Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rkc-Cambuur

Gestart door Specuveter, oktober 19, 2025, 09:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (4.8%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (4.8%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Souren
0 (0%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
16 (76.2%)
van der Sande
0 (0%)
Kooistra
1 (4.8%)
Henstra
0 (0%)
Binder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 30, 2025, 12:28:02

wiekie1969

Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 10:51:01
Omdat ik het een totaal onnodig verlies vind. Ik geniet erorm van het aanvallende spel. Maar soms moet je in wedstrijd kunnen aanpassen. Daarbij hebben we nu 2 wedstrijden gespeeld die je beide met gemak had kunnen winnen. Cambuur was veel beter dan RKC.

Het komt aan om het benutten vd kansen en gogme. Dat ontbreekt bij Cambuur. Tot aan de 16 is het allemaal leuk en aardig, maar daarna missen spelers het overzicht en de slimheid om het af te maken.

Korezev

Citaat van: wiekie1969 op oktober 25, 2025, 13:12:41
Dat Vitesse komt ook nog een heel eind. Fris aanvallend voetbal. Die halen de playoffs.
En die moesten ook nog bijna een heel elftal bij elkaar scharrelen, misschien toch wel een hele goede trainer

wiekie1969

Vind Cambuur veel beter spelen dan vorig seizoen. We komen sowieso in de top 6. Het is vreselijk zonde dat je niet een fatsoenlijke 9 hebt. Met een afmaker in je elftal promoveer je. Denk dat dit ons weer de kop gaat kosten.

mark1989

Citaat van: wiekie1969 op oktober 25, 2025, 13:14:46
Het komt aan om het benutten vd kansen en gogme. Dat ontbreekt bij Cambuur. Tot aan de 16 is het allemaal leuk en aardig, maar daarna missen spelers het overzicht en de slimheid om het af te maken.

Ik snap wel dat je dat zegt. Maar uit de statistieken blijkt dat RKC een Xg 1,87 had en Cambuur 1,55.
Dus op basis van het aantal gecreerde kansen is het logisch dat je verliest. Het probleem zit eerder bij het weggeven van de kansen.

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 25, 2025, 11:37:37
Er komt geen politicus uit Kerkrade die jij bedoelt. Even uut de onderbuik modus komen svp.
nou is iig groot fan van Roda die walg

sunderland

Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 13:28:23
Ik snap wel dat je dat zegt. Maar uit de statistieken blijkt dat RKC een Xg 1,87 had en Cambuur 1,55.
Dus op basis van het aantal gecreerde kansen is het logisch dat je verliest. Het probleem zit eerder bij het weggeven van de kansen.
jij doet wel mee aan die statistieken over 90 min. In het laatste moest je wat en schoten die statistieken van RKC omhoog.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op oktober 25, 2025, 13:18:52
Vind Cambuur veel beter spelen dan vorig seizoen. We komen sowieso in de top 6. Het is vreselijk zonde dat je niet een fatsoenlijke 9 hebt. Met een afmaker in je elftal promoveer je. Denk dat dit ons weer de kop gaat kosten.
spits is heel moeilijk in dit systeem en vd Sande miste geen doelkans, Balk en R?lke gigantische kansen. Die voorzet van Sj?strand maakt iedere spits wel.

De Gast

Citaat van: sunderland op oktober 25, 2025, 13:37:08
nou is iig groot fan van Roda die walg

Ja ken mie voorstellen dat die op Noord niet al te populair is. Maar wel juichen als onze jongens uit Marokko en Algerije scoren   8P

De Gast

Citaat van: sunderland op oktober 25, 2025, 13:45:04
spits is heel moeilijk in dit systeem en vd Sande miste geen doelkans, Balk en R?lke gigantische kansen. Die voorzet van Sj?strand maakt iedere spits wel.

Moeten we ons niet eens wat meer laten inzakken.. we kunnen geweldig spel maken maar als het op creativiteit in de kleine ruimte aan komt weten we het niet meer.

wiekie1969

Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 13:28:23

Je geeft elke wedstrijd kansen weg omdat je hoog staat. Maar zolang je meer goals maakt dan de tegenstander is dat niet erg. We hebben nog maar 2 keer verloren met dit aanvallende voetbal. Dan doe je toch iets goed .

mark1989

Citaat van: sunderland op oktober 25, 2025, 13:42:34
jij doet wel mee aan die statistieken over 90 min. In het laatste moest je wat en schoten die statistieken van RKC omhoog.

Dat is zo. Maar Cambuur werd volledig overlopen in de laatste 10 min terwijl het idee was om vol op de aanval te spelen. Dan moet je wel aanvoer hebben en een middenveld.

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 25, 2025, 14:01:26
Ja ken mie voorstellen dat die op Noord niet al te populair is. Maar wel juichen als onze jongens uit Marokko en Algerije scoren   8P
ow dus jij denkt dat ik Wilders stem. Dat hokje plaatsen van extreem links is ook walgelijk

sunderland

Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 14:21:04
Dat is zo. Maar Cambuur werd volledig overlopen in de laatste 10 min terwijl het idee was om vol op de aanval te spelen. Dan moet je wel aanvoer hebben en een middenveld.
en toch cre?ren we nog 4 grote kansen met prima voetbal. Hun ook idd

CaseP

Feit is wel dat je zowel bij Almere, als in mindere mate in Waalwijk, in uitwedstrijden tegen sterke tegenstanders domineert. Afmaken grootste probleem, Balk had ook 2 intikkers moeten maken - dubbele penalty. Binder een groot vraagteken. Die zou ik die bekerpot 90 minuten laten staan om te kijken of hij er iets van bakt en anders maar afschrijven. Visser kan ook nog geen potten breken...

Huizen

Helaas is de echte spitspositie weer een probleem! Van de Sande valt tegen vind ik