Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

gobo

Zo jammer dit. Verreweg de beste wedstrijd van het seizoen. Eigenlijk niemand die slecht speelde of door het ijs zakte. Ik kan zelfs niemand aanwijzen die echt een grote fout maakte.
Sfeer goed, alles goed.
Dus kut
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

mark1989

Citaat van: Yellow Army op mei 17, 2025, 00:17:46
Feitelijk niks verkeerd gedaan. Een wedstrijd die je onmogelijk gelijk kon spelen...

Qua tactiek, inzet allemaal zeer goed. Maar we komen voorin kwaliteit te kort. Als Balk geen ruimte heeft heb je eigenlijk niks aan hem. Hij komt niemand voorbij en levert ook geen goede voorzetten af. De overlap met Merciera komt ook totaal niet uit de verf. Van Mullem speelde ook niet best. Veel inzet, maar komt voetballend tekort. De enige dreiging komt nog van Pauwels, Galvez en Diemers.

V-man

Citaat van: Bernardo op mei 17, 2025, 00:14:09
Tja, ongelofelijk dat je deze wedstrijd niet gewoon wint. Weer een play off trauma erbij.  ;(
we strijden tenminste altijd ergens om!

denistel

je doet je zelf weer eens goed te kort,,,vind de berichten best positief
meesten vonden niemand slecht nou sorry maar Balk en Pauwels waren
niet best vooral Balk niet niks lukte en wiebe maar bankzitten echt onbegrijpelijk,
Diemers knappe goal maar ook 2 vrije trappen die gewoon voor een linkspoot lagen
maar hij ze toch neemt en zijn cormers waren weer eens niet best hoor.

V Mullem op middenveld vond ik prima spelen,Verdedigend stond het ok maar
die konden in balbezit te weinig bedenken.
Schoten van afstand maar ook dichterbij waren weer slap over of naast,
Hilterman niet een bal geraakt,Henstra nooit gebruikt dit seizoen nu mocht ie
nog even 10 min mee doen,

fijne vakantie op naar een nieuw seizoen

diekhuzen

Prima wedstrijd van Cambuur gisteren en nog een jaartje KKD is geen ramp.
KKD is een beter podium om jeugdspelers toe te voegen. Ongetwijfeld zullen er een aantal sterkhouders vertrekken, maar met doorselecteren en accenten leggen voetballend vermogen achterin en een echte spits kom je ver.

CambuurAmersfoort

Qua deze wedstrijd echt super jammer en totaal onverdiend.  dit den bosch gaat in ieder geval niet promoveren.

Maar verder is het voor iedereen toch beter dat we nog een jaar kkd spelen want ik geloof niet dat het was gelukt om deze selectie zo te versterken dat het eredivisie waardige geworden was.

Zaak is nu om dit jaar echt een enorme stap te maken. Op 5 plekken versterking in de basis zodat je hopelijk volgend jaar wel met een versterkte selectie 1 van de 2 promotieplekken kan pakken en je dan een betere basis hebt om de eredivisie in te gaan en er, met ons nieuwe stadion en verhoogde begroting, voorlopig ook niet meer te vertrekken.

Johan-12

#231
Citaat van: mark1989 op mei 17, 2025, 00:28:09
Qua tactiek, inzet allemaal zeer goed. Maar we komen voorin kwaliteit te kort. Als Balk geen ruimte heeft heb je eigenlijk niks aan hem. Hij komt niemand voorbij en levert ook geen goede voorzetten af. De overlap met Merciera komt ook totaal niet uit de verf. Van Mullem speelde ook niet best. Veel inzet, maar komt voetballend tekort. De enige dreiging komt nog van Pauwels, Galvez en Diemers.
Overlap komt er niet uit omdat Pauwels en Balk nooit een bal meegeven aan de opkomende back.

Johan-12

Citaat van: denistel op mei 17, 2025, 02:04:24
je doet je zelf weer eens goed te kort,,,vind de berichten best positief
meesten vonden niemand slecht nou sorry maar Balk en Pauwels waren
niet best vooral Balk niet niks lukte en wiebe maar bankzitten echt onbegrijpelijk,
Diemers knappe goal maar ook 2 vrije trappen die gewoon voor een linkspoot lagen
maar hij ze toch neemt en zijn cormers waren weer eens niet best hoor.

V Mullem op middenveld vond ik prima spelen,Verdedigend stond het ok maar
die konden in balbezit te weinig bedenken.
Schoten van afstand maar ook dichterbij waren weer slap over of naast,
Hilterman niet een bal geraakt,Henstra nooit gebruikt dit seizoen nu mocht ie
nog even 10 min mee doen,

fijne vakantie op naar een nieuw seizoen
Goede samenvatting Denistel. Wat betreft de vrije trappen en corners niet de eerste keer dit seizoen

AL

Volledige controle en stuk of 4-5 100% kansen.
Verdedigend stond het prima, vooral het centrum.
Rolke, Balk waren vreselijk slecht en onze rechterkant is voetballend erg beperkt.
Wederom vreemde wissels en werd er niet beter op(misschien noodgedwongen ivm blessure/kramp?).

Inferno-058

Citaat van: NRG op mei 16, 2025, 23:15:36
We kunnen er wel alles van maken, maar uitgeschakeld worden door Den Boch is gewoon kut..
Vind ik ook. Het is beschamend. Hele seizoen naar de ellende door 2 wedstrijden... Dit stadion en deze supporters verdienen Eredivisie

Vlampiep

Citaat van: sunderland op mei 17, 2025, 00:02:40
hou jij je maar bezig met toeschouwers aantallen graag.
Sunderland, Zuid geeft aan waar het met name dit seizoen  aan schorte.

michello

Structureel in thuiswedstrijden een wedstrijd niet op slot kunnen gooien. Dit was gisteren geen incident. De helft van alle thuiswedstrijden had dit moeten gebeuren. Hoe dat komt weten we allemaal..
Zo frustrerend, maar het verhaal van het seizoen.

Poetser

Het beste Cambuur dit seizoen gezien met een weergaloze Diemers ?n 12e man.

Uithuilen en zsm om tafel met je sterkhouders.

Doorselecteren en volgend seizoen voor de eerste twee plekken gaan.

De Gast

Ondanks geen verwachtingen toch wel weer een katertje hoor. Dit was niet nodig maar het is ook niet verrassend dat het zo is gelopen. Je vliegt er uit tegen een simpele middenmoter.. het derde mislukte seizoen op een rij.

Nieling en Galvez tikken het niveau aan waar je naar toe wilt en daar kun je op bouwen richting eredivisie. De rest heeft het laten afweten gisteravond.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op mei 17, 2025, 00:16:43
:_schater Suh makkelijk en voorspelbaar. Bist er vol van he!
Uiteindelijk zijn we allemaal scc supporter!
Zuid1991 zo zit het kerel zat mooi vol dikke 14000 supporters  |:)