Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Met of zonder Pauwels, we mutte van Den Bosch kenne winnen.

Noordcambuur

Hoeveel kaarten zullen er nu verkocht zijn voor a.s. Vrijdag?

Vlampiep


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op mei 12, 2025, 21:03:02
Min 1
Ik ben zoooo blij dat je er niet bij bent, we hebben vrijdag namelijk echte supporters nodig
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 22:00:42
Ik ben zoooo blij dat je er niet bij bent, we hebben vrijdag namelijk echte supporters nodig

*Holwerd haalt snel popcorn en een biertje
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Komop mannen iedereen een kaartje kopen en vol achter onze spelers staan?.

w:)Verdomme we kunnen we L winnen van die gasten

Bernardo

Teleurstellend vandaag. Maar er is nog niks verloren, vol achter de ploeg vrijdag.

De Gast

De derde plek was heilig.. nou dat hebben we gezien vanavond.

Vol achter de ploeg zeker. Hoop dat we wat gaan bijten in plaats van dat vruchteloze geschuif.

Inferno-058

Hopelijk zijn ze zich er bij de club van bewust dat een uitschakeling tegen Den Bosch in de 1e ronde niet te verkopen is aan je achterban.

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op mei 12, 2025, 22:36:12
Hopelijk zijn ze zich er bij de club van bewust dat een uitschakeling tegen Den Bosch in de 1e ronde niet te verkopen is aan je achterban.
klopt  :thumbsup

Galdiano

Vooraf al ingeschat dat dit de lastigste ploeg zou zijn.
Uiteindelijk is het maar 0-1.

Vrijdag noord lekker opfokken met goede stevige muziek, dan slaat de sfeer wel over op de rest. Die lui komen hier echt wel met knikkende knietjes het veld op. En zullen het spel niet gaan maken vrijdag.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Henk, held, bedankt

fred

Verwacht dat ze alles dichtgooien  en op de counter spelen. Wij hebben hier geen oplossingen voor.

Vol er achter vrijdag hopelijk een keer goed voetbal in eigen huis

Huizen

Er is bij ons sowieso geen plan B.

Hopelijk speelt Pauwels. Hilterman gisteren rare tweet van LC journalist Jonathan.

En dat Wiebe, Wiebe, Wiebe is voorlopig wel ff klaar. Heb van hem 2 goede invalbeurten gezien, komt i.m.o. gewoon veel te kort.