Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 16, 2025, 08:56:45

Vorige topic - Volgende topic

hobbes


Poetser


R058

Blij met de punten, maar sjongejonge. Weer bijna niks gecreeerd qua kansen. Jansen MOTM en centrale duo was ook top. Van der Sande viel ook goed in en lijkt me zeker een goede toevoeging.
Waarom Balk de hele wedstrijd mag blijven staan, snap ik echt niks van. Heeft 9 van de 10 dingen verkeerd gedaan. Aanvallend voegt hij niks toe of hij loopt in de weg. En verdedigend liet hij de tweede helft de hele tijd zijn linksback lopen waar veel gevaar van kwam en ook dat ene schot op de lat. Daar heb je echt geluk mee gehad.
Ziet de TS (of iemand anders) dat dan echt zo anders? Of moet hij blijven staan, omdat hij nog verkocht moet worden?
En dan heb ik t nog niet eens gehad over zn schwalbes en verdere irritante gedrag.

zeewolde


Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 21:43:24
Die Amofa is wel echt fantastisch hoor |:)
nou zat er ook een keer goed naast gelukkig hadden we Jansen.

Specuveter

Prima keeper
Prima centrum
Diemers en Visser ook goed
Maar als je met ??n aanval van Veen Visser en Balk moet spelen..Tsja....armoe troef natuurlijk

Bankzitter

Jansen fantastisch. Amofa , Baouf en Mulder prima.
Diemers goed.

Aanvallend onmachtig. Ik zie het nog niet bij Sj?strand.Maar goed, vd Sande en Ferrah komen er nog bij en dan nog maar eens kijken.

Noordcambuur


Noordcambuur

Galvez weer 60 minuten hebben ze dat in het huurcontract gezet 8P

Noordcambuur

Ik heb het idee dat de meeste spelers op hun tandvlees spelen?.

Nou ze hebben weer een paar dagen om weer fitter te worden?.ben weer heel benieuwd.

oost


YellowBlue

Citaat van: AL op augustus 25, 2025, 21:07:42
We staan voor dus geen geklaag hier.
Sj?strand eruit en dat is terecht. Die was de minste op het veld.
stond aan de verkeerde kant..

Bens

De drie punten zijn binnen deze wedstrijd maar snel vergeten.

YellowBlue


Josli

Keeper en centrale duo goed. Rechtsback voordeel van de twijfel. Voor de rest heel heel matig. Iedere keer als we een bal veroveren en gevaarlijk kunnen worden stuitert de bal van de voet, of spelen we hem terug. Diemers speelt drie ballen met de buitenkant en zijn fans vinden het allemaal weer geweldig. Hij is wel eigenlijk de enige die wat extra's kan. Maar moet veel directer spelen. Balk tenenkrommend slecht. We hebben hartstikke frisse buitens op de bank, maar zelfs dan krijgen ze niet een kans.
Aan de andere kant, met zo'n verdediging zijn we wel heel moeilijk te verslaan. En dat is toch de basis. Hopenlijk kunnen we vanuit daar verder bouwen. Hopelijk gaan we dan ook 20 meter hoger op het veld staan.