Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Benniepos op mei 13, 2025, 13:53:10
Hilterman had een aanval van migraine
vreemd dat ie dan toch de tribune op ging met zijn chick. Migraine is zwaar klote en dat hebben wij dan weer op zo,n belangrijk moment. ( wel het meest voor hemzelf)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op mei 13, 2025, 09:32:22
Ik leg vrijdag in ut siekenhuus bij te kommen fan een pittige operasie en se hewwe op de tribune geen plak foor bedden lullo.

Alvast beterschap :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Citaat van: sunderland op mei 13, 2025, 17:08:57
vreemd dat ie dan toch de tribune op ging met zijn chick.

Een medewerkster van Den Bosch.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


Noordcambuur


denistel

lui komen alleen maar verdedigen hier dus gas er op

----------------------------jansen-----------------

------nercera--------------smand-------------poll

----------souren------------------------galvez

---------------------diemers---rolke-----------------

kooistra---------------balk---------------pauwels


Zuid1991

Citaat van: denistel op mei 13, 2025, 22:20:14
lui komen alleen maar verdedigen hier dus gas er op

----------------------------jansen-----------------

------nercera--------------smand-------------poll

----------souren------------------------galvez

---------------------diemers---rolke-----------------

kooistra---------------balk---------------pauwels
Ik vond Kooistra wel erg beperkt hoor gister?

Cambuur Groningen

Citaat van: Zuid1991 op mei 13, 2025, 22:24:05
Ik vond Kooistra wel erg beperkt hoor gister?
Ach? hij maakte zijn kansen niet af, maar positief geredeneerd: er gebeurde wel wat, goede diepgang, stond op de juiste plek. Wat mij betreft krijgt hij gewoon de kans vanaf het begin, alternatieven zijn zeker niet beter vind ik

denistel

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 13, 2025, 22:26:51
Ach? hij maakte zijn kansen niet af, maar positief geredeneerd: er gebeurde wel wat, goede diepgang, stond op de juiste plek. Wat mij betreft krijgt hij gewoon de kans vanaf het begin, alternatieven zijn zeker niet beter vind ik

was gevaarlijker in 15 min dan el haft in 75 idd.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op mei 13, 2025, 22:28:21
was gevaarlijker in 15 min dan el haft in 75 idd.
Een en ook veel meer dreiging en diepgang

VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Henk, held, bedankt

Zuid1991

Citaat van: denistel op mei 13, 2025, 22:28:21
was gevaarlijker in 15 min dan el haft in 75 idd.
Tsja, Kooistra komt technisch gewoon tekort.
Helaas niet goed genoeg imo.

Alhaft is gewoonweg schandalig wat die heeft laten zien in 1 seizoen.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op mei 13, 2025, 22:20:14
lui komen alleen maar verdedigen hier dus gas er op

----------------------------jansen-----------------

------nercera--------------smand-------------poll

----------souren------------------------galvez

---------------------diemers---rolke-----------------

kooistra---------------balk---------------pauwels
gaat niet gebeuren HDJ is heel voorzichtig en heeft vaak geen plan B.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op mei 14, 2025, 08:19:59
gaat niet gebeuren HDJ is heel voorzichtig en heeft vaak geen plan B.

Ik kan mij dat ook wel voorstellen, want als hij aantreed met de voorgestelde opstelling en het gaat mis op de counter (wat heel erg goed zou kunnen), dan wordt hij afgeslacht.

Daarnaast gaat het momenteel goed met Smand, maar hij had het wel heel erg moeilijk met Gravenberg in de eerste 20 minuten. Als die kan spelen lijkt mij deze opstelling niet handig. Gravenberg hield de bal uitstekend vast, zodat de middenvelder kunnen aansluiten. MEt maar 3 verdedigers achterin wordt het een speeltuin voor hem om dan de bal in de ruimte klaar te leggen voor zijn middenvelders. Het lijkt mij daarnaast ook niet nodig. Als wij de pass naar hun spitsen kunnen afsnijden, dan komt Den Bosch helemaal niet aan voetballen toe. Dan is het wachten op een goal voor Cambuur

Specuveter

Heel simpel inderdaad
Je moet zorgen dat die Gravenberg de bal niet kan krijgen
De inspeellijn afdekken steeds.

Gasgeve

Citaat van: denistel op mei 13, 2025, 22:20:14
lui komen alleen maar verdedigen hier dus gas er op

----------------------------jansen-----------------

------nercera--------------smand-------------poll

----------souren------------------------galvez

---------------------diemers---rolke-----------------

kooistra---------------balk---------------pauwels
Lijkt me niet handig om het voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen helemaal om te gooien. Als je zo gaat spelen, speel je met enorm veel ruimte achterin. Daar kan Smand sowieso niet mee omgaan. Smand de enige echte verdediger in jouw opstelling, is ook zelfmoord. Gewoon normaal doen met een normale opstelling, dan win je heel simpel 3-0 van den Bosch in eigen huis.