Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 16, 2025, 08:56:45

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Nog een dikke week dus de spelers kunnen nog fitter worden en nog 2 nieuwe aanwinsten erbij dan moeten we deze wedstrijd wel kunnen winnen.

Johan-12

Wel benieuwd met wat voor team Jong AZ komt.
Het eerste team speelt dat weekend niet i.v.m. kwalificatie voor poulefase Europees voetbal.

denistel

Citaat van: Johan-12 op augustus 16, 2025, 09:05:56
Wel benieuwd met wat voor team Jong AZ komt.
Het eerste team speelt dat weekend niet i.v.m. kwalificatie voor poulefase Europees voetbal.

we weten dat die lui allemaan goede spelers hebben je moet gewoon zelf
scherp zijn anders win je er niet zo maar.

Noordcambuur

Nog een week te gaan om fit te worden van der Sande ik hoop dat hij minuten kan maken.
Berkhout en Jonker zijn er weer bij.
Vanavond moet jong AZ ook spelen ben heel benieuwd.

Tanjajeah

Citaat van: Johan-12 op augustus 16, 2025, 09:05:56
Wel benieuwd met wat voor team Jong AZ komt.
Het eerste team speelt dat weekend niet i.v.m. kwalificatie voor poulefase Europees voetbal.

Mocht er al sprake zijn van een voordeel of een nadeel, dan is dit eerder een voordeel als je op maandag speelt. AZ moet 3 dagen later Europees spelen.

Gasgeve

Citaat van: Tanjajeah op augustus 18, 2025, 13:36:29
Mocht er al sprake zijn van een voordeel of een nadeel, dan is dit eerder een voordeel als je op maandag speelt. AZ moet 3 dagen later Europees spelen.
Groot voordeel inderdaad.

Arno A

Ik verwacht dat Berkhout wel weer terugkeert in de basis.

Gasgeve

Citaat van: Arno A op augustus 19, 2025, 09:09:00
Ik verwacht dat Berkhout wel weer terugkeert in de basis.
Geen enkele reden om onze Boef nu te passeren toch?

Bankzitter

Zelfde elftal, betere bank (vd Sande, Berkhout, Jonker, Ferrah)

sunderland

Citaat van: Gasgeve op augustus 19, 2025, 09:36:07
Geen enkele reden om onze Boef nu te passeren toch?
denk je dat na zo,n optreden? Dan kan ie beter per direct wel vertrekken. Dan zijn ze gek geworden

okkele

Citaat van: Bankzitter op augustus 19, 2025, 09:51:55
Zelfde elftal, betere bank (vd Sande, Berkhout, Jonker, Ferrah)
exact !
in die zin goed bezig.
er huppelden bij de laatste wedstrijd alleen maar jochies met de huppelcoach waarvan ik dacht dat ze allang op bed moesten liggen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: okkele op augustus 19, 2025, 11:59:54
exact !
in die zin goed bezig.
er huppelden bij de laatste wedstrijd alleen maar jochies met de huppelcoach waarvan ik dacht dat ze allang op bed moesten liggen.
idd huppelcoach, wat een aanfluiting is dat. Zeg altijd tegen mijn maat dat ie wel warmingup trainer kan worden.

666

Citaat van: okkele op augustus 19, 2025, 11:59:54
exact !
in die zin goed bezig.
er huppelden bij de laatste wedstrijd alleen maar jochies met de huppelcoach waarvan ik dacht dat ze allang op bed moesten liggen.

Huppelcoach  :_schater
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Derkx R.H.

 Arbiter      : S.Teuben               
Ass.arbiters : B.Sahiner               
                     D.van Berk             
Official     : M.Achammachi

Inferno-058