Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: Inferno-058 op mei 19, 2025, 18:19:21
We zijn nu wat dagen verder maar het is nog steeds tenenkrommend dat je verloren hebt van dit Den Bosch.

Hou maar op. Nog steeds ziek van...

V-man


nee,wel?

maakt telstar thuus wel af ken de ferrekieker weer een jaar in de kast

De Gast

Citaat van: fred op mei 19, 2025, 18:38:11
Hou maar op. Nog steeds ziek van...

Seizoen maar snel vergeten. Saaie thuiswedstrijden, verzaakt in de play offs. Ondanks de derde plek was er gewoon niet veel aan.

NRG

Citaat van: De Gast op mei 21, 2025, 09:42:11
Seizoen maar snel vergeten. Saaie thuiswedstrijden, verzaakt in de play offs. Ondanks de derde plek was er gewoon niet veel aan.


Ja gek h?. Dat gevoel heb ik ook. Je speelt in een prachtig nieuw stadion. Je wordt 3e. Wat op papier een gewoon een prima prestatie is. En toch een seizoen waar ik niet veel aan vond.

michello

Er zijn maar 3/4 wedstrijden geweest in het hele seizoen die we overtuigend gewonnen hebben.  Dan denk ik aan Jong Utrecht uit, Vitesse uit, Den Bosch uit en VVV thuis. Verder kom ik niet. Dat zegt genoeg denk ik.

sunderland

Citaat van: michello op mei 21, 2025, 10:34:09
Er zijn maar 3/4 wedstrijden geweest in het hele seizoen die we overtuigend gewonnen hebben.  Dan denk ik aan Jong Utrecht uit, Vitesse uit, Den Bosch uit en VVV thuis. Verder kom ik niet. Dat zegt genoeg denk ik.
precies. Excelcior thuis speelden we ook best voetbal maar win je weer minimaal.
Wederom geen spits. Heb ook veel wedstrijden gezien thuis waar het tactisch niet deugde aan ons kant. Iedereen ziet het maar er gebeurde niks.

Inferno-058

Citaat van: De Gast op mei 21, 2025, 09:42:11
Seizoen maar snel vergeten. Saaie thuiswedstrijden, verzaakt in de play offs. Ondanks de derde plek was er gewoon niet veel aan.
Net zoals het seizoen ervoor, snel vergeten.

Het moet veel beter. Wanneer begint de gouden toekomst?

debaas058

Ik kijk al uit naar de tussenstand van de kaartverkoop 1e thuiswedstrijd
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op mei 21, 2025, 15:01:49

Het moet veel beter. Wanneer begint de gouden toekomst?

Als je niet in de gaten hebt dat die is begonnen, weet ik het ook niet meer.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op mei 21, 2025, 16:37:29
Als je niet in de gaten hebt dat die is begonnen, weet ik het ook niet meer.
Ik doel voornamelijk op het voetbal. Alles eromheen (stadion, faciliteiten) is mooi maar het draait om het sportieve.

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op mei 21, 2025, 18:25:51
Ik doel voornamelijk op het voetbal. Alles eromheen (stadion, faciliteiten) is mooi maar het draait om het sportieve.

Dat is toch in gang gezet nu?

De Gast

Citaat van: Inferno-058 op mei 21, 2025, 18:25:51
Ik doel voornamelijk op het voetbal. Alles eromheen (stadion, faciliteiten) is mooi maar het draait om het sportieve.

Wat vind je er dan van achter de Oosttribune? Dat is niks beter dan ten opzichte van het oude stadion. Je kunt nog steeds pissen en wat vocht halen maar er is nauwelijks iets te vreten, geen comfort en nog steeds stervenskoud.

Johan-12

Citaat van: De Gast op mei 21, 2025, 19:55:03
Wat vind je er dan van achter de Oosttribune? Dat is niks beter dan ten opzichte van het oude stadion. Je kunt nog steeds pissen en wat vocht halen maar er is nauwelijks iets te vreten, geen comfort en nog steeds stervenskoud.
Wanneer je er zo in zit, dan wordt het lastig om positieve dingen te zien. Dat het koud op de tribune is, dat ligt aan de club en het nieuwe stadion  :?

De Gast

Ik had daar echt meer van verwacht.. ik mut eerst de hele stad deur en dan is er geen mogelijkheid even wat op te warmen. En dan staat daar nota bene een hagelnieuw gebouw.