Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 16, 2025, 08:56:45

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Vd Sande is bijna fit en dan kun je nog hem of R?lke ook nog in de spits zetten.
5 opties dus.

diekhuzen

Citaat van: De Gast op augustus 24, 2025, 16:04:28
Vorig jaar een pensionado als tweede spits, nu een amateurspeler. En dus schakelen we weer door naar Balkie.. het is ook wat.

Ja, spitspositie is erg bedroevend.

Derkx R.H.

Citaat van: diekhuzen op augustus 24, 2025, 16:43:09
Ja, spitspositie is erg bedroevend.
Weet je wat bedroevender is? De ongefundeerde reacties van een aantal supporters forumleden  :thumbsup

Trainert!

Binder er niet bij. Balk in de spits, die nieuwe rechts. En we winnen!!!!

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 24, 2025, 17:51:14
Weet je wat bedroevender is? De ongefundeerde reacties van een aantal supporters forumleden  :thumbsup
valt mij ook op, weer zeuren om het zeuren

sunderland

Citaat van: Trainert! op augustus 24, 2025, 18:09:28
Binder er niet bij. Balk in de spits, die nieuwe rechts. En we winnen!!!!
wat is er met jou gebeurd? :devil

Lore

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2025, 18:23:06
wat is er met jou gebeurd? :devil

Ik heb geen idee, maar ik teken er voor.

Go Trainert!, go Cambuur

We winnen!!!

De Gast

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 24, 2025, 17:51:14
Weet je wat bedroevender is? De ongefundeerde reacties van een aantal supporters forumleden  :thumbsup

Nog meer bedroevender is het ongefundeerd ongefundeerd noemen van de reacties van een aantal forumleden supporters.

Er wordt aangegeven wat men denkt dat het probleem was en nog steeds is. Hoe duidelijk wil je het hebben?

De Gast

Citaat van: Bankzitter op augustus 24, 2025, 16:42:40
Vd Sande is bijna fit en dan kun je nog hem of R?lke ook nog in de spits zetten.
5 opties dus.

Het kan allemaal ja. Maar er weer een tombola van maken komt de resultaten echt niet ten goede.


Derkx R.H.

#55
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2025, 19:28:44
Nog meer bedroevender is het ongefundeerd ongefundeerd noemen van de reacties van een aantal forumleden supporters.

Er wordt aangegeven wat men denkt dat het probleem was en nog steeds is. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Je voelt aangesproken merk ik...denken must aan een peerd overlaten, die het een groter hoofd :_schater

Er zijn 5 mogelijkheden om de spits positie in te vullen, dus hoe kan je over een probleem praten?

De Gast

Dan kun je dat ook over vorig seizoen zeggen. En toch was er toen een duidelijk probleem.

Nu is die jongen alweer geblesseerd.. ik vind het echt onvoorstelbaar.

Derkx R.H.

Citaat van: De Gast op augustus 24, 2025, 21:36:29
Dan kun je dat ook over vorig seizoen zeggen. En toch was er toen een duidelijk probleem.

Nu is die jongen alweer geblesseerd.. ik vind het echt onvoorstelbaar.
Je doet net alsof hij de rest van het seizoen eruit ligt, met een week of 2/3 speelt hij weer is de verwachting. Vorig seizoen hadden we niet 5(!) opties voor de spits positie....

PePe

#58
Binder heeft wel vaak iets? (volgens de media vorig seizoen ook al)

De Gast

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 24, 2025, 21:51:52
Je doet net alsof hij de rest van het seizoen eruit ligt, met een week of 2/3 speelt hij weer is de verwachting.

Het zegt mij wel weer genoeg.. vervolgens zie je bij andere kkd clubs mannen als Verheijdt en vd Hurk weer opduiken. Dat soort figuren mutte we juist hewwe! En dan komme wij aanzetten met een onbeduidende Jan Doedel uit Oostenrijk.

Bistou trouwens dezelfde als Grijskijkert?