Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rkc-Cambuur

Gestart door Specuveter, oktober 19, 2025, 09:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (4.8%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (4.8%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Souren
0 (0%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
16 (76.2%)
van der Sande
0 (0%)
Kooistra
1 (4.8%)
Henstra
0 (0%)
Binder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 30, 2025, 12:28:02

Poetser

Citaat van: Bussum op oktober 25, 2025, 15:27:57
Helaas is de echte spitspositie weer een probleem! Van de Sande valt tegen vind ik

Dat is dan ook geen echte spits.

Bankzitter

Tja, er worden keuzes gemaakt... als je een spits had gehaald dan had je Sj?strand of Ferrah weer niet kunnen betalen. Een bewezen scorende spits is (te) duur op dit moment.

We scoren genoeg... iedereen pikt goals mee, vd Sande ook nog wel.

Stanley

Laten we tevreden zijn met de resultaten tot nu toe. We spelen bij vlagen geweldig en worden alleen maar beter. Zonder arbitrair gepruts had je deze ook gewonnen net als vorige week.
Henk moet alleen minder risico wisselen, een punt in een uitwedstrijd is zo slecht nog niet.

Bankzitter

Ik had hier ook zoiets van pak het puntje nou maar gewoon.  Maar goed, het zal ook wel een keer weer goed vallen met alles-of-niks.

wiekie1969

Laten we wel realistisch zijn,  alles zat mee de afgelopen 6 weken. De laatste 2 wedstrijden niet, dus verspeel je daardoor punten. Jong Ajax pakken volgende week. Kom aan.

De Gast

Citaat van: sunderland op oktober 25, 2025, 14:47:26
ow dus jij denkt dat ik Wilders stem. Dat hokje plaatsen van extreem links is ook walgelijk

Ik plaats jou niet in een hokje. Ondoordacht gelul.
Ik plaats jou wel aan een kant. En dat is niet verkeerd gedacht zo te lezen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op oktober 25, 2025, 19:21:35
Ik plaats jou niet in een hokje.  :y Ik plaats jou wel aan een kant.

Dit wordt filosofisch, mensen
Henk, held, bedankt

sunderland

#247
Citaat van: De Gast op oktober 25, 2025, 19:21:35
Ik plaats jou niet in een hokje. Ondoordacht gelul.
Ik plaats jou wel aan een kant. En dat is niet verkeerd gedacht zo te lezen.
echt extreem links gelul omdat te vinden  ( ondoordacht en ik plaats jou wel aan een kant) . Hou er verder over op maar zo denken van de linkse kliek omdat ze denken dat ze meer of beter zijn dan een ander.

De Gast

Dou weest niet eens waar links voor staat. Laten we het inderdaad maar bij het voetbal houden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op oktober 25, 2025, 19:34:30
Dou weest niet eens waar links voor staat.

Ik ook niet meer, ik kom van de PSP en SP vandaan maar heb geen idee meer waar links nu voor staat, lijkt wel dat alles is omgedraaid sinds toen.
Henk, held, bedankt

Eewal

Ik wilde nog even lezen over de wedstrijd en de meningen er over, maar ik zie dat het inmiddels een stemwijzer is geworden hier...

sunderland

Citaat van: Eewal op oktober 25, 2025, 20:43:25
Ik wilde nog even lezen over de wedstrijd en de meningen er over, maar ik zie dat het inmiddels een stemwijzer is geworden hier...
we hewwe niet wonnen :devil

PePe

#252
Pff Kwakje Kwakman op ESPN in de eretribune over de niet gegeven strafschop. Ik hoop dat jou Volendam degradeert omdat ze geen strafschop kreeg.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op oktober 25, 2025, 21:02:21
Pff Kwakje Kwakman op ESPN in de eretribune over de niet gegeven strafschop. Ik hoop dat jou Volendam degradeert omdat ze geen strafschop kreeg.
dat het geen strafschop was dat bedoel je zeker?

michello

Citaat van: PePe op oktober 25, 2025, 21:02:21
Pff Kwakje Kwakman op ESPN in de eretribune over de niet gegeven strafschop. Ik hoop dat jou Volendam degradeert omdat ze geen strafschop kreeg.


Wat zei die dan? Sinds er minder Volendammers bij ons zitten kan hij sowieso amper nog een woord over ons uitbrengen.