Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Vrijdag massaal in ut geel blauw!
En massaal zingen en skreeuwuh!  |:)

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op mei 14, 2025, 13:37:04
Vrijdag massaal in ut geel blauw!
En massaal zingen en skreeuwuh!  |:)
zijn nog heel veel kaarten beschikbaar komt denk ik niet vol.

We moeten een ronde verder komen geeft veel publiciteit en heel veel inkomsten.

B.v. Intreegeld,sponsors inkomsten,eten en drinken ga zo maar door.

Je kunt er zo  een nieuw een speler voor onderhouden in het nieuwe seizoen.

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op mei 14, 2025, 13:55:58
zijn nog heel veel kaarten beschikbaar komt denk ik niet vol.

We moeten een ronde verder komen geeft veel publiciteit en heel veel inkomsten.

B.v. Intreegeld,sponsors inkomsten,eten en drinken ga zo maar door.

Je kunt er zo  een nieuw een speler voor onderhouden in het nieuwe seizoen.
Noord toch al uitverkocht?
Losse verkoop is net 24 uur open

Huizen

Citaat van: zeewolde op mei 14, 2025, 13:57:59
Noord toch al uitverkocht?
Losse verkoop is net 24 uur open

Was wel opvallend hoeveel kaarten er op Oost beschikbaar waren.
Het niet hebben van een spits en het matige voetbal gaan op den duur, welke wedstrijd dan ook, meespelen in het geheel.

Zuid1991

Citaat van: Bussum op mei 14, 2025, 14:00:19
Was wel opvallend hoeveel kaarten er op Oost beschikbaar waren.
Het niet hebben van een spits en het matige voetbal gaan op den duur, welke wedstrijd dan ook, meespelen in het geheel.
Luitjes?.de losse verkoop is inderdaad nog maar 24 uur geleden begonnen.
Noord uitverkocht, de zijkanten van oost nog redelijk veel kaarten maar vakken ernaast aardig vol.

Dan zal er nu ongeveer een 11000 verkocht zijn?
Nou, nog 2 dagen verkoop!
Dus richting de 12/13000 is toch prima?


Bij de Graafschap zaten net 10000 lui.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Zuid1991 op mei 14, 2025, 13:37:04
Vrijdag massaal in ut geel blauw!
En massaal zingen en skreeuwuh!  |:)

Doen we

VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Henk, held, bedankt

Huizen

Citaat van: Zuid1991 op mei 14, 2025, 14:16:34
Luitjes?.de losse verkoop is inderdaad nog maar 24 uur geleden begonnen.
Noord uitverkocht, de zijkanten van oost nog redelijk veel kaarten maar vakken ernaast aardig vol.

Dan zal er nu ongeveer een 11000 verkocht zijn?
Nou, nog 2 dagen verkoop!
Dus richting de 12/13000 is toch prima?


Bij de Graafschap zaten net 10000 lui.

Sja de diehards zullen denken: 15 euro, gaat om halve finale......... waarom is dit niet uitverkocht !!!!!!!!!  8) 8) 8)

Kom op gasssssssss  |:)

sunderland

Citaat van: Bussum op mei 14, 2025, 14:00:19
Was wel opvallend hoeveel kaarten er op Oost beschikbaar waren.
Het niet hebben van een spits en het matige voetbal gaan op den duur, welke wedstrijd dan ook, meespelen in het geheel.
vooral het matige voetbal wat soms wel 75 min niet om aan te gluren is. En bijna iedere x heeft de tegenstander het tactisch beter voorelkaar.

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 13, 2025, 22:26:51
Ach? hij maakte zijn kansen niet af, maar positief geredeneerd: er gebeurde wel wat, goede diepgang, stond op de juiste plek. Wat mij betreft krijgt hij gewoon de kans vanaf het begin, alternatieven zijn zeker niet beter vind ik
precies dat! Hij had veel vaker moeten invallen dat geeft vertrouwen. Hij was wel op die positie en verder kwam helemaal niemand daar

sunderland

Bin hier meer met kaarten bezig dan met voetbal. Wat verrot mij het nou hoeveel er komen. Die geen seizoenkaart hebben zijn toch succes supporters

Westerpark

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 14, 2025, 14:17:08
Doen we

VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_

Mooi dat je ook positief bent en prima dat je deze kreet keer op keer plaatst, maar het is niet correct. 'De hel' verwijst in deze naar ons stadion als plek en niet naar de vrijdag als moment, oftewel: Vrijdag in de hel van Leeuwarden  :proost

denistel

Citaat van: sunderland op mei 14, 2025, 15:02:23
precies dat! Hij had veel vaker moeten invallen dat geeft vertrouwen. Hij was wel op die positie en verder kwam helemaal niemand daar

tuurlijk man wat het die Alhaft hier nou laten zien 3x niks toch.liever dan eigen
jeugd er in,henstra speelt nooit maar kan het nooit minder doen dan huidige
voorhoede spelers,

Gasgeve

Citaat van: denistel op mei 14, 2025, 15:26:50
tuurlijk man wat het die Alhaft hier nou laten zien 3x niks toch.liever dan eigen
jeugd er in,henstra speelt nooit maar kan het nooit minder doen dan huidige
voorhoede spelers,
Alhaft in zijn laatste 3 wedstrijden (108 minuten maar) 2 goals, dus compleet logisch om voor Alhaft te kiezen in plaats van Kooistra.

denistel

Citaat van: Gasgeve op mei 14, 2025, 16:12:48
Alhaft in zijn laatste 3 wedstrijden (108 minuten maar) 2 goals, dus compleet logisch om voor Alhaft te kiezen in plaats van Kooistra.

heb je em maandag gezien 3x niks helaas leek wel of ie op badslippers speelde

Gasgeve

Citaat van: denistel op mei 14, 2025, 16:20:15
heb je em maandag gezien 3x niks helaas leek wel of ie op badslippers speelde
Maandag was die inderdaad dramatisch. Maar dat is achteraf. Op voorhand vond ik de keuze voor Alhaft logisch. Overigens leek dat bij Kooistra ook zo de eerste 10 minuten. Gleed alle kanten op. Maar kwam daarna meer dreiging van. Zou het dan ook logisch vonden om vrijdag met Kooistra te beginnen, mocht Pauwels er niet zijn.