Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 16, 2025, 08:56:45

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

#255
Citaat van: denistel op augustus 26, 2025, 15:40:03
waarom wisselen ze balk dan niet die werd helemaal overlopen de 2e helft.

aanvallers mutte trouwens aan vallen en niet steeds terug mutte lopen
de hele 2e helft liepen we met zijn allen achter uit de angst regeerd ipv
de 2e en 3e te willen maken
Dit is wel een heel ouderwetse gedacht...en wat Balk betreft, Jermoumi werd er niet voor niets in gebracht, en Balk is 1 van de fittere spelers(en kan in de counter belangrijk zijn) en spelers die gewisseld werden kunnen veelal niet langer spelen...

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 14:20:07
Onze Zweed werd gewisseld i.v.m. zijn opgelopen gele kaart en ze waren niet tevreden over zijn meeverdedigen...
dat eerste is natuurlijk grote onzin maar dat andere klopt wel. Vraag aan jou? Als iemand goed speelt op links waarom dan naar rechts? Al die beelden uit Zweden speelde hij ook links. Dat soort dingen?

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op augustus 26, 2025, 16:43:36
dat eerste is natuurlijk grote onzin maar dat andere klopt wel. Vraag aan jou? Als iemand goed speelt op links waarom dan naar rechts? Al die beelden uit Zweden speelde hij ook links. Dat soort dingen?
De gele kaart heeft wel degelijk te maken gehad met de wissel, ze hadden geen zin in een Berkhout scenario. Ja dat had ik ook liever anders gehad, maar mijn vermoeden is dat het ook met Dijkstra te maken had...

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 16:05:32
Het is wat het is, meer zit er niet in op het moment.. Dan maar lelijk winnen i.p.v. mooi verliezen....
hest helemaal geliek maar bist toch eens dat het bar slecht was en dat hoeft niet want er zit veel meer in deze selectie

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 16:49:58
De gele kaart heeft wel degelijk te maken gehad met de wissel, ze hadden geen zin in een Berkhout scenario. Ja dat had ik ook liever anders gehad, maar mijn vermoeden is dat het ook met Dijkstra te maken had...
die stond op de andere kant..

sunderland

En toch vind ik ook dat het een paar momenten heel goed was en dat het beter staat als vorig seizoen. Die ene aanval na 5 minuten met Diemers was gewoon voetballend heel goed. Ook veel te weinig..

Derkx R.H.


Noordcambuur

Citaat van: denistel op augustus 26, 2025, 15:40:03
waarom wisselen ze balk dan niet die werd helemaal overlopen de 2e helft.

aanvallers mutte trouwens aan vallen en niet steeds terug mutte lopen
de hele 2e helft liepen we met zijn allen achter uit de angst regeerd ipv
de 2e en 3e te willen maken
klopt helemaal maar we mogen niks meer zeggen op het forum dan wordt je weer als negatief uitgemaakt hier?

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 17:15:25
klopt helemaal maar ik mag niks meer zeggen op het forum dan wordt ik weer als negatief uitgemaakt hier?
Su klopt hij weer :zweep

Noordcambuur


denistel

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 16:11:14
Dit is wel een heel ouderwetse gedacht...en wat Balk betreft, Jermoumi werd er niet voor niets in gebracht, en Balk is 1 van de fittere spelers(en kan in de counter belangrijk zijn) en spelers die gewisseld werden kunnen veelal niet langer spelen...

ouder wets?? die Balk zal wel fit weze maar het in 270 min amper wat goeds deen toch
leit tig c per wedstrijd voor dood op het veld terwijl er niks aan de hands is erger mie er
dood aan


Galdiano

Citaat van: denistel op augustus 26, 2025, 18:08:27
ouder wets?? die Balk zal wel fit weze maar het in 270 min amper wat goeds deen toch
leit tig c per wedstrijd voor dood op het veld terwijl er niks aan de hands is erger mie er
dood aan

Dan zul je je ook dood ergeren aan Diemers. Die ligt vaker op de grond. Dan kan men het slimheid vinden want krijgt bijna alles mee, maar vertraagd het spel zo onnodig vaak. Kijk ook maar eens hoevaak hij achteruit draait. Hij moet met veel meer lef en drive naar voren durven spelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Balk heeft net zoveel gecre?erd als de andere aanvallers. Helaas pindakaas.

denistel

Citaat van: Galdiano op augustus 26, 2025, 18:17:37
Dan zul je je ook dood ergeren aan Diemers. Die ligt vaker op de grond. Dan kan men het slimheid vinden want krijgt bijna alles mee, maar vertraagd het spel zo onnodig vaak. Kijk ook maar eens hoevaak hij achteruit draait. Hij moet met veel meer lef en drive naar voren durven spelen.

bijna aan het hele team durven totaal niks

Galdiano

Citaat van: denistel op augustus 26, 2025, 18:31:06
bijna aan het hele team durven totaal niks

Eens, de enige jongens die echt (nog) een drive hebben en onbevangen zijn de O21 spelers.
Van der Veen, Henstra etc. Marsman ook. Gister viel die ook goed in.

Ik weet niet wat het is, het is allemaal veel te angstig.
Amofa stoomt 2x op, en zorgt direct voor gevaar.

Diemers verplaatst het spel soms echt goed, maar in acties moet hii veel meer naar voren durven spelen.
Heb ook het idee dat hij het niet kan belopen en te traag is.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets