Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Arno A op mei 10, 2025, 21:37:05

Titel: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Arno A op mei 10, 2025, 21:37:05
Op naar de halve finales!

di 20    20 u  U
return vr 23  ook weer op het vaste tijdstip in de kkd.

F: eerst thuis do 29 mei 20 u
en dan nog het echte toetje op ; Zondag 1 juni ( makkelijk te onthouden voor later) waar was ik toen.... om 18.00 uur in ;

Dordrecht / 's - Gravenhage / Velsen  / Doetinchem / Tilburg / Waalwijk / 's - Hertogenbosch

Das al over drie weken!
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 10, 2025, 22:22:45
Citaat van: Arno A op mei 10, 2025, 21:37:05
Op naar de halve finales!
daar gaan we voor Arno :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: michello op mei 11, 2025, 12:55:08
Streep door Pauwels, geblesseerd.
Zal wel Balk op links (of Wiebe) met Alhaft op rechts worden.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 11, 2025, 13:05:25
Citaat van: michello op mei 11, 2025, 12:55:08
Streep door Pauwels, geblesseerd.
Zal wel Balk op links (of Wiebe) met Alhaft op rechts worden.
Dat is een enorm gemis, wat de critici hiet allemaal mogen beweren. Dreiging is weg. Hoe zwaar?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Specuveter op mei 11, 2025, 13:09:06
Citaat van: michello op mei 11, 2025, 12:55:08
Streep door Pauwels, geblesseerd.
Zal wel Balk op links (of Wiebe) met Alhaft op rechts worden.
Had hem dan ook eerder gewisseld...lag zoveel ruimte op links. Was ideaal voor Wiebe geweest
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 11, 2025, 13:21:26
Citaat van: Specuveter op mei 11, 2025, 13:09:06
Had hem dan ook eerder gewisseld...lag zoveel ruimte op links. Was ideaal voor Wiebe geweest
dat dacht ik ook en Alhaft 0 minuten
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 11, 2025, 13:22:48
Zal Balk naar links gaan en Alhaft naar rechts. Eerlijk gezegd vind ik Balk ook beter als ie vanaf rechts speelt.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 11, 2025, 13:37:53
Citaat van: michello op mei 11, 2025, 12:55:08
Streep door Pauwels, geblesseerd.
Zal wel Balk op links (of Wiebe) met Alhaft op rechts worden.
phoee daar gaat onze beste aanvaller.
Nou morgen maar zien hoe het gaat :y
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Zuid1991 op mei 11, 2025, 13:43:33
Citaat van: Noordcambuur op mei 11, 2025, 13:37:53
phoee daar gaat onze beste aanvaller.
Nou morgen maar zien hoe het gaat :y
De beste aanvaller van het team is vaak een speler die het verschil maakt, goals maakt en bepalend is in acties.
Pauwels is een speler met potentie. Maar is nog veel te wisselvallig.
Iedereen wordt tegenwoordig maar veel te snel opgehemeld.
Ik zou Kooistra wel eens willen zien met zijn snelheid.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 11, 2025, 14:02:14
Citaat van: Zuid1991 op mei 11, 2025, 13:43:33
De beste aanvaller van het team is vaak een speler die het verschil maakt, goals maakt en bepalend is in acties.
Pauwels is een speler met potentie. Maar is nog veel te wisselvallig.
Iedereen wordt tegenwoordig maar veel te snel opgehemeld.
Ik zou Kooistra wel eens willen zien met zijn snelheid.
en toch is het hele team gewend om met hem te spelen dus dat is nu weg.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 11, 2025, 14:08:22
Citaat van: sunderland op mei 11, 2025, 14:02:14
en toch is het hele team gewend om met hem te spelen dus dat is nu weg.
dat klopt goed gezien  :y
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 11, 2025, 14:08:48
Citaat van: Zuid1991 op mei 11, 2025, 13:43:33
De beste aanvaller van het team is vaak een speler die het verschil maakt, goals maakt en bepalend is in acties.
Pauwels is een speler met potentie. Maar is nog veel te wisselvallig.
Iedereen wordt tegenwoordig maar veel te snel opgehemeld.
Ik zou Kooistra wel eens willen zien met zijn snelheid.
we zullen het meemaken?.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: michello op mei 11, 2025, 14:14:21
Wiebe basis denk ik. En eerlijk zie ik die misschien wel liever dan Alhaft. Is veel gretiger en dat hebben we zeker maandag nodig. Staaltje van Sandor ?98 herhalen. Scoorde ook bij zijn nacompetitiedebuut.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 11, 2025, 14:18:46
Poll op de back tegen Burgering en Galvez op Pauwels zijn positie
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: papier op mei 11, 2025, 14:20:06
Citaat van: Arno A op mei 10, 2025, 21:37:05
Op naar de halve finales!

di 20    20 u  U
return vr 23  ook weer op het vaste tijdstip in de kkd.

F: eerst thuis do 29 mei 20 u
en dan nog het echte toetje op ; Zondag 1 juni ( makkelijk te onthouden voor later) waar was ik toen.... om 18.00 uur in ;

Dordrecht / 's - Gravenhage / Velsen  / Doetinchem / Tilburg / Waalwijk / 's - Hertogenbosch

Das al over drie weken!

First things first. MVV, Dordrecht?. Wij struikelen normaliter al over een snoep banaantje in de Po joh.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: wiekie1969 op mei 11, 2025, 15:07:07
Met of zonder Pauwels, we mutte van Den Bosch kenne winnen.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 20:17:57
Hoeveel kaarten zullen er nu verkocht zijn voor a.s. Vrijdag?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Vlampiep op mei 12, 2025, 21:03:02
Min 1
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 12, 2025, 21:54:12
+ 14.000
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 22:00:42
Citaat van: Vlampiep op mei 12, 2025, 21:03:02
Min 1
Ik ben zoooo blij dat je er niet bij bent, we hebben vrijdag namelijk echte supporters nodig
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 12, 2025, 22:03:50
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 22:00:42
Ik ben zoooo blij dat je er niet bij bent, we hebben vrijdag namelijk echte supporters nodig

*Holwerd haalt snel popcorn en een biertje
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 22:04:47
Komop mannen iedereen een kaartje kopen en vol achter onze spelers staan?.

w:)Verdomme we kunnen we L winnen van die gasten
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Bernardo op mei 12, 2025, 22:06:13
Teleurstellend vandaag. Maar er is nog niks verloren, vol achter de ploeg vrijdag.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: De Gast op mei 12, 2025, 22:19:46
De derde plek was heilig.. nou dat hebben we gezien vanavond.

Vol achter de ploeg zeker. Hoop dat we wat gaan bijten in plaats van dat vruchteloze geschuif.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Inferno-058 op mei 12, 2025, 22:36:12
Hopelijk zijn ze zich er bij de club van bewust dat een uitschakeling tegen Den Bosch in de 1e ronde niet te verkopen is aan je achterban.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 22:38:26
Citaat van: Inferno-058 op mei 12, 2025, 22:36:12
Hopelijk zijn ze zich er bij de club van bewust dat een uitschakeling tegen Den Bosch in de 1e ronde niet te verkopen is aan je achterban.
klopt  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Galdiano op mei 12, 2025, 22:41:58
Vooraf al ingeschat dat dit de lastigste ploeg zou zijn.
Uiteindelijk is het maar 0-1.

Vrijdag noord lekker opfokken met goede stevige muziek, dan slaat de sfeer wel over op de rest. Die lui komen hier echt wel met knikkende knietjes het veld op. En zullen het spel niet gaan maken vrijdag.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 22:42:58
VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: fred op mei 13, 2025, 08:55:25
Verwacht dat ze alles dichtgooien  en op de counter spelen. Wij hebben hier geen oplossingen voor.

Vol er achter vrijdag hopelijk een keer goed voetbal in eigen huis
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Huizen op mei 13, 2025, 09:23:34
Er is bij ons sowieso geen plan B.

Hopelijk speelt Pauwels. Hilterman gisteren rare tweet van LC journalist Jonathan.

En dat Wiebe, Wiebe, Wiebe is voorlopig wel ff klaar. Heb van hem 2 goede invalbeurten gezien, komt i.m.o. gewoon veel te kort.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Vlampiep op mei 13, 2025, 09:32:22
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 22:00:42
Ik ben zoooo blij dat je er niet bij bent, we hebben vrijdag namelijk echte supporters nodig
Ik leg vrijdag in ut siekenhuus bij te kommen fan een pittige operasie en se hewwe op de tribune geen plak foor bedden lullo.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 13, 2025, 09:50:58
Citaat van: Bussum op mei 13, 2025, 09:23:34
Er is bij ons sowieso geen plan B.

Hopelijk speelt Pauwels. Hilterman gisteren rare tweet van LC journalist Jonathan.

En dat Wiebe, Wiebe, Wiebe is voorlopig wel ff klaar. Heb van hem 2 goede invalbeurten gezien, komt i.m.o. gewoon veel te kort.
waarom Wiebe is nog jong en kan zeker voetballen even geduld houden graag.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2025, 12:56:40
Citaat van: Vlampiep op mei 13, 2025, 09:32:22
Ik leg vrijdag in ut siekenhuus bij te kommen fan een pittige operasie en se hewwe op de tribune geen plak foor bedden lullo.

Sorry, Vlampie, ik kreeg een heel andere indruk, mijn fout.

Ik wens je heel veel sterkte met je ingreep en een snel herstel, beterschap!  _O_ (ik zal vrijdag voor twee schreeuwen). Nogmaals mijn excuses.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 13, 2025, 13:06:42
Citaat van: Vlampiep op mei 13, 2025, 09:32:22
Ik leg vrijdag in ut siekenhuus bij te kommen fan een pittige operasie en se hewwe op de tribune geen plak foor bedden lullo.
Vlampiep veel beterschap en hoop dat je snel weer gaat opknappen  :D
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Huizen op mei 13, 2025, 13:06:47
Kaartverkoop gestart. Veel tickets te koop. Benieuwd hoe snel dit uitverkocht is  |:)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: fred op mei 13, 2025, 13:10:44
Wachtrij nr 150. Na paar x refreinen vrij makkelijk gelukt.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 13, 2025, 13:22:38
Wat is/was er met Hilterman?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2025, 13:27:59
Citaat van: Bussum op mei 13, 2025, 13:06:47
Kaartverkoop gestart. Veel tickets te koop. Benieuwd hoe snel dit uitverkocht is  |:)

Kaarten voor de dochters binnen  _O_
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: zeewolde op mei 13, 2025, 13:32:24
Kaarten ook binnen.

Ben blij als het lukt met sk weer komend seizoen.
Minder stress dan bij dit soort kaartverkopen.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Benniepos op mei 13, 2025, 13:53:10
Hilterman had een aanval van migraine
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Vlampiep op mei 13, 2025, 14:11:52
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2025, 12:56:40
Sorry, Vlampie, ik kreeg een heel andere indruk, mijn fout.

Ik wens je heel veel sterkte met je ingreep en een snel herstel, beterschap!  _O_ (ik zal vrijdag voor twee schreeuwen). Nogmaals mijn excuses.
Dank je wel, en was van mijn kant ook wel erg onduidelijk,.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Vlampiep op mei 13, 2025, 14:14:02
Citaat van: Noordcambuur op mei 13, 2025, 13:06:42
Vlampiep veel beterschap en hoop dat je snel weer gaat opknappen  :
Was  ook lekker onduidelink van mijn kant.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 13, 2025, 14:51:49
Citaat van: Vlampiep op mei 13, 2025, 14:14:02
Was  ook lekker onduidelink van mijn kant.
:_schater
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 13, 2025, 15:35:17
Voor de wedstrijd van a.s. Vrijdag nog wat kaarten beschikbaar.

Noordtribune bijna uitverkocht rond de 100 kaarten .
Oosttribune nog voldoende kaarten beschikbaar.
Zuidtribune nog voldoende kaarten beschikbaar.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Yellow Army op mei 13, 2025, 16:04:15
Citaat van: Vlampiep op mei 13, 2025, 09:32:22
Ik leg vrijdag in ut siekenhuus bij te kommen fan een pittige operasie en se hewwe op de tribune geen plak foor bedden lullo.

Veel sterkte met je geslachtverandering.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 13, 2025, 17:08:57
Citaat van: Benniepos op mei 13, 2025, 13:53:10
Hilterman had een aanval van migraine
vreemd dat ie dan toch de tribune op ging met zijn chick. Migraine is zwaar klote en dat hebben wij dan weer op zo,n belangrijk moment. ( wel het meest voor hemzelf)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 13, 2025, 19:07:19
Citaat van: Vlampiep op mei 13, 2025, 09:32:22
Ik leg vrijdag in ut siekenhuus bij te kommen fan een pittige operasie en se hewwe op de tribune geen plak foor bedden lullo.

Alvast beterschap :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Galdiano op mei 13, 2025, 19:24:56
Citaat van: sunderland op mei 13, 2025, 17:08:57
vreemd dat ie dan toch de tribune op ging met zijn chick.

Een medewerkster van Den Bosch.  ;)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Vlampiep op mei 13, 2025, 20:02:01
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 13, 2025, 19:07:19
Alvast beterschap :thumbsup
Dank je wel.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 13, 2025, 22:09:13
Noordtribune is uitverkocht  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: denistel op mei 13, 2025, 22:20:14
lui komen alleen maar verdedigen hier dus gas er op

----------------------------jansen-----------------

------nercera--------------smand-------------poll

----------souren------------------------galvez

---------------------diemers---rolke-----------------

kooistra---------------balk---------------pauwels

Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Zuid1991 op mei 13, 2025, 22:24:05
Citaat van: denistel op mei 13, 2025, 22:20:14
lui komen alleen maar verdedigen hier dus gas er op

----------------------------jansen-----------------

------nercera--------------smand-------------poll

----------souren------------------------galvez

---------------------diemers---rolke-----------------

kooistra---------------balk---------------pauwels
Ik vond Kooistra wel erg beperkt hoor gister?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 13, 2025, 22:26:51
Citaat van: Zuid1991 op mei 13, 2025, 22:24:05
Ik vond Kooistra wel erg beperkt hoor gister?
Ach? hij maakte zijn kansen niet af, maar positief geredeneerd: er gebeurde wel wat, goede diepgang, stond op de juiste plek. Wat mij betreft krijgt hij gewoon de kans vanaf het begin, alternatieven zijn zeker niet beter vind ik
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: denistel op mei 13, 2025, 22:28:21
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 13, 2025, 22:26:51
Ach? hij maakte zijn kansen niet af, maar positief geredeneerd: er gebeurde wel wat, goede diepgang, stond op de juiste plek. Wat mij betreft krijgt hij gewoon de kans vanaf het begin, alternatieven zijn zeker niet beter vind ik

was gevaarlijker in 15 min dan el haft in 75 idd.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2025, 22:41:53
Citaat van: denistel op mei 13, 2025, 22:28:21
was gevaarlijker in 15 min dan el haft in 75 idd.
Een en ook veel meer dreiging en diepgang

VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Zuid1991 op mei 13, 2025, 22:51:05
Citaat van: denistel op mei 13, 2025, 22:28:21
was gevaarlijker in 15 min dan el haft in 75 idd.
Tsja, Kooistra komt technisch gewoon tekort.
Helaas niet goed genoeg imo.

Alhaft is gewoonweg schandalig wat die heeft laten zien in 1 seizoen.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 14, 2025, 08:19:59
Citaat van: denistel op mei 13, 2025, 22:20:14
lui komen alleen maar verdedigen hier dus gas er op

----------------------------jansen-----------------

------nercera--------------smand-------------poll

----------souren------------------------galvez

---------------------diemers---rolke-----------------

kooistra---------------balk---------------pauwels
gaat niet gebeuren HDJ is heel voorzichtig en heeft vaak geen plan B.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Lore op mei 14, 2025, 08:41:52
Citaat van: Noordcambuur op mei 14, 2025, 08:19:59
gaat niet gebeuren HDJ is heel voorzichtig en heeft vaak geen plan B.

Ik kan mij dat ook wel voorstellen, want als hij aantreed met de voorgestelde opstelling en het gaat mis op de counter (wat heel erg goed zou kunnen), dan wordt hij afgeslacht.

Daarnaast gaat het momenteel goed met Smand, maar hij had het wel heel erg moeilijk met Gravenberg in de eerste 20 minuten. Als die kan spelen lijkt mij deze opstelling niet handig. Gravenberg hield de bal uitstekend vast, zodat de middenvelder kunnen aansluiten. MEt maar 3 verdedigers achterin wordt het een speeltuin voor hem om dan de bal in de ruimte klaar te leggen voor zijn middenvelders. Het lijkt mij daarnaast ook niet nodig. Als wij de pass naar hun spitsen kunnen afsnijden, dan komt Den Bosch helemaal niet aan voetballen toe. Dan is het wachten op een goal voor Cambuur
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Specuveter op mei 14, 2025, 10:34:15
Heel simpel inderdaad
Je moet zorgen dat die Gravenberg de bal niet kan krijgen
De inspeellijn afdekken steeds.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Gasgeve op mei 14, 2025, 13:17:18
Citaat van: denistel op mei 13, 2025, 22:20:14
lui komen alleen maar verdedigen hier dus gas er op

----------------------------jansen-----------------

------nercera--------------smand-------------poll

----------souren------------------------galvez

---------------------diemers---rolke-----------------

kooistra---------------balk---------------pauwels
Lijkt me niet handig om het voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen helemaal om te gooien. Als je zo gaat spelen, speel je met enorm veel ruimte achterin. Daar kan Smand sowieso niet mee omgaan. Smand de enige echte verdediger in jouw opstelling, is ook zelfmoord. Gewoon normaal doen met een normale opstelling, dan win je heel simpel 3-0 van den Bosch in eigen huis.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Zuid1991 op mei 14, 2025, 13:37:04
Vrijdag massaal in ut geel blauw!
En massaal zingen en skreeuwuh!  |:)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 14, 2025, 13:55:58
Citaat van: Zuid1991 op mei 14, 2025, 13:37:04
Vrijdag massaal in ut geel blauw!
En massaal zingen en skreeuwuh!  |:)
zijn nog heel veel kaarten beschikbaar komt denk ik niet vol.

We moeten een ronde verder komen geeft veel publiciteit en heel veel inkomsten.

B.v. Intreegeld,sponsors inkomsten,eten en drinken ga zo maar door.

Je kunt er zo  een nieuw een speler voor onderhouden in het nieuwe seizoen.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: zeewolde op mei 14, 2025, 13:57:59
Citaat van: Noordcambuur op mei 14, 2025, 13:55:58
zijn nog heel veel kaarten beschikbaar komt denk ik niet vol.

We moeten een ronde verder komen geeft veel publiciteit en heel veel inkomsten.

B.v. Intreegeld,sponsors inkomsten,eten en drinken ga zo maar door.

Je kunt er zo  een nieuw een speler voor onderhouden in het nieuwe seizoen.
Noord toch al uitverkocht?
Losse verkoop is net 24 uur open
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Huizen op mei 14, 2025, 14:00:19
Citaat van: zeewolde op mei 14, 2025, 13:57:59
Noord toch al uitverkocht?
Losse verkoop is net 24 uur open

Was wel opvallend hoeveel kaarten er op Oost beschikbaar waren.
Het niet hebben van een spits en het matige voetbal gaan op den duur, welke wedstrijd dan ook, meespelen in het geheel.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Zuid1991 op mei 14, 2025, 14:16:34
Citaat van: Bussum op mei 14, 2025, 14:00:19
Was wel opvallend hoeveel kaarten er op Oost beschikbaar waren.
Het niet hebben van een spits en het matige voetbal gaan op den duur, welke wedstrijd dan ook, meespelen in het geheel.
Luitjes?.de losse verkoop is inderdaad nog maar 24 uur geleden begonnen.
Noord uitverkocht, de zijkanten van oost nog redelijk veel kaarten maar vakken ernaast aardig vol.

Dan zal er nu ongeveer een 11000 verkocht zijn?
Nou, nog 2 dagen verkoop!
Dus richting de 12/13000 is toch prima?


Bij de Graafschap zaten net 10000 lui.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 14, 2025, 14:17:08
Citaat van: Zuid1991 op mei 14, 2025, 13:37:04
Vrijdag massaal in ut geel blauw!
En massaal zingen en skreeuwuh!  |:)

Doen we

VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Huizen op mei 14, 2025, 14:22:17
Citaat van: Zuid1991 op mei 14, 2025, 14:16:34
Luitjes?.de losse verkoop is inderdaad nog maar 24 uur geleden begonnen.
Noord uitverkocht, de zijkanten van oost nog redelijk veel kaarten maar vakken ernaast aardig vol.

Dan zal er nu ongeveer een 11000 verkocht zijn?
Nou, nog 2 dagen verkoop!
Dus richting de 12/13000 is toch prima?


Bij de Graafschap zaten net 10000 lui.

Sja de diehards zullen denken: 15 euro, gaat om halve finale......... waarom is dit niet uitverkocht !!!!!!!!!  8) 8) 8)

Kom op gasssssssss  |:)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 14, 2025, 14:59:10
Citaat van: Bussum op mei 14, 2025, 14:00:19
Was wel opvallend hoeveel kaarten er op Oost beschikbaar waren.
Het niet hebben van een spits en het matige voetbal gaan op den duur, welke wedstrijd dan ook, meespelen in het geheel.
vooral het matige voetbal wat soms wel 75 min niet om aan te gluren is. En bijna iedere x heeft de tegenstander het tactisch beter voorelkaar.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 14, 2025, 15:02:23
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 13, 2025, 22:26:51
Ach? hij maakte zijn kansen niet af, maar positief geredeneerd: er gebeurde wel wat, goede diepgang, stond op de juiste plek. Wat mij betreft krijgt hij gewoon de kans vanaf het begin, alternatieven zijn zeker niet beter vind ik
precies dat! Hij had veel vaker moeten invallen dat geeft vertrouwen. Hij was wel op die positie en verder kwam helemaal niemand daar
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 14, 2025, 15:07:22
Bin hier meer met kaarten bezig dan met voetbal. Wat verrot mij het nou hoeveel er komen. Die geen seizoenkaart hebben zijn toch succes supporters
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Westerpark op mei 14, 2025, 15:13:26
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 14, 2025, 14:17:08
Doen we

VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_

Mooi dat je ook positief bent en prima dat je deze kreet keer op keer plaatst, maar het is niet correct. 'De hel' verwijst in deze naar ons stadion als plek en niet naar de vrijdag als moment, oftewel: Vrijdag in de hel van Leeuwarden  :proost
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: denistel op mei 14, 2025, 15:26:50
Citaat van: sunderland op mei 14, 2025, 15:02:23
precies dat! Hij had veel vaker moeten invallen dat geeft vertrouwen. Hij was wel op die positie en verder kwam helemaal niemand daar

tuurlijk man wat het die Alhaft hier nou laten zien 3x niks toch.liever dan eigen
jeugd er in,henstra speelt nooit maar kan het nooit minder doen dan huidige
voorhoede spelers,
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Gasgeve op mei 14, 2025, 16:12:48
Citaat van: denistel op mei 14, 2025, 15:26:50
tuurlijk man wat het die Alhaft hier nou laten zien 3x niks toch.liever dan eigen
jeugd er in,henstra speelt nooit maar kan het nooit minder doen dan huidige
voorhoede spelers,
Alhaft in zijn laatste 3 wedstrijden (108 minuten maar) 2 goals, dus compleet logisch om voor Alhaft te kiezen in plaats van Kooistra.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: denistel op mei 14, 2025, 16:20:15
Citaat van: Gasgeve op mei 14, 2025, 16:12:48
Alhaft in zijn laatste 3 wedstrijden (108 minuten maar) 2 goals, dus compleet logisch om voor Alhaft te kiezen in plaats van Kooistra.

heb je em maandag gezien 3x niks helaas leek wel of ie op badslippers speelde
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Gasgeve op mei 14, 2025, 16:24:12
Citaat van: denistel op mei 14, 2025, 16:20:15
heb je em maandag gezien 3x niks helaas leek wel of ie op badslippers speelde
Maandag was die inderdaad dramatisch. Maar dat is achteraf. Op voorhand vond ik de keuze voor Alhaft logisch. Overigens leek dat bij Kooistra ook zo de eerste 10 minuten. Gleed alle kanten op. Maar kwam daarna meer dreiging van. Zou het dan ook logisch vonden om vrijdag met Kooistra te beginnen, mocht Pauwels er niet zijn.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: denistel op mei 14, 2025, 17:50:23
Citaat van: Gasgeve op mei 14, 2025, 16:24:12
Maandag was die inderdaad dramatisch. Maar dat is achteraf. Op voorhand vond ik de keuze voor Alhaft logisch. Overigens leek dat bij Kooistra ook zo de eerste 10 minuten. Gleed alle kanten op. Maar kwam daarna meer dreiging van. Zou het dan ook logisch vonden om vrijdag met Kooistra te beginnen, mocht Pauwels er niet zijn.

pauwels is er wel trainde vandaag gewoon mee.
zoals ze nu trainden jansen-mercera-smand-nieling-poll-diemers
v mullem narthy balk rolke pauwels
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Poetser op mei 14, 2025, 18:26:10
In alle vakken nog kaarten. Voordeel is w?l dat iedere verkochte kaart ook komt. Dit in tegenstelling tot reguliere wedstrijden met seizoenkaarten.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 14, 2025, 18:48:13
Citaat van: denistel op mei 14, 2025, 17:50:23
pauwels is er wel trainde vandaag gewoon mee.
zoals ze nu trainden jansen-mercera-smand-nieling-poll-diemers
v mullem narthy balk rolke pauwels
vreemd dat Souren de klos is na een mindere wedstrijd terwijl hij daarvoor 4 wedstrijden 1 van de besten was . Verder Poll boven Galvez terwijl je moet aanvallen. Het kan ook tactisch zijn dat van Mullem op Verbeek komt en Poll op Burgering. Als je die 2 uitschakelt ben je een heel eind.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Zuid1991 op mei 14, 2025, 18:49:18
Citaat van: Poetser op mei 14, 2025, 18:26:10
In alle vakken nog kaarten. Voordeel is w?l dat iedere verkochte kaart ook komt. Dit in tegenstelling tot reguliere wedstrijden met seizoenkaarten.
Nog ongeveer 800 kaarten te koop.
Prima, met nog 2 verkoopdagen
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 14, 2025, 18:51:57
Citaat van: Zuid1991 op mei 14, 2025, 18:49:18
Nog ongeveer 800 kaarten te koop.
Prima, met nog 2 verkoopdagen
dat je daar zo vol van zit .
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: denistel op mei 14, 2025, 18:55:44
Citaat van: sunderland op mei 14, 2025, 18:48:13
vreemd dat Souren de klos is na een mindere wedstrijd terwijl hij daarvoor 4 wedstrijden 1 van de besten was . Verder Poll boven Galvez terwijl je moet aanvallen. Het kan ook tactisch zijn dat van Mullem op Verbeek komt en Poll op Burgering. Als je die 2 uitschakelt ben je een heel eind.

idd wat meer power er in denk ik.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Zuid1991 op mei 14, 2025, 19:13:27
Citaat van: sunderland op mei 14, 2025, 18:51:57
dat je daar zo vol van zit .
Dat jij zo vol van mij bent.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Poetser op mei 14, 2025, 19:19:15
Ik ben vol van het avondeten.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 14, 2025, 19:35:51
Citaat van: denistel op mei 14, 2025, 16:20:15
heb je em maandag gezien 3x niks helaas leek wel of ie op badslippers speelde
was hij al op vakantie  :_schater
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 14, 2025, 19:38:46
Citaat van: sunderland op mei 14, 2025, 18:51:57
dat je daar zo vol van zit .
nou wat denk je zelf Sunderland voor 7000 man te voetballen of voor een vol stadion en een vol uitvak is toch prachtig.
En geeft de penningmeester ook blij gezicht  :D
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 14, 2025, 19:42:15
Ga het eens over voetbal hebben ipv aantal toeschouwers wat onbelangrijk is
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: debaas058 op mei 14, 2025, 19:45:33
Citaat van: sunderland op mei 14, 2025, 19:42:15
Ga het eens over voetbal hebben ipv aantal toeschouwers wat onbelangrijk is

Nog 790 kaarten ongeveer
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Lore op mei 14, 2025, 20:02:34
Citaat van: sunderland op mei 14, 2025, 19:42:15
Ga het eens over voetbal hebben ipv aantal toeschouwers wat onbelangrijk is

Volgens mij bedoel je ?wat ik totaal onbelangrijk vind?

Maar ik kan mij natuurlijk vergissen hoor

:proost
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 14, 2025, 20:11:27
Citaat van: sunderland op mei 14, 2025, 19:42:15
Ga het eens over voetbal hebben ipv aantal toeschouwers wat onbelangrijk is
daar hebben we het al het hele seizoen over op het forum  :_schater
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 15, 2025, 08:11:50
Citaat van: Lore op mei 14, 2025, 20:02:34
Volgens mij bedoel je ?wat ik totaal onbelangrijk vind?

Maar ik kan mij natuurlijk vergissen hoor

:proost
ja wat voor zin heeft het. Zo nu en dan een update en aan het einde is het vol
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: debaas058 op mei 15, 2025, 11:01:04
Citaat van: sunderland op mei 15, 2025, 08:11:50
ja wat voor zin heeft het. Zo nu en dan een update en aan het einde is het vol

Kan je een nieuwe update doen? Ben wel benieuwd.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: michello op mei 15, 2025, 13:04:58
Uitvak zit iig zo goed als vol.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 15, 2025, 14:01:37
Citaat van: debaas058 op mei 15, 2025, 11:01:04
Kan je een nieuwe update doen? Ben wel benieuwd.
16197-32198
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Bernardo op mei 15, 2025, 14:38:45
Pauwels, Kieftenbeld en Hilterman weer inzetbaar
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: nee,wel? op mei 15, 2025, 15:17:27
at we der nou van uutgaan dat ut vrijdag weer ut aanzien niet weerd is en dat we eruut legge, dan ken ut alleen mar metfalle
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Poetser op mei 15, 2025, 16:10:26
Citaat van: sunderland op mei 15, 2025, 08:11:50
ja wat voor zin heeft het. Zo nu en dan een update en aan het einde is het vol

Nog 785 kaarten  :clint

Exclusief West.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Lore op mei 15, 2025, 16:16:10
Citaat van: sunderland op mei 15, 2025, 08:11:50
ja wat voor zin heeft het. Zo nu en dan een update en aan het einde is het vol

Heel eerlijk, ik vind het wel leuk. Geen idee waarom, maar het interesseert mij. en nee, dat heeft geen enkele zin. Maar ons commentaar op het voetbal heeft ook geen enkele zin hoor  :koffie
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Yellow Army op mei 15, 2025, 16:35:38
Nog 663 kaarten over
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 15, 2025, 16:45:37
Wie doet er om 18:00 even update :y
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Viper op mei 15, 2025, 16:51:18
Citaat van: Lore op mei 15, 2025, 16:16:10
Heel eerlijk, ik vind het wel leuk. Geen idee waarom, maar het interesseert mij. en nee, dat heeft geen enkele zin. Maar ons commentaar op het voetbal heeft ook geen enkele zin hoor  :koffie

Zoals sommigen zich richten op wedstrijdstatistieken, zijn er ook mensen die ge?nteresseerd zijn in cijfers van de kaartverkoop en financi?n, zeker met de komst van het nieuwe stadion. Persoonlijk hoor ik liever dat we richting een uitverkocht huis gaan dan dat Afolabi met een kringspier-blessure kampt.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: drg op mei 15, 2025, 16:57:18
Schijnbaar kun je niet gewoon je seizoenkaart scannen om binnen te komen als je tickets via hetzelfde account als je seizoenkaart heb gekocht, dat gaat morgen een ontzettende lange rij en ergernis worden  ;(
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 15, 2025, 17:07:09
Citaat van: drg op mei 15, 2025, 16:57:18
Schijnbaar kun je niet gewoon je seizoenkaart scannen om binnen te komen als je tickets via hetzelfde account als je seizoenkaart heb gekocht, dat gaat morgen een ontzettende lange rij en ergernis worden  ;(
half 7 stadion open 8 uur de wedstrijd?..
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Bubba op mei 15, 2025, 17:54:52
Citaat van: drg op mei 15, 2025, 16:57:18
Schijnbaar kun je niet gewoon je seizoenkaart scannen om binnen te komen als je tickets via hetzelfde account als je seizoenkaart heb gekocht, dat gaat morgen een ontzettende lange rij en ergernis worden  ;(

Je hebt toch gewoon een nieuwe QR code gekregen?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Naastismis op mei 15, 2025, 19:20:05
Hoeveel kaarten zijn er al verkocht?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: debaas058 op mei 15, 2025, 19:37:57
Citaat van: Naastismis op mei 15, 2025, 19:20:05
Hoeveel kaarten zijn er al verkocht?

Sunderland zal zo wel weer met een update komen
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: michello op mei 15, 2025, 19:40:05
Sunderland zit al met z?n hoofd op Wembley  :proost
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: siepelsjeu op mei 15, 2025, 20:30:53
Update kaartverkoop?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 15, 2025, 20:44:31
Citaat van: drg op mei 15, 2025, 16:57:18
Schijnbaar kun je niet gewoon je seizoenkaart scannen om binnen te komen als je tickets via hetzelfde account als je seizoenkaart heb gekocht, dat gaat morgen een ontzettende lange rij en ergernis worden  ;(

Ik deel die vrees. Er zijn vast ontzettend veel mensen die voor het poortje nog de site op moeten zoeken en moeten inloggen.
Als ze uberhaupt al weten waar het te vinden is...
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 15, 2025, 20:49:31
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 15, 2025, 20:44:31
Ik deel die vrees. Er zijn vast ontzettend veel mensen die voor het poortje nog de site op moeten zoeken en moeten inloggen.
Als ze uberhaupt al weten waar het te vinden is...
Kun je toch uitzoeken van tevoren... maar jah t zal wel weer, ik ga op tijd naar binnen in ieder geval!
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 15, 2025, 20:57:29
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 15, 2025, 20:49:31
Kun je toch uitzoeken van tevoren... maar jah t zal wel weer, ik ga op tijd naar binnen in ieder geval!

Hoe vaak sta (stond) je in de rij bij de kassa niet achter mensen die pas helemaal het einde hun beurs pakken om hun pinpas te zoeken...
Zelfde verhaal hier ;)

En ja, ik heb de code al in een tabblad staan :proost
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 15, 2025, 21:59:03
Citaat van: siepelsjeu op mei 15, 2025, 20:30:53
Update kaartverkoop?
noordtribune uitverkocht
Oosttribune nog 314 kaarten beschikbaar
Zuidtribune nog 138 kaarten beschikbaar
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Yellow Army op mei 15, 2025, 22:19:31
Citaat van: drg op mei 15, 2025, 16:57:18
Schijnbaar kun je niet gewoon je seizoenkaart scannen om binnen te komen als je tickets via hetzelfde account als je seizoenkaart heb gekocht, dat gaat morgen een ontzettende lange rij en ergernis worden  ;(

Gewoon even een screenshotje maken
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: V-man op mei 15, 2025, 22:50:46
De club waar je het allemaal voor doet! _O_
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2025, 22:58:22
Citaat van: Westerpark op mei 14, 2025, 15:13:26
Mooi dat je ook positief bent en prima dat je deze kreet keer op keer plaatst, maar het is niet correct. 'De hel' verwijst in deze naar ons stadion als plek en niet naar de vrijdag als moment, oftewel: Vrijdag in de hel van Leeuwarden  :proost

Maandag werd dit door het uitvak zo hard en fanatiek gezongen, dat het echt indruk maakte,.die.energie wil ik morgen in het stadion. 

En het kan best zijn dat je gelijk hebt.

WELKOM IN DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: siepelsjeu op mei 15, 2025, 23:02:04
23:00 weer tijd voor een kaartverkoop update
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Trainert! op mei 15, 2025, 23:29:09
Citaat van: nee,wel? op mei 15, 2025, 15:17:27
at we der nou van uutgaan dat ut vrijdag weer ut aanzien niet weerd is en dat we eruut legge, dan ken ut alleen mar metfalle


precies dit. Den Bosch die zich compleet ingraaft, en wij komen er niet door. 0-1 maken, moeten wij er al 2 maken. Maar wie maakt ze....
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Zuid1991 op mei 16, 2025, 06:41:38
Matchday! Iedereen in ut geel blauw en gas gevuh vanavond!

En?.update kaartverkoop? 8P
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Lore op mei 16, 2025, 06:54:25
Citaat van: Trainert! op mei 15, 2025, 23:29:09

precies dit. Den Bosch die zich compleet ingraaft, en wij komen er niet door. 0-1 maken, moeten wij er al 2 maken. Maar wie maakt ze....

Ja, of wij scoren er 2. Dan moeten zij er ook eentje maken, en wie maakt die dan. Want gezien het aantal doelpunten voor dit seizoen scoort Cambuur toch een stuk makkelijker dan Den Bosch
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: michello op mei 16, 2025, 08:57:41
Geen Gravenberch als ik het goed begrijp. Zonder of met is het bij die bollen toch een heel verschil. 1.6 p/w met en zonder 0.9 p/w las ik. Verwacht dat als we 1-0 maken over 90 minuten we het ook gaan afmaken in de reguliere tijd en anders in de verlenging. Hoe langer de wedstrijd duurt hoe moeilijker Den Bosch het krijgt, dat zag je afgelopen maandag ook en zo ging het bv ook in Arnhem met ze.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Oebieman op mei 16, 2025, 09:08:46
Citaat van: michello op mei 16, 2025, 08:57:41
Geen Gravenberch als ik het goed begrijp. Zonder of met is het bij die bollen toch een heel verschil. 1.6 p/w met en zonder 0.9 p/w las ik. Verwacht dat als we 1-0 maken over 90 minuten we het ook gaan afmaken in de reguliere tijd en anders in de verlenging. Hoe langer de wedstrijd duurt hoe moeilijker Den Bosch het krijgt, dat zag je afgelopen maandag ook en zo ging het bv ook in Arnhem met ze.

Beer van een kerel die lastig van de bal te krijgen is. Loopt echter niet met zijn man mee, dus daar had je ook van kunnen profiteren. Mijn inziens is Verbeek de belangrijkste van DB.

Maar goed, alles in eigen hand in eigen stadion. Hopelijk heeft Henk zijn "uitbarsting" gewerkt en zien we een Cambuur vol vuur vanavond.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Specuveter op mei 16, 2025, 09:27:27
Hopelijk gaat Henk toch eens goed nadenken over zijn opstelling
Denk toch dat dit sterkste beginopstelling is
                      Janssen
Mercera    Nieling   Smand   Galvez
           Van Mullem     Souren
                       
                           Diemers
                            Rolke
Balk                                               Pauwels
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: drg op mei 16, 2025, 09:47:29
Citaat van: Yellow Army op mei 15, 2025, 22:19:31
Gewoon even een screenshotje maken

Oh ik snap zelf wel hoe het werkt haha, ik vrees meer voor het feit dat anderen dit niet weten. Zou me namelijk vrij normaal lijken dat je gewoon je SK zou kunnen scannen als je tickets via hetzelfde account als je SK besteld. Zag dat het in ieder geval nog wel in de laatste mail vanuit de club nog even gehighlight werd, maar denk dat we vanavond heel veel mensen gaan zien prutsen bij de poortjes.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2025, 09:49:35
Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 06:41:38
Matchday! Iedereen in ut geel blauw en gas gevuh vanavond!

En?.update kaartverkoop? 8P

WELKOM IN DE HEL.VAN LEEUWARDEN  _O_
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 16, 2025, 10:06:03
Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 06:41:38
Matchday! Iedereen in ut geel blauw en gas gevuh vanavond!

En?.update kaartverkoop? 8P
nou ik ben bang dat het niet uitverkocht raakt  :y

Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: papier op mei 16, 2025, 10:09:06
Citaat van: Noordcambuur op mei 16, 2025, 10:06:03
nou ik ben bang dat het niet uitverkocht raakt  :y

Ach ja, iedereen koopt nu bewust een plekje dus het kan ondanks dat goed drukker zijn dan bij wedstrijden die wel uitverkocht zijn.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Miga op mei 16, 2025, 10:15:04
Citaat van: Specuveter op mei 16, 2025, 09:27:27
Hopelijk gaat Henk toch eens goed nadenken over zijn opstelling
Denk toch dat dit sterkste beginopstelling is
                      Janssen
Mercera    Nieling   Smand   Galvez
           Van Mullem     Souren
                       
                           Diemers
                            Rolke
Balk                                               Pauwels


Deze beginopstelling kan ik me heel goed in vinden.

Passie, Strijd en Beleving op de tribune maar zeker ook op het veld. Dan moet, nee dan GAAT het lukken!!

Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Scc0511 op mei 16, 2025, 10:24:43
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2025, 09:49:35
WELKOM IN DE HEL.VAN LEEUWARDEN  _O_

Gekkenhuis vanavond 90 min lang! Dan komt het goed |:)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: 666 op mei 16, 2025, 10:29:57
De eerste thuiswedstrijd in onze nieuwe huis was ook fantastisch, heel veel mensen in het geel en blauw. Ik hoop dat er weer een hoop mensen zijn die het geel en blauw aandoen  |:)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2025, 10:33:08
Citaat van: 666 op mei 16, 2025, 10:29:57
De eerste thuiswedstrijd in onze nieuwe huis was ook fantastisch, heel veel mensen in het geel en blauw. Ik hoop dat er weer een hoop mensen zijn die het geel en blauw aandoen  |:)

Ja vond ik ook prachtig en later in de stad bij La Venetia ook allemaal geel en blauw  _O_

WELKOM IN DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: NRG op mei 16, 2025, 10:54:02
Citaat van: Noordcambuur op mei 16, 2025, 10:06:03
nou ik ben bang dat het niet uitverkocht raakt  :y

Het is hele seizoen nog niet vol geweest.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: michello op mei 16, 2025, 11:15:22
Citaat van: NRG op mei 16, 2025, 10:54:02
Het is hele seizoen nog niet vol geweest.

100% dat er vanavond meer mensen in het stadion zitten dan ooit. Alle kaarten die nu gekocht zijn zullen zo goed als bezet zijn. Uitvak zit vol.
In de competitie zijn er echt heel veel seizoenkaarthouders niet altijd, er zullen nu veel minder lege plekken zijn.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: mark1989 op mei 16, 2025, 12:02:54
Citaat van: Specuveter op mei 16, 2025, 09:27:27
Hopelijk gaat Henk toch eens goed nadenken over zijn opstelling
Denk toch dat dit sterkste beginopstelling is
                      Janssen
Mercera    Nieling   Smand   Galvez
           Van Mullem     Souren
                       
                           Diemers
                            Rolke
Balk                                               Pauwels

Van mullem komt tekort op het middenveld. Dat kan een optie zijn als je een voorsprong wil verdedigen. maar als je creativiteit nodig hebt en snel moet kunnen omschakelen dan vind ik het geen logische keuze. Nartey mist ook nog veel dingen, maar heeft wel heel goede momenten en ook meer dreiging naar voren. Niet genoeg, maar wel meer dan Van Mullem.
Maar het middenveld is niet echt goed in balans, Dus daar moet volgend jaar iets bij.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Inferno-058 op mei 16, 2025, 12:13:08
Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 06:41:38
Matchday! Iedereen in ut geel blauw en gas gevuh vanavond!

En?.update kaartverkoop? 8P
Ik bepaal zelf wel wat ik draag. Ik ga gewoon in het zwart.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: 666 op mei 16, 2025, 12:50:10
Citaat van: Inferno-058 op mei 16, 2025, 12:13:08
Ik bepaal zelf wel wat ik draag. Ik ga gewoon in het zwart.
JIj bedoeld het zwarte uitshirt, mooi man  |:)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2025, 13:16:10
Citaat van: 666 op mei 16, 2025, 12:50:10
JIj bedoeld het zwarte uitshirt, mooi man  |:)

Die van vorig jaar of die uit 2013?

WELKOM IN DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: debaas058 op mei 16, 2025, 13:49:27
@sunderland: Hoeveel kaarten zijn er nog?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: TM op mei 16, 2025, 13:50:38
Citaat van: debaas058 op mei 16, 2025, 13:49:27
@sunderland: Hoeveel kaarten zijn er nog?

Ik ben dan geen sunderland, maar er zijn nog ongeveer 478 kaarten. Hek even telt net. Mooi werk juh.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 16, 2025, 13:53:24
Citaat van: mark1989 op mei 16, 2025, 12:02:54
Van mullem komt tekort op het middenveld. Dat kan een optie zijn als je een voorsprong wil verdedigen. maar als je creativiteit nodig hebt en snel moet kunnen omschakelen dan vind ik het geen logische keuze. Nartey mist ook nog veel dingen, maar heeft wel heel goede momenten en ook meer dreiging naar voren. Niet genoeg, maar wel meer dan Van Mullem.
Maar het middenveld is niet echt goed in balans, Dus daar moet volgend jaar iets bij.
opstelling is al bekend en Souren word vervangen door v Mullem en Galvez door poll . Zo lijkt het tenminste. Zou ook eerder v Mullem naast Souren zetten en Diemers op Narthy zijn plek
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 16, 2025, 13:54:14
Citaat van: debaas058 op mei 16, 2025, 13:49:27
@sunderland: Hoeveel kaarten zijn er nog?
nog 1941
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Inferno-058 op mei 16, 2025, 14:02:31
Citaat van: 666 op mei 16, 2025, 12:50:10
JIj bedoeld het zwarte uitshirt, mooi man  |:)
Ja lekker kou vatten op de tribune!
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 16, 2025, 15:04:26
Citaat van: TM op mei 16, 2025, 13:50:38
Ik ben dan geen sunderland, maar er zijn nog ongeveer 478 kaarten. Hek even telt net. Mooi werk juh.
bist een toppertje  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 16, 2025, 15:04:53
Citaat van: WouterZz op mei 16, 2025, 14:29:28
Heb kaartje over voor noord. 10 euro
geef hem UT je :D
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Arno A op mei 16, 2025, 15:41:38
https://www.fcdenbosch.nl/informatie-uitwedstrijd-sc-cambuur/

Drie in een auto. De bijrijders kunnen mooi al die restricties onderweg lezen.  :_schater

Zou dit zo blijven die beperkte parkeergelegenheid? Of kan je op bedr terr. de  Zwette ( genoeg ruimte nog toch) nog iets realiseren? Ja, dat kost wat meer .. Dat moet dan maar toch? Voor het stadion parkeren  is voor de elite.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2025, 15:43:23
Citaat van: Arno A op mei 16, 2025, 15:41:38
Drie in een auto. De bijrijders kunnen mooi al die restricties onderweg lezen.  :_schater

Hebben wij ook hoor als het druk is
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: fred op mei 16, 2025, 15:58:27
Er is bij het uitvak meer parkeerplek dan voor de eigen supporters.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 16, 2025, 17:09:06
De zenuwen giere hier door het huis. Eindelijk een wedstrijd waar het om gaat.
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) Zo die die kant op
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Galdiano op mei 16, 2025, 17:09:54
Citaat van: Arno A op mei 16, 2025, 15:41:38
https://www.fcdenbosch.nl/informatie-uitwedstrijd-sc-cambuur/

Drie in een auto. De bijrijders kunnen mooi al die restricties onderweg lezen.  :_schater

Zou dit zo blijven die beperkte parkeergelegenheid? Of kan je op bedr terr. de  Zwette ( genoeg ruimte nog toch) nog iets realiseren? Ja, dat kost wat meer .. Dat moet dan maar toch? Voor het stadion parkeren  is voor de elite.

Cambuur heeft een van de grotere parkeervelden wat betreft uitvak.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: fred op mei 16, 2025, 17:15:22
Citaat van: Galdiano op mei 16, 2025, 17:09:54
Cambuur heeft een van de grotere parkeervelden wat betreft uitvak.
Klopt en tel daar de parkeerruimte van firda bij op. Alles is hermetisch met onnodig veel hekken afgesloten.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 16, 2025, 17:18:01
Citaat van: Galdiano op mei 16, 2025, 17:09:54
Cambuur heeft een van de grotere parkeervelden wat betreft uitvak.
parkeren -wedstrijd?.  :_spank
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: fred op mei 16, 2025, 17:25:40
Citaat van: sunderland op mei 16, 2025, 17:18:01
parkeren -wedstrijd?.  :_spank

Mien seun ging gewoon door het slootje voor west omdat het hekje bij het fietsenhok zonodig dicht moet blijven. Veiligheid zeggen ze....
Als we weer op zuid zitten polsstok maar mee  :_spank
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Destroyer op mei 16, 2025, 18:51:55
Ik hoop dat we 90min + allemachtig veel kabaal kunnen maken  |:)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: AL op mei 16, 2025, 18:57:04
Zelfde 11 als maandag.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: rekozev op mei 16, 2025, 19:33:47
Op mijn tv zeiden ze dat Pauwels weer mee doet
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 16, 2025, 19:41:42
Gvd met Pauwels. En gvd wel een x gas erop  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Verder zelfde wat ik niet had verwacht
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: AL op mei 16, 2025, 19:43:19
Pauwels was vanzelfsprekend.
Bedoelde de rest haha.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Leovardiascc op mei 16, 2025, 19:58:16
Souren blessure in de warming up? van Mullem voor hem in de basis
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2025, 19:58:50
Succes allemaal mannen

Winnen verdomme _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Leovardiascc op mei 16, 2025, 20:29:02
"we klappen er vol bovenop"

En vervolgens de eerste  20 minuten spelen alsof je een trainingswedstrijdje speelt
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 16, 2025, 20:42:22
Beste helft van het seizoen waar ik naar kijk!
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2025, 20:45:05
Wat is er met noord aan de hand, op vakantie? Zing eens iets wat het hele stadion kent
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: michello op mei 16, 2025, 20:50:41
Citaat van: sunderland op mei 16, 2025, 20:42:22
Beste helft van het seizoen waar ik naar kijk!

Tja je hebt er niks aan als we niet scoren. Wederom een groot probleem.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Trainert! op mei 16, 2025, 20:51:00
wat een pech!


rolke en mullem wisselen. Heb je niks aan in deze fase
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Bens op mei 16, 2025, 20:51:06
Na de rust Hilterman er in a.u.b.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: R058 op mei 16, 2025, 20:53:25
Je wordt alleen maar gevaarlijk vanaf links. Balk nog geen 1 keer zn man voorbij en mist een grote kans. Met hem op de buiten loopt t daar gewoon niet. Zo'n groot verschil met Pauwels op links en zijn dreiging.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Specuveter op mei 16, 2025, 20:59:28
Zou wat zijn als je er tegen zo'n armoedige ploeg uitvliegt
In principe doe je de eerste helft alles goed
Balk twee grote kansen
Diemers paal ?n lat.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: michello op mei 16, 2025, 21:01:16
Diemers moet eens een normale bal voorgeven. Ergelijk die kutballetjes.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Bens op mei 16, 2025, 21:04:58
Toch met de zelfde elf :rodekaart
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: EdsjeSCC op mei 16, 2025, 21:12:58
Citaat van: Bens op mei 16, 2025, 21:04:58
Toch met de zelfde elf :rodekaart

Vent ze hebben voor rust lat en paal geraakt, Balk 2 kansen, Nartey grote kans...
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: nee,wel? op mei 16, 2025, 21:16:47
Stichting open deur :  su lang je niet score telle su niet
                                at je zelf niet score ,dan doet de tegenstander ut faak 8P
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Bens op mei 16, 2025, 21:18:09
Wanneer gaat Henk wisselen?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Trainert! op mei 16, 2025, 21:39:54
gvd smand eraf. beste man van het veld
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: AL op mei 16, 2025, 21:56:53
Citaat van: Trainert! op mei 16, 2025, 21:39:54
gvd smand eraf. beste man van het veld

Zal vast tegen kramp aanzitten anders schandalig dat hij eruit is. Speelde echt heel goed.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 16, 2025, 22:05:43
3 beste spelers eraf
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 16, 2025, 22:06:28
Citaat van: sunderland op mei 16, 2025, 22:05:43
3 beste spelers eraf
nog nooit gezien
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: nee,wel? op mei 16, 2025, 22:23:11
Citaat van: sunderland op mei 16, 2025, 22:06:28
nog nooit gezien

Henk wil ze spare voor de volgende ronde, en anders kenne su morgen fit op fakaansje
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Vlampiep op mei 16, 2025, 22:28:50
Half verdoofd kunnen kijken.
Spelers hebben geknokt,, maar een
chronisch gebrek aan kwaliteit en gogme bij spelers en trainerstaf.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Trainert! op mei 16, 2025, 22:35:26
Weer te verwachten dat het zo zou lopen god gloeiende.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Poetser op mei 16, 2025, 22:37:07
Je 3 beste spelers eraf halen.. Dan vraag je erom.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Stiens op mei 16, 2025, 22:41:38
Beste thuiswedstrijd van dit seizoen gezien eigenlijk. Zowel qua spel als qua sfeer.
Diemers ??n van de betere maar toch is het onbegrijpelijk dat zijn voorzetten en corners bijna nooit aankomen  :?

Nieling beste man van het veld.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: michello op mei 16, 2025, 22:42:51
Dezelfde film als al het hele seizoen. Nooit eens doordrukken en de tegenstander knock out vegen. 1 keer maar (VVV) thuis met overmacht gewonnen.

Tot volgend seizoen.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: zeewolde op mei 16, 2025, 22:45:50
Wat mis je toch een echte spits.

En wat meer diepgang bij Pauwels.. ...
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: vialli op mei 16, 2025, 22:53:56
AS UT MUT DAN BINNE WE D?R NIET   :R 
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: D.H.Skolten op mei 16, 2025, 22:54:20
Je weet van tevoren al dat ze er uit vliegen. Altijd als ze er moeten staan laten ze het afweten. Henk zal wel weer met een smile voor de camera verschijnen en het signaal afgeven dat hij weer goede dingen heeft gezien en dat ze goed bezig zijn en dat het vanzelf wel een keer goed gaat vallen. Vreselijk slechte trainer, fijne man maar waar je niets mee bereikt.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: D.H.Skolten op mei 16, 2025, 22:54:51
Citaat van: vialli op mei 16, 2025, 22:53:56
AS UT MUT DAN BINNE WE D?R NIET   :R
Dat is toch altijd zo.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Zuid1991 op mei 16, 2025, 22:56:38
Ik hef een kutgevoel maar?
Fucking compliment aan de twaalfde man, vooral vandaag! |:)
Ondanks de beperkte selectie (geen spits), in dit nieuwe stadion gewoon 12500 lui gemiddeld.
Geeft aan dat wij uiteindelijk gaan promoveren met dit publiek en stadion!
Allemaal blieve komme!!! |:)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Poetser op mei 16, 2025, 22:57:30
Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 22:56:38
Ut sal mij een reet roesten maar:
Fucking compliment aan de twaalfde man, vooral vandaag! |:)
Ondanks de beperkte selectie (geen spits), in dit nieuwe stadion gewoon 12500 lui gemiddeld.
Geeft aan dat wij uiteindelijk gaan promoveren met dit publiek en stadion!
Allemaal blieve komme!!! |:)

|:) |:) |:) |:)

Su ist.

CAMBUUR TILL I DIE
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: michello op mei 16, 2025, 22:58:43
Citaat van: D.H.Skolten op mei 16, 2025, 22:54:20
Je weet van tevoren al dat ze er uit vliegen. Altijd als ze er moeten staan laten ze het afweten. Henk zal wel weer met een smile voor de camera verschijnen en het signaal afgeven dat hij weer goede dingen heeft gezien en dat ze goed bezig zijn en dat het vanzelf wel een keer goed gaat vallen. Vreselijk slechte trainer, fijne man maar waar je niets mee bereikt.

Lul niet zo onnozel vent. Henk is de succesvolste trainer allertijden in de KKD. Waar het aan lag weten we allemaal.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Zuid1991 op mei 16, 2025, 23:03:42
Citaat van: D.H.Skolten op mei 16, 2025, 22:54:20
Je weet van tevoren al dat ze er uit vliegen. Altijd als ze er moeten staan laten ze het afweten. Henk zal wel weer met een smile voor de camera verschijnen en het signaal afgeven dat hij weer goede dingen heeft gezien en dat ze goed bezig zijn en dat het vanzelf wel een keer goed gaat vallen. Vreselijk slechte trainer, fijne man maar waar je niets mee bereikt.
Gvd, siest dou niet met wat voor beperkte selectie hij het mut werken dit seizoen?
Gas erop Lambooy volgend seizoen, spits, voetballende c.v, back, buitenspeler.

P.s selecteer ook op MENTALITEIT!!!!
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: carlo de leeuw op mei 16, 2025, 23:04:07
Je bent, met name voorin,  te veel afhankelijk van geluk met deze ploeg.Henk heeft best wel alles uit deze selectie geperst.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Eewal op mei 16, 2025, 23:06:34
Uitschakeling past prima bij dit seizoen. Was geen leuk jaar, hopelijk volgend jaar meer spektakel en een betere selectie. Meteen vrede mee, los van het feit dat het op basis van vanavond een onterechte uitschakeling is.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Destroyer op mei 16, 2025, 23:08:24
Tip: 2 fitte spitsen  :scc



Uithuilen....

En opnieuw....
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: fred op mei 16, 2025, 23:08:48
Zo zo Henkie huilend voor de camera.

Hulde aan de 12e man in de tweede helft de echte cambuursfeer |:)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: drg op mei 16, 2025, 23:12:13
Tja, ge?indigd zoals we dit seizoen begonnen. Teleurstellend.

Enige pluspunt is dat we toch absoluut niet moesten promoveren met dit elftal, dan hadden we een ontzettend kutjaar gehad volgend seizoen. Al had ik graag gezien nog een ronde of 2 te spelen met wat meer inzet en de koppen er bij.

En Den Bosch gaat d'r toch wel uit met de manier waarop zij spelen, gadverdamme wat een anti-voetbal.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: NRG op mei 16, 2025, 23:15:36
We kunnen er wel alles van maken, maar uitgeschakeld worden door Den Boch is gewoon kut..
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Zuid1991 op mei 16, 2025, 23:17:47
Vooral nu, allemaal seizoenkaart verlengen!!!!! |:)

Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: DeBruyne op mei 16, 2025, 23:20:39
Tsja

Een hele goede wedstrijd van Cambuur gezien. Helaas een bal op de paal en lat. 70% balbezit en 22 doelpogingen tegen 4. Als je dan niet scoort krijg je helaas de welbekende deksel op de neus. Voor volgend seizoen graag 2 fitte en scorende aanvallers erbij... 

* goede scheids
* goede keeper van den Bosch helaas
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Destroyer op mei 16, 2025, 23:21:00
Citaat van: vialli op mei 16, 2025, 22:53:56
AS UT MUT DAN BINNE WE D?R NIET   :R

Samenvatting dit seizoen. Maar wees eerlijk daar hebben we het materiaal niet voor.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: fred op mei 16, 2025, 23:22:19
Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 23:17:47
Vooral nu, allemaal seizoenkaart verlengen!!!!! |:)

Juustum!
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 16, 2025, 23:28:02
Citaat van: D.H.Skolten op mei 16, 2025, 22:54:20
Je weet van tevoren al dat ze er uit vliegen. Altijd als ze er moeten staan laten ze het afweten. Henk zal wel weer met een smile voor de camera verschijnen en het signaal afgeven dat hij weer goede dingen heeft gezien en dat ze goed bezig zijn en dat het vanzelf wel een keer goed gaat vallen. Vreselijk slechte trainer, fijne man maar waar je niets mee bereikt.
flikker toch een eind op vuile klootzak. Bist er weer met dien negatieve gelul. Wat een rat ben jij.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Harry L. op mei 16, 2025, 23:28:43
Redelijke wedstrijd, na de wissels was het niet veel meer, in Den Bosch hebben ze het laten liggen. Helaas vandaag ook weer te weinig diepgang en tempo om ze volledig kapot te spelen.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: V-man op mei 16, 2025, 23:29:20
Seizoenkaart verlengen staat sowieso niet ter discussie! Op naar het volgend seizoen. Wel jammer dat je het seizoen zo afsluit met een enorm onterecht verlies tegen die Brabo's.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: De Gast op mei 16, 2025, 23:35:59
1 kans 1 doelpunt. Hoe is het mogelijk. Die lui speelden niks klaar.

Verder terecht dat we er zijn uitgevlogen. Leuk voetbal maar daar koop je niks voor. Allemaal slappe schotjes, hun keeper heeft nauwelijks wat te doen gehad.

Nu hadden we moeten pieken maar we hebben zoals verwacht het af laten weten.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 16, 2025, 23:38:01
Geen spits dus uitgeschakeld.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 16, 2025, 23:38:43
Wou eigenlijk morgen pas reageren hier;
Verreweg beste wedstrijd van het seizoen gezien vandaag. Wissels vond ik vreemd omdat zowel Smand , van Mullem en Galvez( heel erg goed) best speelden maar ook hun invallers speelden gewoon heel goed.
Dat je deze wedstrijd niet wint kan eigenlijk niet waar zijn.
Heb Cambuur dit jaar en zeker in een thuiswedstrijd niet zo goed gezien.
Wil het niet over de tegenstander hebben want die konden niet beter en wij hebben maximaal gespeeld behalve dat we niet meer scoorden.
( wat ons het hele seizoen al de kop koste was vandaag weer zo, een goede spits)
Daar kan Henk niks aan doen maar Lambooij wel. !   
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 16, 2025, 23:39:02
Citaat van: Noordcambuur op mei 16, 2025, 23:38:01
Geen spits dus uitgeschakeld.
!
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Destroyer op mei 16, 2025, 23:50:47
Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 23:17:47
Vooral nu, allemaal seizoenkaart verlengen!!!!! |:)

Altijd  :scc |:)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 16, 2025, 23:55:14
Citaat van: D.H.Skolten op mei 16, 2025, 22:54:20
Je weet van tevoren al dat ze er uit vliegen. Altijd als ze er moeten staan laten ze het afweten. Henk zal wel weer met een smile voor de camera verschijnen en het signaal afgeven dat hij weer goede dingen heeft gezien en dat ze goed bezig zijn en dat het vanzelf wel een keer goed gaat vallen. Vreselijk slechte trainer, fijne man maar waar je niets mee bereikt.

Je kickt hier gewoon op h? :R
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Zuid1991 op mei 16, 2025, 23:56:41
Citaat van: sunderland op mei 16, 2025, 23:38:43
Wou eigenlijk morgen pas reageren hier;
Verreweg beste wedstrijd van het seizoen gezien vandaag. Wissels vond ik vreemd omdat zowel Smand , van Mullem en Galvez( heel erg goed) best speelden maar ook hun invallers speelden gewoon heel goed.
Dat je deze wedstrijd niet wint kan eigenlijk niet waar zijn.
Heb Cambuur dit jaar en zeker in een thuiswedstrijd niet zo goed gezien.
Wil het niet over de tegenstander hebben want die konden niet beter en wij hebben maximaal gespeeld behalve dat we niet meer scoorden.
( wat ons het hele seizoen al de kop koste was vandaag weer zo, een goede spits)
Daar kan Henk niks aan doen maar Lambooij wel. !
Te makkelijk. Je mist een spits maar we komen ook kwaliteit (gogme) te kort vanuit het middenveld/voorwaartsen. Vooral de diepe bal naar voren.
Neem alleen al de 345 corners die zo beperkt waren dit seizoen?.
Echt treurig.
Dus, kwaliteit!
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 16, 2025, 23:59:36
Ik heb eigenlijk 90 minuten lang genoten. De sfeer; prima voetbal (voor wat met deze selectie mogelijk is); veel meer vooruit voetballen. In ieder geval een elftal dat er deze x voor 110% voor ging.
Dan in de verlenging zie je de vermoeidheid komen en wordt het meer een loterij. Zo zonde dit.

Maar dit belooft wat mij betreft heel veel voor de toekomst. 14000 man; deze sfeer. We gaan nu ?cht een gouden toekomst tegemoet, dat kan niet anders!
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2025, 00:00:29
We hebben het hele seizoen geen spits gehad Afolabi,de Leeuw en Hilterman kwamen zwaar tekort.

Wat ben ik blij dat deze spelers vertrekken heeft al genoeg gekost?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2025, 00:01:43
Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 23:56:41
Neem alleen al de 345 corners die zo beperkt waren dit seizoen?.

Ja dat is toch zo gek h?. Ten eerste: hoe kan iemand met zo'n trap, constant dit soort corners afleveren. En ten tweede: waarom is er nooit iemand die zegt: laat iemand anders het eens proberen
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2025, 00:02:09
Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 23:56:41
Te makkelijk. Je mist een spits maar we komen ook kwaliteit (gogme) te kort vanuit het middenveld/voorwaartsen. Vooral de diepe bal naar voren.
Neem alleen al de 345 corners die zo beperkt waren dit seizoen?.
Echt treurig.
Dus, kwaliteit!
klopt geen spits geen doelpunten maar er zijn hier altijd die het anders zien.

Verdedigend stond vanavond heel goed.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 17, 2025, 00:02:40
Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 23:56:41
Te makkelijk. Je mist een spits maar we komen ook kwaliteit (gogme) te kort vanuit het middenveld/voorwaartsen. Vooral de diepe bal naar voren.
Neem alleen al de 345 corners die zo beperkt waren dit seizoen?.
Echt treurig.
Dus, kwaliteit!
hou jij je maar bezig met toeschouwers aantallen graag.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: R058 op mei 17, 2025, 00:03:20
Citaat van: sunderland op mei 16, 2025, 23:38:43
Wou eigenlijk morgen pas reageren hier;
Verreweg beste wedstrijd van het seizoen gezien vandaag. Wissels vond ik vreemd omdat zowel Smand , van Mullem en Galvez( heel erg goed) best speelden maar ook hun invallers speelden gewoon heel goed.
Dat je deze wedstrijd niet wint kan eigenlijk niet waar zijn.
Heb Cambuur dit jaar en zeker in een thuiswedstrijd niet zo goed gezien.
Wil het niet over de tegenstander hebben want die konden niet beter en wij hebben maximaal gespeeld behalve dat we niet meer scoorden.
( wat ons het hele seizoen al de kop koste was vandaag weer zo, een goede spits)
Daar kan Henk niks aan doen maar Lambooij wel. !
Ik vind het ook heel gek dat Galvez er elke wedstrijd uit wordt gehaald. Poll heeft werkelijk niks goed gedaan toen hij erin kwam. En ik snap ook niet waarom Balk de hele 90 min op rechtsbuiten elke keer een tikkie terug mocht doen. Die is niet 1 keer zn man voorbij gekomen met een actie.
Ben benieuwd naar de selectie van volgend jaar, want ik vind dat bijna alle aanwinsten van Lambooij wel goed zijn
Dus heb er wel vertrouwen in.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2025, 00:03:32
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2025, 00:01:43
Ja dat is toch zo gek h?. Ten eerste: hoe kan iemand met zo'n trap, constant dit soort corners afleveren. En ten tweede: waarom is er nooit iemand die zegt: laat iemand anders het eens proberen
ben ik volledig met jouw eens hoeveel corners hebben wij gehad vanavond niet normaal totaal geen gevaar.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: R058 op mei 17, 2025, 00:05:55
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2025, 00:01:43
Ja dat is toch zo gek h?. Ten eerste: hoe kan iemand met zo'n trap, constant dit soort corners afleveren. En ten tweede: waarom is er nooit iemand die zegt: laat iemand anders het eens proberen
Omdat de tactiek blijkbaar is om elke bal op Nieling te pleuren bij de eerste paal en de rest stil te laten staan. Dat ligt niet aan Diemers, maar aan de staf die de standaardsituaties voorbereid. We hebben verder nog een variant en dat is m kort spelen.
Verder hebben we trouwens ook bijna geen goede koppers. En R?lke is nog best lang, maar die staat altijd rand 16 voor de afvallende bal.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 17, 2025, 00:07:43
Hebben geweldig gespeeld dat staat voorop. Je hebt 12 kansen gemist en paal en lat en niet een echte spits. Niemand heeft in mijn ogen slecht gespeeld! Zeg het maar?  ?  Geen echte spits?.., je kan er van alles op loslaten maar dit zijn de feiten ( in mijn ogen)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Trainert! op mei 17, 2025, 00:11:56
Een achterhoede met Otessen - mercera - nieling - poll kan natuurlijk niet. Wie dit verzonnen heeft moet zich doodschamen.


verder prima potje. geeb geluk aan onze zijde

Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Bernardo op mei 17, 2025, 00:14:09
Tja, ongelofelijk dat je deze wedstrijd niet gewoon wint. Weer een play off trauma erbij.  ;(
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Zuid1991 op mei 17, 2025, 00:16:43
Citaat van: sunderland op mei 17, 2025, 00:02:40
hou jij je maar bezig met toeschouwers aantallen graag.
:_schater Suh makkelijk en voorspelbaar. Bist er vol van he!
Uiteindelijk zijn we allemaal scc supporter!
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Yellow Army op mei 17, 2025, 00:17:46
Feitelijk niks verkeerd gedaan. Een wedstrijd die je onmogelijk gelijk kon spelen...
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Zuid1991 op mei 17, 2025, 00:19:11
Citaat van: sunderland op mei 17, 2025, 00:07:43
Hebben geweldig gespeeld dat staat voorop. Je hebt 12 kansen gemist en paal en lat en niet een echte spits. Niemand heeft in mijn ogen slecht gespeeld! Zeg het maar?  ?  Geen echte spits?.., je kan er van alles op loslaten maar dit zijn de feiten ( in mijn ogen)
Kwaliteit! Als je ooit gevoetbald hebt op redelijk nivo weet je dat dit het hele seizoen ontbrak.
Volgend jaar beter en kwaliteit! |:)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: De Gast op mei 17, 2025, 00:20:17
Hoe kun je zo lekker voetballen maar zo weinig klaarmaken. Wat een zonde. Alle moeite wat in het voetbal is gestoken is voor niks geweest.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Tanjajeah op mei 17, 2025, 00:22:53
Vond Nartey prima spelen. Enige probleem blijft toch wel dat hij nauwelijks doelpunten maakt. Natuurlijk moet er een spits komen, wel 2. Maar ook middenvelders met scorend vermogen zitten er op dit moment niet in de selectie. (ok, Diemers, maar die scoort vooral uit vrije trappen) Ik hoop dat Lambooij vooral spelers gaat vastleggen die bewezen hebben te kunnen scoren, anders ben je alsnog afhankelijk van een paar spelers. Want deze wedstrijd vatte perfect het seizoen samen. Veel te veel kansen nodig om tot goals te komen. 
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: mark1989 op mei 17, 2025, 00:25:00
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2025, 00:01:43
Ja dat is toch zo gek h?. Ten eerste: hoe kan iemand met zo'n trap, constant dit soort corners afleveren. En ten tweede: waarom is er nooit iemand die zegt: laat iemand anders het eens proberen

Die corners zijn echt dramatisch. Ik vraag me af wat je op de training doen met corners. Ik zie totaal geen idee. En als je dan geen idee hebt. Leg die corner dan rond de penalty stip. Dan heb je kans dat er iets uit komt. Nu zijn ze allemaal te kort of te lang. En 9 van 10 belanden in de handen van keeper.

Diemers speelde trouwens verder een geweldige wedstrijd.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: gobo op mei 17, 2025, 00:27:18
Zo jammer dit. Verreweg de beste wedstrijd van het seizoen. Eigenlijk niemand die slecht speelde of door het ijs zakte. Ik kan zelfs niemand aanwijzen die echt een grote fout maakte.
Sfeer goed, alles goed.
Dus kut
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: mark1989 op mei 17, 2025, 00:28:09
Citaat van: Yellow Army op mei 17, 2025, 00:17:46
Feitelijk niks verkeerd gedaan. Een wedstrijd die je onmogelijk gelijk kon spelen...

Qua tactiek, inzet allemaal zeer goed. Maar we komen voorin kwaliteit te kort. Als Balk geen ruimte heeft heb je eigenlijk niks aan hem. Hij komt niemand voorbij en levert ook geen goede voorzetten af. De overlap met Merciera komt ook totaal niet uit de verf. Van Mullem speelde ook niet best. Veel inzet, maar komt voetballend tekort. De enige dreiging komt nog van Pauwels, Galvez en Diemers.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: V-man op mei 17, 2025, 00:34:31
Citaat van: Bernardo op mei 17, 2025, 00:14:09
Tja, ongelofelijk dat je deze wedstrijd niet gewoon wint. Weer een play off trauma erbij.  ;(
we strijden tenminste altijd ergens om!
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: denistel op mei 17, 2025, 02:04:24
je doet je zelf weer eens goed te kort,,,vind de berichten best positief
meesten vonden niemand slecht nou sorry maar Balk en Pauwels waren
niet best vooral Balk niet niks lukte en wiebe maar bankzitten echt onbegrijpelijk,
Diemers knappe goal maar ook 2 vrije trappen die gewoon voor een linkspoot lagen
maar hij ze toch neemt en zijn cormers waren weer eens niet best hoor.

V Mullem op middenveld vond ik prima spelen,Verdedigend stond het ok maar
die konden in balbezit te weinig bedenken.
Schoten van afstand maar ook dichterbij waren weer slap over of naast,
Hilterman niet een bal geraakt,Henstra nooit gebruikt dit seizoen nu mocht ie
nog even 10 min mee doen,

fijne vakantie op naar een nieuw seizoen
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: diekhuzen op mei 17, 2025, 06:26:53
Prima wedstrijd van Cambuur gisteren en nog een jaartje KKD is geen ramp.
KKD is een beter podium om jeugdspelers toe te voegen. Ongetwijfeld zullen er een aantal sterkhouders vertrekken, maar met doorselecteren en accenten leggen voetballend vermogen achterin en een echte spits kom je ver.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: CambuurAmersfoort op mei 17, 2025, 06:32:14
Qua deze wedstrijd echt super jammer en totaal onverdiend.  dit den bosch gaat in ieder geval niet promoveren.

Maar verder is het voor iedereen toch beter dat we nog een jaar kkd spelen want ik geloof niet dat het was gelukt om deze selectie zo te versterken dat het eredivisie waardige geworden was.

Zaak is nu om dit jaar echt een enorme stap te maken. Op 5 plekken versterking in de basis zodat je hopelijk volgend jaar wel met een versterkte selectie 1 van de 2 promotieplekken kan pakken en je dan een betere basis hebt om de eredivisie in te gaan en er, met ons nieuwe stadion en verhoogde begroting, voorlopig ook niet meer te vertrekken.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Johan-12 op mei 17, 2025, 07:23:47
Citaat van: mark1989 op mei 17, 2025, 00:28:09
Qua tactiek, inzet allemaal zeer goed. Maar we komen voorin kwaliteit te kort. Als Balk geen ruimte heeft heb je eigenlijk niks aan hem. Hij komt niemand voorbij en levert ook geen goede voorzetten af. De overlap met Merciera komt ook totaal niet uit de verf. Van Mullem speelde ook niet best. Veel inzet, maar komt voetballend tekort. De enige dreiging komt nog van Pauwels, Galvez en Diemers.
Overlap komt er niet uit omdat Pauwels en Balk nooit een bal meegeven aan de opkomende back.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Johan-12 op mei 17, 2025, 07:24:56
Citaat van: denistel op mei 17, 2025, 02:04:24
je doet je zelf weer eens goed te kort,,,vind de berichten best positief
meesten vonden niemand slecht nou sorry maar Balk en Pauwels waren
niet best vooral Balk niet niks lukte en wiebe maar bankzitten echt onbegrijpelijk,
Diemers knappe goal maar ook 2 vrije trappen die gewoon voor een linkspoot lagen
maar hij ze toch neemt en zijn cormers waren weer eens niet best hoor.

V Mullem op middenveld vond ik prima spelen,Verdedigend stond het ok maar
die konden in balbezit te weinig bedenken.
Schoten van afstand maar ook dichterbij waren weer slap over of naast,
Hilterman niet een bal geraakt,Henstra nooit gebruikt dit seizoen nu mocht ie
nog even 10 min mee doen,

fijne vakantie op naar een nieuw seizoen
Goede samenvatting Denistel. Wat betreft de vrije trappen en corners niet de eerste keer dit seizoen
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: AL op mei 17, 2025, 07:37:53
Volledige controle en stuk of 4-5 100% kansen.
Verdedigend stond het prima, vooral het centrum.
Rolke, Balk waren vreselijk slecht en onze rechterkant is voetballend erg beperkt.
Wederom vreemde wissels en werd er niet beter op(misschien noodgedwongen ivm blessure/kramp?).
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Inferno-058 op mei 17, 2025, 07:57:24
Citaat van: NRG op mei 16, 2025, 23:15:36
We kunnen er wel alles van maken, maar uitgeschakeld worden door Den Boch is gewoon kut..
Vind ik ook. Het is beschamend. Hele seizoen naar de ellende door 2 wedstrijden... Dit stadion en deze supporters verdienen Eredivisie
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Vlampiep op mei 17, 2025, 08:19:25
Citaat van: sunderland op mei 17, 2025, 00:02:40
hou jij je maar bezig met toeschouwers aantallen graag.
Sunderland, Zuid geeft aan waar het met name dit seizoen  aan schorte.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: michello op mei 17, 2025, 08:33:47
Structureel in thuiswedstrijden een wedstrijd niet op slot kunnen gooien. Dit was gisteren geen incident. De helft van alle thuiswedstrijden had dit moeten gebeuren. Hoe dat komt weten we allemaal..
Zo frustrerend, maar het verhaal van het seizoen.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Poetser op mei 17, 2025, 08:39:51
Het beste Cambuur dit seizoen gezien met een weergaloze Diemers ?n 12e man.

Uithuilen en zsm om tafel met je sterkhouders.

Doorselecteren en volgend seizoen voor de eerste twee plekken gaan.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: De Gast op mei 17, 2025, 08:48:07
Ondanks geen verwachtingen toch wel weer een katertje hoor. Dit was niet nodig maar het is ook niet verrassend dat het zo is gelopen. Je vliegt er uit tegen een simpele middenmoter.. het derde mislukte seizoen op een rij.

Nieling en Galvez tikken het niveau aan waar je naar toe wilt en daar kun je op bouwen richting eredivisie. De rest heeft het laten afweten gisteravond.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2025, 08:48:55
Citaat van: Zuid1991 op mei 17, 2025, 00:16:43
:_schater Suh makkelijk en voorspelbaar. Bist er vol van he!
Uiteindelijk zijn we allemaal scc supporter!
Zuid1991 zo zit het kerel zat mooi vol dikke 14000 supporters  |:)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Bankzitter op mei 17, 2025, 08:50:10
Deze wedstrijd geeft wel het vertrouwen dat we met doorselecteren volgend jaar om directe promotie kunnen spelen. Je kunt een wedstrijd pech hebben maar niet 38 keer.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: EdsjeSCC op mei 17, 2025, 09:00:25
Citaat van: mark1989 op mei 17, 2025, 00:28:09
Qua tactiek, inzet allemaal zeer goed. Maar we komen voorin kwaliteit te kort. Als Balk geen ruimte heeft heb je eigenlijk niks aan hem. Hij komt niemand voorbij en levert ook geen goede voorzetten af. De overlap met Merciera komt ook totaal niet uit de verf. Van Mullem speelde ook niet best. Veel inzet, maar komt voetballend tekort. De enige dreiging komt nog van Pauwels, Galvez en Diemers.

Ik snap ook niks van die overlap. Balk krijgt dan de bal zowat stijf aan de zijlijn en dan gaat Mercera alsnog buitenom.. dan moet hij juist binnendoor! Als iemand wat naar binnen de bal krijgt dan kan je langs de buitenkant er om heen
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: wiekie1969 op mei 17, 2025, 09:06:01
We hewwe het maandag al weggeven met die slappe hap partij. Wat een verschil met gisteren. Dat je tegen een camping elftal eruit gaat dat anti- voetbal speelt en 14 gele kaarten pakt in 2 wedstrijden zegt alles over jezelf. Augustus de draad maar weer op pakken.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: De Gast op mei 17, 2025, 09:11:45
Zij kunnen het zelf niet geloven dat ze door zijn.. werden totaal weggespeeld geven ze zelf ook aan. We moeten ons echt schamen dat we niet hebben doorgepakt. Als je over 2 wedstrijden dit niet kunt fixen heb je echt gefaald.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: wiekie1969 op mei 17, 2025, 09:35:12
Juust.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: denistel op mei 17, 2025, 09:37:30
Citaat van: EdsjeSCC op mei 17, 2025, 09:00:25
Ik snap ook niks van die overlap. Balk krijgt dan de bal zowat stijf aan de zijlijn en dan gaat Mercera alsnog buitenom.. dan moet hij juist binnendoor! Als iemand wat naar binnen de bal krijgt dan kan je langs de buitenkant er om heen

nee balk moet dan wat meer naar binnen spelen toch
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Galdiano op mei 17, 2025, 10:00:21
Citaat van: denistel op mei 17, 2025, 09:37:30
nee balk moet dan wat meer naar binnen spelen toch

Nee het moeilijkste is dat iemand binnen door duikt. Dan moet de CV een keuze maken.
Een voorzet van buiten is makkelijker onschadelijk te maken dan een man die binnendoor komt.

Zie Chalvez die steekt ook regelmatig binnendoor en zorgt gelijk voor chaos.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 17, 2025, 10:03:29
Eerste en laatste thuiswedstrijd van het seizoen, de cirkel is rond

         SCC      Helmond Sport   
   balbezit      63      37   
   schoten op doel      8      1   
   schoten      23      6   
   corners      8      4   
   overtredingen      9      15   
   kaarten      2      4 + rood   
                  
   uitslag      0      1   
                  
         SCC      Den Bosch   
   balbezit      70      30   
   schoten op doel      9      3   
   schoten      34      5   
   corners      14      1   
   overtredingen      15      21   
   kaarten      4      8   
                  
   uitslag      1      1   
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: De Gast op mei 17, 2025, 10:13:00
Nog een pijnlijk feitje: volgend jaar stromen de nummers 3 en 4 pas in de tweede ronde van de play offs in.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: fred op mei 17, 2025, 10:27:38
Had de 1-1 wel voorspeld  maar blij verrast door wat we op de mat legden.
Eindelijk een keer de oude hel van lwd weer in de tweede helft.
Het ontbreken van een echte spits heeft ons zoals het hele seizoen de kop gekost.
Nu op tijd doorselecteren en volgend seizoen voor de promotie plekken gaan.
Doodziek van, maar geen ramp. Voor de club is het beter dat we volgend seizoen promoveren.

Forza scc  |:)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Teun Seun op mei 17, 2025, 10:38:00
Citaat van: fred op mei 17, 2025, 10:27:38
Had de 1-1 wel voorspeld  maar blij verrast door wat we op de mat legden.
Eindelijk een keer de oude hel van lwd weer in de tweede helft.
Het ontbreken van een echte spits heeft ons zoals het hele seizoen de kop gekost.
Nu op tijd doorselecteren en volgend seizoen voor de promotie plekken gaan.
Doodziek van, maar geen ramp. Voor de club is het beter dat we volgend seizoen promoveren.

Forza scc  |:)

Ik volg je wel redelijk maar het ontbreken van de spits dekt niet helemaal de lading.. Volgens mij zit er echt een heel groot gebrek aan kwaliteit in de selectie.. En fysiek zijn ze het hele jaar al niet top, en dat zijn ze eigenlijk onder Henk nooit echt geweest. Of mensen moeten het normaal vinden dat je na 30 minuten al helemaal op bent als invaller..
Lekker de bezem erdoor en hopen dat Diemers, Pauwels, Nieling, Jansen en Galvez blijven.. En heel rap aan de slag anders ben je weer te laat met alles..
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Tanjajeah op mei 17, 2025, 10:59:19
Deze wedstrijd paste natuurlijk wel echt weer bij Cambuur. Kan zo in het rijtje met de wedstrijd tegen Roda in de nacompetitie (na strafschoppen eruit), die tegen Dordt (uit 1-4, thuis 1-4 en na strafschoppen eruit). 10 teleurstellingen tegenover 1 hoogtepunt. Dat is het leven van een Cambuur-supporter. Maar die ene keer dat dan wel alles lukt heeft daardoor zoveel meer waarde, dat is puur geluk en een herinnering voor 't leven. Misschien dan volgend jaar?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Inferno-058 op mei 17, 2025, 11:32:13
Een regelrechte schande dat je tegen zo?n houthakkersteam verliest in een tweeluik. Dan kan je mooi 3e worden maar als je dan vervolgens verliest tegen zo'n team in de 1e ronde... Je hebt het vooral in de uitwedstrijd laten liggen...

Sfeer was grandioos, aan de supporters heeft het niet gelegen. Vechtpartij op Noord was jammer.

De club kan wat mij betreft bezig met het uitzoeken van gepaste muziek. Welke ezel verzint het om na de wedstrijd "You?ll never walk alone" en "Genot" op te zetten?  8P

Seizoenkaart uiteraard verlengd maar de prijzen liegen er niet om. Daar mag best wat tegenover staan.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 17, 2025, 12:06:40
Citaat van: Inferno-058 op mei 17, 2025, 11:32:13
De club kan wat mij betreft bezig met het uitzoeken van gepaste muziek. Welke ezel verzint het om na de wedstrijd "You?ll never walk alone" en "Genot" op te zetten?  8P

You 'll never walk alone, helemaal eens, het uitvak zong dat hard en met veel plezier mee, g?nant...

Ik vond het daarom wel goed eigenlijk om genot te draaien, was die ellende iig voorbij
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: wiekie1969 op mei 17, 2025, 12:17:45
Citaat van: Inferno-058 op mei 17, 2025, 11:32:13
Een regelrechte schande dat je tegen zo?n houthakkersteam verliest in een tweeluik. Dan kan je mooi 3e worden maar als je dan vervolgens verliest tegen zo'n team in de 1e ronde... Je hebt het vooral in de uitwedstrijd laten liggen...

Sfeer was grandioos, aan de supporters heeft het niet gelegen. Vechtpartij op Noord was jammer.

De club kan wat mij betreft bezig met het uitzoeken van gepaste muziek. Welke ezel verzint het om na de wedstrijd "You?ll never walk alone" en "Genot" op te zetten?  8P

Seizoenkaart uiteraard verlengd maar de prijzen liegen er niet om. Daar mag best wat tegenover staan.

Helemaal eens.  We liggen er niet uit door de pot van gisteravond, maar door die van maandagavond. Ut leek wel een oefenwedstrijd zoals ze op het veld stonden. Donderdag gaf Henk nog even een motivatie speech voor de hele selectie.  Gaat gvd toch helemaal nergens over man. Het moet in de playoffs uit jezelf komen. Must die doodskamen als selectie zijnde. Totaal onnodig dit.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: wiekie1969 op mei 17, 2025, 12:19:21
Citaat van: Bankzitter op mei 17, 2025, 08:50:10
Deze wedstrijd geeft wel het vertrouwen dat we met doorselecteren volgend jaar om directe promotie kunnen spelen. Je kunt een wedstrijd pech hebben maar niet 38 keer.

Je weet niet wat de concurrentie gaat doen op de spelersmarkt. Als we de kans hadden om te promoveren was het dit seizoen wel.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Andy King op mei 17, 2025, 12:29:36
Citaat van: Teun Seun op mei 17, 2025, 10:38:00
Ik volg je wel redelijk maar het ontbreken van de spits dekt niet helemaal de lading.. Volgens mij zit er echt een heel groot gebrek aan kwaliteit in de selectie.. En fysiek zijn ze het hele jaar al niet top, en dat zijn ze eigenlijk onder Henk nooit echt geweest. Of mensen moeten het normaal vinden dat je na 30 minuten al helemaal op bent als invaller..
Lekker de bezem erdoor en hopen dat Diemers, Pauwels, Nieling, Jansen en Galvez blijven.. En heel rap aan de slag anders ben je weer te laat met alles..

Kwaliteit genoeg in vergelijking met de andere teams in de KKD. Alleen die goede spits ontbrak. Dat kost je de kop dit seizoen.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: wiekie1969 op mei 17, 2025, 12:32:37
Het ontbrak ook aan passie en winnaarsmentaliteit. Vergelijk de wedstrijd van maandag even met die van gisteren. Dat scheelt 180 graden. Dat kan in mijn ogen niet. Maar het zal wel aan mij liggen.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Ruppppert op mei 17, 2025, 12:34:32
Citaat van: wiekie1969 op mei 17, 2025, 12:19:21
Je weet niet wat de concurrentie gaat doen op de spelersmarkt. Als we de kans hadden om te promoveren was het dit seizoen wel.

Eens, met een fitte spits was dat ook wel gelukt helaas. Nu opnieuw een team opbouwen maar reken maar dat het volgend seizoen niet makkelijker wordt met een Almere en RKC die meer budget hebben. Denk dat Pauwels, Nieling Mercera verkocht worden en Diemers weggaat bij geen contract verlenging.  Je begint volgend seizoen weer met een geheel nieuw elftal.

We gaan het zien.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: R058 op mei 17, 2025, 12:53:03
Citaat van: Ruppppert op mei 17, 2025, 12:34:32


Eens, met een fitte spits was dat ook wel gelukt helaas. Nu opnieuw een team opbouwen maar reken maar dat het volgend seizoen niet makkelijker wordt met een Almere en RKC die meer budget hebben. Denk dat Pauwels, Nieling Mercera verkocht worden en Diemers weggaat bij geen contract verlenging.  Je begint volgend seizoen weer met een geheel nieuw elftal.

We gaan het zien.
Al die spelers liggen nog voor meerdere jaren vast, dus je kunt ze voor de hoofdprijs verkopen en anders blijven ze maar lekker.
RKC en Almere raken denk ik al hun goede spelers kwijt en ik zie ons meer kans maken tegen hun dan tegen Excelsior en Volendam. ADO loopt ook steeds meer financieel risico door al die investeringen.
Dus er zijn ook positieve kanten.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: denistel op mei 17, 2025, 13:35:57
Citaat van: Ruppppert op mei 17, 2025, 12:34:32


Eens, met een fitte spits was dat ook wel gelukt helaas. Nu opnieuw een team opbouwen maar reken maar dat het volgend seizoen niet makkelijker wordt met een Almere en RKC die meer budget hebben. Denk dat Pauwels, Nieling Mercera verkocht worden en Diemers weggaat bij geen contract verlenging.  Je begint volgend seizoen weer met een geheel nieuw elftal.

We gaan het zien.

In de spits was Balk de enige die regelamtig een goaltje mee pikte waarom de laatste
weken dan daar niet meer gespeeld,sinds ie weer buiten staat amper wat laten zien toch.
de logische dingen ontbreken.Rolke man met een pegel in benen moet gewoon achter
de spits spelen.diemers moet ook dieper spelen met 3 verdedigers kon je het gister ook
wel redden dus man meer situatie creeren om middenveld pauwels vaker bal vast houden
en mee geven op een opkomende back dat gebeurd bijna nooit er zit zo veel meer in
vind ik en het lieve moet er af.dat zag ik gister gelukkig bij meerdere spelers wel
wat meer pit er en duels vol aan gaan,Die Kostrorz die nac nu huurt kunnen wij
wel gaan halen of huren.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 17, 2025, 15:17:42
Citaat van: mark1989 op mei 17, 2025, 00:25:00
Die corners zijn echt dramatisch. Ik vraag me af wat je op de training doen met corners. Ik zie totaal geen idee. En als je dan geen idee hebt. Leg die corner dan rond de penalty stip. Dan heb je kans dat er iets uit komt. Nu zijn ze allemaal te kort of te lang. En 9 van 10 belanden in de handen van keeper.

Diemers speelde trouwens verder een geweldige wedstrijd.
helemaal eens. We kunnen beter geen corners krijgen. Maar wat speelde Diemers goed zeg!
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 17, 2025, 15:21:35
Citaat van: mark1989 op mei 17, 2025, 00:28:09
Qua tactiek, inzet allemaal zeer goed. Maar we komen voorin kwaliteit te kort. Als Balk geen ruimte heeft heb je eigenlijk niks aan hem. Hij komt niemand voorbij en levert ook geen goede voorzetten af. De overlap met Merciera komt ook totaal niet uit de verf. Van Mullem speelde ook niet best. Veel inzet, maar komt voetballend tekort. De enige dreiging komt nog van Pauwels, Galvez en Diemers.
klopt wat je zegt maar dat heeft niks met deze wedstrijd te maken en dit wisten we. De jongens die er staan hebben hun dingen. Balk beperkte techniek maar fantastische wedstrijd mentaliteit. Pauwels geweldige speler maar moet meer pit in. Met deze selectie speelden we gisteren fantastisch voor eerste divisie begrippen
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Poetser op mei 17, 2025, 15:28:10
Citaat van: sunderland op mei 17, 2025, 15:17:42
helemaal eens. We kunnen beter geen corners krijgen. Maar wat speelde Diemers goed zeg!

Die was echt weergaloos.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 17, 2025, 15:29:07
Citaat van: wiekie1969 op mei 17, 2025, 12:19:21
Je weet niet wat de concurrentie gaat doen op de spelersmarkt. Als we de kans hadden om te promoveren was het dit seizoen wel.
ja zo zie ik het ook! Daarom was ik het ook totaal niet eens met dat gelul van Sandor. Dit jaar was de competitie zwak en wie zegt mij dat dat volgend jaar of het jaar erop zo is.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: zeewolde op mei 17, 2025, 15:32:18
Citaat van: Tanjajeah op mei 17, 2025, 10:59:19
Deze wedstrijd paste natuurlijk wel echt weer bij Cambuur. Kan zo in het rijtje met de wedstrijd tegen Roda in de nacompetitie (na strafschoppen eruit), die tegen Dordt (uit 1-4, thuis 1-4 en na strafschoppen eruit). 10 teleurstellingen tegenover 1 hoogtepunt. Dat is het leven van een Cambuur-supporter. Maar die ene keer dat dan wel alles lukt heeft daardoor zoveel meer waarde, dat is puur geluk en een herinnering voor 't leven. Misschien dan volgend jaar?
Mooie4 kan ik het niet omschrijven. Zo voelde ik het gisteren ook.


Waar blijft die nornale promotie in een thuiswedstrijd met een vol stadion?

Kampioen worden terwijl je Cambuur 2 kijkt en RBC verliest.
Play off promotie terwijlje zelfs in Zeist moet spelen...
Kampioen in Rottetdam door faillissementen.

2 x kampioen in corona tijd....
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 17, 2025, 15:33:42
Wel vreemd dat Smand, V Mullem zo goed waren aan het einde. Smand speelde zijn allerbeste wedstrijd in Cambuur shirt is mijn mening.
Ben benieuwd naar de selectie, schijnt dat Nieling naar de subtop kan en Pauwels is heel veel belangstelling voor . Ook Utrecht en Az schijnt
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: zeewolde op mei 17, 2025, 15:33:46
Citaat van: wiekie1969 op mei 17, 2025, 12:32:37
Het ontbrak ook aan passie en winnaarsmentaliteit. Vergelijk de wedstrijd van maandag even met die van gisteren. Dat scheelt 180 graden. Dat kan in mijn ogen niet. Maar het zal wel aan mij liggen.
Helemaal eens , vilgens mij pakt Balk zoveel geel omdat hij en Nieling als enigen dat altijd hebben.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 17, 2025, 15:52:02
Citaat van: wiekie1969 op mei 17, 2025, 12:32:37
Het ontbrak ook aan passie en winnaarsmentaliteit. Vergelijk de wedstrijd van maandag even met die van gisteren. Dat scheelt 180 graden. Dat kan in mijn ogen niet. Maar het zal wel aan mij liggen.
eens. Het was zo vreselijk sloom allemaal.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Bankzitter op mei 17, 2025, 16:33:43
Alsof ze niet durven... met de handrem erop. Jongens als Nartey doen zichzelf daarmee zo te kort.
Henk is de laatste die je ernaast zal zetten omdat je een keertje een fout maakt,dus ik snap die angst niet zo.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: wiekie1969 op mei 17, 2025, 16:58:36
Citaat van: sunderland op mei 17, 2025, 15:33:42
Wel vreemd dat Smand, V Mullem zo goed waren aan het einde. Smand speelde zijn allerbeste wedstrijd in Cambuur shirt is mijn mening.


Ben benieuwd naar de selectie, schijnt dat Nieling naar de subtop kan en Pauwels is heel veel belangstelling voor . Ook Utrecht en Az schijnt

Snel verkopen die Pauwels. Rendement nul.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Destroyer op mei 17, 2025, 17:01:44
Ik hoop ook dat ze 'm voor een best bedrag kunnen verkopen.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Destroyer op mei 17, 2025, 17:05:14
Citaat van: wiekie1969 op mei 17, 2025, 12:32:37
Het ontbrak ook aan passie en winnaarsmentaliteit. Vergelijk de wedstrijd van maandag even met die van gisteren. Dat scheelt 180 graden. Dat kan in mijn ogen niet. Maar het zal wel aan mij liggen.

Eens, ondanks dat ze zelfs gister meer beleving hadden vond ik het toch een wedstrijd als alle eerdere. Niet overtuigend. Verdedigend stabiel maar dan toch weer een slippertje. Zoals veel eerdere wedstrijden.

Het is niet anders. Berusting. Een koe in de kont kijken heeft geen zin. Maar verder bouwen en hopen dat we volgend seizoen een betere start hebben.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Stiens op mei 17, 2025, 17:55:35
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar die speler van Den Bosch die scoorde, stond die niet gewoon met een teen buitenspel?

De VAR kon het niet checken ivm ontbreken van de juiste camera?s? Hoe is dat in godsnaam mogelijk?

Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Specuveter op mei 17, 2025, 18:16:10
Citaat van: Stiens op mei 17, 2025, 17:55:35
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar die speler van Den Bosch die scoorde, stond die niet gewoon met een teen buitenspel? Dan heb je Var.....

De VAR kon het niet checken ivm ontbreken van de juiste camera?s? Hoe is dat in godsnaam mogelijk?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: denistel op mei 17, 2025, 19:07:24
Citaat van: Destroyer op mei 17, 2025, 17:05:14
Eens, ondanks dat ze zelfs gister meer beleving hadden vond ik het toch een wedstrijd als alle eerdere. Niet overtuigend. Verdedigend stabiel maar dan toch weer een slippertje. Zoals veel eerdere wedstrijden.

Het is niet anders. Berusting. Een koe in de kont kijken heeft geen zin. Maar verder bouwen en hopen dat we volgend seizoen een betere start hebben.

mee eens hoor te weinig progressie gemaakt dit seizoen zou komend seizoen
spelers met gif uit o 21 zeker een kans geven en een paar spelers van rond de
27 a 28 er bij om ze nog sterker te maken,Je moet toch eens die keuze,s maken
en niet weer spelers als de Leeuw Kieftenbeld halen al zijn ze volgens de staf belangrijk
in de kleedkamer maar ze moeten belangrijk zijn op het veld is mijn mening.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Rogers op mei 17, 2025, 20:12:50
Citaat van: Stiens op mei 17, 2025, 17:55:35
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar die speler van Den Bosch die scoorde, stond die niet gewoon met een teen buitenspel?

De VAR kon het niet checken ivm ontbreken van de juiste camera?s? Hoe is dat in godsnaam mogelijk?

Viel mij ook op inderdaad. Als je beelden terugkijkt lijkt hij net buitenspel te staan, maar het is niet echt te bewijzen. Met een extra camera was de goal waarschijnlijk afgekeurd. Past wel bij de pech van de avond.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: fred op mei 17, 2025, 21:40:10
Er stonden extra onbemande cameras thv de 16 meters. Niets mee gedaan dus.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: okkele op mei 18, 2025, 01:22:55
gelukkig heb ik lang gewacht met reageren,in emotie wat plaatsen is ook niet slim.
ik begin het idee van het wisselen van de jong wat door te krijgen.
helaas pakte het verkeerd uit.
geen nut meer om het er nog over te hebben.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 18, 2025, 10:02:42
Citaat van: Stiens op mei 17, 2025, 17:55:35
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar die speler van Den Bosch die scoorde, stond die niet gewoon met een teen buitenspel?

De VAR kon het niet checken ivm ontbreken van de juiste camera?s? Hoe is dat in godsnaam mogelijk?
had nog niks terug gezien, was gvd inderdaad buitenspel.
Knjb ..
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: De Gast op mei 18, 2025, 10:41:51
Citaat van: Destroyer op mei 17, 2025, 17:05:14
Het is niet anders. Berusting. Een koe in de kont kijken heeft geen zin. Maar verder bouwen en hopen dat we volgend seizoen een betere start hebben.

Opbouwen bestaat niet.
Gewoon weer afwachten of Lambooij nu wel ziet wat iedereen voor aanvang van het seizoen al zag: de doelpunten zijn de deur uit gelopen en hij heeft er niks voor teruggehaald.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Bankzitter op mei 18, 2025, 11:14:13
Lambooij zat met Smit en vdWater in zijn maag gesplitst? die speelden ook nog gewoon bij de start van de competitie, dus de goals waren nog de deur niet uit.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: PePe op mei 18, 2025, 20:42:15
Waarom De Leeuw nog inbrengen terwijl je nog 1 doelpunt moet maken om een ronde verder te kunnen komen? Laat dan Balk daar acteren, die dit seizoen heeft bewezen dat hij doelpunten kan maken. Waarschijnlijk gedaan omdat hij stopt?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: De Gast op mei 18, 2025, 22:30:01
Citaat van: Bankzitter op mei 18, 2025, 11:14:13
Lambooij zat met Smit en vdWater in zijn maag gesplitst? die speelden ook nog gewoon bij de start van de competitie, dus de goals waren nog de deur niet uit.

Dan reken ik vd Water niet mee hoor.. dat was 8 ton plus salaris voor een skamel doelpunt tegen PSV. Meer heeft hij niet gepresteerd in mijn beleving.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Inferno-058 op mei 19, 2025, 18:19:21
We zijn nu wat dagen verder maar het is nog steeds tenenkrommend dat je verloren hebt van dit Den Bosch.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: fred op mei 19, 2025, 18:38:11
Citaat van: Inferno-058 op mei 19, 2025, 18:19:21
We zijn nu wat dagen verder maar het is nog steeds tenenkrommend dat je verloren hebt van dit Den Bosch.

Hou maar op. Nog steeds ziek van...
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: V-man op mei 20, 2025, 22:07:56
Anti voetbal- Telstar 0-0
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: nee,wel? op mei 20, 2025, 23:19:31
maakt telstar thuus wel af ken de ferrekieker weer een jaar in de kast
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: De Gast op mei 21, 2025, 09:42:11
Citaat van: fred op mei 19, 2025, 18:38:11
Hou maar op. Nog steeds ziek van...

Seizoen maar snel vergeten. Saaie thuiswedstrijden, verzaakt in de play offs. Ondanks de derde plek was er gewoon niet veel aan.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: NRG op mei 21, 2025, 10:03:35
Citaat van: De Gast op mei 21, 2025, 09:42:11
Seizoen maar snel vergeten. Saaie thuiswedstrijden, verzaakt in de play offs. Ondanks de derde plek was er gewoon niet veel aan.


Ja gek h?. Dat gevoel heb ik ook. Je speelt in een prachtig nieuw stadion. Je wordt 3e. Wat op papier een gewoon een prima prestatie is. En toch een seizoen waar ik niet veel aan vond.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: michello op mei 21, 2025, 10:34:09
Er zijn maar 3/4 wedstrijden geweest in het hele seizoen die we overtuigend gewonnen hebben.  Dan denk ik aan Jong Utrecht uit, Vitesse uit, Den Bosch uit en VVV thuis. Verder kom ik niet. Dat zegt genoeg denk ik.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: sunderland op mei 21, 2025, 11:41:13
Citaat van: michello op mei 21, 2025, 10:34:09
Er zijn maar 3/4 wedstrijden geweest in het hele seizoen die we overtuigend gewonnen hebben.  Dan denk ik aan Jong Utrecht uit, Vitesse uit, Den Bosch uit en VVV thuis. Verder kom ik niet. Dat zegt genoeg denk ik.
precies. Excelcior thuis speelden we ook best voetbal maar win je weer minimaal.
Wederom geen spits. Heb ook veel wedstrijden gezien thuis waar het tactisch niet deugde aan ons kant. Iedereen ziet het maar er gebeurde niks.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Inferno-058 op mei 21, 2025, 15:01:49
Citaat van: De Gast op mei 21, 2025, 09:42:11
Seizoen maar snel vergeten. Saaie thuiswedstrijden, verzaakt in de play offs. Ondanks de derde plek was er gewoon niet veel aan.
Net zoals het seizoen ervoor, snel vergeten.

Het moet veel beter. Wanneer begint de gouden toekomst?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: debaas058 op mei 21, 2025, 15:47:29
Ik kijk al uit naar de tussenstand van de kaartverkoop 1e thuiswedstrijd
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Poetser op mei 21, 2025, 16:37:29
Citaat van: Inferno-058 op mei 21, 2025, 15:01:49

Het moet veel beter. Wanneer begint de gouden toekomst?

Als je niet in de gaten hebt dat die is begonnen, weet ik het ook niet meer.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Inferno-058 op mei 21, 2025, 18:25:51
Citaat van: Poetser op mei 21, 2025, 16:37:29
Als je niet in de gaten hebt dat die is begonnen, weet ik het ook niet meer.
Ik doel voornamelijk op het voetbal. Alles eromheen (stadion, faciliteiten) is mooi maar het draait om het sportieve.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Poetser op mei 21, 2025, 18:53:19
Citaat van: Inferno-058 op mei 21, 2025, 18:25:51
Ik doel voornamelijk op het voetbal. Alles eromheen (stadion, faciliteiten) is mooi maar het draait om het sportieve.

Dat is toch in gang gezet nu?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: De Gast op mei 21, 2025, 19:55:03
Citaat van: Inferno-058 op mei 21, 2025, 18:25:51
Ik doel voornamelijk op het voetbal. Alles eromheen (stadion, faciliteiten) is mooi maar het draait om het sportieve.

Wat vind je er dan van achter de Oosttribune? Dat is niks beter dan ten opzichte van het oude stadion. Je kunt nog steeds pissen en wat vocht halen maar er is nauwelijks iets te vreten, geen comfort en nog steeds stervenskoud.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Johan-12 op mei 21, 2025, 20:00:25
Citaat van: De Gast op mei 21, 2025, 19:55:03
Wat vind je er dan van achter de Oosttribune? Dat is niks beter dan ten opzichte van het oude stadion. Je kunt nog steeds pissen en wat vocht halen maar er is nauwelijks iets te vreten, geen comfort en nog steeds stervenskoud.
Wanneer je er zo in zit, dan wordt het lastig om positieve dingen te zien. Dat het koud op de tribune is, dat ligt aan de club en het nieuwe stadion  :?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: De Gast op mei 21, 2025, 20:09:51
Ik had daar echt meer van verwacht.. ik mut eerst de hele stad deur en dan is er geen mogelijkheid even wat op te warmen. En dan staat daar nota bene een hagelnieuw gebouw.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Destroyer op mei 21, 2025, 20:41:35
Ik begrijp het. Zit zelf ook op Oost. Voor zo'n grote tribune had wel iets meer comfort kunnen zijn. Ik begrijp ook niet dat het dak bovenin niet meteen dicht is gemaakt. De doorgangen naar de tribune tesamen met de inloop doorgangen maken het 1 grote tocht ruimte. Als je dan toch een nieuw stadion bouwt dicht de ruimte wat meer af waar de kiosken zitten. Ook in de pauze is het dan wat warmer met een leuk muziekje er bij. Maar alles lijkt op Noord geori?nteerd te zijn. Persoonlijk had ik ook een home willen zien op Oost. Had wel gepast tussen de kiosken.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: oost op mei 21, 2025, 20:42:54
Citaat van: De Gast op mei 21, 2025, 20:09:51
Ik had daar echt meer van verwacht.. ik mut eerst de hele stad deur en dan is er geen mogelijkheid even wat op te warmen. En dan staat daar nota bene een hagelnieuw gebouw.

In dit kan ik je echt wel een groot deel volgen.
Ik snap persoonlijke ook niet waarom de omloop niet tot aam het dak is dichtgemaakt  nu soms een guure wind. Prachtig stadion alleen drinken halen duurt veel te lang. Laat staan als je dat wil combineren met een hapje eten. De Mac is wel blij hoe het nu gaat. Ik zie het als een gemiste kans.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: De Gast op mei 21, 2025, 21:54:22
Er wordt ook niks gecommuniceerd over (toekomstige) faciliteiten. Geen idee wat ze willen met de diverse omlopen. Zuid schijnt wel verwarmd te zijn? Of te worden? En hoe kom je straks bij de diverse supportershome?s.. kun je dan naar Noord v??r de wedstrijd als je op Oost zit? Vragen?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Westerpark op mei 22, 2025, 01:11:14
Het is al heel lang duidelijk dat je voorafgaand aan de wedstrijd niet in het supportershome kunt zonder kaart voor de noordtribune.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Galdiano op mei 22, 2025, 07:27:35
Ik heb mij laten vertellen dat het tochtgat waar jullie het over hebben te maken heeft met de veiligheid van de constructie. Als de wind (storm) vanuit west/zuidwest komt dan kan de wind niet ontsnappen en bestaat de kans dat deze het begeeft zoals destijds bij AZ. Die ging bewegen waardoor het dak instorte. Een sterkere constructie is (bijna) niet te doen of is onbetaalbaar.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: NRG op mei 22, 2025, 08:13:17
Citaat van: Destroyer op mei 21, 2025, 20:41:35
Ik begrijp het. Zit zelf ook op Oost. Voor zo'n grote tribune had wel iets meer comfort kunnen zijn. Ik begrijp ook niet dat het dak bovenin niet meteen dicht is gemaakt. De doorgangen naar de tribune tesamen met de inloop doorgangen maken het 1 grote tocht ruimte. Als je dan toch een nieuw stadion bouwt dicht de ruimte wat meer af waar de kiosken zitten. Ook in de pauze is het dan wat warmer met een leuk muziekje er bij. Maar alles lijkt op Noord geori?nteerd te zijn. Persoonlijk had ik ook een home willen zien op Oost. Had wel gepast tussen de kiosken.


Eens. Achter oost is het een donker, ongezellig tochthol. Veel te lang in de rij voor drinken. Geen eten. Maar zolangzamerhand wel de hoofdprijs vragen voor een seizoenskaart. Ons nieuwe stadion is prachtig maar hier had ik echt meer van verwacht. Nodigt niet uit om vroeg te komen en na de wedstrijd nog even te blijven hangen.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Zuid1991 op mei 22, 2025, 08:58:14
Citaat van: NRG op mei 22, 2025, 08:13:17

Eens. Achter oost is het een donker, ongezellig tochthol. Veel te lang in de rij voor drinken. Geen eten. Maar zolangzamerhand wel de hoofdprijs vragen voor een seizoenskaart. Ons nieuwe stadion is prachtig maar hier had ik echt meer van verwacht. Nodigt niet uit om vroeg te komen en na de wedstrijd nog even te blijven hangen.

Is het niet zo dat deze punten nog moeten worden opgepakt door de club?
En is het niet handig om deze punten te communiceren richting de club?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Beul B op mei 22, 2025, 09:40:13
Ik zit ook op Oost. Het is op de omloop kouder dan op de tribune. Daar komt nog bij dat het een groot tochtgat is, donker en ongezellig is. Vergeleken bij het oude stadion zijn we er alleen op het sanitairnivo er op vooruitgegaan. De rest nodigt niet uit om voor de wedstrijd te staan kletsen of na de wedstrijd te blijven. Kortom ik ben niet blij met de aangeboden faciliteiten.
Wel is de seizoenkaart voor Oost flink in prijs omhoog gegaan. Dat wil je er best wel voor betalen als je ook er meer voor terug krijgt.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: NRG op mei 22, 2025, 10:10:07
Citaat van: Zuid1991 op mei 22, 2025, 08:58:14
Is het niet zo dat deze punten nog moeten worden opgepakt door de club?
En is het niet handig om deze punten te communiceren richting de club?


Ik mag toch hopen dat de pijnpunten in het nieuwe stadion wel bekend zijn bij de club. Dit en het feit dat er veel te weinig toegangspoorten zijn wel de belangrijkste denk ik. Zal ook wel weer een centenkwestie zijn.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: PePe op mei 22, 2025, 12:19:51
Citaat van: Galdiano op mei 22, 2025, 07:27:35
Ik heb mij laten vertellen dat het tochtgat waar jullie het over hebben te maken heeft met de veiligheid van de constructie. Als de wind (storm) vanuit west/zuidwest komt dan kan de wind niet ontsnappen en bestaat de kans dat deze het begeeft zoals destijds bij AZ. Die ging bewegen waardoor het dak instorte. Een sterkere constructie is (bijna) niet te doen of is onbetaalbaar.

Alle begrip voor de huidige constructie situatie ivm mogelijke slechte weersomstandigheden.
Maar maak het dan zo, dat het tijdens wedstrijden en gunstige weersomstandigheden het kan worden afgesloten, om zo een aangenamere situatie te cre?ren.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Bernardo op mei 22, 2025, 12:33:28
Citaat van: Beul B op mei 22, 2025, 09:40:13
Ik zit ook op Oost. Het is op de omloop kouder dan op de tribune. Daar komt nog bij dat het een groot tochtgat is, donker en ongezellig is. Vergeleken bij het oude stadion zijn we er alleen op het sanitairnivo er op vooruitgegaan. De rest nodigt niet uit om voor de wedstrijd te staan kletsen of na de wedstrijd te blijven. Kortom ik ben niet blij met de aangeboden faciliteiten.
Wel is de seizoenkaart voor Oost flink in prijs omhoog gegaan. Dat wil je er best wel voor betalen als je ook er meer voor terug krijgt.

Helemaal mee eens, leuk dat de omloop na de wedstrijd op Oost soms open blijft en zelfs nog met muziek. Maar het is daar zo ongezellig en in winterperiode gewoon koud, nodigt niet echt uit. Als supporters van Oost voor de wedstrijd niet naar het supportershome mogen, mag ik hopen dat er nog wel wat aan gedaan gaat worden in de toekomst.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: thankyou op mei 22, 2025, 15:38:28
Het enige lichtpuntje.

De eerste wedstrijd waarbij wij we als ''volksclub'' de hoofdtribune mee kregen met ga staan als je voor Cambuur bent  :zweep
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Hirsch op mei 22, 2025, 15:58:08
Citaat van: thankyou op mei 22, 2025, 15:38:28
Het enige lichtpuntje.

De eerste wedstrijd waarbij wij we als ''volksclub'' de hoofdtribune mee kregen met ga staan als je voor Cambuur bent  :zweep

?Ga staan ast foor Cambuur bist?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Vlampiep op mei 22, 2025, 16:39:24
Nergens om, maar ik heb Nieling dit seizoen ook best wel cruciale fouten zien maken en is in opbouw matig.
Dus bij een prachtig bod, strikje er om en veel succes.
Je kunt bv Schouten halen en dan Jonker naast hem zetten, want dat kereltje heeft echt wel potentie om snel door te breken in de voorbereiding.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: denistel op mei 22, 2025, 22:15:48
Citaat van: Vlampiep op mei 22, 2025, 16:39:24
Nergens om, maar ik heb Nieling dit seizoen ook best wel cruciale fouten zien maken en is in opbouw matig.
Dus bij een prachtig bod, strikje er om en veel succes.
Je kunt bv Schouten halen en dan Jonker naast hem zetten, want dat kereltje heeft echt wel potentie om snel door te breken in de voorbereiding.

schouten kenne we niet betalen we hevve nope ze berichten elders
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: zeewolde op mei 22, 2025, 22:46:26
Citaat van: denistel op mei 22, 2025, 22:15:48
schouten kenne we niet betalen we hevve nope ze berichten elders
kom dan met de bewijzen.
En niet van die vage opmerkingen.
Die lezen we hier veel, terwijl Henk vaak anders vertelt
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: NRG op mei 22, 2025, 23:56:26
Citaat van: denistel op mei 22, 2025, 22:15:48
schouten kenne we niet betalen we hevve nope ze berichten elders


Als we nope hevve kunnen we  beter stoppen toch..
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Vlampiep op mei 23, 2025, 12:03:34
Citaat van: zeewolde op mei 22, 2025, 22:46:26
kom dan met de bewijzen.
En niet van die vage opmerkingen.
Die lezen we hier veel, terwijl Henk vaak anders vertelt
Nou zo vaag is de opmerking niet van Denistel.
Henk kan wel wat roepen, maar een aanzienlijk gedeelte van vrij komende financi?le middelen uit transfers zullen moeten aangewend voor de aflossingen op de uitstaande leningen. En dit blijft als er niets veranderd de komende jaren.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: zeewolde op mei 23, 2025, 12:12:58
Citaat van: Vlampiep op mei 23, 2025, 12:03:34
Nou zo vaag is de opmerking niet van Denistel.
Henk kan wel wat roepen, maar een aanzienlijk gedeelte van vrij komende financi?le middelen uit transfers zullen moeten aangewend voor de aflossingen op de uitstaande leningen. En dit blijft als er niets veranderd de komende jaren.
hebben we minder te besteden dan een Dordrecht, Den Bosch of Emmen?
En zo ja waar wordt dat onderbouwd?
Heeft RkC nog meer te besteden?
Hoe zit het met een Eindhoven, MVV of VVV?

Het is gewoon heel vaag.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Bernardo op mei 23, 2025, 12:18:45
Tja vind ook lastig allemaal hoor zulke opmerkingen, als je Ard de Graaf l  hoort dat wij met een omzet gaan werken van 12,5/13 miljoen in de KKD, dan ga je toch gewoon meedoen om de bovenste plaatsen ondanks de hoge vaste lasten. RKC bijvoorbeeld gaat naar 7 miljoen begroting. Dan kan ik mij niet voorstellen dat zulke clubs een veel grotere spelers begroting gaan krijgen
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: fred op mei 23, 2025, 12:47:13
Ik verwacht dat het spelersbudget iets omhoog gaat. Afgelopen seizoen hadden ze bewust met minder toeschouwers gerekend (10.000?).
Gemiddeld zaten we op een 13.000 dus hier is flink verdiend. Ik verwacht dat ze van deze winst de rentelasten zullen verlagen en een gedeelte bij het spelersbudget.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: 666 op mei 23, 2025, 13:11:51
Dat wij onze leningen niet hebben voldaan is mij een raadsel, er is het afgelopen seizoen zoveel bier gedronken  :zweep
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Vlampiep op mei 23, 2025, 13:13:36
Citaat van: zeewolde op mei 23, 2025, 12:12:58
hebben we minder te besteden dan een Dordrecht, Den Bosch of Emmen?
En zo ja waar wordt dat onderbouwd?
Heeft RkC nog meer te besteden?
Hoe zit het met een Eindhoven, MVV of VVV?
Het is gewoon heel vaag.
Het nieuw stadion met de aangegane verplichtingen geven bij een ongewijzigde situatie weinig ruimte op de spelersmarkt en mooier wordt het niet. Tenzij Pieter zijn plan wordt gelanceerd en wordt geaccepteerd. Dan zou er op kortere termijn meer financi?le ruimte kunnen komen.
De clubs die jij noemt hebben niet een stadion wat pas is opgeleverd met de hierbij hangende molen steen om de nek.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: zeewolde op mei 23, 2025, 13:23:44
Citaat van: Vlampiep op mei 23, 2025, 13:13:36
Het nieuw stadion met de aangegane verplichtingen geven bij een ongewijzigde situatie weinig ruimte op de spelersmarkt en mooier wordt het niet. Tenzij Pieter zijn plan wordt gelanceerd en wordt geaccepteerd. Dan zou er op kortere termijn meer financi?le ruimte kunnen komen.
De clubs die jij noemt hebben niet een stadion wat pas is opgeleverd met de hierbij hangende molen steen om de nek.
ook nu alleen maar aannames.
De kosten zijn hoger, masr waar is de onderbouwing dat het stadion die molensteen is?
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Vlampiep op mei 23, 2025, 14:33:39
Citaat van: zeewolde op mei 23, 2025, 13:23:44
ook nu alleen maar aannames.
De kosten zijn hoger, masr waar is de onderbouwing dat het stadion die molensteen is?
Prima dat jij het anders ziet en hoopvol blijft met de financi?le ruimte voor het aantrekken van spelers die het verschil gaan maken.

Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: NRG op mei 23, 2025, 14:49:37
Het oude stadion was op. Moest wel wat gebeuren dus. Maar als ik hier alle optimistische verhalen lees gaat het nieuwe stadion ons voorlopig sportief niets brengen dus. Tenminste geen hoger spelersbudget.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Poetser op mei 23, 2025, 15:47:40
Het zijn allemaal aannames en onderbuikgevoelens wat hier voor waarheid wordt opgeschreven.

Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Vlampiep op mei 23, 2025, 16:04:07
Citaat van: NRG op mei 23, 2025, 14:49:37
Het oude stadion was op. Moest wel wat gebeuren dus. Maar als ik hier alle optimistische verhalen lees gaat het nieuwe stadion ons voorlopig sportief niets brengen dus. Tenminste geen hoger spelersbudget.
Een dikke beurs geeft overigens geen garantie voor betere sportieve prestaties, met slimme scouting is in de lagere regionen ook kwaliteit te halen waarmee je kan mee doen.
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Stiens op mei 23, 2025, 16:34:28


:thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Vlampiep op mei 23, 2025, 17:00:18
Mooi man, Henk op zijn best, uithangbord van de club. |:)
Titel: Re: Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u
Bericht door: Bernardo op mei 23, 2025, 17:24:52
Nou duidelijk ophouden te zeuren dat er geen geld is, als top2 doelstelling is dan is er voor de KKD genoeg geld. Gasgeven  |:)