Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 23:56:41
Neem alleen al de 345 corners die zo beperkt waren dit seizoen?.

Ja dat is toch zo gek h?. Ten eerste: hoe kan iemand met zo'n trap, constant dit soort corners afleveren. En ten tweede: waarom is er nooit iemand die zegt: laat iemand anders het eens proberen
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 23:56:41
Te makkelijk. Je mist een spits maar we komen ook kwaliteit (gogme) te kort vanuit het middenveld/voorwaartsen. Vooral de diepe bal naar voren.
Neem alleen al de 345 corners die zo beperkt waren dit seizoen?.
Echt treurig.
Dus, kwaliteit!
klopt geen spits geen doelpunten maar er zijn hier altijd die het anders zien.

Verdedigend stond vanavond heel goed.

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 23:56:41
Te makkelijk. Je mist een spits maar we komen ook kwaliteit (gogme) te kort vanuit het middenveld/voorwaartsen. Vooral de diepe bal naar voren.
Neem alleen al de 345 corners die zo beperkt waren dit seizoen?.
Echt treurig.
Dus, kwaliteit!
hou jij je maar bezig met toeschouwers aantallen graag.

R058

Citaat van: sunderland op mei 16, 2025, 23:38:43
Wou eigenlijk morgen pas reageren hier;
Verreweg beste wedstrijd van het seizoen gezien vandaag. Wissels vond ik vreemd omdat zowel Smand , van Mullem en Galvez( heel erg goed) best speelden maar ook hun invallers speelden gewoon heel goed.
Dat je deze wedstrijd niet wint kan eigenlijk niet waar zijn.
Heb Cambuur dit jaar en zeker in een thuiswedstrijd niet zo goed gezien.
Wil het niet over de tegenstander hebben want die konden niet beter en wij hebben maximaal gespeeld behalve dat we niet meer scoorden.
( wat ons het hele seizoen al de kop koste was vandaag weer zo, een goede spits)
Daar kan Henk niks aan doen maar Lambooij wel. !
Ik vind het ook heel gek dat Galvez er elke wedstrijd uit wordt gehaald. Poll heeft werkelijk niks goed gedaan toen hij erin kwam. En ik snap ook niet waarom Balk de hele 90 min op rechtsbuiten elke keer een tikkie terug mocht doen. Die is niet 1 keer zn man voorbij gekomen met een actie.
Ben benieuwd naar de selectie van volgend jaar, want ik vind dat bijna alle aanwinsten van Lambooij wel goed zijn
Dus heb er wel vertrouwen in.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2025, 00:01:43
Ja dat is toch zo gek h?. Ten eerste: hoe kan iemand met zo'n trap, constant dit soort corners afleveren. En ten tweede: waarom is er nooit iemand die zegt: laat iemand anders het eens proberen
ben ik volledig met jouw eens hoeveel corners hebben wij gehad vanavond niet normaal totaal geen gevaar.

R058

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2025, 00:01:43
Ja dat is toch zo gek h?. Ten eerste: hoe kan iemand met zo'n trap, constant dit soort corners afleveren. En ten tweede: waarom is er nooit iemand die zegt: laat iemand anders het eens proberen
Omdat de tactiek blijkbaar is om elke bal op Nieling te pleuren bij de eerste paal en de rest stil te laten staan. Dat ligt niet aan Diemers, maar aan de staf die de standaardsituaties voorbereid. We hebben verder nog een variant en dat is m kort spelen.
Verder hebben we trouwens ook bijna geen goede koppers. En R?lke is nog best lang, maar die staat altijd rand 16 voor de afvallende bal.

sunderland

Hebben geweldig gespeeld dat staat voorop. Je hebt 12 kansen gemist en paal en lat en niet een echte spits. Niemand heeft in mijn ogen slecht gespeeld! Zeg het maar?  ?  Geen echte spits?.., je kan er van alles op loslaten maar dit zijn de feiten ( in mijn ogen)

Trainert!

Een achterhoede met Otessen - mercera - nieling - poll kan natuurlijk niet. Wie dit verzonnen heeft moet zich doodschamen.


verder prima potje. geeb geluk aan onze zijde


Bernardo

Tja, ongelofelijk dat je deze wedstrijd niet gewoon wint. Weer een play off trauma erbij.  ;(

Zuid1991

Citaat van: sunderland op mei 17, 2025, 00:02:40
hou jij je maar bezig met toeschouwers aantallen graag.
:_schater Suh makkelijk en voorspelbaar. Bist er vol van he!
Uiteindelijk zijn we allemaal scc supporter!

Yellow Army

Feitelijk niks verkeerd gedaan. Een wedstrijd die je onmogelijk gelijk kon spelen...
Area 58

Zuid1991

Citaat van: sunderland op mei 17, 2025, 00:07:43
Hebben geweldig gespeeld dat staat voorop. Je hebt 12 kansen gemist en paal en lat en niet een echte spits. Niemand heeft in mijn ogen slecht gespeeld! Zeg het maar?  ?  Geen echte spits?.., je kan er van alles op loslaten maar dit zijn de feiten ( in mijn ogen)
Kwaliteit! Als je ooit gevoetbald hebt op redelijk nivo weet je dat dit het hele seizoen ontbrak.
Volgend jaar beter en kwaliteit! |:)

De Gast

Hoe kun je zo lekker voetballen maar zo weinig klaarmaken. Wat een zonde. Alle moeite wat in het voetbal is gestoken is voor niks geweest.

Tanjajeah

Vond Nartey prima spelen. Enige probleem blijft toch wel dat hij nauwelijks doelpunten maakt. Natuurlijk moet er een spits komen, wel 2. Maar ook middenvelders met scorend vermogen zitten er op dit moment niet in de selectie. (ok, Diemers, maar die scoort vooral uit vrije trappen) Ik hoop dat Lambooij vooral spelers gaat vastleggen die bewezen hebben te kunnen scoren, anders ben je alsnog afhankelijk van een paar spelers. Want deze wedstrijd vatte perfect het seizoen samen. Veel te veel kansen nodig om tot goals te komen. 

mark1989

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2025, 00:01:43
Ja dat is toch zo gek h?. Ten eerste: hoe kan iemand met zo'n trap, constant dit soort corners afleveren. En ten tweede: waarom is er nooit iemand die zegt: laat iemand anders het eens proberen

Die corners zijn echt dramatisch. Ik vraag me af wat je op de training doen met corners. Ik zie totaal geen idee. En als je dan geen idee hebt. Leg die corner dan rond de penalty stip. Dan heb je kans dat er iets uit komt. Nu zijn ze allemaal te kort of te lang. En 9 van 10 belanden in de handen van keeper.

Diemers speelde trouwens verder een geweldige wedstrijd.