divisie om reactie voetbal te spelen.

Noordcambuur

Citaat van: michello op oktober 25, 2025, 10:37:10


De scheidsrechter (die uit Kerkrade komt  :devil) was een schande.
ja dat zegt ook alweer genoeg dat deze man uit Kerkrade komt :X

sunderland

Citaat van: michello op oktober 25, 2025, 10:37:10
Waren een aantal net een tikkeltje minder, mag allemaal wel wat doortastender.  Achterin en voorin, maar dat is eigenlijk de laatste uitwedstrijden al zo. Roda, Almere en nu weer.

Duo Balk en Sande heb ik ook m?n twijfels bij, dat is eigenlijk maar ??n keer echt goed gegaan..

Sj?strand was bij vlagen geweldig, soms net wat ongelukkig met aannames, maar is genieten hoe dreigend hij is. W??r een assist erbij.

De scheidsrechter (die uit Kerkrade komt  :devil) was een schande.
net als die politicus uit Kerkrade

sjaak

Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 10:51:01
Omdat ik het een totaal onnodig verlies vind. Ik geniet erorm van het aanvallende spel. Maar soms moet je in wedstrijd kunnen aanpassen. Daarbij hebben we nu 2 wedstrijden gespeeld die je beide met gemak had kunnen winnen. Cambuur was veel beter dan RKC.

Precies dit. En de uitwedstrijd tegen Roda was ook van dat niveau. Zat een bepaald gemak in de ploeg lijkt het wel. Amofa die per wedstrijd best veel ballen vol risico probeert in te spelen, Galvez die wat dromerig in het veld staat. Bij balverlies zijn we kwetsbaar in de omschakeling, dus mooi dat we volgende week weer compleet zijn. Aanvallend vond ik het gisteren ook weer prima. Jammer dat Ferra op 0-0 zich zo mooi vrij speelde en niet de bal op Sjostrand speelde die helemaal vrij stond...
Maar goed, volgende keer weer gasgevuh

De Gast

Citaat van: sunderland op oktober 25, 2025, 11:16:19
net als die politicus uit Kerkrade

Er komt geen politicus uit Kerkrade die jij bedoelt. Even uut de onderbuik modus komen svp.

De Gast

Willem II, Almere en toch ook RKC.. we spelen ze weg maar winnen niet. De complimenten maar niet de punten. Ik zie dit ook niet verbeteren.
Henk heeft al zovaak aangegeven dat je iemand erbij moet hebben die er 15+ maakt maar we hebben ze weer niet.

Bankzitter

Wie wel van de 4/5 promotiekandidaten?
Vd Hurk en verder?

Korezev

Citaat van: michello op oktober 25, 2025, 10:37:10
   

De scheidsrechter (die uit Kerkrade komt  :devil) was een schande.
Ligt maar 145 km uit elkaar,

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Dat Vitesse komt ook nog een heel eind. Fris aanvallend voetbal. Die halen de playoffs.

Korezev

Ik snapte het al helemaal niet, het niveau is eigenlijk te hoog voor mij. Het gaat om Roda, jonge jonge, wat een complot denkerij.
Als je de kansen er in schiet dan hebben jullie het niet over een scheidsrechter en het onrecht dat jullie is aan gedaan, vreselijk allemaal.