Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 16, 2025, 08:56:45

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 13:30:55
Als ik Henk zou napraten(wat ik niet doe), dan praat ik wel de gene na die er verstand van heeft en de ins en outs paraat heeft(het plan en de data e.d.).
Henk heeft ook uitgelegd waarom en dan zegt ie daar en daar langs voetballen maar dat kwam wederom niet uit.  Mijn uitleg was ten opzichte van de wissels in de rust omdat het best goed stond en daarna niet meer. Het wisselen daarna weet ik idd niks van met data en niet fit oid

Vlampiep

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 13:30:55
Als ik Henk zou napraten(wat ik niet doe), dan praat ik wel de gene na die er verstand van heeft en de ins en outs paraat heeft(het plan en de data e.d.).
De gekleurde bril maar eens afzetten.

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op augustus 26, 2025, 14:02:06
Henk heeft ook uitgelegd waarom en dan zegt ie daar en daar langs voetballen maar dat kwam wederom niet uit.  Mijn uitleg was ten opzichte van de wissels in de rust omdat het best goed stond en daarna niet meer. Het wisselen daarna weet ik idd niks van met data en niet fit oid
Onze Zweed werd gewisseld i.v.m. zijn opgelopen gele kaart en ze waren niet tevreden over zijn meeverdedigen...

Derkx R.H.

Citaat van: Vlampiep op augustus 26, 2025, 14:03:33
De gekleurde bril maar eens afzetten.
Dou kest de bril beter opzette scheelt wat onnozele opmerkingen... :thumbsup

Zuid1991

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 14:20:07
Onze Zweed werd gewisseld i.v.m. zijn opgelopen gele kaart en ze waren niet tevreden over zijn meeverdedigen...
Denk meer omdat hij er totaal niks van bakte op voetbal technisch gebied.

oost

Het grote probleem nu is dat Cambuur niet de kracht of kwaliteit heeft om pak weg 75 min te domineren. Naar mijn weten is geen enkele buitenspeler fan van teruglopen en achter de back aan. (Zonde voor de energie)  Dat onze buitenspeler daarop worden afgerekend vind ik belachelijk. Begin eens met afjagen en vooruit denken. Op die manier gaan de backs er ook niet de hele tijd overheen.

Maar goed we hebben nu 6 punten uit 3 duels en als we de 2 thuis duels winnen heb je een geweldige start :thumbsup. Plus dat er ongelofelijk veel ruimte is voor verbetering  |:)

Gasgeve

Citaat van: Zuid1991 op augustus 26, 2025, 14:33:35
Denk meer omdat hij er totaal niks van bakte op voetbal technisch gebied.
Die Esajas kwam wel steeds vrij, dus daar stond het niet goed in combinatie met Balk. Mulders stond vaak tegenover 2 man, daar heeft die zich heel goed mee gered overigens. E?n van van der Veen zijn taken was om Dijkstra te verdedigen. Dat heeft die heel goed gedaan, is echt een goeie back namelijk. Aanvallend kwam er daardoor bij van der Veen wat minder uit, maar toch een puike wedstrijd van zijn kant. Niet verwacht dat hij het nog zou gaan redden. Eerder Henstra/Kooistra verwacht dit jaar.

Vlampiep

Citaat van: Gasgeve op augustus 26, 2025, 14:50:02
Die Esajas kwam wel steeds vrij, dus daar stond het niet goed in combinatie met Balk. Mulders stond vaak tegenover 2 man, daar heeft die zich heel goed mee gered overigens. E?n van van der Veen zijn taken was om Dijkstra te verdedigen. Dat heeft die heel goed gedaan, is echt een goeie back namelijk. Aanvallend kwam er daardoor bij van der Veen wat minder uit, maar toch een puike wedstrijd van zijn kant. Niet verwacht dat hij het nog zou gaan redden. Eerder Henstra/Kooistra verwacht dit jaar.
Mooi dat Vd  Veen alles in zich heeft wat er wordt gevraagd van een linkervleugel speler en kan de concurrentie met de Zweed maar vol aangaan.

carlo de leeuw

Het was niet geweldig maar ook weer niet zo slecht. Er zit al veel meer voetbal in dan vorig seizoen.  It spul heeft volgens mij nog een aantal wedstrijden nodig om fitter en ingespeeld te geraken. Je pakt uiteindelijk wel de 3 punten met veel jonge jonkjes tegen behoorlijk goeie jonkjes.

Vlampiep

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 14:21:28
Dou kest de bril beter opzette scheelt wat onnozele opmerkingen... :thumbsup
Beste jonge of meiske, ast dei niet aanstaat wat un ander dur fan fient, gaast over op wat wat minder inteligente opmerkingen. Dur binne meensen die alles wat hun niet past of aanstaat afdoeane met wat minder waardige opmerkingen en binne faak dan oek niet prettig in omgang, dus mijde die lui. Dus sil ik dei oek mar mijde as de pest op ut forum en as iedereen dat doeat hest ut gevoeal altied geliek te hewwen.

denistel

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 14:20:07
Onze Zweed werd gewisseld i.v.m. zijn opgelopen gele kaart en ze waren niet tevreden over zijn meeverdedigen...

waarom wisselen ze balk dan niet die werd helemaal overlopen de 2e helft.

aanvallers mutte trouwens aan vallen en niet steeds terug mutte lopen
de hele 2e helft liepen we met zijn allen achter uit de angst regeerd ipv
de 2e en 3e te willen maken

Lobra

Hest geliek  Otto, ze spelen meer om niet te verliezen dan om te winnen. Het was niet best.

Lore

Citaat van: Lobra op augustus 26, 2025, 15:45:37
Hest geliek  Otto, ze spelen meer om niet te verliezen dan om te winnen. Het was niet best.

De eerste helft was toch niet zo slecht? Ze vielen gedoseerd aan, dat lijkt mij wel verstandig. De tweede helft zakte het wel erg in. Misschien ook wel omdat ze voorstonden en de angst om niet te winnen toe nam.

Al met al, niet een hele goede wedstrijd, maar zo extreem slecht als hier gesteld wordt was het toch ook niet?

Derkx R.H.

Citaat van: Vlampiep op augustus 26, 2025, 15:16:19
Beste jonge of meiske, ast dei niet aanstaat wat un ander dur fan fient, gaast over op wat wat minder inteligente opmerkingen. Dur binne meensen die alles wat hun niet past of aanstaat afdoeane met wat minder waardige opmerkingen en binne faak dan oek niet prettig in omgang, dus mijde die lui. Dus sil ik dei oek mar mijde as de pest op ut forum en as iedereen dat doeat hest ut gevoeal altied geliek te hewwen.
Tuurlijk joh, je hebt gelijk...een hele goede beschrijving van jezelf, je hebt wel zelfkennis! Eerst tegen mij ongefundeerd over een geel/blauwe bril beginnen, en vervolgens in de slachtofferrol kruipen..  :wall


Derkx R.H.

Citaat van: Lobra op augustus 26, 2025, 15:45:37
Hest geliek  Otto, ze spelen meer om niet te verliezen dan om te winnen. Het was niet best.
Het is wat het is, meer zit er niet in op het moment.. Dan maar lelijk winnen i.p.v. mooi verliezen....