Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Ik begrijp het. Zit zelf ook op Oost. Voor zo'n grote tribune had wel iets meer comfort kunnen zijn. Ik begrijp ook niet dat het dak bovenin niet meteen dicht is gemaakt. De doorgangen naar de tribune tesamen met de inloop doorgangen maken het 1 grote tocht ruimte. Als je dan toch een nieuw stadion bouwt dicht de ruimte wat meer af waar de kiosken zitten. Ook in de pauze is het dan wat warmer met een leuk muziekje er bij. Maar alles lijkt op Noord geori?nteerd te zijn. Persoonlijk had ik ook een home willen zien op Oost. Had wel gepast tussen de kiosken.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

oost

Citaat van: De Gast op mei 21, 2025, 20:09:51
Ik had daar echt meer van verwacht.. ik mut eerst de hele stad deur en dan is er geen mogelijkheid even wat op te warmen. En dan staat daar nota bene een hagelnieuw gebouw.

In dit kan ik je echt wel een groot deel volgen.
Ik snap persoonlijke ook niet waarom de omloop niet tot aam het dak is dichtgemaakt  nu soms een guure wind. Prachtig stadion alleen drinken halen duurt veel te lang. Laat staan als je dat wil combineren met een hapje eten. De Mac is wel blij hoe het nu gaat. Ik zie het als een gemiste kans.

De Gast

Er wordt ook niks gecommuniceerd over (toekomstige) faciliteiten. Geen idee wat ze willen met de diverse omlopen. Zuid schijnt wel verwarmd te zijn? Of te worden? En hoe kom je straks bij de diverse supportershome?s.. kun je dan naar Noord v??r de wedstrijd als je op Oost zit? Vragen?

Westerpark

Het is al heel lang duidelijk dat je voorafgaand aan de wedstrijd niet in het supportershome kunt zonder kaart voor de noordtribune.

Galdiano

Ik heb mij laten vertellen dat het tochtgat waar jullie het over hebben te maken heeft met de veiligheid van de constructie. Als de wind (storm) vanuit west/zuidwest komt dan kan de wind niet ontsnappen en bestaat de kans dat deze het begeeft zoals destijds bij AZ. Die ging bewegen waardoor het dak instorte. Een sterkere constructie is (bijna) niet te doen of is onbetaalbaar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NRG

Citaat van: Destroyer op mei 21, 2025, 20:41:35
Ik begrijp het. Zit zelf ook op Oost. Voor zo'n grote tribune had wel iets meer comfort kunnen zijn. Ik begrijp ook niet dat het dak bovenin niet meteen dicht is gemaakt. De doorgangen naar de tribune tesamen met de inloop doorgangen maken het 1 grote tocht ruimte. Als je dan toch een nieuw stadion bouwt dicht de ruimte wat meer af waar de kiosken zitten. Ook in de pauze is het dan wat warmer met een leuk muziekje er bij. Maar alles lijkt op Noord geori?nteerd te zijn. Persoonlijk had ik ook een home willen zien op Oost. Had wel gepast tussen de kiosken.


Eens. Achter oost is het een donker, ongezellig tochthol. Veel te lang in de rij voor drinken. Geen eten. Maar zolangzamerhand wel de hoofdprijs vragen voor een seizoenskaart. Ons nieuwe stadion is prachtig maar hier had ik echt meer van verwacht. Nodigt niet uit om vroeg te komen en na de wedstrijd nog even te blijven hangen.

Zuid1991

Citaat van: NRG op mei 22, 2025, 08:13:17

Eens. Achter oost is het een donker, ongezellig tochthol. Veel te lang in de rij voor drinken. Geen eten. Maar zolangzamerhand wel de hoofdprijs vragen voor een seizoenskaart. Ons nieuwe stadion is prachtig maar hier had ik echt meer van verwacht. Nodigt niet uit om vroeg te komen en na de wedstrijd nog even te blijven hangen.

Is het niet zo dat deze punten nog moeten worden opgepakt door de club?
En is het niet handig om deze punten te communiceren richting de club?

Beul B

Ik zit ook op Oost. Het is op de omloop kouder dan op de tribune. Daar komt nog bij dat het een groot tochtgat is, donker en ongezellig is. Vergeleken bij het oude stadion zijn we er alleen op het sanitairnivo er op vooruitgegaan. De rest nodigt niet uit om voor de wedstrijd te staan kletsen of na de wedstrijd te blijven. Kortom ik ben niet blij met de aangeboden faciliteiten.
Wel is de seizoenkaart voor Oost flink in prijs omhoog gegaan. Dat wil je er best wel voor betalen als je ook er meer voor terug krijgt.

NRG

Citaat van: Zuid1991 op mei 22, 2025, 08:58:14
Is het niet zo dat deze punten nog moeten worden opgepakt door de club?
En is het niet handig om deze punten te communiceren richting de club?


Ik mag toch hopen dat de pijnpunten in het nieuwe stadion wel bekend zijn bij de club. Dit en het feit dat er veel te weinig toegangspoorten zijn wel de belangrijkste denk ik. Zal ook wel weer een centenkwestie zijn.

PePe

#309
Citaat van: Galdiano op mei 22, 2025, 07:27:35
Ik heb mij laten vertellen dat het tochtgat waar jullie het over hebben te maken heeft met de veiligheid van de constructie. Als de wind (storm) vanuit west/zuidwest komt dan kan de wind niet ontsnappen en bestaat de kans dat deze het begeeft zoals destijds bij AZ. Die ging bewegen waardoor het dak instorte. Een sterkere constructie is (bijna) niet te doen of is onbetaalbaar.

Alle begrip voor de huidige constructie situatie ivm mogelijke slechte weersomstandigheden.
Maar maak het dan zo, dat het tijdens wedstrijden en gunstige weersomstandigheden het kan worden afgesloten, om zo een aangenamere situatie te cre?ren.

Bernardo

Citaat van: Beul B op mei 22, 2025, 09:40:13
Ik zit ook op Oost. Het is op de omloop kouder dan op de tribune. Daar komt nog bij dat het een groot tochtgat is, donker en ongezellig is. Vergeleken bij het oude stadion zijn we er alleen op het sanitairnivo er op vooruitgegaan. De rest nodigt niet uit om voor de wedstrijd te staan kletsen of na de wedstrijd te blijven. Kortom ik ben niet blij met de aangeboden faciliteiten.
Wel is de seizoenkaart voor Oost flink in prijs omhoog gegaan. Dat wil je er best wel voor betalen als je ook er meer voor terug krijgt.

Helemaal mee eens, leuk dat de omloop na de wedstrijd op Oost soms open blijft en zelfs nog met muziek. Maar het is daar zo ongezellig en in winterperiode gewoon koud, nodigt niet echt uit. Als supporters van Oost voor de wedstrijd niet naar het supportershome mogen, mag ik hopen dat er nog wel wat aan gedaan gaat worden in de toekomst.

thankyou

Het enige lichtpuntje.

De eerste wedstrijd waarbij wij we als ''volksclub'' de hoofdtribune mee kregen met ga staan als je voor Cambuur bent  :zweep
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Hirsch

Citaat van: thankyou op mei 22, 2025, 15:38:28
Het enige lichtpuntje.

De eerste wedstrijd waarbij wij we als ''volksclub'' de hoofdtribune mee kregen met ga staan als je voor Cambuur bent  :zweep

?Ga staan ast foor Cambuur bist?

Vlampiep

Nergens om, maar ik heb Nieling dit seizoen ook best wel cruciale fouten zien maken en is in opbouw matig.
Dus bij een prachtig bod, strikje er om en veel succes.
Je kunt bv Schouten halen en dan Jonker naast hem zetten, want dat kereltje heeft echt wel potentie om snel door te breken in de voorbereiding.

denistel

Citaat van: Vlampiep op mei 22, 2025, 16:39:24
Nergens om, maar ik heb Nieling dit seizoen ook best wel cruciale fouten zien maken en is in opbouw matig.
Dus bij een prachtig bod, strikje er om en veel succes.
Je kunt bv Schouten halen en dan Jonker naast hem zetten, want dat kereltje heeft echt wel potentie om snel door te breken in de voorbereiding.

schouten kenne we niet betalen we hevve nope ze berichten elders