Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: denistel op mei 22, 2025, 22:15:48
schouten kenne we niet betalen we hevve nope ze berichten elders
kom dan met de bewijzen.
En niet van die vage opmerkingen.
Die lezen we hier veel, terwijl Henk vaak anders vertelt

NRG

Citaat van: denistel op mei 22, 2025, 22:15:48
schouten kenne we niet betalen we hevve nope ze berichten elders

Als we nope hevve kunnen we  beter stoppen toch..

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op mei 22, 2025, 22:46:26
kom dan met de bewijzen.
En niet van die vage opmerkingen.
Die lezen we hier veel, terwijl Henk vaak anders vertelt
Nou zo vaag is de opmerking niet van Denistel.
Henk kan wel wat roepen, maar een aanzienlijk gedeelte van vrij komende financi?le middelen uit transfers zullen moeten aangewend voor de aflossingen op de uitstaande leningen. En dit blijft als er niets veranderd de komende jaren.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op mei 23, 2025, 12:03:34
Nou zo vaag is de opmerking niet van Denistel.
Henk kan wel wat roepen, maar een aanzienlijk gedeelte van vrij komende financi?le middelen uit transfers zullen moeten aangewend voor de aflossingen op de uitstaande leningen. En dit blijft als er niets veranderd de komende jaren.
hebben we minder te besteden dan een Dordrecht, Den Bosch of Emmen?
En zo ja waar wordt dat onderbouwd?
Heeft RkC nog meer te besteden?
Hoe zit het met een Eindhoven, MVV of VVV?

Het is gewoon heel vaag.

Bernardo

Tja vind ook lastig allemaal hoor zulke opmerkingen, als je Ard de Graaf l  hoort dat wij met een omzet gaan werken van 12,5/13 miljoen in de KKD, dan ga je toch gewoon meedoen om de bovenste plaatsen ondanks de hoge vaste lasten. RKC bijvoorbeeld gaat naar 7 miljoen begroting. Dan kan ik mij niet voorstellen dat zulke clubs een veel grotere spelers begroting gaan krijgen

fred

Ik verwacht dat het spelersbudget iets omhoog gaat. Afgelopen seizoen hadden ze bewust met minder toeschouwers gerekend (10.000?).
Gemiddeld zaten we op een 13.000 dus hier is flink verdiend. Ik verwacht dat ze van deze winst de rentelasten zullen verlagen en een gedeelte bij het spelersbudget.

666

Dat wij onze leningen niet hebben voldaan is mij een raadsel, er is het afgelopen seizoen zoveel bier gedronken  :zweep
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op mei 23, 2025, 12:12:58
hebben we minder te besteden dan een Dordrecht, Den Bosch of Emmen?
En zo ja waar wordt dat onderbouwd?
Heeft RkC nog meer te besteden?
Hoe zit het met een Eindhoven, MVV of VVV?
Het is gewoon heel vaag.
Het nieuw stadion met de aangegane verplichtingen geven bij een ongewijzigde situatie weinig ruimte op de spelersmarkt en mooier wordt het niet. Tenzij Pieter zijn plan wordt gelanceerd en wordt geaccepteerd. Dan zou er op kortere termijn meer financi?le ruimte kunnen komen.
De clubs die jij noemt hebben niet een stadion wat pas is opgeleverd met de hierbij hangende molen steen om de nek.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op mei 23, 2025, 13:13:36
Het nieuw stadion met de aangegane verplichtingen geven bij een ongewijzigde situatie weinig ruimte op de spelersmarkt en mooier wordt het niet. Tenzij Pieter zijn plan wordt gelanceerd en wordt geaccepteerd. Dan zou er op kortere termijn meer financi?le ruimte kunnen komen.
De clubs die jij noemt hebben niet een stadion wat pas is opgeleverd met de hierbij hangende molen steen om de nek.
ook nu alleen maar aannames.
De kosten zijn hoger, masr waar is de onderbouwing dat het stadion die molensteen is?

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op mei 23, 2025, 13:23:44
ook nu alleen maar aannames.
De kosten zijn hoger, masr waar is de onderbouwing dat het stadion die molensteen is?
Prima dat jij het anders ziet en hoopvol blijft met de financi?le ruimte voor het aantrekken van spelers die het verschil gaan maken.

NRG

Het oude stadion was op. Moest wel wat gebeuren dus. Maar als ik hier alle optimistische verhalen lees gaat het nieuwe stadion ons voorlopig sportief niets brengen dus. Tenminste geen hoger spelersbudget.

Poetser

Het zijn allemaal aannames en onderbuikgevoelens wat hier voor waarheid wordt opgeschreven.

Vlampiep

Citaat van: NRG op mei 23, 2025, 14:49:37
Het oude stadion was op. Moest wel wat gebeuren dus. Maar als ik hier alle optimistische verhalen lees gaat het nieuwe stadion ons voorlopig sportief niets brengen dus. Tenminste geen hoger spelersbudget.
Een dikke beurs geeft overigens geen garantie voor betere sportieve prestaties, met slimme scouting is in de lagere regionen ook kwaliteit te halen waarmee je kan mee doen.

Stiens

Vlampiep

Mooi man, Henk op zijn best, uithangbord van de club. |:)