Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 16, 2025, 08:56:45

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 21:26:36
Wat is dit hier voor zielig forum wudden??? Wegkiekers online??? Waren gisteravond  3 spelers goed. De keeper en het centrale duo. De rest was tenenkrommend slecht.  Is hier oek helemaal niemand die schrijft dat we gisteravond totaal onterecht gewonnen hebben. Niet 1. Zie hier 3 pagina's vol met personen die elkaar wat de maat nemen als ze een andere mening hewwe over het vertoonde spel. Niveautje hoor.
Must beter lezen waren genoeg die het heel slecht vonden en dat vermeld hebben

Josli

Heb volgens mij zelfs niemand gehoord die het goed vond. We zouden eigenlijk veel hoger op het veld moeten staan. Dan krijg je veel meer mooiere wedstrijden. Maar blijkbaar staan we er qua fitheid zo slecht op dat ze het niet aandurven.
Prima op zich dat we dan inzakken, maar dan moet je wel in de omschakeling veel directer spelen. En dan ben ik het wel met Galdiano eens. Diemers is dan heel vaak degene die het tempo uit de aanval haalt, maar ook Galvez heeft daar een handje van. Paar passen lopen, een keer kappen en dan pas kijken. Resultaat is dat we bijna niks cre?ren. Want onze aanvallers krijgen 9 van de 10 keer de bal op de verkeerde plaats op het veld.

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 21:26:36
Wat is dit hier voor zielig forum wudden??? Wegkiekers online??? Waren gisteravond  3 spelers goed. De keeper en het centrale duo. De rest was tenenkrommend slecht.  Is hier oek helemaal niemand die schrijft dat we gisteravond totaal onterecht gewonnen hebben. Niet 1. Zie hier 3 pagina's vol met personen die elkaar wat de maat nemen als ze een andere mening hewwe over het vertoonde spel. Niveautje hoor.

Ik dacht dat jij zou wegblijven tot de winterstop.

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 21:26:36
Wat is dit hier voor zielig forum wudden??? Wegkiekers online??? Waren gisteravond  3 spelers goed. De keeper en het centrale duo. De rest was tenenkrommend slecht.  Is hier oek helemaal niemand die schrijft dat we gisteravond totaal onterecht gewonnen hebben. Niet 1. Zie hier 3 pagina's vol met personen die elkaar wat de maat nemen als ze een andere mening hewwe over het vertoonde spel. Niveautje hoor.

Pas na zo'n wedstrijd of 10 weet je waar je staat. Er moeten stappen gemaakt worden maar om nu te doen alsof het seizoen al verloren is is ook niet nodig.

Derkx R.H.

Citaat van: hobbes op augustus 27, 2025, 08:03:13
Pas na zo'n wedstrijd of 10 weet je waar je staat. Er moeten stappen gemaakt worden maar om nu te doen alsof het seizoen al verloren is is ook niet nodig.
Zo is het ook, maar dat mag je hier niet zeggen, iets met geel/blauw en een bril...

sunderland

#290
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 08:10:36
Zo is het ook, maar dat mag je hier niet zeggen, iets met geel/blauw en een bril...
dat mag je zeker zeggen want zo is het ook maar je mag toch wel meer verwachten dan wat we nu zien. Tegen Top Oss heb je op iedere positie een betere speler maar kwam er ook niks uit op 10 min na. Het voetbal idee met patronen en vastigheden, ik zie het niet en bij alle tegenstanders wel. Ben Henk man maar na 2.5 seizoen 4 leuke wedstrijden te hebben gezien?.. en ik vind ook dat er zoveel meer in deze selectie zit. Als dat niet zo was had ik vrede mee hoe het is . Vele jaren meegemaakt hier dat we niet beter konden.

De Gast

Wij hebben niet op iedere positie een betere speler.. dat verwacht je misschien wel maar van ons halve elftal kun je je afvragen of we wel betere spelers hebben dan TOP.


Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op augustus 27, 2025, 10:23:53
dat mag je zeker zeggen want zo is het ook maar je mag toch wel meer verwachten dan wat we nu zien. Tegen Top Oss heb je op iedere positie een betere speler maar kwam er ook niks uit op 10 min na. Het voetbal idee met patronen en vastigheden, ik zie het niet en bij alle tegenstanders wel. Ben Henk man maar na 2.5 seizoen 4 leuke wedstrijden te hebben gezien?.. en ik vind ook dat er zoveel meer in deze selectie zit. Als dat niet zo was had ik vrede mee hoe het is . Vele jaren meegemaakt hier dat we niet beter konden.
Dat willen ze ook, maar als dat nog niet gaat dan maar lelijk winnen.

R058

Citaat van: sunderland op augustus 27, 2025, 10:23:53
dat mag je zeker zeggen want zo is het ook maar je mag toch wel meer verwachten dan wat we nu zien. Tegen Top Oss heb je op iedere positie een betere speler maar kwam er ook niks uit op 10 min na. Het voetbal idee met patronen en vastigheden, ik zie het niet en bij alle tegenstanders wel. Ben Henk man maar na 2.5 seizoen 4 leuke wedstrijden te hebben gezien?.. en ik vind ook dat er zoveel meer in deze selectie zit. Als dat niet zo was had ik vrede mee hoe het is . Vele jaren meegemaakt hier dat we niet beter konden.
Ben het hier wel echt mee eens. Ook het wisselbeleid snap ik vaak niet veel van.
Ook ben ik weleens klaar met de excuses in de interviews. Nu ook weer dat je niet k?n voetballen op het kunstgrasveld bij Jong AZ. Ik vind dat echt heel slap.

sunderland

Citaat van: R058 op augustus 27, 2025, 11:03:13
Ben het hier wel echt mee eens. Ook het wisselbeleid snap ik vaak niet veel van.
Ook ben ik weleens klaar met de excuses in de interviews. Nu ook weer dat je niet k?n voetballen op het kunstgrasveld bij Jong AZ. Ik vind dat echt heel slap.
Henk moet eigenlijk zeggen dat ons Ts wederom tactisch niet heel sterk is en dat er wederom een smoes is . En we willen daar en daar langs voetballen maar dat komt nooit uit. Denk dat VVV een pak oppe belich krijgt zondag. Blijf er bij dat de selectie wel goed is

sunderland

Citaat van: De Gast op augustus 27, 2025, 11:00:22
Wij hebben niet op iedere positie een betere speler.. dat verwacht je misschien wel maar van ons halve elftal kun je je afvragen of we wel betere spelers hebben dan TOP.
echt wel zo , als iedereen zijn nivo aantikt

Inferno-058

Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 22:04:53
Kloppen volgende maand weer voor 5 miljoen euro extra bij de Gemeente Leeuwarden aan. Die 5 ton voor Nartey gaat in de schuldenpot. Zo staan de zaken er momenteel voor.
Van wie hest dat hoort dan?

Bankzitter

Dit is ook maar het halve verhaal.
Ja we lossen 5 ton af.
Maar vertel er dan ook bij dat de maandelijkse rentelasten minder worden en we dus per saldo iedere maand weer wat meer inkomsten overhouden.

En tegen over de gift van 5 miljoen staat weer een lager risico dat de huidige lening niet afbetaald gaat worden.

papier

Een BV die net 3 miljoen heeft binnengeharkt een lening van 5 miljoen kwijtschelden. Dat zou natuurlijk bijzonder dom zijn.

Noordcambuur

Citaat van: papier op augustus 27, 2025, 15:42:30
Een BV die net 3 miljoen heeft binnengeharkt een lening van 5 miljoen kwijtschelden. Dat zou natuurlijk bijzonder dom zijn.
die 3 miljoen is natuurlijk niet netto h?.
En je moet ook weer investeren in nieuwe spelers?.