Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 16, 2025, 08:56:45

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: Galdiano op augustus 26, 2025, 18:17:37
Dan zul je je ook dood ergeren aan Diemers. Die ligt vaker op de grond. Dan kan men het slimheid vinden want krijgt bijna alles mee, maar vertraagd het spel zo onnodig vaak. Kijk ook maar eens hoevaak hij achteruit draait. Hij moet met veel meer lef en drive naar voren durven spelen.
Maar er is 1 verschil Diemers krijgt bijna altijd een vrije trap mee en Balk niet. Maar je mag Diemers niet zo geloof ik

Galdiano

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 26, 2025, 18:52:15
Maar er is 1 verschil Diemers krijgt bijna altijd een vrije trap mee en Balk niet. Maar je mag Diemers niet zo geloof ik

Het zal een beste jongen zijn, maar ik erger mij geel en blauw aan zijn spel.
Het is net een postbode zoals Ozan Turk ook was.

Zoals ik zeg krijgt Diemers alles mee, maar hij vertraagd het spel zo verschrikkelijk. Let maar op, als die straks een keer niet mee kan spelen, zal de dynamiek heel anders zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Dat kan ook negatief zijn omdat je dan wel heel weinig creativiteit overhoud

rvw

Klopt galdiano, hij lost het wel op maar gaat altijd terug en dan kun je weer van achteruit beginnen.

Bankzitter

Niet alles ging terug, genoeg openingen gezien. Hij zorgt voor balbezit. De rest (met uitzondering van Amofa) was vrij slordig in de passing en dan dan kun je weer 30 meter terug sprinten... dat schiet ook niet op.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 17:15:25
klopt helemaal maar we mogen niks meer zeggen op het forum dan wordt je weer als negatief uitgemaakt hier?

Jongen toch, wat een zelfmedelijden. Maar je mag zeggen wat je wilt hoor. Alleen je hebt niet een monopolie op de waarheid. Sterker nog, ik vind die negativiteit vaak overtrokken onzin. Dat mag ik toch ook vinden? En nee, ik heb ook geen monopolie op de waarheid. Maar waarschijnlijk wel veel meer plezier in het volgen van Cambuur

Lore

Citaat van: Galdiano op augustus 26, 2025, 18:48:54

Amofa stoomt 2x op, en zorgt direct voor gevaar.


3x gevaar zelfs. Waarvan 1x voor onze goal!

:_schater

Maar eerlijk. Dat was het wel waard!

wiekie1969

Wat is dit hier voor zielig forum wudden??? Wegkiekers online??? Waren gisteravond  3 spelers goed. De keeper en het centrale duo. De rest was tenenkrommend slecht.  Is hier oek helemaal niemand die schrijft dat we gisteravond totaal onterecht gewonnen hebben. Niet 1. Zie hier 3 pagina's vol met personen die elkaar wat de maat nemen als ze een andere mening hewwe over het vertoonde spel. Niveautje hoor.

wiekie1969

#278
Er zit toch nul komma nul beleving en plezier in dit hele elftal man vanaf de voorbereiding. Die spelers wudde dood gooit met tactiek. Iedereen staat met een strak zenuwachtig bang hoofd in het  veld, doodsbang om een fout te maken. De aanvallers lopen alleen maar achteruit. Het voetbal is om te janken zo slecht. Komt niet een voorzet vanaf de buitens. De opbouw van achteruit is veel te traag. Middenvelders komen in de bal ipv andersom. Op de bank hest behalve die vd Sande  helemaal niks zitten.

wiekie1969

Citaat van: Lore op augustus 26, 2025, 20:25:59
Jongen toch, wat een zelfmedelijden. Maar je mag zeggen wat je wilt hoor. Alleen je hebt niet een monopolie op de waarheid. Sterker nog, ik vind die negativiteit vaak overtrokken onzin. Dat mag ik toch ook vinden? En nee, ik heb ook geen monopolie op de waarheid. Maar waarschijnlijk wel veel meer plezier in het volgen van Cambuur

Ast de lat op 3 centimeter hoog hest zitten wel ja.

richard

Tis een lamlendig soepzootje bij elkaar, pure armoede waar we naar kijken.

richard

Citaat van: sunderland op augustus 26, 2025, 16:43:36
dat eerste is natuurlijk grote onzin maar dat andere klopt wel. Vraag aan jou? Als iemand goed speelt op links waarom dan naar rechts? Al die beelden uit Zweden speelde hij ook links. Dat soort dingen?

Henk gooit boel op meerdere plekken om terwijl we alleen de spits missen pure onkunde.

wiekie1969

Kloppen volgende maand weer voor 5 miljoen euro extra bij de Gemeente Leeuwarden aan. Die 5 ton voor Nartey gaat in de schuldenpot. Zo staan de zaken er momenteel voor.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 21:26:36
Wat is dit hier voor zielig forum wudden??? Wegkiekers online??? Waren gisteravond  3 spelers goed. De keeper en het centrale duo. De rest was tenenkrommend slecht.  Is hier oek helemaal niemand die schrijft dat we gisteravond totaal onterecht gewonnen hebben. Niet 1. Zie hier 3 pagina's vol met personen die elkaar wat de maat nemen als ze een andere mening hewwe over het vertoonde spel. Niveautje hoor.

Wel grappig dat je in je eerste zin precies doet wat je mensen in je laatste zin verwijt

Lore

Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2025, 21:42:49
Ast de lat op 3 centimeter hoog hest zitten wel ja.

Waarom vind je dit dan? Is jouw lat de enige juiste?