Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 16, 2025, 08:56:45

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Voorlopig drie punten meer dan vorig jaar op dit moment!

Trainert!

Citaat van: Scc0511 op augustus 26, 2025, 06:39:01
Henk geeft deze keer het verouderde kunstgrasveld de schuld voor het slechte spel 8P


Als.Henk dit zou hebben gezegd, dan moet hij daar eens over ophouden. Ik heb veel meer dreiging gezien van AZ, en de linksbuiten van az is al gevaarlijker geweest in deze wedstrijd, dan al onze aaanvallers in 3 wedstrijden.

Wellicht ia het dan een optie om tegenwoordig te scouten in Afrika, daar zijn ze gewend om op een slechte ondergrond te spelen.

Lore

Citaat van: Trainert! op augustus 26, 2025, 07:19:05

Wellicht ia het dan een optie om tegenwoordig te scouten in Afrika, daar zijn ze gewend om op een slechte ondergrond te spelen.

Nou kom ik daar regelmatig, en ik kan je vertellen dat ze daar ook heel slecht voetballen. Dus misschien komt het dan toch door de ondergrond

sunderland

Henk kan zich beter druk maken om ons onthutsende spel want daar is hij verantwoordelijk voor. Het lijkt bij tijd en wijlen nergens op.

Noordcambuur

Henk Henk Henk het wordt er niet beter op het spel er zit totaal geen gedachte achter het spel wat je wil spelen het is heel bedroevend.
En dan kun het kunstgras wel schuld geven maar AZ speelt er ook op.

Is Henk nog wel de juiste trainer bij Cambuur dat vraag ik me wel eens af.
Geef deze man een andere functie bij de club?.

CaseP

Matig potje, maximale score. Moest de hele tijd denken aan die uitspraak van Mourinho: 'Het maakt niet uit hoe we spelen. Als jij een Ferrari hebt en ik een kleine auto, dan moet ik om jou in een race te verslaan je wiel breken of suiker in je tank doen'. Kreeg het idee dat dit misschien wel is wat we nu aan het doen zijn: Anticiperen, die ene kans benutten en dan er alles aan doen om alles dicht te zetten. Achterin staat het als een huis, goede ballenstopper...midden is redelijk...voorin is het nog zoeken. Onze kleine auto gaat nog wel op stoom komen, Henk moet mooi aan het stuur blijven |:)

Derkx R.H.

Gisteravond op het kut kunstgras, kut accommodatie, kut ambiance = kut voetbal. Wat ik gister ook zei, lelijk winnen is ook winnen. Op naar zondag...

Destroyer

Citaat van: Trainert! op augustus 26, 2025, 07:19:05

Als.Henk dit zou hebben gezegd, dan moet hij daar eens over ophouden. Ik heb veel meer dreiging gezien van AZ, en de linksbuiten van az is al gevaarlijker geweest in deze wedstrijd, dan al onze aaanvallers in 3 wedstrijden.

Wellicht ia het dan een optie om tegenwoordig te scouten in Afrika, daar zijn ze gewend om op een slechte ondergrond te spelen.

Ik denk als dit waar is, we eens moeten ophouden alle factoren de schuld te geven maar ff in de spiegel kijken. Spel was belabberd. We moeten zelf eens druk op de ketel zetten in plaats van tikkie terug naar de keeper. Daar wordt je al jaren schijtziek van.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 08:25:19
Henk Henk Henk het wordt er niet beter op het spel er zit totaal geen gedachte achter het spel wat je wil spelen het is heel bedroevend.
En dan kun het kunstgras wel schuld geven maar AZ speelt er ook op.

Is Henk nog wel de juiste trainer bij Cambuur dat vraag ik me wel eens af.
Geef deze man een andere functie bij de club?.

Populistisch gelul weer. Stop hier nou eens mee.

SCC

Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2025, 22:51:41
Ik snapte wel dat je Ferrah niet inzet als je op die flank overlopen wordt.
Hij zal echt wel wat kunnen aan de bal maar het is afwachten of die zijn verdedigende taken ook gaat uitvoeren.

Van der Sande was de logische invaller en een back op de vleugel met Jermouni deden we vorig seizoen ook al vaak met Ottensen om een voorsprong vast te houden.

Geweldige analyse! Zo zag ik het ook.
En ook ik heb me de vorige wedstrijden flink geergerd aan Balk (gisteren ook), maar ik kan dan nog wel zo objectief zijn om te erkennen dat hij gisteren met name toen hij centraal stond wanneer R?lke hoger/ dieper stond, ontzettend veel verdedigende arbeid leverde. Toen liet Oscar Sj?chstrond te vaak de man lopen.

Vd Veen: ga er maar aan staan, tegen mogelijk de beste rechtsback van de KKD, die ook nog eens rete snel is. En desondanks is die Dijkstra niet heel gevaarlijk geweest, dus ook van vd Veen vind ik dat hij een voldoende krijgt.
Marsman geweldig ingevallen, die inzet en energie hadden we in die fase nodig. Wat er met Galvez is dit seizoen? Stuur zo'n jongen anders even 2 weken op vakantie, mocht dat nodig blijken. Want het seizoen is nog lang en zijn spel aan de bal kunnen wij wel gebruiken nog.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op augustus 26, 2025, 09:18:05
Populistisch gelul weer. Stop hier nou eens mee.
helemaal niet Poetser het is de werkelijkheid?

Vlampiep

We hebben gewonnen in een door Cambuur zeer slecht gespeelde uitwedstrijd.
Wat voor systeem, of onbegrijpelijke wissels het kan altijd beter worden, maar wat ik onbegrijpelijk vindt, is dat er een aantal spelers in de basis staan die niet in staat blijken te zijn een hard maar zuiver ingespeeld bal aan te kunnen nemen, geen zuivere pass kunnen verwerken voor de goal enz. Dit zijn basistechnieken die je moet hebben op dit nivo. Spelers die met kop en schouders boven het geheel uit steken, zijn Janssen, Amofa en Baoef en wil Diemers hier niet benoemen, want die zou veel beter moeten kunnen domineren op het middenveld. Vd Sande lijkt ondanks zijn korte invalbeurt ook een aanwinst te zijn.

Bankzitter

#222
Henk moet eens stoppen met excuses voor het matige spel.
Zolang we punten pakken heb ik daar in deze fase van de competitie mee.
Het team is in opbouw.

Bij vlagen best leuke individuele acties en reddingen/tackles gezien? veel lijn zit er nog niet in.

Huizen


sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 08:25:19
Henk Henk Henk het wordt er niet beter op het spel er zit totaal geen gedachte achter het spel wat je wil spelen het is heel bedroevend.
En dan kun het kunstgras wel schuld geven maar AZ speelt er ook op.

Is Henk nog wel de juiste trainer bij Cambuur dat vraag ik me wel eens af.
Geef deze man een andere functie bij de club?.
dat is weer het andere uiterste