Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op mei 17, 2025, 08:50:10
Deze wedstrijd geeft wel het vertrouwen dat we met doorselecteren volgend jaar om directe promotie kunnen spelen. Je kunt een wedstrijd pech hebben maar niet 38 keer.

Je weet niet wat de concurrentie gaat doen op de spelersmarkt. Als we de kans hadden om te promoveren was het dit seizoen wel.

Andy King

Citaat van: Teun Seun op mei 17, 2025, 10:38:00
Ik volg je wel redelijk maar het ontbreken van de spits dekt niet helemaal de lading.. Volgens mij zit er echt een heel groot gebrek aan kwaliteit in de selectie.. En fysiek zijn ze het hele jaar al niet top, en dat zijn ze eigenlijk onder Henk nooit echt geweest. Of mensen moeten het normaal vinden dat je na 30 minuten al helemaal op bent als invaller..
Lekker de bezem erdoor en hopen dat Diemers, Pauwels, Nieling, Jansen en Galvez blijven.. En heel rap aan de slag anders ben je weer te laat met alles..

Kwaliteit genoeg in vergelijking met de andere teams in de KKD. Alleen die goede spits ontbrak. Dat kost je de kop dit seizoen.

wiekie1969

Het ontbrak ook aan passie en winnaarsmentaliteit. Vergelijk de wedstrijd van maandag even met die van gisteren. Dat scheelt 180 graden. Dat kan in mijn ogen niet. Maar het zal wel aan mij liggen.

Ruppppert

Citaat van: wiekie1969 op mei 17, 2025, 12:19:21
Je weet niet wat de concurrentie gaat doen op de spelersmarkt. Als we de kans hadden om te promoveren was het dit seizoen wel.

Eens, met een fitte spits was dat ook wel gelukt helaas. Nu opnieuw een team opbouwen maar reken maar dat het volgend seizoen niet makkelijker wordt met een Almere en RKC die meer budget hebben. Denk dat Pauwels, Nieling Mercera verkocht worden en Diemers weggaat bij geen contract verlenging.  Je begint volgend seizoen weer met een geheel nieuw elftal.

We gaan het zien.

R058

Citaat van: Ruppppert op mei 17, 2025, 12:34:32


Eens, met een fitte spits was dat ook wel gelukt helaas. Nu opnieuw een team opbouwen maar reken maar dat het volgend seizoen niet makkelijker wordt met een Almere en RKC die meer budget hebben. Denk dat Pauwels, Nieling Mercera verkocht worden en Diemers weggaat bij geen contract verlenging.  Je begint volgend seizoen weer met een geheel nieuw elftal.

We gaan het zien.
Al die spelers liggen nog voor meerdere jaren vast, dus je kunt ze voor de hoofdprijs verkopen en anders blijven ze maar lekker.
RKC en Almere raken denk ik al hun goede spelers kwijt en ik zie ons meer kans maken tegen hun dan tegen Excelsior en Volendam. ADO loopt ook steeds meer financieel risico door al die investeringen.
Dus er zijn ook positieve kanten.

denistel

Citaat van: Ruppppert op mei 17, 2025, 12:34:32


Eens, met een fitte spits was dat ook wel gelukt helaas. Nu opnieuw een team opbouwen maar reken maar dat het volgend seizoen niet makkelijker wordt met een Almere en RKC die meer budget hebben. Denk dat Pauwels, Nieling Mercera verkocht worden en Diemers weggaat bij geen contract verlenging.  Je begint volgend seizoen weer met een geheel nieuw elftal.

We gaan het zien.

In de spits was Balk de enige die regelamtig een goaltje mee pikte waarom de laatste
weken dan daar niet meer gespeeld,sinds ie weer buiten staat amper wat laten zien toch.
de logische dingen ontbreken.Rolke man met een pegel in benen moet gewoon achter
de spits spelen.diemers moet ook dieper spelen met 3 verdedigers kon je het gister ook
wel redden dus man meer situatie creeren om middenveld pauwels vaker bal vast houden
en mee geven op een opkomende back dat gebeurd bijna nooit er zit zo veel meer in
vind ik en het lieve moet er af.dat zag ik gister gelukkig bij meerdere spelers wel
wat meer pit er en duels vol aan gaan,Die Kostrorz die nac nu huurt kunnen wij
wel gaan halen of huren.

sunderland

Citaat van: mark1989 op mei 17, 2025, 00:25:00
Die corners zijn echt dramatisch. Ik vraag me af wat je op de training doen met corners. Ik zie totaal geen idee. En als je dan geen idee hebt. Leg die corner dan rond de penalty stip. Dan heb je kans dat er iets uit komt. Nu zijn ze allemaal te kort of te lang. En 9 van 10 belanden in de handen van keeper.

Diemers speelde trouwens verder een geweldige wedstrijd.
helemaal eens. We kunnen beter geen corners krijgen. Maar wat speelde Diemers goed zeg!

sunderland

Citaat van: mark1989 op mei 17, 2025, 00:28:09
Qua tactiek, inzet allemaal zeer goed. Maar we komen voorin kwaliteit te kort. Als Balk geen ruimte heeft heb je eigenlijk niks aan hem. Hij komt niemand voorbij en levert ook geen goede voorzetten af. De overlap met Merciera komt ook totaal niet uit de verf. Van Mullem speelde ook niet best. Veel inzet, maar komt voetballend tekort. De enige dreiging komt nog van Pauwels, Galvez en Diemers.
klopt wat je zegt maar dat heeft niks met deze wedstrijd te maken en dit wisten we. De jongens die er staan hebben hun dingen. Balk beperkte techniek maar fantastische wedstrijd mentaliteit. Pauwels geweldige speler maar moet meer pit in. Met deze selectie speelden we gisteren fantastisch voor eerste divisie begrippen

Poetser

Citaat van: sunderland op mei 17, 2025, 15:17:42
helemaal eens. We kunnen beter geen corners krijgen. Maar wat speelde Diemers goed zeg!

Die was echt weergaloos.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op mei 17, 2025, 12:19:21
Je weet niet wat de concurrentie gaat doen op de spelersmarkt. Als we de kans hadden om te promoveren was het dit seizoen wel.
ja zo zie ik het ook! Daarom was ik het ook totaal niet eens met dat gelul van Sandor. Dit jaar was de competitie zwak en wie zegt mij dat dat volgend jaar of het jaar erop zo is.

zeewolde

Citaat van: Tanjajeah op mei 17, 2025, 10:59:19
Deze wedstrijd paste natuurlijk wel echt weer bij Cambuur. Kan zo in het rijtje met de wedstrijd tegen Roda in de nacompetitie (na strafschoppen eruit), die tegen Dordt (uit 1-4, thuis 1-4 en na strafschoppen eruit). 10 teleurstellingen tegenover 1 hoogtepunt. Dat is het leven van een Cambuur-supporter. Maar die ene keer dat dan wel alles lukt heeft daardoor zoveel meer waarde, dat is puur geluk en een herinnering voor 't leven. Misschien dan volgend jaar?
Mooie4 kan ik het niet omschrijven. Zo voelde ik het gisteren ook.


Waar blijft die nornale promotie in een thuiswedstrijd met een vol stadion?

Kampioen worden terwijl je Cambuur 2 kijkt en RBC verliest.
Play off promotie terwijlje zelfs in Zeist moet spelen...
Kampioen in Rottetdam door faillissementen.

2 x kampioen in corona tijd....

sunderland

Wel vreemd dat Smand, V Mullem zo goed waren aan het einde. Smand speelde zijn allerbeste wedstrijd in Cambuur shirt is mijn mening.
Ben benieuwd naar de selectie, schijnt dat Nieling naar de subtop kan en Pauwels is heel veel belangstelling voor . Ook Utrecht en Az schijnt

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op mei 17, 2025, 12:32:37
Het ontbrak ook aan passie en winnaarsmentaliteit. Vergelijk de wedstrijd van maandag even met die van gisteren. Dat scheelt 180 graden. Dat kan in mijn ogen niet. Maar het zal wel aan mij liggen.
Helemaal eens , vilgens mij pakt Balk zoveel geel omdat hij en Nieling als enigen dat altijd hebben.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op mei 17, 2025, 12:32:37
Het ontbrak ook aan passie en winnaarsmentaliteit. Vergelijk de wedstrijd van maandag even met die van gisteren. Dat scheelt 180 graden. Dat kan in mijn ogen niet. Maar het zal wel aan mij liggen.
eens. Het was zo vreselijk sloom allemaal.

Bankzitter

Alsof ze niet durven... met de handrem erop. Jongens als Nartey doen zichzelf daarmee zo te kort.
Henk is de laatste die je ernaast zal zetten omdat je een keertje een fout maakt,dus ik snap die angst niet zo.