Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 16, 2025, 08:56:45

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Galvez heeft praktisch de hele wedstrijd gespeeld en de wissel Sj?strand/vdVeen is ook geen probleem.
Niet overdrijven over die fitheid (had Henk ook nooit moeten doen).

Poetser


Teun Seun

Ik hoop dat we voorlopig zakelijke overwinningen blijven pakken en nergens als titelkandidaat of iets worden genoemd. Dat de spelers kunnen wennen aan elkaar in competitieverband en heel stilletjes beter gaan voetballen en we in maart ergens op plek 4/5 staan en dan met goed voetbal de top twee in schieten...

Ik hoop ook weleens wat bij de Staatsloterij maar goed...

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 23, 2025, 10:33:33
Galvez heeft praktisch de hele wedstrijd gespeeld en de wissel Sj?strand/vdVeen is ook geen probleem.
Niet overdrijven over die fitheid (had Henk ook nooit moeten doen).
had het ook helemaal niet over ons, dat bracht de altijd positieve Trainert in.
Ik geef alleen aan dat Az altijd super fit is en dat we ze beslist niet moeten onderschatten.
Wij hebben een team wat steeds beter kan worden en waarin je alleen al op het middenveld kunt kiezen uit 5 basis waardige spelers. Dat is een vooruitgang ten opzichte van vorig seizoen. Voorin kun je spits wisselen en ook die pingelaar in brengen. Wdb ziet het er goed uit. Nu het voetbal nog .

okkele

Citaat van: Teun Seun op augustus 23, 2025, 10:38:37
Ik hoop dat we voorlopig zakelijke overwinningen blijven pakken en nergens als titelkandidaat of iets worden genoemd. Dat de spelers kunnen wennen aan elkaar in competitieverband en heel stilletjes beter gaan voetballen en we in maart ergens op plek 4/5 staan en dan met goed voetbal de top twee in schieten...

ik zie dit als meer dan "hopen".
vorig jaar rond deze tijd was ik er ook wel van overtuigd dat we play-offs gingen spelen of met wat geluk 2e werden.
op dit moment zijn we een heel stuk verder dan vorig seizoen.
kortom: ik verwacht rechtstreekse promotie of met wat pech de play-offs.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: okkele op augustus 23, 2025, 13:01:53
ik zie dit als meer dan "hopen".
vorig jaar rond deze tijd was ik er ook wel van overtuigd dat we play-offs gingen spelen of met wat geluk 2e werden.
op dit moment zijn we een heel stuk verder dan vorig seizoen.
kortom: ik verwacht rechtstreekse promotie of met wat pech de play-offs.
:proost
:proost

Derkx R.H.



Als er morgen geen gekke dingen gebeuren dan de zelfde opstelling als tegen Oss, met voor het eerst op de bank v/d Sande en Ferrah.

Bankzitter

Citaat van: okkele op augustus 23, 2025, 13:01:53
ik zie dit als meer dan "hopen".
vorig jaar rond deze tijd was ik er ook wel van overtuigd dat we play-offs gingen spelen of met wat geluk 2e werden.
op dit moment zijn we een heel stuk verder dan vorig seizoen.
kortom: ik verwacht rechtstreekse promotie of met wat pech de play-offs.
:proost

Ik kan onze aanval nog niet goed inschatten of we genoeg scorend vermogen hebben.
Middenveld is het zoeken naar de juiste balans , kwalitatief zit het daar wel goed.
Defensie: durf wel aan dat we de beste defensie van de KKD hebben, zeker voetballend met ook een topkeeper erachter.
Breedte ook genoeg keuze, met genoeg aanvulling uit O21.

Als de aanval ook top blijkt te zijn , dan doen we mee om directe promotie.

Inferno-058

164 man/vrouw mee. Niet slecht hoor voor zo'n pot.

Derkx R.H.

Nartey en Binder zijn er niet bij de training van vandaag, de eerste is bekend, maar wat er met Binder is, is mij (nog) niet bekend.

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 24, 2025, 12:39:52
Nartey en Binder zijn er niet bij de training van vandaag, de eerste is bekend, maar wat er met Binder is, is mij (nog) niet bekend.
morgen maar weer bekijken wie er in de spits staat.

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op augustus 24, 2025, 13:02:19
morgen maar weer bekijken wie er in de spits staat.
Balk of Kian visser meer smaken hebben we niet

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 24, 2025, 13:09:35
Balk of Kian visser meer smaken hebben we niet
zou voor Balk kiezen in deze wedstrijd

De Gast

Vorig jaar een pensionado als tweede spits, nu een amateurspeler. En dus schakelen we weer door naar Balkie.. het is ook wat.

R058

Citaat van: De Gast op augustus 24, 2025, 16:04:28
Vorig jaar een pensionado als tweede spits, nu een amateurspeler. En dus schakelen we weer door naar Balkie.. het is ook wat.
En als spits heeft hij er toch aardig wat gemaakt. Is nu ook minder nodig als kapstok nu de opbouw beter loopt. Denk dat het dus wel goed kan uitpakken.