Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Op naar de halve finales!

di 20    20 u  U
return vr 23  ook weer op het vaste tijdstip in de kkd.

F: eerst thuis do 29 mei 20 u
en dan nog het echte toetje op ; Zondag 1 juni ( makkelijk te onthouden voor later) waar was ik toen.... om 18.00 uur in ;

Dordrecht / 's - Gravenhage / Velsen  / Doetinchem / Tilburg / Waalwijk / 's - Hertogenbosch

Das al over drie weken!

Noordcambuur


michello

Streep door Pauwels, geblesseerd.
Zal wel Balk op links (of Wiebe) met Alhaft op rechts worden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op mei 11, 2025, 12:55:08
Streep door Pauwels, geblesseerd.
Zal wel Balk op links (of Wiebe) met Alhaft op rechts worden.
Dat is een enorm gemis, wat de critici hiet allemaal mogen beweren. Dreiging is weg. Hoe zwaar?
Henk, held, bedankt

Specuveter

Citaat van: michello op mei 11, 2025, 12:55:08
Streep door Pauwels, geblesseerd.
Zal wel Balk op links (of Wiebe) met Alhaft op rechts worden.
Had hem dan ook eerder gewisseld...lag zoveel ruimte op links. Was ideaal voor Wiebe geweest

sunderland

Citaat van: Specuveter op mei 11, 2025, 13:09:06
Had hem dan ook eerder gewisseld...lag zoveel ruimte op links. Was ideaal voor Wiebe geweest
dat dacht ik ook en Alhaft 0 minuten

sunderland

Zal Balk naar links gaan en Alhaft naar rechts. Eerlijk gezegd vind ik Balk ook beter als ie vanaf rechts speelt.

Noordcambuur

Citaat van: michello op mei 11, 2025, 12:55:08
Streep door Pauwels, geblesseerd.
Zal wel Balk op links (of Wiebe) met Alhaft op rechts worden.
phoee daar gaat onze beste aanvaller.
Nou morgen maar zien hoe het gaat :y

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op mei 11, 2025, 13:37:53
phoee daar gaat onze beste aanvaller.
Nou morgen maar zien hoe het gaat :y
De beste aanvaller van het team is vaak een speler die het verschil maakt, goals maakt en bepalend is in acties.
Pauwels is een speler met potentie. Maar is nog veel te wisselvallig.
Iedereen wordt tegenwoordig maar veel te snel opgehemeld.
Ik zou Kooistra wel eens willen zien met zijn snelheid.

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op mei 11, 2025, 13:43:33
De beste aanvaller van het team is vaak een speler die het verschil maakt, goals maakt en bepalend is in acties.
Pauwels is een speler met potentie. Maar is nog veel te wisselvallig.
Iedereen wordt tegenwoordig maar veel te snel opgehemeld.
Ik zou Kooistra wel eens willen zien met zijn snelheid.
en toch is het hele team gewend om met hem te spelen dus dat is nu weg.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op mei 11, 2025, 14:02:14
en toch is het hele team gewend om met hem te spelen dus dat is nu weg.
dat klopt goed gezien  :y

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op mei 11, 2025, 13:43:33
De beste aanvaller van het team is vaak een speler die het verschil maakt, goals maakt en bepalend is in acties.
Pauwels is een speler met potentie. Maar is nog veel te wisselvallig.
Iedereen wordt tegenwoordig maar veel te snel opgehemeld.
Ik zou Kooistra wel eens willen zien met zijn snelheid.
we zullen het meemaken?.

michello

Wiebe basis denk ik. En eerlijk zie ik die misschien wel liever dan Alhaft. Is veel gretiger en dat hebben we zeker maandag nodig. Staaltje van Sandor ?98 herhalen. Scoorde ook bij zijn nacompetitiedebuut.

Holwerd voor Cambuur

Poll op de back tegen Burgering en Galvez op Pauwels zijn positie
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: Arno A op mei 10, 2025, 21:37:05
Op naar de halve finales!

di 20    20 u  U
return vr 23  ook weer op het vaste tijdstip in de kkd.

F: eerst thuis do 29 mei 20 u
en dan nog het echte toetje op ; Zondag 1 juni ( makkelijk te onthouden voor later) waar was ik toen.... om 18.00 uur in ;

Dordrecht / 's - Gravenhage / Velsen  / Doetinchem / Tilburg / Waalwijk / 's - Hertogenbosch

Das al over drie weken!

First things first. MVV, Dordrecht?. Wij struikelen normaliter al over een snoep banaantje in de Po joh.