Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

debaas058

@sunderland: Hoeveel kaarten zijn er nog?
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

TM

Citaat van: debaas058 op mei 16, 2025, 13:49:27
@sunderland: Hoeveel kaarten zijn er nog?

Ik ben dan geen sunderland, maar er zijn nog ongeveer 478 kaarten. Hek even telt net. Mooi werk juh.

sunderland

Citaat van: mark1989 op mei 16, 2025, 12:02:54
Van mullem komt tekort op het middenveld. Dat kan een optie zijn als je een voorsprong wil verdedigen. maar als je creativiteit nodig hebt en snel moet kunnen omschakelen dan vind ik het geen logische keuze. Nartey mist ook nog veel dingen, maar heeft wel heel goede momenten en ook meer dreiging naar voren. Niet genoeg, maar wel meer dan Van Mullem.
Maar het middenveld is niet echt goed in balans, Dus daar moet volgend jaar iets bij.
opstelling is al bekend en Souren word vervangen door v Mullem en Galvez door poll . Zo lijkt het tenminste. Zou ook eerder v Mullem naast Souren zetten en Diemers op Narthy zijn plek

sunderland


Inferno-058

Citaat van: 666 op mei 16, 2025, 12:50:10
JIj bedoeld het zwarte uitshirt, mooi man  |:)
Ja lekker kou vatten op de tribune!

Noordcambuur

Citaat van: TM op mei 16, 2025, 13:50:38
Ik ben dan geen sunderland, maar er zijn nog ongeveer 478 kaarten. Hek even telt net. Mooi werk juh.
bist een toppertje  :thumbsup

Noordcambuur


Arno A

https://www.fcdenbosch.nl/informatie-uitwedstrijd-sc-cambuur/

Drie in een auto. De bijrijders kunnen mooi al die restricties onderweg lezen.  :_schater

Zou dit zo blijven die beperkte parkeergelegenheid? Of kan je op bedr terr. de  Zwette ( genoeg ruimte nog toch) nog iets realiseren? Ja, dat kost wat meer .. Dat moet dan maar toch? Voor het stadion parkeren  is voor de elite.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Arno A op mei 16, 2025, 15:41:38
Drie in een auto. De bijrijders kunnen mooi al die restricties onderweg lezen.  :_schater

Hebben wij ook hoor als het druk is
Henk, held, bedankt

fred

Er is bij het uitvak meer parkeerplek dan voor de eigen supporters.

sunderland

De zenuwen giere hier door het huis. Eindelijk een wedstrijd waar het om gaat.
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) Zo die die kant op

Galdiano

Citaat van: Arno A op mei 16, 2025, 15:41:38
https://www.fcdenbosch.nl/informatie-uitwedstrijd-sc-cambuur/

Drie in een auto. De bijrijders kunnen mooi al die restricties onderweg lezen.  :_schater

Zou dit zo blijven die beperkte parkeergelegenheid? Of kan je op bedr terr. de  Zwette ( genoeg ruimte nog toch) nog iets realiseren? Ja, dat kost wat meer .. Dat moet dan maar toch? Voor het stadion parkeren  is voor de elite.

Cambuur heeft een van de grotere parkeervelden wat betreft uitvak.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

fred

Citaat van: Galdiano op mei 16, 2025, 17:09:54
Cambuur heeft een van de grotere parkeervelden wat betreft uitvak.
Klopt en tel daar de parkeerruimte van firda bij op. Alles is hermetisch met onnodig veel hekken afgesloten.

sunderland

Citaat van: Galdiano op mei 16, 2025, 17:09:54
Cambuur heeft een van de grotere parkeervelden wat betreft uitvak.
parkeren -wedstrijd?.  :_spank

fred

Citaat van: sunderland op mei 16, 2025, 17:18:01
parkeren -wedstrijd?.  :_spank

Mien seun ging gewoon door het slootje voor west omdat het hekje bij het fietsenhok zonodig dicht moet blijven. Veiligheid zeggen ze....
Als we weer op zuid zitten polsstok maar mee  :_spank