Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Wat mis je toch een echte spits.

En wat meer diepgang bij Pauwels.. ...

vialli

AS UT MUT DAN BINNE WE D?R NIET   :R 

D.H.Skolten

Je weet van tevoren al dat ze er uit vliegen. Altijd als ze er moeten staan laten ze het afweten. Henk zal wel weer met een smile voor de camera verschijnen en het signaal afgeven dat hij weer goede dingen heeft gezien en dat ze goed bezig zijn en dat het vanzelf wel een keer goed gaat vallen. Vreselijk slechte trainer, fijne man maar waar je niets mee bereikt.

D.H.Skolten


Zuid1991

Ik hef een kutgevoel maar?
Fucking compliment aan de twaalfde man, vooral vandaag! |:)
Ondanks de beperkte selectie (geen spits), in dit nieuwe stadion gewoon 12500 lui gemiddeld.
Geeft aan dat wij uiteindelijk gaan promoveren met dit publiek en stadion!
Allemaal blieve komme!!! |:)

Poetser

Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 22:56:38
Ut sal mij een reet roesten maar:
Fucking compliment aan de twaalfde man, vooral vandaag! |:)
Ondanks de beperkte selectie (geen spits), in dit nieuwe stadion gewoon 12500 lui gemiddeld.
Geeft aan dat wij uiteindelijk gaan promoveren met dit publiek en stadion!
Allemaal blieve komme!!! |:)

|:) |:) |:) |:)

Su ist.

CAMBUUR TILL I DIE

michello

Citaat van: D.H.Skolten op mei 16, 2025, 22:54:20
Je weet van tevoren al dat ze er uit vliegen. Altijd als ze er moeten staan laten ze het afweten. Henk zal wel weer met een smile voor de camera verschijnen en het signaal afgeven dat hij weer goede dingen heeft gezien en dat ze goed bezig zijn en dat het vanzelf wel een keer goed gaat vallen. Vreselijk slechte trainer, fijne man maar waar je niets mee bereikt.

Lul niet zo onnozel vent. Henk is de succesvolste trainer allertijden in de KKD. Waar het aan lag weten we allemaal.

Zuid1991

#187
Citaat van: D.H.Skolten op mei 16, 2025, 22:54:20
Je weet van tevoren al dat ze er uit vliegen. Altijd als ze er moeten staan laten ze het afweten. Henk zal wel weer met een smile voor de camera verschijnen en het signaal afgeven dat hij weer goede dingen heeft gezien en dat ze goed bezig zijn en dat het vanzelf wel een keer goed gaat vallen. Vreselijk slechte trainer, fijne man maar waar je niets mee bereikt.
Gvd, siest dou niet met wat voor beperkte selectie hij het mut werken dit seizoen?
Gas erop Lambooy volgend seizoen, spits, voetballende c.v, back, buitenspeler.

P.s selecteer ook op MENTALITEIT!!!!

carlo de leeuw

Je bent, met name voorin,  te veel afhankelijk van geluk met deze ploeg.Henk heeft best wel alles uit deze selectie geperst.

Eewal

Uitschakeling past prima bij dit seizoen. Was geen leuk jaar, hopelijk volgend jaar meer spektakel en een betere selectie. Meteen vrede mee, los van het feit dat het op basis van vanavond een onterechte uitschakeling is.

Destroyer

Tip: 2 fitte spitsen  :scc



Uithuilen....

En opnieuw....
** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

Zo zo Henkie huilend voor de camera.

Hulde aan de 12e man in de tweede helft de echte cambuursfeer |:)

drg

Tja, ge?indigd zoals we dit seizoen begonnen. Teleurstellend.

Enige pluspunt is dat we toch absoluut niet moesten promoveren met dit elftal, dan hadden we een ontzettend kutjaar gehad volgend seizoen. Al had ik graag gezien nog een ronde of 2 te spelen met wat meer inzet en de koppen er bij.

En Den Bosch gaat d'r toch wel uit met de manier waarop zij spelen, gadverdamme wat een anti-voetbal.

NRG

We kunnen er wel alles van maken, maar uitgeschakeld worden door Den Boch is gewoon kut..

Zuid1991

Vooral nu, allemaal seizoenkaart verlengen!!!!! |:)