Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 16, 2025, 08:56:45

Vorige topic - Volgende topic

CaseP

Gewoon Rolke in de spits morgen en vd Sande erachter. Wanneer de fitheid van een van de twee te wensen overlaat zet je na 60 minuten Balk in de spits en onze nieuweling een half uur op de buiten

Derkx R.H.

Citaat van: De Gast op augustus 24, 2025, 22:48:50
Het zegt mij wel weer genoeg.. vervolgens zie je bij andere kkd clubs mannen als Verheijdt en vd Hurk weer opduiken. Dat soort figuren mutte we juist hewwe! En dan komme wij aanzetten met een onbeduidende Jan Doedel uit Oostenrijk.

Bistou trouwens dezelfde als Grijskijkert?
Verheydt? Die kan het niet belopen...en is toch zwaar over de hill. v/d Hurk leuk maar die wil alleen in het zuiden ballen en of die nou zo goed is met z'n 32 jaar.

Derkx R.H.

Citaat van: CaseP op augustus 24, 2025, 22:51:53
Gewoon Rolke in de spits morgen en vd Sande erachter. Wanneer de fitheid van een van de twee te wensen overlaat zet je na 60 minuten Balk in de spits en onze nieuweling een half uur op de buiten
Waarom husselen, Balk in de spits en v/d Veen/Henstra/Ferrah op de rechtsbuiten, Visser en v/d Sande(kan 20 minuten spelen) achter de hand houden als er nog wat gecre?erd moet worden.

Derkx R.H.

#63
Citaat van: PePe op augustus 24, 2025, 22:12:07
Binder heeft wel vaak iets? (volgens de media vorig seizoen ook al)
Je loopt als voetballer het risico om wel eens wat op te lopen, maar er wordt nu van mug een olifant gemaakt(door sommigen)

Gasgeve

Volgens Henk gaat van der Veen spelen. Van der Veen, Balk en Sjostrand voorin dus?

Derkx R.H.

Citaat van: Gasgeve op augustus 25, 2025, 08:39:18
Volgens Henk gaat van der Veen spelen. Van der Veen, Balk en Sjostrand voorin dus?
Dat is het vermoeden inderdaad, maar Henk laat ruimte voor speculatie...

Vlampiep

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 25, 2025, 08:15:11
Je loopt als voetballer het risico om wel eens wat op te lopen, maar er wordt nu van mug een olifant gemaakt(door sommigen)
Bist stou miskien Grijskijkert? Die had er ook een handje van om alles recht te praten wat krom is. :_schater

Specuveter

Citaat van: De Gast op augustus 24, 2025, 22:48:50
Het zegt mij wel weer genoeg.. vervolgens zie je bij andere kkd clubs mannen als Verheijdt en vd Hurk weer opduiken. Dat soort figuren mutte we juist hewwe! En dan komme wij aanzetten met een onbeduidende Jan Doedel uit Oostenrijk.

Bistou trouwens dezelfde als Grijskijkert?
vd Hurk zien voetballen...fijne speler
Die verheijdt is over zijn houdbaarheid datum heen
Kan ook geen druk zetten.

Derkx R.H.

Citaat van: Vlampiep op augustus 25, 2025, 08:58:11
Bist stou miskien Grijskijkert? Die had er ook een handje van om alles recht te praten wat krom is. :_schater
En jij als anoniempje alles wat recht is krom probeert te praten of alles tot in den treure negatief te benaderen...

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op augustus 25, 2025, 09:17:38
vd Hurk zien voetballen...fijne speler
Die verheijdt is over zijn houdbaarheid datum heen
Kan ook geen druk zetten.
Is ook alweer bijna 33 jaar..

Bankzitter

Het is toch helemaal niet raar als een speler eens 1 of 2 wedstrijden mist? Ze liggen vaak voor 2 jaar vast, dan zullen ze zo?n 50-60 keer spelen gemiddeld. Als ze geblesseerd zijn, komt er een ander in.

Beetje ongelukkig dat het nu de spits is en vdSande en Kiam nog kunnen starten.
Dat is best op te lossen voor 2 wedstrijden.

Het is sowieso nog even zoeken naar de perfecte basis en soms valt dat ook bij toeval goed in elkaar. Zie de rode kaart van Berkhout waardoor Baouf een basisplek kon pakken.

Huizen

We hebben in principe 5 "spitsen" dit jaar: Visser, Binder, Balk, Rolke en Vd Sande  8)

Benieuwd of Balk gelijk weer gaat scoren vanavond als 'ie de spitspositie krijgt

Vlampiep

#72
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 25, 2025, 09:19:43
En jij als anoniempje alles wat recht is krom probeert te praten of alles tot in den treure negatief te benaderen...
Ja hoor, hij is het. :_schater
Beste Derkx ( Grijskijkert)hoe jij mijn posts wil uitleggen interesseert mij in zijn geheel niet.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op augustus 25, 2025, 10:40:07
Ja hoor, hij is het. :_schater
Beste Derkx ( Grijskijkert)hoe jij mijn posts wil uitleggen interesseert mij in zijn geheel niet.
mooi dat Grijskijkert weer terug is. Hoe is het met jou?

Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 25, 2025, 12:09:19
mooi dat Grijskijkert weer terug is. Hoe is het met jou?
Zou het toejuichen dat het hem is. Was het weinig met hem eens, maar zijn betrokkenheid bij de club was oneindig.