Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: sunderland op mei 17, 2025, 15:33:42
Wel vreemd dat Smand, V Mullem zo goed waren aan het einde. Smand speelde zijn allerbeste wedstrijd in Cambuur shirt is mijn mening.


Ben benieuwd naar de selectie, schijnt dat Nieling naar de subtop kan en Pauwels is heel veel belangstelling voor . Ook Utrecht en Az schijnt

Snel verkopen die Pauwels. Rendement nul.

Destroyer

Ik hoop ook dat ze 'm voor een best bedrag kunnen verkopen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op mei 17, 2025, 12:32:37
Het ontbrak ook aan passie en winnaarsmentaliteit. Vergelijk de wedstrijd van maandag even met die van gisteren. Dat scheelt 180 graden. Dat kan in mijn ogen niet. Maar het zal wel aan mij liggen.

Eens, ondanks dat ze zelfs gister meer beleving hadden vond ik het toch een wedstrijd als alle eerdere. Niet overtuigend. Verdedigend stabiel maar dan toch weer een slippertje. Zoals veel eerdere wedstrijden.

Het is niet anders. Berusting. Een koe in de kont kijken heeft geen zin. Maar verder bouwen en hopen dat we volgend seizoen een betere start hebben.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Stiens

Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar die speler van Den Bosch die scoorde, stond die niet gewoon met een teen buitenspel?

De VAR kon het niet checken ivm ontbreken van de juiste camera?s? Hoe is dat in godsnaam mogelijk?


Specuveter

Citaat van: Stiens op mei 17, 2025, 17:55:35
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar die speler van Den Bosch die scoorde, stond die niet gewoon met een teen buitenspel? Dan heb je Var.....

De VAR kon het niet checken ivm ontbreken van de juiste camera?s? Hoe is dat in godsnaam mogelijk?

denistel

#275
Citaat van: Destroyer op mei 17, 2025, 17:05:14
Eens, ondanks dat ze zelfs gister meer beleving hadden vond ik het toch een wedstrijd als alle eerdere. Niet overtuigend. Verdedigend stabiel maar dan toch weer een slippertje. Zoals veel eerdere wedstrijden.

Het is niet anders. Berusting. Een koe in de kont kijken heeft geen zin. Maar verder bouwen en hopen dat we volgend seizoen een betere start hebben.

mee eens hoor te weinig progressie gemaakt dit seizoen zou komend seizoen
spelers met gif uit o 21 zeker een kans geven en een paar spelers van rond de
27 a 28 er bij om ze nog sterker te maken,Je moet toch eens die keuze,s maken
en niet weer spelers als de Leeuw Kieftenbeld halen al zijn ze volgens de staf belangrijk
in de kleedkamer maar ze moeten belangrijk zijn op het veld is mijn mening.

Rogers

Citaat van: Stiens op mei 17, 2025, 17:55:35
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar die speler van Den Bosch die scoorde, stond die niet gewoon met een teen buitenspel?

De VAR kon het niet checken ivm ontbreken van de juiste camera?s? Hoe is dat in godsnaam mogelijk?

Viel mij ook op inderdaad. Als je beelden terugkijkt lijkt hij net buitenspel te staan, maar het is niet echt te bewijzen. Met een extra camera was de goal waarschijnlijk afgekeurd. Past wel bij de pech van de avond.

fred

Er stonden extra onbemande cameras thv de 16 meters. Niets mee gedaan dus.

okkele

gelukkig heb ik lang gewacht met reageren,in emotie wat plaatsen is ook niet slim.
ik begin het idee van het wisselen van de jong wat door te krijgen.
helaas pakte het verkeerd uit.
geen nut meer om het er nog over te hebben.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: Stiens op mei 17, 2025, 17:55:35
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar die speler van Den Bosch die scoorde, stond die niet gewoon met een teen buitenspel?

De VAR kon het niet checken ivm ontbreken van de juiste camera?s? Hoe is dat in godsnaam mogelijk?
had nog niks terug gezien, was gvd inderdaad buitenspel.
Knjb ..

De Gast

Citaat van: Destroyer op mei 17, 2025, 17:05:14
Het is niet anders. Berusting. Een koe in de kont kijken heeft geen zin. Maar verder bouwen en hopen dat we volgend seizoen een betere start hebben.

Opbouwen bestaat niet.
Gewoon weer afwachten of Lambooij nu wel ziet wat iedereen voor aanvang van het seizoen al zag: de doelpunten zijn de deur uit gelopen en hij heeft er niks voor teruggehaald.

Bankzitter

Lambooij zat met Smit en vdWater in zijn maag gesplitst? die speelden ook nog gewoon bij de start van de competitie, dus de goals waren nog de deur niet uit.

PePe

Waarom De Leeuw nog inbrengen terwijl je nog 1 doelpunt moet maken om een ronde verder te kunnen komen? Laat dan Balk daar acteren, die dit seizoen heeft bewezen dat hij doelpunten kan maken. Waarschijnlijk gedaan omdat hij stopt?

De Gast

Citaat van: Bankzitter op mei 18, 2025, 11:14:13
Lambooij zat met Smit en vdWater in zijn maag gesplitst? die speelden ook nog gewoon bij de start van de competitie, dus de goals waren nog de deur niet uit.

Dan reken ik vd Water niet mee hoor.. dat was 8 ton plus salaris voor een skamel doelpunt tegen PSV. Meer heeft hij niet gepresteerd in mijn beleving.

Inferno-058

We zijn nu wat dagen verder maar het is nog steeds tenenkrommend dat je verloren hebt van dit Den Bosch.