Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 16, 2025, 08:56:45

Vorige topic - Volgende topic

Poetser


sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 26, 2025, 09:52:03
Henk moet eens stoppen met excuses voor het matige spel.
Zolang we punten pakken heb ik daar in deze fase van de competitie mee.
Het team is in opbouw.

Bij vlagen best leuke individuele acties en reddingen/tackles gezien..
de spelers willen ook wel, de inzet mankeert niks aan maar de uitvoering is slecht.
Iedereen weet dat Galvez eigenlijk te hoog staat voor een linksback. Waarom dan dat steeds zo spelen. En tactisch zeggen dat je een man extra wilt cre?ren op het middenveld.
Diemers speelde gisteren een beste eerste helft omdat hij hoger op het veld stond. 2 e helft was hij daar veel minder. Vind het zo vreemd dat als dingen goed gaan dat weer veranderen en daar heeft ons Ts een handje van.

Derkx R.H.

#227
Citaat van: Vlampiep op augustus 26, 2025, 09:45:48
We hebben gewonnen in een door Cambuur zeer slecht gespeelde uitwedstrijd.
Wat voor systeem, of onbegrijpelijke wissels het kan altijd beter worden, maar wat ik onbegrijpelijk vindt, is dat er een aantal spelers in de basis staan die niet in staat blijken te zijn een hard maar zuiver ingespeeld bal aan te kunnen nemen, geen zuivere pass kunnen verwerken voor de goal enz. Dit zijn basistechnieken die je moet hebben op dit nivo. Spelers die met kop en schouders boven het geheel uit steken, zijn Janssen, Amofa en Baoef en wil Diemers hier niet benoemen, want die zou veel beter moeten kunnen domineren op het middenveld. Vd Sande lijkt ondanks zijn korte invalbeurt ook een aanwinst te zijn.
Wat is er onbegrijpelijk aan de wissels? Of ben ik de enige die het wel begreep?

PePe


CaseP

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 10:19:11
Wat is er onbegrijpelijk aan de wissels? Of ben ik de enige die het wel begreep?

Het onbegrijpelijke was wellicht dat wanneer je Souren brengt je die niet achter de spitsen zet maar brengt ipv Daan Visser om net voor de verdediging te gaan spelen.

Lore

Citaat van: Bussum op augustus 26, 2025, 09:54:21
Marsman zeer sterke invalbeurt :proost

Alweer he? Hij begint mijn ongelijk te bewijzen, super!

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 10:19:11
Wat is er onbegrijpelijk aan de wissels? Of ben ik de enige die het wel begreep?
ja je bent de enige idd maar je zult Henk wel weer napraten

Noordcambuur


Bankzitter

Marsman, Vissser en Jermouni waren logisch. Vd Sande erbij ook.
Het gehussel met Souren en geschuif met Balk was niet goed.

Poetser


sunderland

Citaat van: Poetser op augustus 26, 2025, 12:47:40
Gelukkig maar.

Laat de hetze maar beginnen.
waarom nu weer een hetze. Als het goed en logisch is word dat ook benoemd.

Bernardo

Sommige reacties zijn ook wel heel negatief, we hebben 3 punten en dat het spel beter moet weet ook iedereen wel. Zelfs in onze 2 topjaren met kampioenschappen hebben we waardeloze wedstrijden gespeeld bij Jong teams, je moet ze gewoon winnen en niks meer.

Vlampiep

#237
Citaat van: Poetser op augustus 26, 2025, 12:47:40
Gelukkig maar.
Laat de hetze maar beginnen.
[/quote
Henk de Jong is een prachtig mens en is voor de club erg belangrijk.
Ik vind dat Henk een heel goede coach is, maar als trainer komt hij te kort. Van het steeds weer vervallen in superlatieven en benoemen hoe goed er getraind wordt, excuses benoemen als er  niet wordt geleverd,  word
zo langzamerhand bij mij een gevoel  van antipathie opgewekt.

Derkx R.H.

Citaat van: CaseP op augustus 26, 2025, 11:38:31
Het onbegrijpelijke was wellicht dat wanneer je Souren brengt je die niet achter de spitsen zet maar brengt ipv Daan Visser om net voor de verdediging te gaan spelen.
Dus zag je niet dat het toen anders kwam te staan, iets met een verdedigende wissel..

Derkx R.H.

#239
Citaat van: sunderland op augustus 26, 2025, 12:24:34
ja je bent de enige idd maar je zult Henk wel weer napraten
Als ik Henk zou napraten(wat ik niet doe), dan praat ik wel de gene na die er verstand van heeft en de ins en outs paraat heeft(het plan en de data e.d.).