Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Noordcambuur op augustus 16, 2025, 08:56:45

Titel: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 16, 2025, 08:56:45
Nog een dikke week dus de spelers kunnen nog fitter worden en nog 2 nieuwe aanwinsten erbij dan moeten we deze wedstrijd wel kunnen winnen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Johan-12 op augustus 16, 2025, 09:05:56
Wel benieuwd met wat voor team Jong AZ komt.
Het eerste team speelt dat weekend niet i.v.m. kwalificatie voor poulefase Europees voetbal.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: denistel op augustus 17, 2025, 17:34:16
Citaat van: Johan-12 op augustus 16, 2025, 09:05:56
Wel benieuwd met wat voor team Jong AZ komt.
Het eerste team speelt dat weekend niet i.v.m. kwalificatie voor poulefase Europees voetbal.

we weten dat die lui allemaan goede spelers hebben je moet gewoon zelf
scherp zijn anders win je er niet zo maar.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 18, 2025, 10:22:19
Nog een week te gaan om fit te worden van der Sande ik hoop dat hij minuten kan maken.
Berkhout en Jonker zijn er weer bij.
Vanavond moet jong AZ ook spelen ben heel benieuwd.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Tanjajeah op augustus 18, 2025, 13:36:29
Citaat van: Johan-12 op augustus 16, 2025, 09:05:56
Wel benieuwd met wat voor team Jong AZ komt.
Het eerste team speelt dat weekend niet i.v.m. kwalificatie voor poulefase Europees voetbal.

Mocht er al sprake zijn van een voordeel of een nadeel, dan is dit eerder een voordeel als je op maandag speelt. AZ moet 3 dagen later Europees spelen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Gasgeve op augustus 18, 2025, 13:43:38
Citaat van: Tanjajeah op augustus 18, 2025, 13:36:29
Mocht er al sprake zijn van een voordeel of een nadeel, dan is dit eerder een voordeel als je op maandag speelt. AZ moet 3 dagen later Europees spelen.
Groot voordeel inderdaad.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Arno A op augustus 19, 2025, 09:09:00
Ik verwacht dat Berkhout wel weer terugkeert in de basis.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Gasgeve op augustus 19, 2025, 09:36:07
Citaat van: Arno A op augustus 19, 2025, 09:09:00
Ik verwacht dat Berkhout wel weer terugkeert in de basis.
Geen enkele reden om onze Boef nu te passeren toch?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bankzitter op augustus 19, 2025, 09:51:55
Zelfde elftal, betere bank (vd Sande, Berkhout, Jonker, Ferrah)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 19, 2025, 11:14:13
Citaat van: Gasgeve op augustus 19, 2025, 09:36:07
Geen enkele reden om onze Boef nu te passeren toch?
denk je dat na zo,n optreden? Dan kan ie beter per direct wel vertrekken. Dan zijn ze gek geworden
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: okkele op augustus 19, 2025, 11:59:54
Citaat van: Bankzitter op augustus 19, 2025, 09:51:55
Zelfde elftal, betere bank (vd Sande, Berkhout, Jonker, Ferrah)
exact !
in die zin goed bezig.
er huppelden bij de laatste wedstrijd alleen maar jochies met de huppelcoach waarvan ik dacht dat ze allang op bed moesten liggen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 19, 2025, 12:13:48
Citaat van: okkele op augustus 19, 2025, 11:59:54
exact !
in die zin goed bezig.
er huppelden bij de laatste wedstrijd alleen maar jochies met de huppelcoach waarvan ik dacht dat ze allang op bed moesten liggen.
idd huppelcoach, wat een aanfluiting is dat. Zeg altijd tegen mijn maat dat ie wel warmingup trainer kan worden.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: 666 op augustus 19, 2025, 13:59:23
Citaat van: okkele op augustus 19, 2025, 11:59:54
exact !
in die zin goed bezig.
er huppelden bij de laatste wedstrijd alleen maar jochies met de huppelcoach waarvan ik dacht dat ze allang op bed moesten liggen.

Huppelcoach  :_schater
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 20, 2025, 10:15:59
 Arbiter      : S.Teuben               
Ass.arbiters : B.Sahiner               
                     D.van Berk             
Official     : M.Achammachi
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Inferno-058 op augustus 20, 2025, 12:50:04
Uitvak al vol?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 21, 2025, 13:07:53
Citaat van: Inferno-058 op augustus 20, 2025, 12:50:04
Uitvak al vol?
nee?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 21, 2025, 13:09:08
Ben heel benieuwd naar opstelling van deze wedstrijd  :?
Van der Sande begint op de bank heb ik gehoord.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bankzitter op augustus 21, 2025, 15:31:26
Dezelfde 11 toch? Waarom zou je iets veranderen?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 21, 2025, 15:56:08
Citaat van: Bankzitter op augustus 21, 2025, 15:31:26
Dezelfde 11 toch? Waarom zou je iets veranderen?
klopt de bank wordt ook steeds sterker  :thumbsup
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: wiekie1969 op augustus 21, 2025, 18:36:46
Met welk beloftenteam spelen we? Is dat al bekend?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 21, 2025, 19:06:55
Citaat van: wiekie1969 op augustus 21, 2025, 18:36:46
Met welk beloftenteam spelen we? Is dat al bekend?
wiekie het is nog geen maandag  :_schater
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 21, 2025, 19:10:32
Citaat van: wiekie1969 op augustus 21, 2025, 18:36:46
Met welk beloftenteam spelen we? Is dat al bekend?

We gaan spelen met Jong AZ.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: nee,wel? op augustus 21, 2025, 22:35:28
Citaat van: Inferno-058 op augustus 20, 2025, 12:50:04
Uitvak al vol?

Ken geen kaart. Kope oek niet op az hun website
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Huizen op augustus 22, 2025, 15:21:14
Tot 17:00 uur is de kaartverkoop open via cambuur.nl  |:)

Weet nou niet of het ongunstig is dat AZ niet speelt dit weekend.

Op naar Alkmaar  |:) |:) |:)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2025, 16:09:30
Citaat van: Bussum op augustus 22, 2025, 15:21:14
Tot 17:00 uur is de kaartverkoop open via cambuur.nl  |:)

Weet nou niet of het ongunstig is dat AZ niet speelt dit weekend.

Op naar Alkmaar  |:) |:) |:)

Gunstig want AZ speelt komende week Europees. Jong zal dus ook echt Jong zijn.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2025, 16:46:32
Spelen maandag thuis tegen Cambuur en donderdag thuis tegen Levski Sofia.
En AZ heeft het weekend vrij in de ED dus valt allemaal mee.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 22, 2025, 19:52:46
Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2025, 16:46:32
Spelen maandag thuis tegen Cambuur en donderdag thuis tegen Levski Sofia.
En AZ heeft het weekend vrij in de ED dus valt allemaal mee.
dus valt niet mee want ze streven erna om 3 wedstrijden in een week te spelen en de jonkies graag 2. De uitslag van Sofia is ook niet in ons voordeel. Voorin lopen 2 hele beste spelers bij Jong . Zijn ook allemaal superfit
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Trainert! op augustus 22, 2025, 20:10:47
Citaat van: sunderland op augustus 22, 2025, 19:52:46
dus valt niet mee want ze streven erna om 3 wedstrijden in een week te spelen en de jonkies graag 2. De uitslag van Sofia is ook niet in ons voordeel. Voorin lopen 2 hele beste spelers bij Jong . Zijn ook allemaal superfit


super fit tegen niet fit. Dan weet je het wel
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bankzitter op augustus 23, 2025, 08:44:14
Wie was er niet fit tegen Top Oss?
Alleen R?lke kan niet langer dan een uur na een blessure.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 23, 2025, 08:48:44
Citaat van: Bankzitter op augustus 23, 2025, 08:44:14
Wie was er niet fit tegen Top Oss?
Alleen R?lke kan niet langer dan een uur na een blessure.
Galvez,Binder en die Zweed waren niet allemaal fit om een hele wedstrijd spelen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bankzitter op augustus 23, 2025, 10:33:33
Galvez heeft praktisch de hele wedstrijd gespeeld en de wissel Sj?strand/vdVeen is ook geen probleem.
Niet overdrijven over die fitheid (had Henk ook nooit moeten doen).
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Poetser op augustus 23, 2025, 10:37:51
Citaat van: Trainert! op augustus 22, 2025, 20:10:47

super fit tegen niet fit. Dan weet je het wel

Waarom zouden we nog afreizen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Teun Seun op augustus 23, 2025, 10:38:37
Ik hoop dat we voorlopig zakelijke overwinningen blijven pakken en nergens als titelkandidaat of iets worden genoemd. Dat de spelers kunnen wennen aan elkaar in competitieverband en heel stilletjes beter gaan voetballen en we in maart ergens op plek 4/5 staan en dan met goed voetbal de top twee in schieten...

Ik hoop ook weleens wat bij de Staatsloterij maar goed...
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 23, 2025, 13:01:48
Citaat van: Bankzitter op augustus 23, 2025, 10:33:33
Galvez heeft praktisch de hele wedstrijd gespeeld en de wissel Sj?strand/vdVeen is ook geen probleem.
Niet overdrijven over die fitheid (had Henk ook nooit moeten doen).
had het ook helemaal niet over ons, dat bracht de altijd positieve Trainert in.
Ik geef alleen aan dat Az altijd super fit is en dat we ze beslist niet moeten onderschatten.
Wij hebben een team wat steeds beter kan worden en waarin je alleen al op het middenveld kunt kiezen uit 5 basis waardige spelers. Dat is een vooruitgang ten opzichte van vorig seizoen. Voorin kun je spits wisselen en ook die pingelaar in brengen. Wdb ziet het er goed uit. Nu het voetbal nog .
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: okkele op augustus 23, 2025, 13:01:53
Citaat van: Teun Seun op augustus 23, 2025, 10:38:37
Ik hoop dat we voorlopig zakelijke overwinningen blijven pakken en nergens als titelkandidaat of iets worden genoemd. Dat de spelers kunnen wennen aan elkaar in competitieverband en heel stilletjes beter gaan voetballen en we in maart ergens op plek 4/5 staan en dan met goed voetbal de top twee in schieten...

ik zie dit als meer dan "hopen".
vorig jaar rond deze tijd was ik er ook wel van overtuigd dat we play-offs gingen spelen of met wat geluk 2e werden.
op dit moment zijn we een heel stuk verder dan vorig seizoen.
kortom: ik verwacht rechtstreekse promotie of met wat pech de play-offs.
:proost
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 23, 2025, 13:03:34
Citaat van: okkele op augustus 23, 2025, 13:01:53
ik zie dit als meer dan "hopen".
vorig jaar rond deze tijd was ik er ook wel van overtuigd dat we play-offs gingen spelen of met wat geluk 2e werden.
op dit moment zijn we een heel stuk verder dan vorig seizoen.
kortom: ik verwacht rechtstreekse promotie of met wat pech de play-offs.
:proost
:proost
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 23, 2025, 13:18:18
(https://pbs.twimg.com/media/GzCC4VAWMAAP0Ra?format=jpg&name=medium)

Als er morgen geen gekke dingen gebeuren dan de zelfde opstelling als tegen Oss, met voor het eerst op de bank v/d Sande en Ferrah.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bankzitter op augustus 23, 2025, 14:24:41
Citaat van: okkele op augustus 23, 2025, 13:01:53
ik zie dit als meer dan "hopen".
vorig jaar rond deze tijd was ik er ook wel van overtuigd dat we play-offs gingen spelen of met wat geluk 2e werden.
op dit moment zijn we een heel stuk verder dan vorig seizoen.
kortom: ik verwacht rechtstreekse promotie of met wat pech de play-offs.
:proost

Ik kan onze aanval nog niet goed inschatten of we genoeg scorend vermogen hebben.
Middenveld is het zoeken naar de juiste balans , kwalitatief zit het daar wel goed.
Defensie: durf wel aan dat we de beste defensie van de KKD hebben, zeker voetballend met ook een topkeeper erachter.
Breedte ook genoeg keuze, met genoeg aanvulling uit O21.

Als de aanval ook top blijkt te zijn , dan doen we mee om directe promotie.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Inferno-058 op augustus 23, 2025, 14:38:52
164 man/vrouw mee. Niet slecht hoor voor zo'n pot.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 24, 2025, 12:39:52
Nartey en Binder zijn er niet bij de training van vandaag, de eerste is bekend, maar wat er met Binder is, is mij (nog) niet bekend.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 24, 2025, 13:02:19
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 24, 2025, 12:39:52
Nartey en Binder zijn er niet bij de training van vandaag, de eerste is bekend, maar wat er met Binder is, is mij (nog) niet bekend.
morgen maar weer bekijken wie er in de spits staat.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 24, 2025, 13:09:35
Citaat van: Noordcambuur op augustus 24, 2025, 13:02:19
morgen maar weer bekijken wie er in de spits staat.
Balk of Kian visser meer smaken hebben we niet
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 24, 2025, 13:29:24
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 24, 2025, 13:09:35
Balk of Kian visser meer smaken hebben we niet
zou voor Balk kiezen in deze wedstrijd
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: De Gast op augustus 24, 2025, 16:04:28
Vorig jaar een pensionado als tweede spits, nu een amateurspeler. En dus schakelen we weer door naar Balkie.. het is ook wat.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: R058 op augustus 24, 2025, 16:26:02
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2025, 16:04:28
Vorig jaar een pensionado als tweede spits, nu een amateurspeler. En dus schakelen we weer door naar Balkie.. het is ook wat.
En als spits heeft hij er toch aardig wat gemaakt. Is nu ook minder nodig als kapstok nu de opbouw beter loopt. Denk dat het dus wel goed kan uitpakken.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bankzitter op augustus 24, 2025, 16:42:40
Vd Sande is bijna fit en dan kun je nog hem of R?lke ook nog in de spits zetten.
5 opties dus.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: diekhuzen op augustus 24, 2025, 16:43:09
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2025, 16:04:28
Vorig jaar een pensionado als tweede spits, nu een amateurspeler. En dus schakelen we weer door naar Balkie.. het is ook wat.

Ja, spitspositie is erg bedroevend.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 24, 2025, 17:51:14
Citaat van: diekhuzen op augustus 24, 2025, 16:43:09
Ja, spitspositie is erg bedroevend.
Weet je wat bedroevender is? De ongefundeerde reacties van een aantal supporters forumleden  :thumbsup
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Trainert! op augustus 24, 2025, 18:09:28
Binder er niet bij. Balk in de spits, die nieuwe rechts. En we winnen!!!!
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 24, 2025, 18:22:32
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 24, 2025, 17:51:14
Weet je wat bedroevender is? De ongefundeerde reacties van een aantal supporters forumleden  :thumbsup
valt mij ook op, weer zeuren om het zeuren
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 24, 2025, 18:23:06
Citaat van: Trainert! op augustus 24, 2025, 18:09:28
Binder er niet bij. Balk in de spits, die nieuwe rechts. En we winnen!!!!
wat is er met jou gebeurd? :devil
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Lore op augustus 24, 2025, 18:39:11
Citaat van: sunderland op augustus 24, 2025, 18:23:06
wat is er met jou gebeurd? :devil

Ik heb geen idee, maar ik teken er voor.

Go Trainert!, go Cambuur

We winnen!!!
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: De Gast op augustus 24, 2025, 19:28:44
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 24, 2025, 17:51:14
Weet je wat bedroevender is? De ongefundeerde reacties van een aantal supporters forumleden  :thumbsup

Nog meer bedroevender is het ongefundeerd ongefundeerd noemen van de reacties van een aantal forumleden supporters.

Er wordt aangegeven wat men denkt dat het probleem was en nog steeds is. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: De Gast op augustus 24, 2025, 19:32:37
Citaat van: Bankzitter op augustus 24, 2025, 16:42:40
Vd Sande is bijna fit en dan kun je nog hem of R?lke ook nog in de spits zetten.
5 opties dus.

Het kan allemaal ja. Maar er weer een tombola van maken komt de resultaten echt niet ten goede.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 24, 2025, 20:25:52
Citaat van: sunderland op augustus 24, 2025, 18:23:06
wat is er met jou gebeurd? :devil
:_schater
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 24, 2025, 21:08:12
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2025, 19:28:44
Nog meer bedroevender is het ongefundeerd ongefundeerd noemen van de reacties van een aantal forumleden supporters.

Er wordt aangegeven wat men denkt dat het probleem was en nog steeds is. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Je voelt aangesproken merk ik...denken must aan een peerd overlaten, die het een groter hoofd :_schater

Er zijn 5 mogelijkheden om de spits positie in te vullen, dus hoe kan je over een probleem praten?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: De Gast op augustus 24, 2025, 21:36:29
Dan kun je dat ook over vorig seizoen zeggen. En toch was er toen een duidelijk probleem.

Nu is die jongen alweer geblesseerd.. ik vind het echt onvoorstelbaar.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 24, 2025, 21:51:52
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2025, 21:36:29
Dan kun je dat ook over vorig seizoen zeggen. En toch was er toen een duidelijk probleem.

Nu is die jongen alweer geblesseerd.. ik vind het echt onvoorstelbaar.
Je doet net alsof hij de rest van het seizoen eruit ligt, met een week of 2/3 speelt hij weer is de verwachting. Vorig seizoen hadden we niet 5(!) opties voor de spits positie....
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: PePe op augustus 24, 2025, 22:12:07
Binder heeft wel vaak iets? (volgens de media vorig seizoen ook al)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: De Gast op augustus 24, 2025, 22:48:50
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 24, 2025, 21:51:52
Je doet net alsof hij de rest van het seizoen eruit ligt, met een week of 2/3 speelt hij weer is de verwachting.

Het zegt mij wel weer genoeg.. vervolgens zie je bij andere kkd clubs mannen als Verheijdt en vd Hurk weer opduiken. Dat soort figuren mutte we juist hewwe! En dan komme wij aanzetten met een onbeduidende Jan Doedel uit Oostenrijk.

Bistou trouwens dezelfde als Grijskijkert?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: CaseP op augustus 24, 2025, 22:51:53
Gewoon Rolke in de spits morgen en vd Sande erachter. Wanneer de fitheid van een van de twee te wensen overlaat zet je na 60 minuten Balk in de spits en onze nieuweling een half uur op de buiten
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 25, 2025, 08:08:04
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2025, 22:48:50
Het zegt mij wel weer genoeg.. vervolgens zie je bij andere kkd clubs mannen als Verheijdt en vd Hurk weer opduiken. Dat soort figuren mutte we juist hewwe! En dan komme wij aanzetten met een onbeduidende Jan Doedel uit Oostenrijk.

Bistou trouwens dezelfde als Grijskijkert?
Verheydt? Die kan het niet belopen...en is toch zwaar over de hill. v/d Hurk leuk maar die wil alleen in het zuiden ballen en of die nou zo goed is met z'n 32 jaar.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 25, 2025, 08:12:19
Citaat van: CaseP op augustus 24, 2025, 22:51:53
Gewoon Rolke in de spits morgen en vd Sande erachter. Wanneer de fitheid van een van de twee te wensen overlaat zet je na 60 minuten Balk in de spits en onze nieuweling een half uur op de buiten
Waarom husselen, Balk in de spits en v/d Veen/Henstra/Ferrah op de rechtsbuiten, Visser en v/d Sande(kan 20 minuten spelen) achter de hand houden als er nog wat gecre?erd moet worden.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 25, 2025, 08:15:11
Citaat van: PePe op augustus 24, 2025, 22:12:07
Binder heeft wel vaak iets? (volgens de media vorig seizoen ook al)
Je loopt als voetballer het risico om wel eens wat op te lopen, maar er wordt nu van mug een olifant gemaakt(door sommigen)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Gasgeve op augustus 25, 2025, 08:39:18
Volgens Henk gaat van der Veen spelen. Van der Veen, Balk en Sjostrand voorin dus?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 25, 2025, 08:47:42
Citaat van: Gasgeve op augustus 25, 2025, 08:39:18
Volgens Henk gaat van der Veen spelen. Van der Veen, Balk en Sjostrand voorin dus?
Dat is het vermoeden inderdaad, maar Henk laat ruimte voor speculatie...
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Vlampiep op augustus 25, 2025, 08:58:11
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 25, 2025, 08:15:11
Je loopt als voetballer het risico om wel eens wat op te lopen, maar er wordt nu van mug een olifant gemaakt(door sommigen)
Bist stou miskien Grijskijkert? Die had er ook een handje van om alles recht te praten wat krom is. :_schater
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Specuveter op augustus 25, 2025, 09:17:38
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2025, 22:48:50
Het zegt mij wel weer genoeg.. vervolgens zie je bij andere kkd clubs mannen als Verheijdt en vd Hurk weer opduiken. Dat soort figuren mutte we juist hewwe! En dan komme wij aanzetten met een onbeduidende Jan Doedel uit Oostenrijk.

Bistou trouwens dezelfde als Grijskijkert?
vd Hurk zien voetballen...fijne speler
Die verheijdt is over zijn houdbaarheid datum heen
Kan ook geen druk zetten.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 25, 2025, 09:19:43
Citaat van: Vlampiep op augustus 25, 2025, 08:58:11
Bist stou miskien Grijskijkert? Die had er ook een handje van om alles recht te praten wat krom is. :_schater
En jij als anoniempje alles wat recht is krom probeert te praten of alles tot in den treure negatief te benaderen...
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 25, 2025, 09:23:30
Citaat van: Specuveter op augustus 25, 2025, 09:17:38
vd Hurk zien voetballen...fijne speler
Die verheijdt is over zijn houdbaarheid datum heen
Kan ook geen druk zetten.
Is ook alweer bijna 33 jaar..
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bankzitter op augustus 25, 2025, 09:58:06
Het is toch helemaal niet raar als een speler eens 1 of 2 wedstrijden mist? Ze liggen vaak voor 2 jaar vast, dan zullen ze zo?n 50-60 keer spelen gemiddeld. Als ze geblesseerd zijn, komt er een ander in.

Beetje ongelukkig dat het nu de spits is en vdSande en Kiam nog kunnen starten.
Dat is best op te lossen voor 2 wedstrijden.

Het is sowieso nog even zoeken naar de perfecte basis en soms valt dat ook bij toeval goed in elkaar. Zie de rode kaart van Berkhout waardoor Baouf een basisplek kon pakken.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Huizen op augustus 25, 2025, 10:12:44
We hebben in principe 5 "spitsen" dit jaar: Visser, Binder, Balk, Rolke en Vd Sande  8)

Benieuwd of Balk gelijk weer gaat scoren vanavond als 'ie de spitspositie krijgt
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Vlampiep op augustus 25, 2025, 10:40:07
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 25, 2025, 09:19:43
En jij als anoniempje alles wat recht is krom probeert te praten of alles tot in den treure negatief te benaderen...
Ja hoor, hij is het. :_schater
Beste Derkx ( Grijskijkert)hoe jij mijn posts wil uitleggen interesseert mij in zijn geheel niet.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 25, 2025, 12:09:19
Citaat van: Vlampiep op augustus 25, 2025, 10:40:07
Ja hoor, hij is het. :_schater
Beste Derkx ( Grijskijkert)hoe jij mijn posts wil uitleggen interesseert mij in zijn geheel niet.
mooi dat Grijskijkert weer terug is. Hoe is het met jou?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Vlampiep op augustus 25, 2025, 12:21:05
Citaat van: sunderland op augustus 25, 2025, 12:09:19
mooi dat Grijskijkert weer terug is. Hoe is het met jou?
Zou het toejuichen dat het hem is. Was het weinig met hem eens, maar zijn betrokkenheid bij de club was oneindig.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: De Gast op augustus 25, 2025, 12:48:45
Citaat van: Vlampiep op augustus 25, 2025, 12:21:05
Zou het toejuichen dat het hem is. Was het weinig met hem eens, maar zijn betrokkenheid bij de club was oneindig.

Zo ist.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2025, 13:05:27
Citaat van: Vlampiep op augustus 25, 2025, 12:21:05
Zou het toejuichen dat het hem is. Was het weinig met hem eens, maar zijn betrokkenheid bij de club was oneindig.

Was volgens mij al twee maanden bekend dat de kiekert terug was
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Stanley op augustus 25, 2025, 13:52:59
Hoe belangrijk: Kiekert wel of niet. Je kunt het eens zijn of niet, maar waardeer de inbreng.
Die is meestal positief en zijn voorspellingen komen vaak uit. Hij moet wel dicht bij het vuur zitten.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: denistel op augustus 25, 2025, 13:54:50
Citaat van: Specuveter op augustus 25, 2025, 09:17:38
vd Hurk zien voetballen...fijne speler
Die verheijdt is over zijn houdbaarheid datum heen
Kan ook geen druk zetten.

wij zetten ook geen druk toch zakken eerder in is mijn mening
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 25, 2025, 14:09:45
Citaat van: Stanley op augustus 25, 2025, 13:52:59
Hoe belangrijk: Kiekert wel of niet. Je kunt het eens zijn of niet, maar waardeer de inbreng.
Die is meestal positief en zijn voorspellingen komen vaak uit. Hij moet wel dicht bij het vuur zitten.
voorspellingen over nieuwe spelers komen nooit uit Juh
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 25, 2025, 15:19:45
Dit is nu al een belangrijke wedstrijd als je mee wilt doen. Anders is het voorlopig afhaken
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Stanley op augustus 25, 2025, 15:20:35
Citaat van: sunderland op augustus 25, 2025, 14:09:45
voorspellingen over nieuwe spelers komen nooit uit Juh
Moet je beter opletten. Misschien let jij meer op wat niet uitkomt? Altijd en nooit bestaat niet.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: YellowBlue op augustus 25, 2025, 15:41:22
Citaat van: CaseP op augustus 24, 2025, 22:51:53
Gewoon Rolke in de spits morgen en vd Sande erachter. Wanneer de fitheid van een van de twee te wensen overlaat zet je na 60 minuten Balk in de spits en onze nieuweling een half uur op de buiten
Tuurlijk niet jongen
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2025, 15:43:06
Wie staat nu in de spits vanavond, ik moet Binder nog vervangen in de pool
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: CaseP op augustus 25, 2025, 15:45:13
Citaat van: YellowBlue op augustus 25, 2025, 15:41:22
Tuurlijk niet jongen

Waarom niet?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: YellowBlue op augustus 25, 2025, 15:49:19
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2025, 15:43:06
Wie staat nu in de spits vanavond, ik moet Binder nog vervangen in de pool
Balk
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 25, 2025, 16:14:12
Citaat van: Stanley op augustus 25, 2025, 15:20:35
Moet je beter opletten. Misschien let jij meer op wat niet uitkomt? Altijd en nooit bestaat niet.
aha jij bent dus Grijskijkert zijn 2 e account. Vorig jaar kwam er helemaal niks vanwat Grijskijkert melde. Daarom is het wel een beste vent
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 25, 2025, 17:09:07
Heel veel mensen kunnen deze wedstrijd niet zien ivm stroomstoring.
Duurt tot minimaal 21 u las ik
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Galdiano op augustus 25, 2025, 18:39:17
Citaat van: sunderland op augustus 25, 2025, 17:09:07
Heel veel mensen kunnen deze wedstrijd niet zien ivm stroomstoring.
Duurt tot minimaal 21 u las ik

Hedendaags heeft iedereen toch bijna wel 4G/5G abonnement met een smartphone?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Poetser op augustus 25, 2025, 18:41:53
Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2025, 18:39:17
Hedendaags heeft iedereen toch bijna wel 4G/5G abonnement met een smartphone?

Kest m niet oplade
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: drg op augustus 25, 2025, 18:51:02
Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2025, 18:39:17
Hedendaags heeft iedereen toch bijna wel 4G/5G abonnement met een smartphone?

Klopt maar schijnbaar is het netwerk nog steeds niet voorbereid op de hoeveelheid mensen die nu dus op 4 en 5G op het netwerk zitten. Ding heeft zelfs moeite met laden van teletekst op mobiel  8P  ;(
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: ChantiSCC op augustus 25, 2025, 18:59:52
Citaat van: sunderland op augustus 25, 2025, 15:19:45
Dit is nu al een belangrijke wedstrijd als je mee wilt doen. Anders is het voorlopig afhaken

Neejuhh, tis wedstrijd 3. De tijd van aanhaken of aanhaken is pas vaak in februari..
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Trainert! op augustus 25, 2025, 19:18:36
2 tips van trainert vanavond:


1. Aanvallen, voor rust minimaal 6 ballen tussen de doelpalen, na afloop juichen omdat we hebben gewonnen
2. compact en druk op die gasten!

succes en op naar 3 punten
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Galdiano op augustus 25, 2025, 19:37:26
Citaat van: Poetser op augustus 25, 2025, 18:41:53
Kest m niet oplade

Autotje aan, lader in de 12 volt aansluiting. Denken in oplossingen. Gelukkig hier gewoon stroom.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: mark1989 op augustus 25, 2025, 19:40:51
Citaat van: Trainert! op augustus 25, 2025, 19:18:36
2 tips van trainert vanavond:


1. Aanvallen, voor rust minimaal 6 ballen tussen de doelpalen, na afloop juichen omdat we hebben gewonnen
2. compact en druk op die gasten!

succes en op naar 3 punten

De vraag is dan nog wel hoe en waar druk zetten? Hoog druk zetten en compact willen spelen betekent dat je verdedingslinie ook hoog moet staan. Als Az er dan door heen speelt ligt er veel ruimte voor snelle buitenspelers en komt er veel druk op onze backs. Die moeten dan heel sterk zijn.

Ik denk dat Cambuur kiest voor een mid block. zodat als je de bal verovert ook nog ruimte hebt voor een Balk achter hun linie.
Maar ik heb geen idee hoe jong AZ speelt. Dus we gaan het zien.

Ik hoop ook op 3 punten en heb er wel vertrouwen in.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: NRG op augustus 25, 2025, 19:41:01
Meer die last hebben van een Ziggo storing?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: oost op augustus 25, 2025, 19:41:05
Citaat van: ChantiSCC op augustus 25, 2025, 18:59:52
Neejuhh, tis wedstrijd 3. De tijd van aanhaken of aanhaken is pas vaak in februari..

Hebben we vorige seizoen gezien toen hebben we de promotie laten liggen in de eerste 6 duels
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2025, 19:47:39
Is de wedstrijd op een open kanaal of voor abbonnees
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bernardo op augustus 25, 2025, 19:52:33
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2025, 19:47:39
Is de wedstrijd op een open kanaal of voor abbonnees

Open kanaal
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: papier op augustus 25, 2025, 19:52:50
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2025, 19:47:39
Is de wedstrijd op een open kanaal of voor abbonnees

ESPN 1

Weer geen Souren
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: fred op augustus 25, 2025, 19:57:10
Citaat van: sunderland op augustus 25, 2025, 17:09:07
Heel veel mensen kunnen deze wedstrijd niet zien ivm stroomstoring.
Duurt tot minimaal 21 u las ik
Scheelt als je zonnepanelen hebt  w:)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 20:11:19
Daar had Diemers meer mee kunnen doen...
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: papier op augustus 25, 2025, 20:21:13
Uit een corner. Met een beetje hulp geloof ik.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Poetser op augustus 25, 2025, 20:35:29
Als je gewoon ieder duel afluit, kan dan iedereen betaald voetbal fluiten?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Trainert! op augustus 25, 2025, 20:38:15
Wat Galvez allemaal aan het doen is...niet met de kop erbij
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: papier op augustus 25, 2025, 20:41:55
Visser... nog niet klaar voor de basis in mijn ogen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: R058 op augustus 25, 2025, 20:43:14
Citaat van: papier op augustus 25, 2025, 20:41:55
Visser... nog niet klaar voor de basis in mijn ogen.
Speelt gewoon prima. Het is ook lastiger als Balk en Diemers niet meeverdedigen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: papier op augustus 25, 2025, 20:44:48
Citaat van: R058 op augustus 25, 2025, 20:43:14
Speelt gewoon prima. Het is ook lastiger als Balk en Diemers niet meeverdedigen.

Ik vind hem niet prima spelen. Passing vooruit niet voldoende. Positioneel staat hij niet altijd goed en ook in duels vind ik hem te slap.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: R058 op augustus 25, 2025, 20:47:20
Citaat van: papier op augustus 25, 2025, 20:44:48
Ik vind hem niet prima spelen. Passing vooruit niet voldoende. Positioneel staat hij niet altijd goed en ook in duels vind ik hem te slap.
Mja ik vind t meer aan de spelers om hem heen liggen. Totaal geen diepgang of beweging. Vooral Balk en Sj?strand staan veel te vaak stil. Dan zijn er ook minder opties om vooruit te spelen.
Positioneel vind ik hem juist erg goed. Veel beter dan Souren eigenlijk.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: R058 op augustus 25, 2025, 20:51:28
Nu weer bij die counter aan het eind. Bij het veroveren van de bal ligt er zoveel ruimte en Balk en Sj?strand staan gewoon stil. Echt niet te geloven.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: zeewolde op augustus 25, 2025, 20:51:59
Ook ik vind Visser wel de mindere vandaag. Heeft het heel lastig.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Trainert! op augustus 25, 2025, 20:52:46
Ik hoop zo dat Lambooiij aanvallend nog wat uit de hoge hoed tovert. Het is echt slecht voorin, met name op de vleugels.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 20:53:25
Van een Dijkhuizen wordt gezegd dat hij geen uitstraling heeft, maar die Echteld dan hee :_schater :_schater
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 25, 2025, 20:54:10
Citaat van: Trainert! op augustus 25, 2025, 20:38:15
Wat Galvez allemaal aan het doen is...niet met de kop erbij
Eens. Ergerlijk dat gepiel!
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bernardo op augustus 25, 2025, 20:55:08
Galvez vanavond de zwakste schakel
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 25, 2025, 20:55:37
Ik vind dat we vrij aardig voetballen. Amofa R?lke en Diemers zijn heel goed.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Galdiano op augustus 25, 2025, 20:57:02
Citaat van: sunderland op augustus 25, 2025, 20:55:37
Ik vind dat we vrij aardig voetballen. Amofa R?lke en Diemers zijn heel goed

Van der Veen weer de beste als je het mij vraagt. Verdedigd in een sprint bijna als enige mee in de omschakeling. En loop de ruimtes goed in.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 25, 2025, 20:57:20
Citaat van: R058 op augustus 25, 2025, 20:43:14
Speelt gewoon prima. Het is ook lastiger als Balk en Diemers niet meeverdedigen.
heeft prima momenten en slechte momenten
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 25, 2025, 20:57:57
Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2025, 20:57:02
Van der Veen weer de beste als je het mij vraagt. Verdedigd in een sprint bijna als enige mee in de omschakeling. En loop de ruimtes goed in.
speelt ook goed
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: michello op augustus 25, 2025, 20:58:04
Zoals elke keer tegen jong teams, rommelig en van beide kanten hoog druk. Dan kom je amper aan goed voetballen toe. Jammer van die laatste kans, R?lke deed dat prima. Meestal zakken de jong teams na minuut 60 wat terug. Dan toeslaan.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: oost op augustus 25, 2025, 20:59:07
Redelijke eerste helft waarbij Diemers aan de bal echt fantastisch is. Visser vind ik echt sterk spelen.
Galvaz verdedigend zwak aan de bal Redelijk.
Rolke is gewoon geen spits die moet de afvallende of terug getrokken bal krijgen. Van der veen werk hard maar is net niet goed genoeg.
Maar goed we staan voor 3 punten sprokkelen en weer door  |:)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Yellow Army op augustus 25, 2025, 21:01:43
Citaat van: R058 op augustus 25, 2025, 20:43:14
Speelt gewoon prima. Het is ook lastiger als Balk en Diemers niet meeverdedigen.

Mwah, Visser en Galvez zijn de zwaksten op het veld imo
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: CambuurArnhem op augustus 25, 2025, 21:02:04
Galvez valt mij niet mee. We staan eigenlijk met wat geluk op voorsprong. Benieuwd naar de 2e helft. Bij de hoogtepunten van de 1e helft vergeet espn maar even twee mooie uitbraken van Cambuur, met beide keren R?lke in kansrijke positie.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: R058 op augustus 25, 2025, 21:03:55
Ik vind vooral Balk gewoon echt weer de minste op het veld. Loopt constant verkeerd aanvallend en verdedigend. Snapt niet wanneer hij de back of buiten moet overpakken, maakt geen diepte. En als hij de bal heeft knalt hij hem tegen een tegenstander aan.
Ik snap echt niet waarom ze hem maar de hele tijd laten staan.
Verder eens dat Rolke, Diemers en Van der Veen echt goed spelen. Ook Baouf, Amofa en Mulders stabiel. Jansen ook al een knappe bal gepakt weer.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bankzitter op augustus 25, 2025, 21:07:27
R?lke wint geen enkel (kop)duel op de lange ballen .... dat is wel een probleem.
Glavez inderdaad heel wisselvallig.

Eerste 20 minuten niet goed, daarna wel wat beter.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: AL op augustus 25, 2025, 21:07:42
We staan voor dus geen geklaag hier.
Sj?strand eruit en dat is terecht. Die was de minste op het veld.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 25, 2025, 21:08:51
Vreemde wissel, R?lke deed het gewoon prima in de spits
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: maikcambuur op augustus 25, 2025, 21:16:04
Citaat van: AL op augustus 25, 2025, 21:07:42
We staan voor dus geen geklaag hier.
Sj?strand eruit en dat is terecht. Die was de minste op het veld.

Totaal onlogische wissel en opstelling ?berhaupt. Je linksbuiten, plek waarvan hij ook ons enige doelpunt tot dusverre maakt, offer je op als rechtsbuiten. Vervolgens bakt Vd Veen er niks van op links. En dan wissel je Sj?strand in de rust. In mijn ogen hele gekke beslissingen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Galdiano op augustus 25, 2025, 21:20:01
Wat is die Galvez slecht vandaag. Ik zou Marsman er snel ingooien.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Poetser op augustus 25, 2025, 21:21:23
Het houdt niet over de tweede helft.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Poetser op augustus 25, 2025, 21:22:08
Het gaat Kian wat te rap allemaal.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Scc0511 op augustus 25, 2025, 21:22:55
Wat een 2e helft pfff.....
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 21:23:25
Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2025, 21:20:01
Wat is die Galvez slecht vandaag. Ik zou Marsman er snel ingooien.

Even met Henk gebeld?  :proost
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: CambuurArnhem op augustus 25, 2025, 21:24:31
Kom maar op.met die 0-2. Dan zijn we binnen.
Waarom niet onze nieuwe dribbelaar erin?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: maikcambuur op augustus 25, 2025, 21:24:37
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 21:23:25
Even met Henk gebeld?  :proost

Maar vervolgens ook R?lke eraf halen voor Souren? Onbegrijpelijk, je gevaarlijkste middenvelder eraf halen voor een defensieve speler. Wil Henk wel winnen??
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: R058 op augustus 25, 2025, 21:30:24
Citaat van: CambuurArnhem op augustus 25, 2025, 21:24:31
Kom maar op.met die 0-2. Dan zijn we binnen.
Waarom niet onze nieuwe dribbelaar erin?
Omdat we liever een rechtsbuiten hebben die niet diep wil lopen en als hij de bal krijgt liever een tikkie terug doet dan een actie wil maken.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Trainert! op augustus 25, 2025, 21:31:57
tering jantje, als dit het niveau blijft de rest van het seizoen, dan wordt het een heeeeel lang seizoen
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Destroyer op augustus 25, 2025, 21:32:22
Man man man, waar kijken we naar  ;(
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Trainert! op augustus 25, 2025, 21:32:57
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 21:23:25
Even met Henk gebeld?  :proost

60e minuut de wissel...je verwacht het niet
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Leeuwarder94 op augustus 25, 2025, 21:33:13
Met geluk sta je 1-0 voor hier, maar wat een zaadpot.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Trainert! op augustus 25, 2025, 21:33:55
Citaat van: Poetser op augustus 25, 2025, 21:22:08
Het gaat Kian wat te rap allemaal.


Beste vent, maar had natuurlijk nooit een contract moeten krijgen
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bens op augustus 25, 2025, 21:36:34
Wat is Cambuur slecht.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: papier op augustus 25, 2025, 21:36:38
Het is echt bijzonder slecht.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 21:36:57
Hm, ik dacht Souren naar Visser zijn plek en Vd Sande erin. Maar ik heb er dan ook geen verstand van 8)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Scc0511 op augustus 25, 2025, 21:37:14
Het doet pijn aan de ogen. En de lat ook nog. Doet vd Veen ook nog mee? Hele 2e helft echt niet gezien.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 21:39:28
Die 11 lijkt op Afolabi :_schater
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Poetser op augustus 25, 2025, 21:41:14
Kutambiance op een kutveld tegen een kuttegenstander.

Over de streep trekken en gauw de bus in.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: AL op augustus 25, 2025, 21:42:56
Wat voor idee zit er achter dit Cambuur?
Wat een onlogische opstelling en wissels weer van onze trainer.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: maikcambuur op augustus 25, 2025, 21:43:10
Echt een parodie op voetbal vanavond, triest hoor.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 21:43:24
Die Amofa is wel echt fantastisch hoor |:)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: papier op augustus 25, 2025, 21:44:11
Pfff, keepertje
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: maikcambuur op augustus 25, 2025, 21:44:49
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 21:43:24
Die Amofa is wel echt fantastisch hoor |:)

Hij en Marokkaanse boef spelen goed. Al liet hij bij deze kans wel makkelijk zijn man lopen. Goede redding van Jansen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Scc0511 op augustus 25, 2025, 21:45:04
Het centrum plus keeper doen het goed!
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: drg op augustus 25, 2025, 21:47:47
Jansen lekkere pot man  _O_
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: CambuurArnhem op augustus 25, 2025, 21:54:00
5 minuten erbij, zucht. Kom op met die 0-2
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Poetser op augustus 25, 2025, 21:54:09
Die vd Sande wel prima hoor.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: maikcambuur op augustus 25, 2025, 21:55:56
Citaat van: CambuurArnhem op augustus 25, 2025, 21:54:00
5 minuten erbij, zucht. Kom op met die 0-2

De 0-2 hangt totaal niet in de lucht anders. Moeten heeel erg blij wezen als je drie punten pakt. Want dit was echt niet om aan te gluren.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 25, 2025, 21:58:12
Lelijk winnen is ook winnen....
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Scc0511 op augustus 25, 2025, 21:58:48
Mooie puntjes maar verschrikkelijk spel zonder echt een idee. :thumbsup
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: CambuurArnhem op augustus 25, 2025, 21:59:42
Citaat van: maikcambuur op augustus 25, 2025, 21:55:56
De 0-2 hangt totaal niet in de lucht anders. Moeten heeel erg blij wezen als je drie punten pakt. Want dit was echt niet om aan te gluren.

Klopt. Maar ik wilde het toch  :P
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bernardo op augustus 25, 2025, 21:59:56
Vorig seizoen hadden we dit potje in het begin absoluut verloren. Punten meenemen en snel vergeten voor de rest. Op naar zondag  |:)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Yellow Army op augustus 25, 2025, 22:00:11
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 21:36:57
Hm, ik dacht Souren naar Visser zijn plek en Vd Sande erin. Maar ik heb er dan ook geen verstand van 8)

Meest logsich idd. Bijzonder wisselbeleid
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Trainert! op augustus 25, 2025, 22:00:21
Geen aanval, geen diepgang.

als je zelf niet kan scoren moet de tegenstander het maar voor je doen
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 22:00:35
Hoppaaaaa, in the pocket! _O_ _O_
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Yellow Army op augustus 25, 2025, 22:00:48
Puntjes in de tas en wedstrijd gauw vergeten
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: hobbes op augustus 25, 2025, 22:01:24
De nul houden, ook niet onbelangrijk
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Poetser op augustus 25, 2025, 22:01:52
 |:)

3 Punten! Het enige wat telt daar
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: R058 op augustus 25, 2025, 22:02:38
Blij met de punten, maar sjongejonge. Weer bijna niks gecreeerd qua kansen. Jansen MOTM en centrale duo was ook top. Van der Sande viel ook goed in en lijkt me zeker een goede toevoeging.
Waarom Balk de hele wedstrijd mag blijven staan, snap ik echt niks van. Heeft 9 van de 10 dingen verkeerd gedaan. Aanvallend voegt hij niks toe of hij loopt in de weg. En verdedigend liet hij de tweede helft de hele tijd zijn linksback lopen waar veel gevaar van kwam en ook dat ene schot op de lat. Daar heb je echt geluk mee gehad.
Ziet de TS (of iemand anders) dat dan echt zo anders? Of moet hij blijven staan, omdat hij nog verkocht moet worden?
En dan heb ik t nog niet eens gehad over zn schwalbes en verdere irritante gedrag.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: zeewolde op augustus 25, 2025, 22:02:54
Marsman prime invalbeurt _O_
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 25, 2025, 22:05:21
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 21:43:24
Die Amofa is wel echt fantastisch hoor |:)
nou zat er ook een keer goed naast gelukkig hadden we Jansen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Specuveter op augustus 25, 2025, 22:05:26
Prima keeper
Prima centrum
Diemers en Visser ook goed
Maar als je met ??n aanval van Veen Visser en Balk moet spelen..Tsja....armoe troef natuurlijk
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bankzitter op augustus 25, 2025, 22:05:34
Jansen fantastisch. Amofa , Baouf en Mulder prima.
Diemers goed.

Aanvallend onmachtig. Ik zie het nog niet bij Sj?strand.Maar goed, vd Sande en Ferrah komen er nog bij en dan nog maar eens kijken.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 25, 2025, 22:06:58
Citaat van: Poetser op augustus 25, 2025, 22:01:52
|:)

3 Punten! Het enige wat telt daar
sluit ik me bij aan |:)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 25, 2025, 22:08:34
Galvez weer 60 minuten hebben ze dat in het huurcontract gezet 8P
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 25, 2025, 22:09:46
Ik heb het idee dat de meeste spelers op hun tandvlees spelen?.

Nou ze hebben weer een paar dagen om weer fitter te worden?.ben weer heel benieuwd.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: oost op augustus 25, 2025, 22:10:29
Citaat van: Poetser op augustus 25, 2025, 22:01:52
|:)

3 Punten! Het enige wat telt daar

En zo is het |:)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: YellowBlue op augustus 25, 2025, 22:10:57
Citaat van: AL op augustus 25, 2025, 21:07:42
We staan voor dus geen geklaag hier.
Sj?strand eruit en dat is terecht. Die was de minste op het veld.
stond aan de verkeerde kant..
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bens op augustus 25, 2025, 22:11:02
De drie punten zijn binnen deze wedstrijd maar snel vergeten.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: YellowBlue op augustus 25, 2025, 22:11:53
Citaat van: zeewolde op augustus 25, 2025, 22:02:54
Marsman prime invalbeurt _O_
aan de bal ja. Verdedigend toch heel matig hoor.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Josli op augustus 25, 2025, 22:12:11
Keeper en centrale duo goed. Rechtsback voordeel van de twijfel. Voor de rest heel heel matig. Iedere keer als we een bal veroveren en gevaarlijk kunnen worden stuitert de bal van de voet, of spelen we hem terug. Diemers speelt drie ballen met de buitenkant en zijn fans vinden het allemaal weer geweldig. Hij is wel eigenlijk de enige die wat extra's kan. Maar moet veel directer spelen. Balk tenenkrommend slecht. We hebben hartstikke frisse buitens op de bank, maar zelfs dan krijgen ze niet een kans.
Aan de andere kant, met zo'n verdediging zijn we wel heel moeilijk te verslaan. En dat is toch de basis. Hopenlijk kunnen we vanuit daar verder bouwen. Hopelijk gaan we dan ook 20 meter hoger op het veld staan.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Eewal op augustus 25, 2025, 22:14:11
Wat een treurnis. Heeft niks met voetbal te maken dit.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: PePe op augustus 25, 2025, 22:15:19
Waar heb ik naar zitten kijken, wat slecht. Kiam en Daan Visser onmiddellijk banken.
Gratis punten.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: hobbes op augustus 25, 2025, 22:16:25
Die punten die we vorig jaar in het begin verspeelden worden nu in ieder geval binnen geharkt.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 25, 2025, 22:18:02
Balk kan hoop ik nu uit de etalage wat een bak ergenis is dat zeg. Galvez was slecht vandaag Marsman had een goede invalbeurt. Jansen  MOTM dan weet je het wel. Gauw vergeten deze pot op naar VVV
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bernardo op augustus 25, 2025, 22:18:05
Citaat van: YellowBlue op augustus 25, 2025, 22:11:53
aan de bal ja. Verdedigend toch heel matig hoor.

Verdedigend alsnog beter dan Galvez, wat die vandaag aan het doen was.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Tanjajeah op augustus 25, 2025, 22:19:10
3 wedstrijden gespeeld, 1 goal gemaakt (en vandaag een eigen doelpunt)....Had er iemand al opgemerkt dat ??k dit seizoen scoren weer een probleem is/wordt? Dat is toch eigenlijk best wel ongelofelijk na vorig seizoen, 'doelpunten halen' had prioriteit nr 1 moeten zijn. Het is te hopen dat vd Sande ze gaat maken.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: De Gast op augustus 25, 2025, 22:21:19
Ik had even het idee dat we naar een top AZ zaten te kijken maar toen ik zag dat ze bijna onderaan stonden kreeg ik het meer het idee dat wij gewoon heel matig zijn.

Hoe kan het dat wij w??r achterin de baas zijn en w??r voorin niks kunnen lijken klaar te spelen.. inmiddels wedstrijd 3 alweer om snel te vergeten.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bernardo op augustus 25, 2025, 22:24:45
Met nu 2 thuiswedstrijden voor de boeg, kan het hopelijk qua punten een prima seizoenstart worden.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Destroyer op augustus 25, 2025, 22:27:39
Citaat van: Tanjajeah op augustus 25, 2025, 22:19:10
3 wedstrijden gespeeld, 1 goal gemaakt (en vandaag een eigen doelpunt)....Had er iemand al opgemerkt dat ??k dit seizoen scoren weer een probleem is/wordt? Dat is toch eigenlijk best wel ongelofelijk na vorig seizoen, 'doelpunten halen' had prioriteit nr 1 moeten zijn. Het is te hopen dat vd Sande ze gaat maken.

Thijssen, Amofa, vd Sande eigenlijk de enige lichtpuntjes vanavond. Snel vergeten en naar zondag. Hopelijk herpakken ze zicht thuis  :scc
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bernardo op augustus 25, 2025, 22:29:14
Citaat van: Destroyer op augustus 25, 2025, 22:27:39
Thijssen, Amofa, vd Sande eigenlijk de enige lichtpuntjes vanavond. Snel vergeten en naar zondag. Hopelijk herpakken ze zicht thuis  :scc

Baouf was ook weer prima, Amofa en Baouf zijn wel 2 voltreffers.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: denistel op augustus 25, 2025, 22:32:08
3 punten maar spel niet om aan te zien je vraagt je af hoe we proberen te spelen
vooral 2e helft maar wat hopen dat je de 0-1 vast houdt amper zelf een aanval ,
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Zuid1991 op augustus 25, 2025, 22:33:04
De Jong over Ferrah: "Dat mannetje is niet bang, die gaat zijn waarde wel hebben voor ons"

En wat doet ie? De gehele wedstrijd mag ie banken?Omdat hij zogenaamd moet wennen aan systeem?..Jezus!
Een ongelofelijke zwakke wedstrijd, je hebt behoefte aan enige creativiteit en dan bijna alleen verdedigende wissels.
Wat is nu de waarde van die onnozele Balk?
Die heeft nu echt 3 wedstrijden niks laten zien. Ja,dat onnozele domme gedrag?.
Dan had je die Ferrah er toch allang moeten in gooien?
Snap het echt totaal niet?.

Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: V-man op augustus 25, 2025, 22:42:18
Kloten stroomuitval. Om 20.35 verholpen. 2e helft kunnen zien. We mogen heel blij zijn met de punten.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 25, 2025, 22:48:00
Van de Sande topper, zie je in 15 min
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: PePe op augustus 25, 2025, 22:48:39
Citaat van: V-man op augustus 25, 2025, 22:42:18
Kloten stroomuitval. Om 20.35 verholpen. 2e helft kunnen zien. We mogen heel blij zijn met de punten.

Je hebt niks gemist.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Huizen op augustus 25, 2025, 22:50:10
Terug uit Wijdewormer.

Respect voor de ruim 160 fans op Maandag.

Amper kansen gezien van Cambuur zijde.
Daan Visser te vroeg voor basis.
Kian Visser kan ik genieten van zijn inzet.
Van de Sande zie je gelijk rust en kwaliteit aan de bal.
Keeper en centrale duo geweldig.
Galvez heel slecht vandaag.
Het trucje Balk kent elke scheids inmiddels.

Het is te hopen dat V/d Sande vast gaat spelen en fit blijft en dat we misschien nog een mooie 28-33 jarige topper uit de hoed kunnen toveren.
Anders mag je blij zijn met top 6.

Op naar VVV!!
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 25, 2025, 22:51:17
Wat je ook ziet al zet je Ledanowski in de spits bij ons krijgt de spits geen enkele bal. De buitens trekken naar binnen en lopen zich vast. Komt nooit een bal vanaf de flanken

Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bankzitter op augustus 25, 2025, 22:51:41
Ik snapte wel dat je Ferrah niet inzet als je op die flank overlopen wordt.
Hij zal echt wel wat kunnen aan de bal maar het is afwachten of die zijn verdedigende taken ook gaat uitvoeren.

Van der Sande was de logische invaller en een back op de vleugel met Jermouni deden we vorig seizoen ook al vaak met Ottensen om een voorsprong vast te houden.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Yellow Army op augustus 25, 2025, 22:55:12
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 25, 2025, 22:51:17
Wat je ook ziet al zet je Ledanowski in de spits bij ons krijgt de spits geen enkele bal. De buitens trekken naar binnen en lopen zich vast. Komt nooit een bal vanaf de flanken

Precies dit. Geen enkele simpele inspeelbal 3 wedstrijden lang. We spelen schijnbaar een systeem zonder spits
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: PePe op augustus 25, 2025, 22:56:15
Waarom krijgen de onervaren talenten nu de voorkeur? (Om in de etalage te zetten?)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Trainert! op augustus 25, 2025, 22:58:17
Citaat van: Tanjajeah op augustus 25, 2025, 22:19:10
3 wedstrijden gespeeld, 1 goal gemaakt (en vandaag een eigen doelpunt)....Had er iemand al opgemerkt dat ??k dit seizoen scoren weer een probleem is/wordt? Dat is toch eigenlijk best wel ongelofelijk na vorig seizoen, 'doelpunten halen' had prioriteit nr 1 moeten zijn. Het is te hopen dat vd Sande ze gaat maken.


Wie is er verantwoordelijk voor de spelers die er nu voorin staan?
Een blinde kan zien dat deze knapen geen goal gaan maken
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 25, 2025, 23:12:49
Citaat van: denistel op augustus 25, 2025, 22:32:08
3 punten maar spel niet om aan te zien je vraagt je af hoe we proberen te spelen
vooral 2e helft maar wat hopen dat je de 0-1 vast houdt amper zelf een aanval ,
idd 3 punten en verder niks. Heb je een spits eerste helft die het redelijk goed doet. Diemers die de 1 e ook kort bij de spits kwam en 2 e helft daar ook niet meer. Wat een domme wissel. Vorige week onze Zweed op links en nu rechts ?Waarom ook niet Wiebe brengen met snelheid voorin. Visser werkte hard maar won niks en dat terwijl een Diemers er al kort bij was en verder kon.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 25, 2025, 23:14:46
Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2025, 22:51:41
Ik snapte wel dat je Ferrah niet inzet als je op die flank overlopen wordt.
Hij zal echt wel wat kunnen aan de bal maar het is afwachten of die zijn verdedigende taken ook gaat uitvoeren.

Van der Sande was de logische invaller en een back op de vleugel met Jermouni deden we vorig seizoen ook al vaak met Ottensen om een voorsprong vast te houden.
Otessen een klasse beter dan mugje
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Lore op augustus 25, 2025, 23:22:18
Citaat van: sunderland op augustus 25, 2025, 23:14:46
Otessen een klasse beter dan mugje

De laatste keer dat wij iemand mugje noemde stond een paar jaar later in de basis bij lazio

:koffie
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: el haj op augustus 25, 2025, 23:29:47
Citaat van: Lore op augustus 25, 2025, 23:22:18
De laatste keer dat wij iemand mugje noemde stond een paar jaar later in de basis bij lazio

:koffie

En het mugje daarv??r is als 37-jarige ??n van de beteren bij de koploper van de Eredivisie.  :_schater
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Destroyer op augustus 26, 2025, 06:04:05
Citaat van: el haj op augustus 25, 2025, 23:29:47
En het mugje daarv??r is als 37-jarige ??n van de beteren bij de koploper van de Eredivisie.  :_schater

En geniet ervan ook nog
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Destroyer op augustus 26, 2025, 06:05:02
Citaat van: sunderland op augustus 25, 2025, 22:48:00
Van de Sande topper, zie je in 15 min

Ja laat die maar snel in de basis komen!
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Scc0511 op augustus 26, 2025, 06:39:01
Henk geeft deze keer het verouderde kunstgrasveld de schuld voor het slechte spel 8P
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Poetser op augustus 26, 2025, 06:50:47
Citaat van: Scc0511 op augustus 26, 2025, 06:39:01
Henk geeft deze keer het verouderde kunstgrasveld de schuld voor het slechte spel 8P

Dat is toch ook zo?

Als top 4 club je beloften op zo'n veld laten spelen is echt schandalig.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Scc0511 op augustus 26, 2025, 07:07:23
Citaat van: Poetser op augustus 26, 2025, 06:50:47
Dat is toch ook zo?

Als top 4 club je beloften op zo'n veld laten spelen is echt schandalig.

Is zeker waar maar eerst maar eens kijken naar eigen spel.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Lore op augustus 26, 2025, 07:18:38
Voorlopig drie punten meer dan vorig jaar op dit moment!
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Trainert! op augustus 26, 2025, 07:19:05
Citaat van: Scc0511 op augustus 26, 2025, 06:39:01
Henk geeft deze keer het verouderde kunstgrasveld de schuld voor het slechte spel 8P


Als.Henk dit zou hebben gezegd, dan moet hij daar eens over ophouden. Ik heb veel meer dreiging gezien van AZ, en de linksbuiten van az is al gevaarlijker geweest in deze wedstrijd, dan al onze aaanvallers in 3 wedstrijden.

Wellicht ia het dan een optie om tegenwoordig te scouten in Afrika, daar zijn ze gewend om op een slechte ondergrond te spelen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Lore op augustus 26, 2025, 07:39:22
Citaat van: Trainert! op augustus 26, 2025, 07:19:05

Wellicht ia het dan een optie om tegenwoordig te scouten in Afrika, daar zijn ze gewend om op een slechte ondergrond te spelen.

Nou kom ik daar regelmatig, en ik kan je vertellen dat ze daar ook heel slecht voetballen. Dus misschien komt het dan toch door de ondergrond
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 26, 2025, 08:05:34
Henk kan zich beter druk maken om ons onthutsende spel want daar is hij verantwoordelijk voor. Het lijkt bij tijd en wijlen nergens op.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 08:25:19
Henk Henk Henk het wordt er niet beter op het spel er zit totaal geen gedachte achter het spel wat je wil spelen het is heel bedroevend.
En dan kun het kunstgras wel schuld geven maar AZ speelt er ook op.

Is Henk nog wel de juiste trainer bij Cambuur dat vraag ik me wel eens af.
Geef deze man een andere functie bij de club?.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: CaseP op augustus 26, 2025, 08:49:38
Matig potje, maximale score. Moest de hele tijd denken aan die uitspraak van Mourinho: 'Het maakt niet uit hoe we spelen. Als jij een Ferrari hebt en ik een kleine auto, dan moet ik om jou in een race te verslaan je wiel breken of suiker in je tank doen'. Kreeg het idee dat dit misschien wel is wat we nu aan het doen zijn: Anticiperen, die ene kans benutten en dan er alles aan doen om alles dicht te zetten. Achterin staat het als een huis, goede ballenstopper...midden is redelijk...voorin is het nog zoeken. Onze kleine auto gaat nog wel op stoom komen, Henk moet mooi aan het stuur blijven |:)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 08:57:18
Gisteravond op het kut kunstgras, kut accommodatie, kut ambiance = kut voetbal. Wat ik gister ook zei, lelijk winnen is ook winnen. Op naar zondag...
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Destroyer op augustus 26, 2025, 09:00:25
Citaat van: Trainert! op augustus 26, 2025, 07:19:05

Als.Henk dit zou hebben gezegd, dan moet hij daar eens over ophouden. Ik heb veel meer dreiging gezien van AZ, en de linksbuiten van az is al gevaarlijker geweest in deze wedstrijd, dan al onze aaanvallers in 3 wedstrijden.

Wellicht ia het dan een optie om tegenwoordig te scouten in Afrika, daar zijn ze gewend om op een slechte ondergrond te spelen.

Ik denk als dit waar is, we eens moeten ophouden alle factoren de schuld te geven maar ff in de spiegel kijken. Spel was belabberd. We moeten zelf eens druk op de ketel zetten in plaats van tikkie terug naar de keeper. Daar wordt je al jaren schijtziek van.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Poetser op augustus 26, 2025, 09:18:05
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 08:25:19
Henk Henk Henk het wordt er niet beter op het spel er zit totaal geen gedachte achter het spel wat je wil spelen het is heel bedroevend.
En dan kun het kunstgras wel schuld geven maar AZ speelt er ook op.

Is Henk nog wel de juiste trainer bij Cambuur dat vraag ik me wel eens af.
Geef deze man een andere functie bij de club?.

Populistisch gelul weer. Stop hier nou eens mee.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: SCC op augustus 26, 2025, 09:33:17
Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2025, 22:51:41
Ik snapte wel dat je Ferrah niet inzet als je op die flank overlopen wordt.
Hij zal echt wel wat kunnen aan de bal maar het is afwachten of die zijn verdedigende taken ook gaat uitvoeren.

Van der Sande was de logische invaller en een back op de vleugel met Jermouni deden we vorig seizoen ook al vaak met Ottensen om een voorsprong vast te houden.

Geweldige analyse! Zo zag ik het ook.
En ook ik heb me de vorige wedstrijden flink geergerd aan Balk (gisteren ook), maar ik kan dan nog wel zo objectief zijn om te erkennen dat hij gisteren met name toen hij centraal stond wanneer R?lke hoger/ dieper stond, ontzettend veel verdedigende arbeid leverde. Toen liet Oscar Sj?chstrond te vaak de man lopen.

Vd Veen: ga er maar aan staan, tegen mogelijk de beste rechtsback van de KKD, die ook nog eens rete snel is. En desondanks is die Dijkstra niet heel gevaarlijk geweest, dus ook van vd Veen vind ik dat hij een voldoende krijgt.
Marsman geweldig ingevallen, die inzet en energie hadden we in die fase nodig. Wat er met Galvez is dit seizoen? Stuur zo'n jongen anders even 2 weken op vakantie, mocht dat nodig blijken. Want het seizoen is nog lang en zijn spel aan de bal kunnen wij wel gebruiken nog.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 09:38:21
Citaat van: Poetser op augustus 26, 2025, 09:18:05
Populistisch gelul weer. Stop hier nou eens mee.
helemaal niet Poetser het is de werkelijkheid?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Vlampiep op augustus 26, 2025, 09:45:48
We hebben gewonnen in een door Cambuur zeer slecht gespeelde uitwedstrijd.
Wat voor systeem, of onbegrijpelijke wissels het kan altijd beter worden, maar wat ik onbegrijpelijk vindt, is dat er een aantal spelers in de basis staan die niet in staat blijken te zijn een hard maar zuiver ingespeeld bal aan te kunnen nemen, geen zuivere pass kunnen verwerken voor de goal enz. Dit zijn basistechnieken die je moet hebben op dit nivo. Spelers die met kop en schouders boven het geheel uit steken, zijn Janssen, Amofa en Baoef en wil Diemers hier niet benoemen, want die zou veel beter moeten kunnen domineren op het middenveld. Vd Sande lijkt ondanks zijn korte invalbeurt ook een aanwinst te zijn.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bankzitter op augustus 26, 2025, 09:52:03
Henk moet eens stoppen met excuses voor het matige spel.
Zolang we punten pakken heb ik daar in deze fase van de competitie mee.
Het team is in opbouw.

Bij vlagen best leuke individuele acties en reddingen/tackles gezien? veel lijn zit er nog niet in.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Huizen op augustus 26, 2025, 09:54:21
Marsman zeer sterke invalbeurt :proost
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 26, 2025, 09:56:24
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 08:25:19
Henk Henk Henk het wordt er niet beter op het spel er zit totaal geen gedachte achter het spel wat je wil spelen het is heel bedroevend.
En dan kun het kunstgras wel schuld geven maar AZ speelt er ook op.

Is Henk nog wel de juiste trainer bij Cambuur dat vraag ik me wel eens af.
Geef deze man een andere functie bij de club?.
dat is weer het andere uiterste
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Poetser op augustus 26, 2025, 10:01:46
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 09:38:21
helemaal niet Poetser het is de werkelijkheid?

Jouw werkelijkheid.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 26, 2025, 10:01:55
Citaat van: Bankzitter op augustus 26, 2025, 09:52:03
Henk moet eens stoppen met excuses voor het matige spel.
Zolang we punten pakken heb ik daar in deze fase van de competitie mee.
Het team is in opbouw.

Bij vlagen best leuke individuele acties en reddingen/tackles gezien..
de spelers willen ook wel, de inzet mankeert niks aan maar de uitvoering is slecht.
Iedereen weet dat Galvez eigenlijk te hoog staat voor een linksback. Waarom dan dat steeds zo spelen. En tactisch zeggen dat je een man extra wilt cre?ren op het middenveld.
Diemers speelde gisteren een beste eerste helft omdat hij hoger op het veld stond. 2 e helft was hij daar veel minder. Vind het zo vreemd dat als dingen goed gaan dat weer veranderen en daar heeft ons Ts een handje van.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 10:19:11
Citaat van: Vlampiep op augustus 26, 2025, 09:45:48
We hebben gewonnen in een door Cambuur zeer slecht gespeelde uitwedstrijd.
Wat voor systeem, of onbegrijpelijke wissels het kan altijd beter worden, maar wat ik onbegrijpelijk vindt, is dat er een aantal spelers in de basis staan die niet in staat blijken te zijn een hard maar zuiver ingespeeld bal aan te kunnen nemen, geen zuivere pass kunnen verwerken voor de goal enz. Dit zijn basistechnieken die je moet hebben op dit nivo. Spelers die met kop en schouders boven het geheel uit steken, zijn Janssen, Amofa en Baoef en wil Diemers hier niet benoemen, want die zou veel beter moeten kunnen domineren op het middenveld. Vd Sande lijkt ondanks zijn korte invalbeurt ook een aanwinst te zijn.
Wat is er onbegrijpelijk aan de wissels? Of ben ik de enige die het wel begreep?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: PePe op augustus 26, 2025, 10:42:02
Missen we Nartey nu al?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: CaseP op augustus 26, 2025, 11:38:31
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 10:19:11
Wat is er onbegrijpelijk aan de wissels? Of ben ik de enige die het wel begreep?

Het onbegrijpelijke was wellicht dat wanneer je Souren brengt je die niet achter de spitsen zet maar brengt ipv Daan Visser om net voor de verdediging te gaan spelen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Lore op augustus 26, 2025, 12:08:36
Citaat van: Bussum op augustus 26, 2025, 09:54:21
Marsman zeer sterke invalbeurt :proost

Alweer he? Hij begint mijn ongelijk te bewijzen, super!
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 26, 2025, 12:24:34
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 10:19:11
Wat is er onbegrijpelijk aan de wissels? Of ben ik de enige die het wel begreep?
ja je bent de enige idd maar je zult Henk wel weer napraten
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 12:26:48
Citaat van: Poetser op augustus 26, 2025, 10:01:46
Jouw werkelijkheid.
gelukkig ben ik niet de enige?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bankzitter op augustus 26, 2025, 12:30:34
Marsman, Vissser en Jermouni waren logisch. Vd Sande erbij ook.
Het gehussel met Souren en geschuif met Balk was niet goed.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Poetser op augustus 26, 2025, 12:47:40
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 12:26:48
gelukkig ben ik niet de enige?

Gelukkig maar.

Laat de hetze maar beginnen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 26, 2025, 13:03:00
Citaat van: Poetser op augustus 26, 2025, 12:47:40
Gelukkig maar.

Laat de hetze maar beginnen.
waarom nu weer een hetze. Als het goed en logisch is word dat ook benoemd.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bernardo op augustus 26, 2025, 13:19:12
Sommige reacties zijn ook wel heel negatief, we hebben 3 punten en dat het spel beter moet weet ook iedereen wel. Zelfs in onze 2 topjaren met kampioenschappen hebben we waardeloze wedstrijden gespeeld bij Jong teams, je moet ze gewoon winnen en niks meer.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Vlampiep op augustus 26, 2025, 13:25:03
Citaat van: Poetser op augustus 26, 2025, 12:47:40
Gelukkig maar.
Laat de hetze maar beginnen.
[/quote
Henk de Jong is een prachtig mens en is voor de club erg belangrijk.
Ik vind dat Henk een heel goede coach is, maar als trainer komt hij te kort. Van het steeds weer vervallen in superlatieven en benoemen hoe goed er getraind wordt, excuses benoemen als er  niet wordt geleverd,  word
zo langzamerhand bij mij een gevoel  van antipathie opgewekt.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 13:27:54
Citaat van: CaseP op augustus 26, 2025, 11:38:31
Het onbegrijpelijke was wellicht dat wanneer je Souren brengt je die niet achter de spitsen zet maar brengt ipv Daan Visser om net voor de verdediging te gaan spelen.
Dus zag je niet dat het toen anders kwam te staan, iets met een verdedigende wissel..
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 13:30:55
Citaat van: sunderland op augustus 26, 2025, 12:24:34
ja je bent de enige idd maar je zult Henk wel weer napraten
Als ik Henk zou napraten(wat ik niet doe), dan praat ik wel de gene na die er verstand van heeft en de ins en outs paraat heeft(het plan en de data e.d.).
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 26, 2025, 14:02:06
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 13:30:55
Als ik Henk zou napraten(wat ik niet doe), dan praat ik wel de gene na die er verstand van heeft en de ins en outs paraat heeft(het plan en de data e.d.).
Henk heeft ook uitgelegd waarom en dan zegt ie daar en daar langs voetballen maar dat kwam wederom niet uit.  Mijn uitleg was ten opzichte van de wissels in de rust omdat het best goed stond en daarna niet meer. Het wisselen daarna weet ik idd niks van met data en niet fit oid
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Vlampiep op augustus 26, 2025, 14:03:33
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 13:30:55
Als ik Henk zou napraten(wat ik niet doe), dan praat ik wel de gene na die er verstand van heeft en de ins en outs paraat heeft(het plan en de data e.d.).
De gekleurde bril maar eens afzetten.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 14:20:07
Citaat van: sunderland op augustus 26, 2025, 14:02:06
Henk heeft ook uitgelegd waarom en dan zegt ie daar en daar langs voetballen maar dat kwam wederom niet uit.  Mijn uitleg was ten opzichte van de wissels in de rust omdat het best goed stond en daarna niet meer. Het wisselen daarna weet ik idd niks van met data en niet fit oid
Onze Zweed werd gewisseld i.v.m. zijn opgelopen gele kaart en ze waren niet tevreden over zijn meeverdedigen...
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 14:21:28
Citaat van: Vlampiep op augustus 26, 2025, 14:03:33
De gekleurde bril maar eens afzetten.
Dou kest de bril beter opzette scheelt wat onnozele opmerkingen... :thumbsup
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Zuid1991 op augustus 26, 2025, 14:33:35
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 14:20:07
Onze Zweed werd gewisseld i.v.m. zijn opgelopen gele kaart en ze waren niet tevreden over zijn meeverdedigen...
Denk meer omdat hij er totaal niks van bakte op voetbal technisch gebied.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: oost op augustus 26, 2025, 14:48:00
Het grote probleem nu is dat Cambuur niet de kracht of kwaliteit heeft om pak weg 75 min te domineren. Naar mijn weten is geen enkele buitenspeler fan van teruglopen en achter de back aan. (Zonde voor de energie)  Dat onze buitenspeler daarop worden afgerekend vind ik belachelijk. Begin eens met afjagen en vooruit denken. Op die manier gaan de backs er ook niet de hele tijd overheen.

Maar goed we hebben nu 6 punten uit 3 duels en als we de 2 thuis duels winnen heb je een geweldige start :thumbsup. Plus dat er ongelofelijk veel ruimte is voor verbetering  |:)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Gasgeve op augustus 26, 2025, 14:50:02
Citaat van: Zuid1991 op augustus 26, 2025, 14:33:35
Denk meer omdat hij er totaal niks van bakte op voetbal technisch gebied.
Die Esajas kwam wel steeds vrij, dus daar stond het niet goed in combinatie met Balk. Mulders stond vaak tegenover 2 man, daar heeft die zich heel goed mee gered overigens. E?n van van der Veen zijn taken was om Dijkstra te verdedigen. Dat heeft die heel goed gedaan, is echt een goeie back namelijk. Aanvallend kwam er daardoor bij van der Veen wat minder uit, maar toch een puike wedstrijd van zijn kant. Niet verwacht dat hij het nog zou gaan redden. Eerder Henstra/Kooistra verwacht dit jaar.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Vlampiep op augustus 26, 2025, 15:06:14
Citaat van: Gasgeve op augustus 26, 2025, 14:50:02
Die Esajas kwam wel steeds vrij, dus daar stond het niet goed in combinatie met Balk. Mulders stond vaak tegenover 2 man, daar heeft die zich heel goed mee gered overigens. E?n van van der Veen zijn taken was om Dijkstra te verdedigen. Dat heeft die heel goed gedaan, is echt een goeie back namelijk. Aanvallend kwam er daardoor bij van der Veen wat minder uit, maar toch een puike wedstrijd van zijn kant. Niet verwacht dat hij het nog zou gaan redden. Eerder Henstra/Kooistra verwacht dit jaar.
Mooi dat Vd  Veen alles in zich heeft wat er wordt gevraagd van een linkervleugel speler en kan de concurrentie met de Zweed maar vol aangaan.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 26, 2025, 15:12:54
Het was niet geweldig maar ook weer niet zo slecht. Er zit al veel meer voetbal in dan vorig seizoen.  It spul heeft volgens mij nog een aantal wedstrijden nodig om fitter en ingespeeld te geraken. Je pakt uiteindelijk wel de 3 punten met veel jonge jonkjes tegen behoorlijk goeie jonkjes.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Vlampiep op augustus 26, 2025, 15:16:19
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 14:21:28
Dou kest de bril beter opzette scheelt wat onnozele opmerkingen... :thumbsup
Beste jonge of meiske, ast dei niet aanstaat wat un ander dur fan fient, gaast over op wat wat minder inteligente opmerkingen. Dur binne meensen die alles wat hun niet past of aanstaat afdoeane met wat minder waardige opmerkingen en binne faak dan oek niet prettig in omgang, dus mijde die lui. Dus sil ik dei oek mar mijde as de pest op ut forum en as iedereen dat doeat hest ut gevoeal altied geliek te hewwen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: denistel op augustus 26, 2025, 15:40:03
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 14:20:07
Onze Zweed werd gewisseld i.v.m. zijn opgelopen gele kaart en ze waren niet tevreden over zijn meeverdedigen...

waarom wisselen ze balk dan niet die werd helemaal overlopen de 2e helft.

aanvallers mutte trouwens aan vallen en niet steeds terug mutte lopen
de hele 2e helft liepen we met zijn allen achter uit de angst regeerd ipv
de 2e en 3e te willen maken
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Lobra op augustus 26, 2025, 15:45:37
Hest geliek  Otto, ze spelen meer om niet te verliezen dan om te winnen. Het was niet best.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Lore op augustus 26, 2025, 16:02:45
Citaat van: Lobra op augustus 26, 2025, 15:45:37
Hest geliek  Otto, ze spelen meer om niet te verliezen dan om te winnen. Het was niet best.

De eerste helft was toch niet zo slecht? Ze vielen gedoseerd aan, dat lijkt mij wel verstandig. De tweede helft zakte het wel erg in. Misschien ook wel omdat ze voorstonden en de angst om niet te winnen toe nam.

Al met al, niet een hele goede wedstrijd, maar zo extreem slecht als hier gesteld wordt was het toch ook niet?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 16:03:28
Citaat van: Vlampiep op augustus 26, 2025, 15:16:19
Beste jonge of meiske, ast dei niet aanstaat wat un ander dur fan fient, gaast over op wat wat minder inteligente opmerkingen. Dur binne meensen die alles wat hun niet past of aanstaat afdoeane met wat minder waardige opmerkingen en binne faak dan oek niet prettig in omgang, dus mijde die lui. Dus sil ik dei oek mar mijde as de pest op ut forum en as iedereen dat doeat hest ut gevoeal altied geliek te hewwen.
Tuurlijk joh, je hebt gelijk...een hele goede beschrijving van jezelf, je hebt wel zelfkennis! Eerst tegen mij ongefundeerd over een geel/blauwe bril beginnen, en vervolgens in de slachtofferrol kruipen..  :wall

(https://pbs.twimg.com/media/GzSImZjW8AA-czC?format=jpg&name=medium)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 16:05:32
Citaat van: Lobra op augustus 26, 2025, 15:45:37
Hest geliek  Otto, ze spelen meer om niet te verliezen dan om te winnen. Het was niet best.
Het is wat het is, meer zit er niet in op het moment.. Dan maar lelijk winnen i.p.v. mooi verliezen....
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 16:11:14
Citaat van: denistel op augustus 26, 2025, 15:40:03
waarom wisselen ze balk dan niet die werd helemaal overlopen de 2e helft.

aanvallers mutte trouwens aan vallen en niet steeds terug mutte lopen
de hele 2e helft liepen we met zijn allen achter uit de angst regeerd ipv
de 2e en 3e te willen maken
Dit is wel een heel ouderwetse gedacht...en wat Balk betreft, Jermoumi werd er niet voor niets in gebracht, en Balk is 1 van de fittere spelers(en kan in de counter belangrijk zijn) en spelers die gewisseld werden kunnen veelal niet langer spelen...
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 26, 2025, 16:43:36
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 14:20:07
Onze Zweed werd gewisseld i.v.m. zijn opgelopen gele kaart en ze waren niet tevreden over zijn meeverdedigen...
dat eerste is natuurlijk grote onzin maar dat andere klopt wel. Vraag aan jou? Als iemand goed speelt op links waarom dan naar rechts? Al die beelden uit Zweden speelde hij ook links. Dat soort dingen?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 16:49:58
Citaat van: sunderland op augustus 26, 2025, 16:43:36
dat eerste is natuurlijk grote onzin maar dat andere klopt wel. Vraag aan jou? Als iemand goed speelt op links waarom dan naar rechts? Al die beelden uit Zweden speelde hij ook links. Dat soort dingen?
De gele kaart heeft wel degelijk te maken gehad met de wissel, ze hadden geen zin in een Berkhout scenario. Ja dat had ik ook liever anders gehad, maar mijn vermoeden is dat het ook met Dijkstra te maken had...
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 26, 2025, 17:03:18
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 16:05:32
Het is wat het is, meer zit er niet in op het moment.. Dan maar lelijk winnen i.p.v. mooi verliezen....
hest helemaal geliek maar bist toch eens dat het bar slecht was en dat hoeft niet want er zit veel meer in deze selectie
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 26, 2025, 17:03:58
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 16:49:58
De gele kaart heeft wel degelijk te maken gehad met de wissel, ze hadden geen zin in een Berkhout scenario. Ja dat had ik ook liever anders gehad, maar mijn vermoeden is dat het ook met Dijkstra te maken had...
die stond op de andere kant..
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 26, 2025, 17:07:38
En toch vind ik ook dat het een paar momenten heel goed was en dat het beter staat als vorig seizoen. Die ene aanval na 5 minuten met Diemers was gewoon voetballend heel goed. Ook veel te weinig..
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 17:10:18
Citaat van: sunderland op augustus 26, 2025, 17:03:58
die stond op de andere kant..
Daarom v/d Veen op links en niet Sjorband... ;)
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 17:15:25
Citaat van: denistel op augustus 26, 2025, 15:40:03
waarom wisselen ze balk dan niet die werd helemaal overlopen de 2e helft.

aanvallers mutte trouwens aan vallen en niet steeds terug mutte lopen
de hele 2e helft liepen we met zijn allen achter uit de angst regeerd ipv
de 2e en 3e te willen maken
klopt helemaal maar we mogen niks meer zeggen op het forum dan wordt je weer als negatief uitgemaakt hier?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 17:20:19
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 17:15:25
klopt helemaal maar ik mag niks meer zeggen op het forum dan wordt ik weer als negatief uitgemaakt hier?
Su klopt hij weer :zweep
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 17:47:12
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 17:20:19
Su klopt hij weer :zweep
top kerel mooi dat je met mij eens bent :y
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: denistel op augustus 26, 2025, 18:08:27
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 16:11:14
Dit is wel een heel ouderwetse gedacht...en wat Balk betreft, Jermoumi werd er niet voor niets in gebracht, en Balk is 1 van de fittere spelers(en kan in de counter belangrijk zijn) en spelers die gewisseld werden kunnen veelal niet langer spelen...

ouder wets?? die Balk zal wel fit weze maar het in 270 min amper wat goeds deen toch
leit tig c per wedstrijd voor dood op het veld terwijl er niks aan de hands is erger mie er
dood aan

Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Galdiano op augustus 26, 2025, 18:17:37
Citaat van: denistel op augustus 26, 2025, 18:08:27
ouder wets?? die Balk zal wel fit weze maar het in 270 min amper wat goeds deen toch
leit tig c per wedstrijd voor dood op het veld terwijl er niks aan de hands is erger mie er
dood aan

Dan zul je je ook dood ergeren aan Diemers. Die ligt vaker op de grond. Dan kan men het slimheid vinden want krijgt bijna alles mee, maar vertraagd het spel zo onnodig vaak. Kijk ook maar eens hoevaak hij achteruit draait. Hij moet met veel meer lef en drive naar voren durven spelen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: papier op augustus 26, 2025, 18:24:01
Balk heeft net zoveel gecre?erd als de andere aanvallers. Helaas pindakaas.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: denistel op augustus 26, 2025, 18:31:06
Citaat van: Galdiano op augustus 26, 2025, 18:17:37
Dan zul je je ook dood ergeren aan Diemers. Die ligt vaker op de grond. Dan kan men het slimheid vinden want krijgt bijna alles mee, maar vertraagd het spel zo onnodig vaak. Kijk ook maar eens hoevaak hij achteruit draait. Hij moet met veel meer lef en drive naar voren durven spelen.

bijna aan het hele team durven totaal niks
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Galdiano op augustus 26, 2025, 18:48:54
Citaat van: denistel op augustus 26, 2025, 18:31:06
bijna aan het hele team durven totaal niks

Eens, de enige jongens die echt (nog) een drive hebben en onbevangen zijn de O21 spelers.
Van der Veen, Henstra etc. Marsman ook. Gister viel die ook goed in.

Ik weet niet wat het is, het is allemaal veel te angstig.
Amofa stoomt 2x op, en zorgt direct voor gevaar.

Diemers verplaatst het spel soms echt goed, maar in acties moet hii veel meer naar voren durven spelen.
Heb ook het idee dat hij het niet kan belopen en te traag is.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 26, 2025, 18:52:15
Citaat van: Galdiano op augustus 26, 2025, 18:17:37
Dan zul je je ook dood ergeren aan Diemers. Die ligt vaker op de grond. Dan kan men het slimheid vinden want krijgt bijna alles mee, maar vertraagd het spel zo onnodig vaak. Kijk ook maar eens hoevaak hij achteruit draait. Hij moet met veel meer lef en drive naar voren durven spelen.
Maar er is 1 verschil Diemers krijgt bijna altijd een vrije trap mee en Balk niet. Maar je mag Diemers niet zo geloof ik
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Galdiano op augustus 26, 2025, 18:56:39
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 26, 2025, 18:52:15
Maar er is 1 verschil Diemers krijgt bijna altijd een vrije trap mee en Balk niet. Maar je mag Diemers niet zo geloof ik

Het zal een beste jongen zijn, maar ik erger mij geel en blauw aan zijn spel.
Het is net een postbode zoals Ozan Turk ook was.

Zoals ik zeg krijgt Diemers alles mee, maar hij vertraagd het spel zo verschrikkelijk. Let maar op, als die straks een keer niet mee kan spelen, zal de dynamiek heel anders zijn.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 26, 2025, 19:30:48
Dat kan ook negatief zijn omdat je dan wel heel weinig creativiteit overhoud
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: rvw op augustus 26, 2025, 20:01:27
Klopt galdiano, hij lost het wel op maar gaat altijd terug en dan kun je weer van achteruit beginnen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bankzitter op augustus 26, 2025, 20:12:51
Niet alles ging terug, genoeg openingen gezien. Hij zorgt voor balbezit. De rest (met uitzondering van Amofa) was vrij slordig in de passing en dan dan kun je weer 30 meter terug sprinten... dat schiet ook niet op.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Lore op augustus 26, 2025, 20:25:59
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 17:15:25
klopt helemaal maar we mogen niks meer zeggen op het forum dan wordt je weer als negatief uitgemaakt hier?

Jongen toch, wat een zelfmedelijden. Maar je mag zeggen wat je wilt hoor. Alleen je hebt niet een monopolie op de waarheid. Sterker nog, ik vind die negativiteit vaak overtrokken onzin. Dat mag ik toch ook vinden? En nee, ik heb ook geen monopolie op de waarheid. Maar waarschijnlijk wel veel meer plezier in het volgen van Cambuur
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Lore op augustus 26, 2025, 20:28:47
Citaat van: Galdiano op augustus 26, 2025, 18:48:54

Amofa stoomt 2x op, en zorgt direct voor gevaar.


3x gevaar zelfs. Waarvan 1x voor onze goal!

:_schater

Maar eerlijk. Dat was het wel waard!
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 21:26:36
Wat is dit hier voor zielig forum wudden??? Wegkiekers online??? Waren gisteravond  3 spelers goed. De keeper en het centrale duo. De rest was tenenkrommend slecht.  Is hier oek helemaal niemand die schrijft dat we gisteravond totaal onterecht gewonnen hebben. Niet 1. Zie hier 3 pagina's vol met personen die elkaar wat de maat nemen als ze een andere mening hewwe over het vertoonde spel. Niveautje hoor.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 21:34:15
Er zit toch nul komma nul beleving en plezier in dit hele elftal man vanaf de voorbereiding. Die spelers wudde dood gooit met tactiek. Iedereen staat met een strak zenuwachtig bang hoofd in het  veld, doodsbang om een fout te maken. De aanvallers lopen alleen maar achteruit. Het voetbal is om te janken zo slecht. Komt niet een voorzet vanaf de buitens. De opbouw van achteruit is veel te traag. Middenvelders komen in de bal ipv andersom. Op de bank hest behalve die vd Sande  helemaal niks zitten.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 21:42:49
Citaat van: Lore op augustus 26, 2025, 20:25:59
Jongen toch, wat een zelfmedelijden. Maar je mag zeggen wat je wilt hoor. Alleen je hebt niet een monopolie op de waarheid. Sterker nog, ik vind die negativiteit vaak overtrokken onzin. Dat mag ik toch ook vinden? En nee, ik heb ook geen monopolie op de waarheid. Maar waarschijnlijk wel veel meer plezier in het volgen van Cambuur

Ast de lat op 3 centimeter hoog hest zitten wel ja.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: richard op augustus 26, 2025, 21:54:24
Tis een lamlendig soepzootje bij elkaar, pure armoede waar we naar kijken.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: richard op augustus 26, 2025, 21:57:10
Citaat van: sunderland op augustus 26, 2025, 16:43:36
dat eerste is natuurlijk grote onzin maar dat andere klopt wel. Vraag aan jou? Als iemand goed speelt op links waarom dan naar rechts? Al die beelden uit Zweden speelde hij ook links. Dat soort dingen?

Henk gooit boel op meerdere plekken om terwijl we alleen de spits missen pure onkunde.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 22:04:53
Kloppen volgende maand weer voor 5 miljoen euro extra bij de Gemeente Leeuwarden aan. Die 5 ton voor Nartey gaat in de schuldenpot. Zo staan de zaken er momenteel voor.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Lore op augustus 26, 2025, 22:19:35
Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 21:26:36
Wat is dit hier voor zielig forum wudden??? Wegkiekers online??? Waren gisteravond  3 spelers goed. De keeper en het centrale duo. De rest was tenenkrommend slecht.  Is hier oek helemaal niemand die schrijft dat we gisteravond totaal onterecht gewonnen hebben. Niet 1. Zie hier 3 pagina's vol met personen die elkaar wat de maat nemen als ze een andere mening hewwe over het vertoonde spel. Niveautje hoor.

Wel grappig dat je in je eerste zin precies doet wat je mensen in je laatste zin verwijt
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Lore op augustus 26, 2025, 22:20:55
Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 21:42:49
Ast de lat op 3 centimeter hoog hest zitten wel ja.

Waarom vind je dit dan? Is jouw lat de enige juiste?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 26, 2025, 22:42:00
Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 21:26:36
Wat is dit hier voor zielig forum wudden??? Wegkiekers online??? Waren gisteravond  3 spelers goed. De keeper en het centrale duo. De rest was tenenkrommend slecht.  Is hier oek helemaal niemand die schrijft dat we gisteravond totaal onterecht gewonnen hebben. Niet 1. Zie hier 3 pagina's vol met personen die elkaar wat de maat nemen als ze een andere mening hewwe over het vertoonde spel. Niveautje hoor.
Must beter lezen waren genoeg die het heel slecht vonden en dat vermeld hebben
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Josli op augustus 26, 2025, 23:07:59
Heb volgens mij zelfs niemand gehoord die het goed vond. We zouden eigenlijk veel hoger op het veld moeten staan. Dan krijg je veel meer mooiere wedstrijden. Maar blijkbaar staan we er qua fitheid zo slecht op dat ze het niet aandurven.
Prima op zich dat we dan inzakken, maar dan moet je wel in de omschakeling veel directer spelen. En dan ben ik het wel met Galdiano eens. Diemers is dan heel vaak degene die het tempo uit de aanval haalt, maar ook Galvez heeft daar een handje van. Paar passen lopen, een keer kappen en dan pas kijken. Resultaat is dat we bijna niks cre?ren. Want onze aanvallers krijgen 9 van de 10 keer de bal op de verkeerde plaats op het veld.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Poetser op augustus 27, 2025, 07:45:09
Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 21:26:36
Wat is dit hier voor zielig forum wudden??? Wegkiekers online??? Waren gisteravond  3 spelers goed. De keeper en het centrale duo. De rest was tenenkrommend slecht.  Is hier oek helemaal niemand die schrijft dat we gisteravond totaal onterecht gewonnen hebben. Niet 1. Zie hier 3 pagina's vol met personen die elkaar wat de maat nemen als ze een andere mening hewwe over het vertoonde spel. Niveautje hoor.

Ik dacht dat jij zou wegblijven tot de winterstop.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: hobbes op augustus 27, 2025, 08:03:13
Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 21:26:36
Wat is dit hier voor zielig forum wudden??? Wegkiekers online??? Waren gisteravond  3 spelers goed. De keeper en het centrale duo. De rest was tenenkrommend slecht.  Is hier oek helemaal niemand die schrijft dat we gisteravond totaal onterecht gewonnen hebben. Niet 1. Zie hier 3 pagina's vol met personen die elkaar wat de maat nemen als ze een andere mening hewwe over het vertoonde spel. Niveautje hoor.

Pas na zo'n wedstrijd of 10 weet je waar je staat. Er moeten stappen gemaakt worden maar om nu te doen alsof het seizoen al verloren is is ook niet nodig.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 08:10:36
Citaat van: hobbes op augustus 27, 2025, 08:03:13
Pas na zo'n wedstrijd of 10 weet je waar je staat. Er moeten stappen gemaakt worden maar om nu te doen alsof het seizoen al verloren is is ook niet nodig.
Zo is het ook, maar dat mag je hier niet zeggen, iets met geel/blauw en een bril...
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 27, 2025, 10:23:53
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 08:10:36
Zo is het ook, maar dat mag je hier niet zeggen, iets met geel/blauw en een bril...
dat mag je zeker zeggen want zo is het ook maar je mag toch wel meer verwachten dan wat we nu zien. Tegen Top Oss heb je op iedere positie een betere speler maar kwam er ook niks uit op 10 min na. Het voetbal idee met patronen en vastigheden, ik zie het niet en bij alle tegenstanders wel. Ben Henk man maar na 2.5 seizoen 4 leuke wedstrijden te hebben gezien?.. en ik vind ook dat er zoveel meer in deze selectie zit. Als dat niet zo was had ik vrede mee hoe het is . Vele jaren meegemaakt hier dat we niet beter konden.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: De Gast op augustus 27, 2025, 11:00:22
Wij hebben niet op iedere positie een betere speler.. dat verwacht je misschien wel maar van ons halve elftal kun je je afvragen of we wel betere spelers hebben dan TOP.

Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 11:01:19
Citaat van: sunderland op augustus 27, 2025, 10:23:53
dat mag je zeker zeggen want zo is het ook maar je mag toch wel meer verwachten dan wat we nu zien. Tegen Top Oss heb je op iedere positie een betere speler maar kwam er ook niks uit op 10 min na. Het voetbal idee met patronen en vastigheden, ik zie het niet en bij alle tegenstanders wel. Ben Henk man maar na 2.5 seizoen 4 leuke wedstrijden te hebben gezien?.. en ik vind ook dat er zoveel meer in deze selectie zit. Als dat niet zo was had ik vrede mee hoe het is . Vele jaren meegemaakt hier dat we niet beter konden.
Dat willen ze ook, maar als dat nog niet gaat dan maar lelijk winnen.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: R058 op augustus 27, 2025, 11:03:13
Citaat van: sunderland op augustus 27, 2025, 10:23:53
dat mag je zeker zeggen want zo is het ook maar je mag toch wel meer verwachten dan wat we nu zien. Tegen Top Oss heb je op iedere positie een betere speler maar kwam er ook niks uit op 10 min na. Het voetbal idee met patronen en vastigheden, ik zie het niet en bij alle tegenstanders wel. Ben Henk man maar na 2.5 seizoen 4 leuke wedstrijden te hebben gezien?.. en ik vind ook dat er zoveel meer in deze selectie zit. Als dat niet zo was had ik vrede mee hoe het is . Vele jaren meegemaakt hier dat we niet beter konden.
Ben het hier wel echt mee eens. Ook het wisselbeleid snap ik vaak niet veel van.
Ook ben ik weleens klaar met de excuses in de interviews. Nu ook weer dat je niet k?n voetballen op het kunstgrasveld bij Jong AZ. Ik vind dat echt heel slap.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 27, 2025, 11:59:20
Citaat van: R058 op augustus 27, 2025, 11:03:13
Ben het hier wel echt mee eens. Ook het wisselbeleid snap ik vaak niet veel van.
Ook ben ik weleens klaar met de excuses in de interviews. Nu ook weer dat je niet k?n voetballen op het kunstgrasveld bij Jong AZ. Ik vind dat echt heel slap.
Henk moet eigenlijk zeggen dat ons Ts wederom tactisch niet heel sterk is en dat er wederom een smoes is . En we willen daar en daar langs voetballen maar dat komt nooit uit. Denk dat VVV een pak oppe belich krijgt zondag. Blijf er bij dat de selectie wel goed is
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: sunderland op augustus 27, 2025, 12:00:41
Citaat van: De Gast op augustus 27, 2025, 11:00:22
Wij hebben niet op iedere positie een betere speler.. dat verwacht je misschien wel maar van ons halve elftal kun je je afvragen of we wel betere spelers hebben dan TOP.
echt wel zo , als iedereen zijn nivo aantikt
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Inferno-058 op augustus 27, 2025, 14:58:29
Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 22:04:53
Kloppen volgende maand weer voor 5 miljoen euro extra bij de Gemeente Leeuwarden aan. Die 5 ton voor Nartey gaat in de schuldenpot. Zo staan de zaken er momenteel voor.
Van wie hest dat hoort dan?
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bankzitter op augustus 27, 2025, 15:13:00
Dit is ook maar het halve verhaal.
Ja we lossen 5 ton af.
Maar vertel er dan ook bij dat de maandelijkse rentelasten minder worden en we dus per saldo iedere maand weer wat meer inkomsten overhouden.

En tegen over de gift van 5 miljoen staat weer een lager risico dat de huidige lening niet afbetaald gaat worden.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: papier op augustus 27, 2025, 15:42:30
Een BV die net 3 miljoen heeft binnengeharkt een lening van 5 miljoen kwijtschelden. Dat zou natuurlijk bijzonder dom zijn.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 16:15:39
Citaat van: papier op augustus 27, 2025, 15:42:30
Een BV die net 3 miljoen heeft binnengeharkt een lening van 5 miljoen kwijtschelden. Dat zou natuurlijk bijzonder dom zijn.
die 3 miljoen is natuurlijk niet netto h?.
En je moet ook weer investeren in nieuwe spelers?.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 16:35:46
Citaat van: papier op augustus 27, 2025, 15:42:30
Een BV die net 3 miljoen heeft binnengeharkt een lening van 5 miljoen kwijtschelden. Dat zou natuurlijk bijzonder dom zijn.
Dan vergeet je voor het gemak de reservering die de gemeente moet hebben voor de garantstelling van 14 miljoen..
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bernardo op augustus 27, 2025, 17:13:16
Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 16:15:39
die 3 miljoen is natuurlijk niet netto h?.
En je moet ook weer investeren in nieuwe spelers?.

Niks moet.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 18:37:40
Citaat van: Bernardo op augustus 27, 2025, 17:13:16
Niks moet.
wil je kwaliteit houden in de selectie met een paar jeugdspelers moet je durven investeren.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: denistel op augustus 27, 2025, 19:58:00
Citaat van: Josli op augustus 26, 2025, 23:07:59
Heb volgens mij zelfs niemand gehoord die het goed vond. We zouden eigenlijk veel hoger op het veld moeten staan. Dan krijg je veel meer mooiere wedstrijden. Maar blijkbaar staan we er qua fitheid zo slecht op dat ze het niet aandurven.
Prima op zich dat we dan inzakken, maar dan moet je wel in de omschakeling veel directer spelen. En dan ben ik het wel met Galdiano eens. Diemers is dan heel vaak degene die het tempo uit de aanval haalt, maar ook Galvez heeft daar een handje van. Paar passen lopen, een keer kappen en dan pas kijken. Resultaat is dat we bijna niks cre?ren. Want onze aanvallers krijgen 9 van de 10 keer de bal op de verkeerde plaats op het veld.

je staat 1-0 voor die lui moeten komen dan moet je snelheid voorop zetten toch,waar waren
henstra en kooistra die balk loopt voor spek en bonen over het veld  laat zijn man steeds lopen
en komt oek nooit een man voorbij helaas vind het gewoon wonderlijk dat ie al 270 min heeft gespeeld.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Lore op augustus 27, 2025, 19:59:09
Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 18:37:40
wil je kwaliteit houden in de selectie met een paar jeugdspelers moet je durven investeren.

Maar je kan alleen ?durven? investeren als je cashflow en solvabiliteit niet in gevaar komen. Het is anders wel heel makkelijk roepen dat je met moet tonen. Basis principe van elk bedrijf is dat continu?teit het belangrijkste is
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Vlampiep op augustus 27, 2025, 20:11:57
Citaat van: sunderland op augustus 27, 2025, 12:00:41
echt wel zo , als iedereen zijn nivo aantikt
As Henk speulers voorin op hun posiesie speule laat waar su ut beste rendere, binne we oek al un stuk vedder. Mar soms is ut uut noad geboren, ok?, mar hij het dur oek wel un handsje van.
Titel: Re: Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00
Bericht door: Bankzitter op augustus 27, 2025, 22:35:11
Ik vond het geschuif ook raar, wissel gewoon op positie. Balk had er dan af gemoeten. Zat ook niet in de wedstrijd.