Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Hopelijk gaat Henk toch eens goed nadenken over zijn opstelling
Denk toch dat dit sterkste beginopstelling is
                      Janssen
Mercera    Nieling   Smand   Galvez
           Van Mullem     Souren
                       
                           Diemers
                            Rolke
Balk                                               Pauwels

drg

#121
Citaat van: Yellow Army op mei 15, 2025, 22:19:31
Gewoon even een screenshotje maken

Oh ik snap zelf wel hoe het werkt haha, ik vrees meer voor het feit dat anderen dit niet weten. Zou me namelijk vrij normaal lijken dat je gewoon je SK zou kunnen scannen als je tickets via hetzelfde account als je SK besteld. Zag dat het in ieder geval nog wel in de laatste mail vanuit de club nog even gehighlight werd, maar denk dat we vanavond heel veel mensen gaan zien prutsen bij de poortjes.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 06:41:38
Matchday! Iedereen in ut geel blauw en gas gevuh vanavond!

En?.update kaartverkoop? 8P

WELKOM IN DE HEL.VAN LEEUWARDEN  _O_
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 06:41:38
Matchday! Iedereen in ut geel blauw en gas gevuh vanavond!

En?.update kaartverkoop? 8P
nou ik ben bang dat het niet uitverkocht raakt  :y


papier

Citaat van: Noordcambuur op mei 16, 2025, 10:06:03
nou ik ben bang dat het niet uitverkocht raakt  :y

Ach ja, iedereen koopt nu bewust een plekje dus het kan ondanks dat goed drukker zijn dan bij wedstrijden die wel uitverkocht zijn.

Miga

Citaat van: Specuveter op mei 16, 2025, 09:27:27
Hopelijk gaat Henk toch eens goed nadenken over zijn opstelling
Denk toch dat dit sterkste beginopstelling is
                      Janssen
Mercera    Nieling   Smand   Galvez
           Van Mullem     Souren
                       
                           Diemers
                            Rolke
Balk                                               Pauwels


Deze beginopstelling kan ik me heel goed in vinden.

Passie, Strijd en Beleving op de tribune maar zeker ook op het veld. Dan moet, nee dan GAAT het lukken!!


Scc0511

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2025, 09:49:35
WELKOM IN DE HEL.VAN LEEUWARDEN  _O_

Gekkenhuis vanavond 90 min lang! Dan komt het goed |:)

666

De eerste thuiswedstrijd in onze nieuwe huis was ook fantastisch, heel veel mensen in het geel en blauw. Ik hoop dat er weer een hoop mensen zijn die het geel en blauw aandoen  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: 666 op mei 16, 2025, 10:29:57
De eerste thuiswedstrijd in onze nieuwe huis was ook fantastisch, heel veel mensen in het geel en blauw. Ik hoop dat er weer een hoop mensen zijn die het geel en blauw aandoen  |:)

Ja vond ik ook prachtig en later in de stad bij La Venetia ook allemaal geel en blauw  _O_

WELKOM IN DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Henk, held, bedankt

NRG

Citaat van: Noordcambuur op mei 16, 2025, 10:06:03
nou ik ben bang dat het niet uitverkocht raakt  :y

Het is hele seizoen nog niet vol geweest.

michello

#130
Citaat van: NRG op mei 16, 2025, 10:54:02
Het is hele seizoen nog niet vol geweest.

100% dat er vanavond meer mensen in het stadion zitten dan ooit. Alle kaarten die nu gekocht zijn zullen zo goed als bezet zijn. Uitvak zit vol.
In de competitie zijn er echt heel veel seizoenkaarthouders niet altijd, er zullen nu veel minder lege plekken zijn.

mark1989

Citaat van: Specuveter op mei 16, 2025, 09:27:27
Hopelijk gaat Henk toch eens goed nadenken over zijn opstelling
Denk toch dat dit sterkste beginopstelling is
                      Janssen
Mercera    Nieling   Smand   Galvez
           Van Mullem     Souren
                       
                           Diemers
                            Rolke
Balk                                               Pauwels

Van mullem komt tekort op het middenveld. Dat kan een optie zijn als je een voorsprong wil verdedigen. maar als je creativiteit nodig hebt en snel moet kunnen omschakelen dan vind ik het geen logische keuze. Nartey mist ook nog veel dingen, maar heeft wel heel goede momenten en ook meer dreiging naar voren. Niet genoeg, maar wel meer dan Van Mullem.
Maar het middenveld is niet echt goed in balans, Dus daar moet volgend jaar iets bij.

Inferno-058

Citaat van: Zuid1991 op mei 16, 2025, 06:41:38
Matchday! Iedereen in ut geel blauw en gas gevuh vanavond!

En?.update kaartverkoop? 8P
Ik bepaal zelf wel wat ik draag. Ik ga gewoon in het zwart.

666

Citaat van: Inferno-058 op mei 16, 2025, 12:13:08
Ik bepaal zelf wel wat ik draag. Ik ga gewoon in het zwart.
JIj bedoeld het zwarte uitshirt, mooi man  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: 666 op mei 16, 2025, 12:50:10
JIj bedoeld het zwarte uitshirt, mooi man  |:)

Die van vorig jaar of die uit 2013?

WELKOM IN DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Henk, held, bedankt