Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

#30
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 22:00:42
Ik ben zoooo blij dat je er niet bij bent, we hebben vrijdag namelijk echte supporters nodig
Ik leg vrijdag in ut siekenhuus bij te kommen fan een pittige operasie en se hewwe op de tribune geen plak foor bedden lullo.

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op mei 13, 2025, 09:23:34
Er is bij ons sowieso geen plan B.

Hopelijk speelt Pauwels. Hilterman gisteren rare tweet van LC journalist Jonathan.

En dat Wiebe, Wiebe, Wiebe is voorlopig wel ff klaar. Heb van hem 2 goede invalbeurten gezien, komt i.m.o. gewoon veel te kort.
waarom Wiebe is nog jong en kan zeker voetballen even geduld houden graag.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op mei 13, 2025, 09:32:22
Ik leg vrijdag in ut siekenhuus bij te kommen fan een pittige operasie en se hewwe op de tribune geen plak foor bedden lullo.

Sorry, Vlampie, ik kreeg een heel andere indruk, mijn fout.

Ik wens je heel veel sterkte met je ingreep en een snel herstel, beterschap!  _O_ (ik zal vrijdag voor twee schreeuwen). Nogmaals mijn excuses.
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op mei 13, 2025, 09:32:22
Ik leg vrijdag in ut siekenhuus bij te kommen fan een pittige operasie en se hewwe op de tribune geen plak foor bedden lullo.
Vlampiep veel beterschap en hoop dat je snel weer gaat opknappen  :D

Huizen

Kaartverkoop gestart. Veel tickets te koop. Benieuwd hoe snel dit uitverkocht is  |:)

fred

Wachtrij nr 150. Na paar x refreinen vrij makkelijk gelukt.

sunderland


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bussum op mei 13, 2025, 13:06:47
Kaartverkoop gestart. Veel tickets te koop. Benieuwd hoe snel dit uitverkocht is  |:)

Kaarten voor de dochters binnen  _O_
Henk, held, bedankt

zeewolde

Kaarten ook binnen.

Ben blij als het lukt met sk weer komend seizoen.
Minder stress dan bij dit soort kaartverkopen.

Benniepos

Hilterman had een aanval van migraine

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2025, 12:56:40
Sorry, Vlampie, ik kreeg een heel andere indruk, mijn fout.

Ik wens je heel veel sterkte met je ingreep en een snel herstel, beterschap!  _O_ (ik zal vrijdag voor twee schreeuwen). Nogmaals mijn excuses.
Dank je wel, en was van mijn kant ook wel erg onduidelijk,.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op mei 13, 2025, 13:06:42
Vlampiep veel beterschap en hoop dat je snel weer gaat opknappen  :
Was  ook lekker onduidelink van mijn kant.

Noordcambuur


Noordcambuur

Voor de wedstrijd van a.s. Vrijdag nog wat kaarten beschikbaar.

Noordtribune bijna uitverkocht rond de 100 kaarten .
Oosttribune nog voldoende kaarten beschikbaar.
Zuidtribune nog voldoende kaarten beschikbaar.

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op mei 13, 2025, 09:32:22
Ik leg vrijdag in ut siekenhuus bij te kommen fan een pittige operasie en se hewwe op de tribune geen plak foor bedden lullo.

Veel sterkte met je geslachtverandering.
Area 58