Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 16, 2025, 08:56:45

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Terug uit Wijdewormer.

Respect voor de ruim 160 fans op Maandag.

Amper kansen gezien van Cambuur zijde.
Daan Visser te vroeg voor basis.
Kian Visser kan ik genieten van zijn inzet.
Van de Sande zie je gelijk rust en kwaliteit aan de bal.
Keeper en centrale duo geweldig.
Galvez heel slecht vandaag.
Het trucje Balk kent elke scheids inmiddels.

Het is te hopen dat V/d Sande vast gaat spelen en fit blijft en dat we misschien nog een mooie 28-33 jarige topper uit de hoed kunnen toveren.
Anders mag je blij zijn met top 6.

Op naar VVV!!

Oud Cambuur

Wat je ook ziet al zet je Ledanowski in de spits bij ons krijgt de spits geen enkele bal. De buitens trekken naar binnen en lopen zich vast. Komt nooit een bal vanaf de flanken


Bankzitter

Ik snapte wel dat je Ferrah niet inzet als je op die flank overlopen wordt.
Hij zal echt wel wat kunnen aan de bal maar het is afwachten of die zijn verdedigende taken ook gaat uitvoeren.

Van der Sande was de logische invaller en een back op de vleugel met Jermouni deden we vorig seizoen ook al vaak met Ottensen om een voorsprong vast te houden.

Yellow Army

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 25, 2025, 22:51:17
Wat je ook ziet al zet je Ledanowski in de spits bij ons krijgt de spits geen enkele bal. De buitens trekken naar binnen en lopen zich vast. Komt nooit een bal vanaf de flanken

Precies dit. Geen enkele simpele inspeelbal 3 wedstrijden lang. We spelen schijnbaar een systeem zonder spits
Area 58

PePe

Waarom krijgen de onervaren talenten nu de voorkeur? (Om in de etalage te zetten?)

Trainert!

Citaat van: Tanjajeah op augustus 25, 2025, 22:19:10
3 wedstrijden gespeeld, 1 goal gemaakt (en vandaag een eigen doelpunt)....Had er iemand al opgemerkt dat ??k dit seizoen scoren weer een probleem is/wordt? Dat is toch eigenlijk best wel ongelofelijk na vorig seizoen, 'doelpunten halen' had prioriteit nr 1 moeten zijn. Het is te hopen dat vd Sande ze gaat maken.


Wie is er verantwoordelijk voor de spelers die er nu voorin staan?
Een blinde kan zien dat deze knapen geen goal gaan maken

sunderland

Citaat van: denistel op augustus 25, 2025, 22:32:08
3 punten maar spel niet om aan te zien je vraagt je af hoe we proberen te spelen
vooral 2e helft maar wat hopen dat je de 0-1 vast houdt amper zelf een aanval ,
idd 3 punten en verder niks. Heb je een spits eerste helft die het redelijk goed doet. Diemers die de 1 e ook kort bij de spits kwam en 2 e helft daar ook niet meer. Wat een domme wissel. Vorige week onze Zweed op links en nu rechts ?Waarom ook niet Wiebe brengen met snelheid voorin. Visser werkte hard maar won niks en dat terwijl een Diemers er al kort bij was en verder kon.

sunderland

#202
Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2025, 22:51:41
Ik snapte wel dat je Ferrah niet inzet als je op die flank overlopen wordt.
Hij zal echt wel wat kunnen aan de bal maar het is afwachten of die zijn verdedigende taken ook gaat uitvoeren.

Van der Sande was de logische invaller en een back op de vleugel met Jermouni deden we vorig seizoen ook al vaak met Ottensen om een voorsprong vast te houden.
Otessen een klasse beter dan mugje

Lore

Citaat van: sunderland op augustus 25, 2025, 23:14:46
Otessen een klasse beter dan mugje

De laatste keer dat wij iemand mugje noemde stond een paar jaar later in de basis bij lazio

:koffie

el haj

Citaat van: Lore op augustus 25, 2025, 23:22:18
De laatste keer dat wij iemand mugje noemde stond een paar jaar later in de basis bij lazio

:koffie

En het mugje daarv??r is als 37-jarige ??n van de beteren bij de koploper van de Eredivisie.  :_schater

Destroyer

Citaat van: el haj op augustus 25, 2025, 23:29:47
En het mugje daarv??r is als 37-jarige ??n van de beteren bij de koploper van de Eredivisie.  :_schater

En geniet ervan ook nog
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: sunderland op augustus 25, 2025, 22:48:00
Van de Sande topper, zie je in 15 min

Ja laat die maar snel in de basis komen!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Scc0511

Henk geeft deze keer het verouderde kunstgrasveld de schuld voor het slechte spel 8P

Poetser

Citaat van: Scc0511 op augustus 26, 2025, 06:39:01
Henk geeft deze keer het verouderde kunstgrasveld de schuld voor het slechte spel 8P

Dat is toch ook zo?

Als top 4 club je beloften op zo'n veld laten spelen is echt schandalig.

Scc0511

Citaat van: Poetser op augustus 26, 2025, 06:50:47
Dat is toch ook zo?

Als top 4 club je beloften op zo'n veld laten spelen is echt schandalig.

Is zeker waar maar eerst maar eens kijken naar eigen spel.