Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 16, 2025, 08:56:45

Vorige topic - Volgende topic

drg

Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2025, 18:39:17
Hedendaags heeft iedereen toch bijna wel 4G/5G abonnement met een smartphone?

Klopt maar schijnbaar is het netwerk nog steeds niet voorbereid op de hoeveelheid mensen die nu dus op 4 en 5G op het netwerk zitten. Ding heeft zelfs moeite met laden van teletekst op mobiel  8P  ;(

ChantiSCC

Citaat van: sunderland op augustus 25, 2025, 15:19:45
Dit is nu al een belangrijke wedstrijd als je mee wilt doen. Anders is het voorlopig afhaken

Neejuhh, tis wedstrijd 3. De tijd van aanhaken of aanhaken is pas vaak in februari..

Trainert!

2 tips van trainert vanavond:


1. Aanvallen, voor rust minimaal 6 ballen tussen de doelpalen, na afloop juichen omdat we hebben gewonnen
2. compact en druk op die gasten!

succes en op naar 3 punten

Galdiano

Citaat van: Poetser op augustus 25, 2025, 18:41:53
Kest m niet oplade

Autotje aan, lader in de 12 volt aansluiting. Denken in oplossingen. Gelukkig hier gewoon stroom.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mark1989

Citaat van: Trainert! op augustus 25, 2025, 19:18:36
2 tips van trainert vanavond:


1. Aanvallen, voor rust minimaal 6 ballen tussen de doelpalen, na afloop juichen omdat we hebben gewonnen
2. compact en druk op die gasten!

succes en op naar 3 punten

De vraag is dan nog wel hoe en waar druk zetten? Hoog druk zetten en compact willen spelen betekent dat je verdedingslinie ook hoog moet staan. Als Az er dan door heen speelt ligt er veel ruimte voor snelle buitenspelers en komt er veel druk op onze backs. Die moeten dan heel sterk zijn.

Ik denk dat Cambuur kiest voor een mid block. zodat als je de bal verovert ook nog ruimte hebt voor een Balk achter hun linie.
Maar ik heb geen idee hoe jong AZ speelt. Dus we gaan het zien.

Ik hoop ook op 3 punten en heb er wel vertrouwen in.

NRG

Meer die last hebben van een Ziggo storing?

oost

Citaat van: ChantiSCC op augustus 25, 2025, 18:59:52
Neejuhh, tis wedstrijd 3. De tijd van aanhaken of aanhaken is pas vaak in februari..

Hebben we vorige seizoen gezien toen hebben we de promotie laten liggen in de eerste 6 duels

Kuzmanovic-Apeldoorn

Is de wedstrijd op een open kanaal of voor abbonnees
Henk, held, bedankt

Bernardo


papier


fred

Citaat van: sunderland op augustus 25, 2025, 17:09:07
Heel veel mensen kunnen deze wedstrijd niet zien ivm stroomstoring.
Duurt tot minimaal 21 u las ik
Scheelt als je zonnepanelen hebt  w:)

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Uit een corner. Met een beetje hulp geloof ik.

Poetser

Als je gewoon ieder duel afluit, kan dan iedereen betaald voetbal fluiten?

Trainert!

Wat Galvez allemaal aan het doen is...niet met de kop erbij