Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Unknown op mei 04, 2013, 18:45:26

Titel: Huldiging Cambuur
Bericht door: Unknown op mei 04, 2013, 18:45:26
Leeuwarden vierde vrijdagavond tot in de vroege morgen het kampioenschap van SC Cambuur. Komende maandag volgt de officiële huldiging van de geel-blauwe kampioensformatie van interim-trainer Henk de Jong.

De spelers van Cambuur worden maandagavond omstreeks 19.00 uur gehuldigd op het Oldehoofsterkerkhof in Leeuwarden, zo maakt de gemeente zaterdag bekend. Bezoekers zijn vanaf 18.00 uur welkom, na de huldiging zorgt een muziekprogramma voor een vervolg van het feest.

Michiel Hemmen kondigde vrijdagavond al aan dat alle remmen losgaan. "Fantastisch", zei de spits tegen Voetbal International. "Dit had niemand aan zien komen. We konden alleen maar hopen. We hebben elke keer gezegd dat we ons met onszelf wilden bezighouden. Dit wordt een ongelofelijk feest."

Ook Erik Bakker kon zijn geluk niet op, nadat de Friezen op sensationele wijze kampioen werden. "We merkten aan het publiek dat het goed ging in Deventer (waar FC Volendam met 3-1 verloor van Go Ahead Eagles, red.). We moesten alleen de tweede nog maar maken", zei de middenvelder, zelf goed voor de 0-1. "Toen dat gebeurde was het klaar. Wat een ontknoping."


Maandag laatste keer dit seizoen de selectie toezingen... Wat een ontknoping, kan er nog steeds niet bij.
Ik verwacht veel mensen en een hoop vuurwerk en wederom een hoop drank.  |:)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Westerpark op mei 04, 2013, 19:04:09
Ben benieuwd hoe de handhavers en beveiliging met deze huldiging omgaan.
Is niet te hopen dat de lijn van de evenementen van afgelopen dagen doorgetrokken wordt.
Mag toch aannemen dat vuurwerk geen probleem hoeft te zijn?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op mei 04, 2013, 19:15:13

Een goede DJ zou erg leuk zijn!
Maar vooral de spelers en de technische staf aan het woord!!
:schaal
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: moodygrunn op mei 04, 2013, 19:29:38
Citaat van: GerardFraneker op mei 04, 2013, 19:15:13
Een goede DJ zou erg leuk zijn!
Maar vooral de spelers en de technische staf aan het woord!!
:schaal

http://www.youtube.com/watch?v=CQcN61D2EdY (http://www.youtube.com/watch?v=CQcN61D2EdY) Vanaf 5:44, zoiets had jij in gedachten?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op mei 04, 2013, 19:37:05
Citaat van: moodygrunn op mei 04, 2013, 19:29:38
http://www.youtube.com/watch?v=CQcN61D2EdY (http://www.youtube.com/watch?v=CQcN61D2EdY) Vanaf 5:44, zoiets had jij in gedachten?

Ja zeker! Dat bedoel ik precies  :y
Gooi er maar heel wat propaganda in! |:)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: TM op mei 04, 2013, 19:55:51
Als ze maar iemand anders aanwijzen die de muziek uitzoekt. Wat kwamen er toch zaadnummers voorbij, totaal niet sfeerverhogend. Laat de supporters eens wat meer zingen. Telkens die keiharde muziek. l0l

Maarrrrrr... WIJ ZIJN KAMPIOEN! |:) |:) |:)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: John Hiatt op mei 04, 2013, 20:59:21
Kijk nu al uit naar de toespraak van Crone...
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Unknown op mei 04, 2013, 21:12:39
Citaat van: Westerpark op mei 04, 2013, 19:04:09
Ben benieuwd hoe de handhavers en beveiliging met deze huldiging omgaan.
Is niet te hopen dat de lijn van de evenementen van afgelopen dagen doorgetrokken wordt.
Mag toch aannemen dat vuurwerk geen probleem hoeft te zijn?

Lijkt me niet. Fakkels horen bij zoiets.
Hoop niet dat het een gebied is wat afgezet is met hekken. Gewoon lekker open houden, alleen wat dranghekken vooraan.
zal ook wel een hoop volk zijn dat komt mee feesten maar niks met Cambuur heeft/had.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 04, 2013, 21:17:48
Iemand die iets meer weet over de organisatie van de huldiging? Ik wil graag met mijn zoon er naartoe, maar die zit tijdelijk in een rolstoel -gipspootje-. Zijn er rolstoelplekken geregeld?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: oost058 op mei 04, 2013, 21:22:27
Hest um fanne trap flikkert alleen om fooran te kunnen staan maandag?
:zucht
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 04, 2013, 21:25:06
Citaat van: oost058 op mei 04, 2013, 21:22:27
Hest um fanne trap flikkert alleen om fooran te kunnen staan maandag?
:zucht
:_schater Bijna, want dat was plan B :devil

Het sien voetsje tussen de spaken fanne fiets had, preventief gipske. Was guster wat te enthousiast Cambuur Kampioen annut singen...
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: oost058 op mei 04, 2013, 21:26:28
Beterschap dan! En hopen dat er rolstoelplaatsen zijn. Ik denk het eigenlijk wel
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 04, 2013, 21:30:18
Je weet maar nooit met Cambuur/Gemeente Leeuwarden..  8P

Sil maandag wel even bellen met stadion of desnoads gemeente.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: 0517 op mei 05, 2013, 09:12:06
Begint de huldiging van de spelers daadwerkelijk om 19.00? Of zou er dan een 'voorprogramma' starten? Vind het nogal vroeg...
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Viper op mei 05, 2013, 09:21:40
De supporters zijn welkom vanaf 18:00 uur en om 19:00 uur komen de spelers het podium op.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Bascambuur op mei 05, 2013, 11:19:02
Citaat van: John Hiatt op mei 04, 2013, 20:59:21
Kijk nu al uit naar de toespraak van Crone...
Sowieso lijkt het wel een feestje te worden van Gemeente Leeuwarden als ik die persberichten lees. Gelukkig  heb ik  het echte feest vrijdag al meegemaakt, want heb mijn  twijfels over morgen!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCCornjum op mei 05, 2013, 12:44:34
Citaat van: John Hiatt op mei 04, 2013, 20:59:21
Kijk nu al uit naar de toespraak van Crone...

:0= WAAAAAR BLIJFT DAT STADION, WAAR BLIJFT DAT STADION, WAAR BLIJFT DAT STADION, WAAR BLIJFT DAT STADION ......
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Unknown op mei 05, 2013, 14:35:50
Citaat van: Bascambuur op mei 05, 2013, 11:19:02
Sowieso lijkt het wel een feestje te worden van Gemeente Leeuwarden als ik die persberichten lees. Gelukkig  heb ik  het echte feest vrijdag al meegemaakt, want heb mijn  twijfels over morgen!

Ik heb ook mijn twijfels.
Seizoenkaarthouders en jongens die vaak aanwezig waren, de echte supporters vooraan. Zal nu wel volstaan met feestvier volk dat niet eens weten hoe je Cambuur schrijft.
Of compleet afgezet met hekken plus strenge controle op vuurwerk en drank.

Nou ja we zien wel... Echte feest moment is indd al geweest...onvergetelijk afgelopen vrijdag  |:)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Lwdscc op mei 05, 2013, 14:58:59
Huldiging wordt ook live uitgezonden op Omrop Fryslan vanaf 7 uur....
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Ronald op mei 05, 2013, 15:08:06
Ik kan er morgen niet bij zijn omdat de vrouw moet werken en ik op de kids moet passen anders was ik ook niet gegaan. Voor mij is de echte huldiging vrijdagavond/nacht al geweest, eerst in Rotterdam en later in het stadion.  ONVERGETELIJK.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op mei 05, 2013, 15:11:48
Citaat van: Ronald op mei 05, 2013, 15:08:06
Ik kan er morgen niet bij zijn omdat de vrouw moet werken en ik op de kids moet passen anders was ik ook niet gegaan. Voor mij is de echte huldiging vrijdagavond/nacht al geweest, eerst in Rotterdam en later in het stadion.  ONVERGETELIJK.

Anders was je ook niet gegaan? Ik begrijp dat er vrijdag een groot feest is gevierd maar dit feest bij de Oldehove kijken we ook al lange tijd naar uit. Ik verwacht maandag 1 grote gekke boel!  :y
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Destroyer op mei 05, 2013, 15:58:32
Citaat van: Ronald op mei 05, 2013, 15:08:06
Ik kan er morgen niet bij zijn omdat de vrouw moet werken en ik op de kids moet passen anders was ik ook niet gegaan. Voor mij is de echte huldiging vrijdagavond/nacht al geweest, eerst in Rotterdam en later in het stadion.  ONVERGETELIJK.

Met alle respect het was geweldig feesten in Rotterdam. Toen ik terug kwam aardig in het stadion. Viel ietwat tegen. Hoop dat morgenavond de kers op de taart wordt! Onder een toeziend oog van die scheve ouwe!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Destroyer op mei 05, 2013, 15:59:27
Citaat van: Ronnie tng op mei 05, 2013, 15:11:48
Anders was je ook niet gegaan? Ik begrijp dat er vrijdag een groot feest is gevierd maar dit feest bij de Oldehove kijken we ook al lange tijd naar uit. Ik verwacht maandag 1 grote gekke boel!  :y
1 grote feestende mensen massa  |:)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 05, 2013, 16:36:40
Citaat van: Destroyer op mei 05, 2013, 15:58:32
Met alle respect het was geweldig feesten in Rotterdam. Toen ik terug kwam aardig in het stadion. Viel ietwat tegen. Hoop dat morgenavond de kers op de taart wordt! Onder een toeziend oog van die scheve ouwe!

Jaja, ik zal keurig vanaf de zijkant toekijken hoe jullie tekeer gaan :devil
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Destroyer op mei 05, 2013, 16:39:48
Citaat van: Dokkumer op mei 05, 2013, 16:36:40
Jaja, ik zal keurig vanaf de zijkant toekijken hoe jullie tekeer gaan :devil

:devil
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: pvanbuijtene op mei 05, 2013, 18:02:50
Citaat van: Destroyer op mei 05, 2013, 15:58:32
Met alle respect het was geweldig feesten in Rotterdam. Toen ik terug kwam aardig in het stadion. Viel ietwat tegen. Hoop dat morgenavond de kers op de taart wordt! Onder een toeziend oog van die scheve ouwe!

Wedstrijd en 20min na de wedstrijd was t leuk. Maar sfeer werd aardig verminderd door de soms domme liedjes en zangers en zangeressen die optraden.. daarnaast was t voor vele ook 4,5uur wachten tot spelers kwamen waar je door nodige alcohol behoorlijk gaar werd , desondanks vond ik t t wachten zeker waard en mogen we trots zijn op de duizenden mensen die er midden in de nacht waren.... de beelden zorgen er wel voor dat t mooier lijkt dat t was.. kan me voorstelld dat bijna alles trgenvalt as je in rotterdam bent geweest!!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: oost058 op mei 05, 2013, 19:53:34
De vrouw moet bij mij ook werken maar ik neem de kids (6 en 1) gewoon mee!!! En wat nou, feestje gemeente, die schreeuwen we gewoon plat! Fakkels aan, zingen, schreeuwen, gekkeboel.

:0= WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN!!!

|:) |:) |:)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Southman op mei 06, 2013, 10:41:55
Heb me vrijdag ook mateloos geïrriteerd aan die muziek en 'zang' tussendoor. Dat kunnen wij zelf ook wel!!

Verder zit ik op een geel-blauwe wolk!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: brambo3004 op mei 06, 2013, 12:01:40
Hoeveel man kunnen er ongeveer op het Oldehoofsterkerkhof?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Eewal op mei 06, 2013, 12:06:38
8 a 10.000 volgens mij. Ik weet niet of de hekken van gister er nog staan?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: oost op mei 06, 2013, 12:08:59
rond de 10,000 maar als er geen hekken omheen staan misschien 15,000.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Unknown op mei 06, 2013, 12:10:31
Denk wel dat er hekken staan, maar die staan op een behoorlijk afstandje, dus qua ruimte gaat er niet veel verloren. Tenminste, als alles blijft staan waar het gister ook stond.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Yellow Army op mei 06, 2013, 12:11:52
10 duzend is lang niet genoeg, ze mutte even een extra etage er bij op bouwen :y
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: DannySCC op mei 06, 2013, 12:37:24
Wat een feest was het al in Rotterdam en later in cambuurstadion!
Vanavond inderdaad seizoenkaarthouders en fanatieke supporters mooi vooraan laten staan
Tot vanavond mannen!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: veroen op mei 06, 2013, 12:50:37
Vanavond maar even preventief voor volgend jaar de huppelkutjes en bondkraagjes ruimen :P :zweep :zweep :zweep
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Clint op mei 06, 2013, 12:57:59
Gheghe.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCC-J op mei 06, 2013, 13:25:38
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimageshack.us%2Fphoto%2Fmy-images%2F401%2F60382263081087026690220.jpg%2F&hash=320d2a056fcc94edbd02a41459d866370f98252f)  ;( optyfu met dat Brabantse gejank!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCC-J op mei 06, 2013, 13:26:14
http://imageshack.us/photo/my-images/401/60382263081087026690220.jpg  ;( optyfu met dat Brabantse gejank   :rodekaart
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Sonnema op mei 06, 2013, 13:33:07
Waar is die mooie cambuurvlag op de oldehove? Die hoort toch boven de stad te pronken.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Unknown op mei 06, 2013, 13:34:52
Dat zullen die huppelkutjes en andere lui die nog nooit bij Cambuur zijn geweest wel uit volle borst gaan zingen  :R

Dokkumer, lees net via een tweet van de gemeente dat er ruimte is voor rolstoelgebruikers. Dus je kan er heen met je zoon ;)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCCornjum op mei 06, 2013, 13:48:10
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.suksawat.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F05%2F941326_166691986829505_1037573232_n.jpg&hash=cb6e57968b4bdb902ef35416ad45efb7702f59ac)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Clint op mei 06, 2013, 13:51:26
Ik mis de tekst: Kampioen Jupiler League 2012-2013. Of staat die op de achterkant?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: brambo3004 op mei 06, 2013, 14:18:26
Deze huldiging is niet in het stadion, dus: uitkaartverplichting?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op mei 06, 2013, 14:18:31
Zoals ik van de webcam kan zien ( http://oldehovecam.tresoar.nl/ ) wordt het plein niet afgezet.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCC-J op mei 06, 2013, 14:19:05
Wat een ongelooflijke slecht en lelijk kampioenshirt...

1. lelijk Amerikaans soort van cambuur wapen..
2. waar aan kan ik zien dat het een kampioenshirt is??
3. Waar bemoeid dat hele Leeuwarden 2018 zich mee??? oprotten! cambuur is het!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCCornjum op mei 06, 2013, 14:19:45
Het is ook niet mijn T-Shirt

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.halloleeuwarden.nl%2Fsite%2Fimages%2Fcache%2F486%2F260%2FNewsitems-12205-attachment1_bgdd.jpg&hash=2dbfbd4d38a57da76b414a3d482ae7719c190e97)

Dijkstra Draisma deelt tijdens huldiging Cambuur 3.500 kampioensshirts uit


LEEUWARDEN, 6 mei 2013 - Vanavond zet Cambuur het kampioensfeest vanaf 19:00 uur voort op het Oldehoofsterkerkhof ! Bouwbedrijf Dijkstra Draisma is er bij en deelt 3.500 feestelijke kampioensshirts uit onder het publiek!


Wees er snel bij, want voor dit Collectersitem geldt: op is op! Met dit kampioenschap schrijft Cambuur geschiedenis in misschien wel de Culturele Hoofdstad van 2018, maar zeker sportief de succesvolste voetbalstad van Friesland in 2013: Leeuwarden!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCC-J op mei 06, 2013, 14:20:06
Citaat van: GerardFraneker op mei 06, 2013, 14:18:31
Zoals ik van de webcam kan zien ( http://oldehovecam.tresoar.nl/ ) wordt het plein niet afgezet.

Niet te vroeg juichen : De parkeergarage Oldehove is vanaf 17:00 uur dicht. Uitrijden is wel mogelijk. Toegang tot de huldiging is alleen via beide kanten van de Groeneweg mogelijk. De Groeneweg is vanaf 17:30 uur afgesloten ter hoogte van de Doelestraat en ter hoogte van de Vrouwenpoortsbrug. De Kleine Kerkstraat en Grote Kerkstraat worden ook afgesloten.
De hekken gaan open vanaf 18:00 uur.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCC-J op mei 06, 2013, 14:20:36
Citaat van: SCCornjum op mei 06, 2013, 14:19:45
Het is ook niet mijn T-Shirt

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.halloleeuwarden.nl%2Fsite%2Fimages%2Fcache%2F486%2F260%2FNewsitems-12205-attachment1_bgdd.jpg&hash=2dbfbd4d38a57da76b414a3d482ae7719c190e97)

Dijkstra Draisma deelt tijdens huldiging Cambuur 3.500 kampioensshirts uit


LEEUWARDEN, 6 mei 2013 - Vanavond zet Cambuur het kampioensfeest vanaf 19:00 uur voort op het Oldehoofsterkerkhof ! Bouwbedrijf Dijkstra Draisma is er bij en deelt 3.500 feestelijke kampioensshirts uit onder het publiek!


Wees er snel bij, want voor dit Collectersitem geldt: op is op! Met dit kampioenschap schrijft Cambuur geschiedenis in misschien wel de Culturele Hoofdstad van 2018, maar zeker sportief de succesvolste voetbalstad van Friesland in 2013: Leeuwarden!


Hier zit geen supporter op te wachten
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Goudvinger op mei 06, 2013, 14:21:12
Ik vind het wel een stoer shirt  :y
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCCornjum op mei 06, 2013, 14:21:20
Citaat van: SCC-J op mei 06, 2013, 14:19:05
Wat een ongelooflijke slecht en lelijk kampioenshirt...

1. lelijk Amerikaans soort van cambuur wapen..
2. waar aan kan ik zien dat het een kampioenshirt is??
3. Waar bemoeid dat hele Leeuwarden 2018 zich mee??? oprotten! cambuur is het!

Ach het is reclame van een grote sponser, niet meer en niet minder........
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op mei 06, 2013, 14:24:25
Citaat van: SCC-J op mei 06, 2013, 14:20:06
Niet te vroeg juichen : De parkeergarage Oldehove is vanaf 17:00 uur dicht. Uitrijden is wel mogelijk. Toegang tot de huldiging is alleen via beide kanten van de Groeneweg mogelijk. De Groeneweg is vanaf 17:30 uur afgesloten ter hoogte van de Doelestraat en ter hoogte van de Vrouwenpoortsbrug. De Kleine Kerkstraat en Grote Kerkstraat worden ook afgesloten.
De hekken gaan open vanaf 18:00 uur.
Oke :|
Maar neem aan dat we niet gefouilleerd hoeven te worden?  8P
Over dat kampioen shirtsie is mooi reclame voor Dijkstra Draisma!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCCornjum op mei 06, 2013, 14:27:10
Citaat van: GerardFraneker op mei 06, 2013, 14:24:25
Oke :|
Maar neem aan dat we niet gefouilleerd hoeven te worden?  8P
Over dat kampioen shirtsie is mooi reclame voor Dijkstra Draisma!

http://oldehovecam.tresoar.nl/ (http://oldehovecam.tresoar.nl/)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Andre-Lwd op mei 06, 2013, 14:34:36
Vind dat shirt wel aardig, maar wat doen die rare bolletjes/rondjes op de achterkant  :?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Nightmarelwd op mei 06, 2013, 14:35:51
Kampioenschap Cambuur wordt door sommige mensen in een adem genoemd met culturele hoofdstad 2018. Jammer is dat weer.

CH2018 is niks anders dan een verbloeming. Friesland mag niet als provincie meedoen en doen het nu onder de naam van onze stad.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Unknown op mei 06, 2013, 14:38:35
Jammer dat het plein hoger ligt dan de straat. ZO zie je niks als je onder aan die trappen staat rondom. die biertenten staan er dan ook nog eens voor. Zou houden ze het plein wel erg klein.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Cambuur LWD op mei 06, 2013, 14:54:50
Citaat van: Unknown op mei 06, 2013, 14:38:35
Jammer dat het plein hoger ligt dan de straat. ZO zie je niks als je onder aan die trappen staat rondom. die biertenten staan er dan ook nog eens voor. Zou houden ze het plein wel erg klein.

Ja dat is inderdaad wel erg jammer.. Er kunnen ongeveer 10.000 man op het plein. Bij Zwolle vorig jaar waren er 20.000 a 25.000 man..
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: richard op mei 06, 2013, 15:00:01
dom achterlijk stinkshirt!!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Nightmarelwd op mei 06, 2013, 15:03:05
Tussen 20:00 uur en 21:30 uur optreden van Ricky, Danny Pandero, Anneke Douma, Joepie.

Ik hou het voor gezien na de inhuldiging tussen 19:00 uur en 21:30 uur.






Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCCornjum op mei 06, 2013, 15:06:43
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lc.nl%2Fimages%2Fcci_images%2Farticle15884913.ece%2FBINARY%2Foriginal%2FB82626166Z.1_20130506142109_000%252BGIMBGC0T.1.jpg&hash=2f550ec6e093cdfc96833e893cae59dac90ab220)
LEEUWARDEN - Het Leeuwarder bedrijf Santexo, leverancier van bedrijfskleding, heeft in allerijl een borduurprogramma in China laten maken voor de speciale kampioenshirts van de Cambuurspelers.

De voetballers dragen de shirts vanavond tijdens de inhuldiging.

Maandagmiddag werden de vijftig shirts voor de spelers en stafleden geproduceerd. Voor 16 uur moesten ze worden afgeleverd bij Cambuur. Supporters kunnen het kledingstuk na de inhuldiging bestellen via de webwinkel.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCCornjum op mei 06, 2013, 15:09:17
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lc.nl%2Fimages%2Fcci_images%2Farticle15883243.ece%2FBINARY%2Foriginal%2FB82625991Z.1_20130505211535_000%252BGIMBG8SH.1.jpg&hash=0144096fb0e64c1b587c84d6a58e6f57789aeadc)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: DonHenkie op mei 06, 2013, 15:14:39
Inmiddels wordt het plein al afgezet met hekken... jammer
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op mei 06, 2013, 15:15:56
Het hele terrein is afgezet inderdaad met hekken.  :|
Kist nu ook mooi zien hoe de manen de Oldehove versieren!
|:)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Unknown op mei 06, 2013, 15:18:51
Jezus, helemaal afgezet met hekken...wat een idioten. KAn toch nooit goed komen dit..wordt veel te vol. plus zal wel fouilleren worden.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op mei 06, 2013, 15:20:42
Citaat van: Unknown op mei 06, 2013, 15:18:51
Jezus, helemaal afgezet met hekken...wat een idioten. KAn toch nooit goed komen dit
Straks krijg je het vaste praatje van: van de politie mogen erniet meer mensen binnen gelaten worden.
Had het lekker open gehouden zonder hekken
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: DonHenkie op mei 06, 2013, 15:22:58
Zet die tenten gewoon lekker op de weg, hekken weg.. is er gelijk al veel meer plaats voor mensen
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Andre-Lwd op mei 06, 2013, 15:27:53
Alles gewoon weg, alleen nog een bierhok open  :y

@Dokkumer, er is ruimte voor rolstoelgebruikers, zie tweet Gem.Leeuwarden
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Viper op mei 06, 2013, 15:38:24
WTF, hekken? Hoe bedenk je het?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: gobo op mei 06, 2013, 15:40:45
Citaat van: DonHenkie op mei 06, 2013, 15:22:58
Zet die tenten gewoon lekker op de weg, hekken weg.. is er gelijk al veel meer plaats voor mensen

Wij zijn cambuur. Als wij meer ruimte willen, dan maken we meer ruimte.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Viper op mei 06, 2013, 15:43:13
(https://pbs.twimg.com/media/BJlg2IECcAA14WN.jpg:large)

Nu dat lelijke bakje er nog af.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Andre-Lwd op mei 06, 2013, 15:43:35
Ik zie nu pas via die webcam inderdaad die hekken  :wall, de Gemeente snapt er ook echt helemaal niks van he.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Westerpark op mei 06, 2013, 15:51:31
Hekken? JA hoor ik was er al bang voor.
Trieste bende!  :zucht

Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Westerpark op mei 06, 2013, 15:52:20
Vanavond bij toespraak Crone:

:0= CRONE, CRONE, BAKJE MUT ERAF!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Viper op mei 06, 2013, 15:54:37
Waarom zetten ze niet gewoon alleen de weg af met hekken, straks krijg je waarschijnlijk verdrukkingen, etc. Er komen echt wel meer dan 10.000 mensen, hoor.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Westerpark op mei 06, 2013, 16:02:55
Moet zeggen dat ik het kampioensshirtje wel fraai vind.
Mooie artistieke bewerking, hoeft niet traditioneel als het geen officiële kleding is maar slechts een gratis sponsor shirt.
En dat CH18 er zo op inhaakt, tja...
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Andre-Lwd op mei 06, 2013, 16:03:15
Citaat van: Viper op mei 06, 2013, 15:54:37
Waarom zetten ze niet gewoon alleen de weg af met hekken, straks krijg je waarschijnlijk verdrukkingen, etc. Er komen echt wel meer dan 10.000 mensen, hoor.

Inderdaad, die hekken desnoods direct voor Tresoar Afuk etc langs. de groene weg wordt toch afgesloten, zie het probleem niet dan, prutsers.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Andre-Lwd op mei 06, 2013, 16:03:53
Citaat van: Westerpark op mei 06, 2013, 16:02:55
Moet zeggen dat ik het kampioensshirtje wel fraai vind.
Mooie artistieke bewerking, hoeft niet traditioneel als het geen officiële kleding is maar slechts een gratis sponsor shirt.
En dat CH18 er zo op inhaakt, tja...

Voorkant is wel mooi vind ik, die achterkant met die reclame voor CH bah bah bah
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Kunstgras op mei 06, 2013, 16:06:39
Hekken... :wall
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCCornjum op mei 06, 2013, 16:08:07
 :0= WAAAR BLIJFT DAT STADION

6 mei, 2013 - 15:38

De gemeente Leeuwarden kan niet veel doen om Cambuur te helpen bij de bouw van een nieuw stadion op het terrein van het WTC. Dat zegt sportwethouder Andries Ekhart. Volgens Ekhart moet er in de eerste plaats een goede investeerder komen die geld in het project wil steken. Financiële steun van de gemeente voor topsport is volgens Europese regels verboden, zo stelt Ekhart.

Ruimte bieden aan winkels door het bestemmingsplan te wijzigen is wel mogelijk. Maar wel op voorwaarde dat het niet ten koste gaat van andere winkels.

De selectie van Cambuur wordt maandagavond om kwart over zeven gehuldigd bij de Oldehove. De huldiging wordt een kwartiertje later dan gepland, omdat de spelers maandagavond verplichtingen hebben in Arnhem en eerst van Arnhem naar Leeuwarden moeten reizen.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCCornjum op mei 06, 2013, 16:16:01
Oh oh gemeente als om 03:00 snachts 8000 man in het stadion staat, hoeveel verwacht je vanavond?

De gemeente Leeuwarden beseft al jaren niet hoe groot de beleving/betrokkenheid van de inwoners uit de stad en ver daarbuiten met SC Cambuur heeft.
Kijk eens naar de ruimte dat kan toch nooit goed gaan.
http://oldehovecam.tresoar.nl/ (http://oldehovecam.tresoar.nl/)

:0= Vanavond in de hekken.........
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Viper op mei 06, 2013, 16:31:22
We hebben toch gezien hoeveel mensen er tijdens Cambuur-Roda op het plein en in het stadion waren. Dikke inschattingsfout, dit is jammer! Kunnen die hekken, met name bij de ingang, GVD nog worden weggehaald?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: oost058 op mei 06, 2013, 16:43:33
Echt... waar zit t verstand van die lui.  :|

Dat gaat toch mis vanavond. Kinderen enzo er bij  :zucht
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCCornjum op mei 06, 2013, 17:08:54
Citaat van: SCCornjum op mei 06, 2013, 16:08:07
:0= WAAAR BLIJFT DAT STADION

6 mei, 2013 - 15:38

De gemeente Leeuwarden kan niet veel doen om Cambuur te helpen bij de bouw van een nieuw stadion op het terrein van het WTC. Dat zegt sportwethouder Andries Ekhart. Volgens Ekhart moet er in de eerste plaats een goede investeerder komen die geld in het project wil steken. Financiële steun van de gemeente voor topsport is volgens Europese regels verboden, zo stelt Ekhart.

Ruimte bieden aan winkels door het bestemmingsplan te wijzigen is wel mogelijk. Maar wel op voorwaarde dat het niet ten koste gaat van andere winkels.

De selectie van Cambuur wordt maandagavond om kwart over zeven gehuldigd bij de Oldehove. De huldiging wordt een kwartiertje later dan gepland, omdat de spelers maandagavond verplichtingen hebben in Arnhem en eerst van Arnhem naar Leeuwarden moeten reizen.


En dan lees je dit juist vandaag
Het nieuwe ijsstadion in Heerenveen moet 81 miljoen euro kosten. Dat staat in het bidbook voor het nieuwe Thialf.
Thialf verwacht 70 miljoen binnen te halen door subsidies: 50 miljoen van de provincie en 20 miljoen van het Rijk.


Crone doe eens wat voor je stad.
:0= WAAAR BLIJFT DAT STADION
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: marrumer op mei 06, 2013, 17:09:59
dan mag de provincie toch ook geen geld steken in de thialf  :?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: sunderland op mei 06, 2013, 17:23:33
Citaat van: oost058 op mei 06, 2013, 16:43:33
Echt... waar zit t verstand van die lui.  :|

Dat gaat toch mis vanavond. Kinderen enzo er bij  :zucht
aub hopen dat het vanavond goed gaat .De rellers ,de gloryhunters en de echte supporters zullen er zijn .
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: sunderland op mei 06, 2013, 17:25:00
Citaat van: marrumer op mei 06, 2013, 17:09:59
dan mag de provincie toch ook geen geld steken in de thialf  :?
viespeukerij .Nee we krijgen geen cent .Die 3.3 milj die ieder jaar naar de harmonie gaat mag wel
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: sunderland op mei 06, 2013, 17:29:07
Citaat van: SCC-J op mei 06, 2013, 14:19:05
Wat een ongelooflijke slecht en lelijk kampioenshirt...

1. lelijk Amerikaans soort van cambuur wapen..
2. waar aan kan ik zien dat het een kampioenshirt is??
3. Waar bemoeid dat hele Leeuwarden 2018 zich mee??? oprotten! cambuur is het!
ja jong zelfs kunstenaars bemoeien zich ermee .Lui die niet weten of een bal rond is .
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: pvanbuijtene op mei 06, 2013, 19:59:56
Wat veel mensen!!

Wat een klotehuldiging.. langdradig begin en geen cambuurnummers...
Had er meer van gehoopt in ieder geval..

Gelukkig bwn ik er vrijdag geweest!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Len Cantello op mei 06, 2013, 20:14:24
Citaat van: pvanbuijtene op mei 06, 2013, 19:59:56
Wat veel mensen!!
Tsja. Succes kent vele "vrienden".
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Bascambuur op mei 06, 2013, 20:24:16
http://www.lc.nl/friesland/regio/article15886003.ece/Plein-Oldehove-afgeladen-bij-huldiging-Cambuur-

Zoals verwacht een organisatorische blunder.  Trek je conclusies Ferd.  l0l
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: klompke op mei 06, 2013, 20:38:49
Vrijdagnacht niets gezien omdat we met zijn allen aan het werk waren nu keek je tegen een zwart hek aan. Naar huis dan maar op tv twee keer mis gelopen dus. Maar als ik zie en hoor wat er nu op tv was denk ik dat vrijdagnacht het spontane feestje vele malen gezelliger is geweest. En ja moet het met jullie eens zijn mensen die altijd in het stadion zijn hebben deze avond gemist vanwege dat fantastische uitzicht van zwart zeil. Dus veel vaste supporters hebben alleen iets gehoord en niets gezien.

Hoop dat degene die er wel wat van mee hebben gekregen een mooie avond hebben gehad.

groet Klompke
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Eewal op mei 06, 2013, 20:51:31
Er zal wel veel kritiek komen, maar ik heb me prima vermaakt!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 06, 2013, 20:56:11
Citaat van: klompke op mei 06, 2013, 20:38:49
Vrijdagnacht niets gezien omdat we met zijn allen aan het werk waren nu keek je tegen een zwart hek aan. Naar huis dan maar op tv twee keer mis gelopen dus. Maar als ik zie en hoor wat er nu op tv was denk ik dat vrijdagnacht het spontane feestje vele malen gezelliger is geweest. En ja moet het met jullie eens zijn mensen die altijd in het stadion zijn hebben deze avond gemist vanwege dat fantastische uitzicht van zwart zeil. Dus veel vaste supporters hebben alleen iets gehoord en niets gezien.

Hoop dat degene die er wel wat van mee hebben gekregen een mooie avond hebben gehad.

groet Klompke
Kan er ook niet met mijn beetje verstand bij dat voor jullie als vrijwilligers -die vaak dag en nacht voor Cambuur bezig zijn- geen plek geregeld is. Jullie moeten vaak genoeg wat missen en dan dit ook nog. Ontzettend jammer!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Leovardia op mei 06, 2013, 20:57:21
Citaat van: pvanbuijtene op mei 06, 2013, 19:59:56

Wat een klotehuldiging.. langdradig begin en geen cambuurnummers...
Had er meer van gehoopt in ieder geval..

Hier sluit ik mij volledig bij aan. We hebben potdomme prachtige Cambuur/Liwadden liederen. En dan 'ladies en gentlemen' de hele tijd werd ik ook flauw van. Wat mij betreft een tegenvaller. Maaaaaar........... DE SCHAAL DIE IS VAN ONS!!!

p.s. Ik gooi de Liwadder tango er nog maar eens voor....
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Lore op mei 06, 2013, 21:01:04
Tsjah, elke simpele ziel kan uitrekenen dat het nooit, nooit gaat passen daar. Maar waar dan? Die randen aan de zijkant zullen ongetwijfeld voor veiligheid er zijn. Als er nu iets misgaat kunnen die hekken snel open en kan iedereen weg komen.

Kunnen er meer mensen op het zaailand?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 06, 2013, 21:02:48
Citaat van: klompke op mei 06, 2013, 20:38:49
Vrijdagnacht niets gezien omdat we met zijn allen aan het werk waren nu keek je tegen een zwart hek aan. Naar huis dan maar op tv twee keer mis gelopen dus. Maar als ik zie en hoor wat er nu op tv was denk ik dat vrijdagnacht het spontane feestje vele malen gezelliger is geweest. En ja moet het met jullie eens zijn mensen die altijd in het stadion zijn hebben deze avond gemist vanwege dat fantastische uitzicht van zwart zeil. Dus veel vaste supporters hebben alleen iets gehoord en niets gezien.

Hoop dat degene die er wel wat van mee hebben gekregen een mooie avond hebben gehad.

groet Klompke

Ik begrijp niet waar jij het over hebt. Vrijdagavond was geweldig, maar vanavond was ook fantastisch. Vreselijk sneu dat je er niet in kon, maar wat hadden ze dan moeten doen? Iedereen met een seizoenkaart binnen laten en de rest later of niet? Misschien iets eerder van huis moeten gaan?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Leovardia op mei 06, 2013, 21:04:24
Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:02:48
Ik begrijp niet waar jij het over hebt. Vrijdagavond was geweldig, maar vanavond was ook fantastisch. Vreselijk sneu dat je er niet in kon, maar wat hadden ze dan moeten doen? Iedereen met een seizoenkaart binnen laten en de rest later of niet? Misschien iets eerder van huis moeten gaan?

apart vak vooraan voor mensen met een seizoenkaart, is zo gerealiseerd toch?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 06, 2013, 21:05:29
Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 20:57:21
Hier sluit ik mij volledig bij aan. We hebben potdomme prachtige Cambuur/Liwadden liederen. En dan 'ladies en gentlemen' de hele tijd werd ik ook flauw van. Wat mij betreft een tegenvaller. Maaaaaar........... DE SCHAAL DIE IS VAN ONS!!!

p.s. Ik gooi de Liwadder tango er nog maar eens voor....

Niet mee eens, die Ritsko van Vliet deed het heel leuk. En wat voor liederen bedoel je? Ik heb het woanskip gehoord, en een aantal andere lekkere meezingers.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 06, 2013, 21:06:10
Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 21:04:24
apart vak vooraan voor mensen met een seizoenkaart, is zo gerealiseerd toch?

Hoe wil je dat hebben dan?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: CambuurAmersfoort op mei 06, 2013, 21:08:04
Vond t prachtig feestje!! Tuurlijk kunnen er dingen beter en t is inderdaad onbegrijpelijk dat het plein niet beter is gebruikt maar sfeer was prachtig, er straalde eenheid vanaf en henk sprak hele mooie woorden. Laten we vooral trots zijn!
Geen spijt dat ik er dagje vrij voor heb genomen.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: oost058 op mei 06, 2013, 21:08:12
Citaat van: pvanbuijtene op mei 06, 2013, 19:59:56
Wat veel mensen!!

Wat een klotehuldiging.. langdradig begin en geen cambuurnummers...
Had er meer van gehoopt in ieder geval..



Op zich wel mee eens. Werd ook doodgeluld door Ritsko. Opmerking over vuurwerk was ook achterlijk. En Crone sloeg helemaal een flater met die penning. Heeft ook niet het lef om even in te gaan op het publiek met de "stadionwens".
Toch zaten er wel een paar mooie momentjes in, met Rose, en Henk de Jong bijvoorbeeld. En Siepie aan het begin
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 06, 2013, 21:13:15
Citaat van: oost058 op mei 06, 2013, 21:08:12
Op zich wel mee eens. Werd ook doodgeluld door Ritsko. Opmerking over vuurwerk was ook achterlijk. En Crone sloeg helemaal een flater met die penning. Heeft ook niet het lef om even in te gaan op het publiek met de "stadionwens".
Toch zaten er wel een paar mooie momentjes in, met Rose, en Henk de Jong bijvoorbeeld. En Siepie aan het begin

Toch leuk dat ze die penning krijgen? Crone kan het eigenlijk nooit goed doen. Maar is altijd wel bij cambuur, op de fiets.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:16:12
Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:02:48
Ik begrijp niet waar jij het over hebt. Vrijdagavond was geweldig, maar vanavond was ook fantastisch. Vreselijk sneu dat je er niet in kon, maar wat hadden ze dan moeten doen? Iedereen met een seizoenkaart binnen laten en de rest later of niet? Misschien iets eerder van huis moeten gaan?
Laat ik het zo zeggen, waarom niet een speciale plek voor mensen die het hele seizoen in touw zijn geweest voor de club -dus vooral voor de supporters- en daarom veel hebben moeten missen van de (thuis)wedstrijden.
Daar kun je toch rekening mee houden lijkt me?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 06, 2013, 21:17:12
Cambuur op teletekst sbs6. Veel meer mensen op de been dan verwacht, massale belangstelling,  omliggende straten ook vol met mensen.  |:) |:) |:)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:18:43
Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:13:15
Toch leuk dat ze die penning krijgen? Crone kan het eigenlijk nooit goed doen. Maar is altijd wel bij cambuur, op de fiets.
Penning is een standaard gebaar, kregen ze bij mijn weten in '92 en '98 ook al. Maar een beetje dom staan hinniken terwijl de aanhang de stadionwens scandeert... Dan snap je er niks van lijkt me. Maak dan een opmerking dat er achter de schermen hard gewerkt wordt en dat er positieve ontwikkelingen zijn.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 06, 2013, 21:19:04
Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:16:12
Laat ik het zo zeggen, waarom niet een speciale plek voor mensen die het hele seizoen in touw zijn geweest voor de club -dus vooral voor de supporters- en daarom veel hebben moeten missen van de (thuis)wedstrijden.
Daar kun je toch rekening mee houden lijkt me?

Eigenlijk vind ik dat ook, nu ik er over nadenk. Maar dan alleen voor de vrijwilligers. Het is geen doen seizoenkaarthouders, andere echte supporters en gloryhunters te scheiden bij de ingang.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Leovardia op mei 06, 2013, 21:20:18
Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:05:29
Niet mee eens, die Ritsko van Vliet deed het heel leuk. En wat voor liederen bedoel je? Ik heb het woanskip gehoord, en een aantal andere lekkere meezingers.

Meezingers als?

Paar voorbeelden van nummers;
- Cambuur mien lust mien leven
- het Cambuurlied van Rommy
- de Liwadder Tango
- Dit is mien eigen kleine stadsje
- Genot
- En we gaan weer naar Cambuur
- Mooie stad Liwadden

enz.

Voor wat betreft apart vak met seizoenkaarthouders/vrijwilligers; het is de vraag wat je wilt. Ik vind ook dat hekken niet wenselijk zijn, aan de andere kant lopen mensen als Klompke nu de huldiging mis, terwijl júist dit soort mensen een mooie plaats bij de huldiging verdienen. Deze groep mensen maken Cambuur, NIET de gloryhunters! Begrijp me niet verkeerd, ik ben hartstikke blij dat het bommetjevol stond, maar ik ben ook niet de magere jaren vergeten. Met hoeveel man stonden we bij het gemeentehuis een aantal jaar terug??? Precies.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 06, 2013, 21:20:39
Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:18:43
Penning is een standaard gebaar, kregen ze bij mijn weten in '92 en '98 ook al. Maar een beetje dom staan hinniken terwijl de aanhang de stadionwens scandeert... Dan snap je er niks van lijkt me. Maak dan een opmerking dat er achter de schermen hard gewerkt wordt en dat er positieve ontwikkelingen zijn.

Ach ja, niet iedereen is zo rap van de tong.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 06, 2013, 21:24:59
Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 21:20:18
Meezingers als?

Paar voorbeelden van nummers;
- Cambuur mien lust mien leven
- het Cambuurlied van Rommy
- de Liwadder Tango
- Dit is mien eigen kleine stadsje
- Genot
- En we gaan weer naar Cambuur
- Mooie stad Liwadden

enz.

Voor wat betreft apart vak met seizoenkaarthouders/vrijwilligers; het is de vraag wat je wilt. Ik vind ook dat hekken niet wenselijk zijn, aan de andere kant lopen mannen als Klompke nu de huldiging mis, terwijl júist dit soort mannen een mooie plaats bij de huldiging verdienen. Deze groep mensen maken Cambuur, NIET de gloryhunters! Begrijp me niet verkeerd, ik ben hartstikke blij dat het bommetjevol stond, maar ik ben ook niet de magere jaren vergeten. Met hoeveel man stonden we bij het gemeentehuis een aantal jaar terug??? Precies.

Niet iedereen kent die nummers, de echte supporter natuurlijk wel. Dus dan heb je dat een groepje her en der meezingt en de rest niet. Ze hebben dat nummer Explode toch ook gedaan?
Tja, Leeuwarden/Cambuur en organiseren, dat gaat nog al eens mis. Misschien hadden ze klompke een speciale toegangskaart kunnen geven, maar is nu te laat. Wel heel sneu.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: klompke op mei 06, 2013, 21:26:40
De meesten weten het wel ben geen man maar een vrouw lol maar heb ook de beelden gezien op heb tv. Maar heb zelf het idee gehad dat het spontane feestje toch leuker was maar dat is mijn idee. WE zijn kampioen en dat is het belangrijkste wat telt. Volgend jaar Ajax Feyenoord Az en DKV

groet klompke
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Leovardia op mei 06, 2013, 21:29:03
Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:24:59
Niet iedereen kent die nummers, de echte supporter natuurlijk wel. Dus dan heb je dat een groepje her en der meezingt en de rest niet. Ze hebben dat nummer Explode toch ook gedaan?
Tja, Leeuwarden/Cambuur en organiseren, dat gaat nog al eens mis. Misschien hadden ze klompke een speciale toegangskaart kunnen geven, maar is nu te laat. Wel heel sneu.

Precies edele heer, de spijker op zijn kop. De échte supporter kent die nummers. En die échte supporters zijn er altijd. De rest zijn passanten. Dit soort nummers zijn wat mij betreft een onderschatte factor in een club- en stadscultuur. Zonde!
En wat betreft het organisatievermogen.... eensch!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:30:18
Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:20:39
Ach ja, niet iedereen is zo rap van de tong.
Juist een burgemeester is het uithangbord van een stad, dan moet je goed in kunnen spelen op zo'n situatie. Je kunt op je klompkes aanvoelen dat je op zo'n avond zulke opmerkingen kunt verwachten. Kwestie van vooruitkijken, iets wat een burgemeester hoort te doen.

Kwaliteiten die Crohnéé blijkbaar mist..
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Gerard op mei 06, 2013, 21:30:33
Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:05:29
Niet mee eens, die Ritsko van Vliet deed het heel leuk. En wat voor liederen bedoel je? Ik heb het woanskip gehoord, en een aantal andere lekkere meezingers.

Ritsko bracht het wel aardig alleen dat "ladies and gentlemen" had echt niet gehoeven. Al helemaal niet om elke andere zin.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: thankyou op mei 06, 2013, 21:31:05
dit was geen muziek voor een club als cambuur .
Titel: Re: Huldiging ging Cambuur
Bericht door: oost op mei 06, 2013, 21:41:33
de sfeer was uitstekend.
Maar net als vele anderen vond ik het vrijdag nacht veeeel mooier.   vond de gemeente erg naïef op de gerekende opkomst. Ik zij nog tegen vriend wedden dat er veel te weinig plaats is? JE ziet het resultaat.
En het lul praatje van crone  _O_ WE ZIJN EEN SPELDJE RIJKER :ams :ams :ams
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Leovardia op mei 06, 2013, 21:46:16
Wat nou een schaaltje? We hebben dé Penning!!! l0l 8P :y :y :y
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:47:05
Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 21:46:16
Wat nou een schaaltje? We hebben dé Penning!!! l0l 8P :y :y :y
Sandor en Jan al hun tweede, Piet en Siepie al hun derde -of Siepie zelfs zijn vierde- :devil
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Leovardia op mei 06, 2013, 21:48:43
Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:47:05
Sandor en Jan al hun tweede, Piet en Siepie al hun derde -of Siepie zelfs zijn vierde- :devil

Haha, precies. Maar Dokkumer, zeg es eerlijk. Een Penning blijft een Penning... :_schater
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:51:09
Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 21:48:43
Haha, precies. Maar Dokkumer, zeg es eerlijk. Een Penning blijft een Penning... :_schater
Vijfde penning is toch levenslang burgemeestersschap?

:0=GO FOR IT SIEPIE :devil
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Leovardia op mei 06, 2013, 21:53:53
Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:51:09
Vijfde penning is toch levenslang burgemeestersschap?

:0=GO FOR IT SIEPIE :devil

Haha, Zonder gekheid, als wij volgend jaar bij de eerste 15 eindigen verdienen we ook een Penning. Dát zou een wereldse prestatie zijn.... Als we ervoor zorgen dat het Cambuur stadion een onneembare horde, een ware vesting wordt, dan zie ik het zo gebeuren!!!! HUP :scc
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:55:04
Bij de eerste 13 is nog mooier.. We zijn in het verleden met minimale middelen al eens 14e en 15e geweest. Dus nu maar eens hogerop.

17e mag ook, zolang er maar 1 niet nader te noemen club onder ons eindigt  8P
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: pvanbuijtene op mei 06, 2013, 21:56:09
Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 21:53:53
Haha, Zonder gekheid, als wij volgend jaar bij de eerste 15 eindigen verdienen we ook een Penning. Dát zou een wereldse prestatie zijn.... Als we ervoor zorgen dat het Cambuur stadion een onneembare horde, een ware vesting wordt, dan zie ik het zo gebeuren!!!! HUP :scc
:0= waar is die penning, hier is die penning!!!

Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op mei 06, 2013, 21:57:57
Ik heb me prima vermaakt omdat we er zelf het aller beste van gemaakt hebben. Ik wil echt niet zeikerig overkomen, maar er zijn nogal wat fouten gemaakt. Vooraf Thialf mee zing muziek, waarbij gek genoeg ook nog wat supporters mee deden. Hekken om een plein heen bij een kampioenschap, hoe verzin je het? Straten afgesloten van het verkeer, de weg erbij getrokken en er hadden zeker 5000 bij gekund. Dan nog het vuurwerk beleid, belachelijk dat fakkels niet mee naar binnen mochten. Ik snap best dat knalvuurwerk met kinderen niet kan, maar fakkels en rook bij een kampioensfeest verbieden is natuurlijk stom! Gelukkig was er nog redelijk wat vuurwerk te zien, zoals het hoort.

Maar goed, wat zeur ik... we zijn kampioen!!!  :hein :hein :hein
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Leovardia op mei 06, 2013, 21:58:49
Citaat van: pvanbuijtene op mei 06, 2013, 21:56:09
:0= waar is die penning, hier is die penning!!!

:thumbsup :thumbsup Jalalalala. De Penning is van ons, is van ons, die Penning is van ons. Jalalalala. :thumbsup :thumbsup
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:59:24
Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 21:58:49
:thumbsup  :thumbsup  Jalalalala. De Penning is van ons, is van ons, die Penning is van ons. Jalalalala. :thumbsup :thumbsup

:_schater
Titel: Re: Huldiging ging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 06, 2013, 21:59:45
Citaat van: oost op mei 06, 2013, 21:41:33
de sfeer was uitstekend.
Maar net als vele anderen vond ik het vrijdag nacht veeeel mooier.   vond de gemeente erg naïef op de gerekende opkomst. Ik zij nog tegen vriend wedden dat er veel te weinig plaats is? JE ziet het resultaat.
En het lul praatje van crone  _O_ WE ZIJN EEN SPELDJE RIJKER :ams :ams :ams

Vrijdagnacht was geweldig, we zaten nog in de eerste roes van geluk en blijdschap. Nu was het wat gemaakter, maar ach, dat is met iedere huldiging. Trots dat er zoveel mensen waren.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 06, 2013, 22:02:25
Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:59:45
Vrijdagnacht was geweldig, we zaten nog in de eerste roes van geluk en blijdschap. Nu was het wat gemaakter, maar ach, dat is met iedere huldiging. Trots dat er zoveel mensen waren.
Het was vrijdag het momentum van het ongelofelijke, het schier onhaalbare. Nu is de eerste roes er wat uit en na een paar heftige feestdagen wat minder. Ach ik heb heel veel genietende kinderen gezien -de kern van de toekomst- en de spelers en staf genoten ook.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: pvanbuijtene op mei 06, 2013, 22:03:22
Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 21:58:49
:thumbsup :thumbsup Jalalalala. De Penning is van ons, is van ons, die Penning is van ons. Jalalalala. :thumbsup :thumbsup
ik wil een penning hee , jij wilt een penning hee , wij willen allemaal een  pen pen pen penning
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: sunderland op mei 06, 2013, 22:04:54
Ik had zeer sterk het idee dat ze het eerste gedeeldte snel moesten afmaken omdat er eigenlijk te veel mensen binnen de hekken waren.Vond de muziek ook waardeloos .Oh oldehove en woonskip achter elkaar en dan 10 9 8 enz .Net als bij de wedstr . Dan de spelers .Dan had het compleet los gegaan
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: sunderland op mei 06, 2013, 22:06:34
zo moeilijk ist niet
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 06, 2013, 22:07:04
Nu op radio 1!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: sunderland op mei 06, 2013, 22:08:29
beste stuurlui staan aan wal .Trots dat er zoveel mensen waren
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Bascambuur op mei 06, 2013, 22:09:07
Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:02:48
Ik begrijp niet waar jij het over hebt. Vrijdagavond was geweldig, maar vanavond was ook fantastisch. Vreselijk sneu dat je er niet in kon, maar wat hadden ze dan moeten doen? Iedereen met een seizoenkaart binnen laten en de rest later of niet? Misschien iets eerder van huis moeten gaan?
Dus omdat jij het fantastisch vond, moet dit ook gelden voor de honderden mensen die niet naar binnen konden? Ik vind het een regelrechte afgang dat zelfs vrijwilligers, die het hele jaar voor de club klaar staan, de huldiging moeten missen.

En om nou te zeggen dat het onvoorzien was? Genoeg mensen op dit forum en facebook die vooraf aangaven dat het afzetten van de Oldehove niet erg slim was.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 06, 2013, 22:12:28
Citaat van: Bascambuur op mei 06, 2013, 22:09:07
Dus omdat jij het fantastisch vond, moet dit ook gelden voor de honderden mensen die niet naar binnen konden? Ik vind het een regelrechte afgang dat zelfs vrijwilligers, die het hele jaar voor de club klaar staan, de huldiging moeten missen.

En om nou te zeggen dat het onvoorzien was? Genoeg mensen op dit forum en facebook die vooraf aangaven dat het afzetten van de Oldehove niet erg slim was.

Ik zeg later toch ook dat het inderdaad sneu is? Vrijwilligers hadden inderdaad naar binnen gemoeten, met een speciaal toegangsbewijs. Weer een leermoment voor de organisatie, maar daar heb je nu niks meer aan.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: speculeter op mei 06, 2013, 22:12:39
We stonden mooi achteraan.
Op een gegeven moment drukten er zo een groep
van 100 man zich door de controle.
Beveiliging was nergens......koddig gezicht.
Later ging er een groot hek open.....wat een volk kwam
daar doorheen zeg.
Tsja die hekken.......ik hoorde mensen zeggen dat het strenger
was als bij de huldiging van Ajax.....
Ik heb me wel vermaakt......maar die muziek......tsja.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: sunderland op mei 06, 2013, 22:15:24
zeg ik ,het werd gevaarlijker dus moesten ze snel beginnen
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Leovardia op mei 06, 2013, 22:17:32
Cees Greuter - Bin su as ik bin. út volle borst!!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 06, 2013, 22:18:53
Volskrant:

Onder massale belangstelling is maandagavond de selectie van SC Cambuur in het centrum van Leeuwarden gehuldigd. Op het centrale plein hebben zeker 10.000 uitzinnige fans zich verzameld.


Vrijdag promoveerde de Leeuwarder voetbalclub na winst op Excelsior naar de Eredivisie. Cambuur speelde voor het laatst in 1992 op het hoogste niveau.

De materiaalman verscheen als eerste met de kampioensschaal op het podium, gevolgd door de staf, de spelersvrouwen en uiteindelijk door de spelers zelf.

Van burgemeester Ferd Crone ontvingen de spelers de sportpenning van de stad. Volgens een woordvoerder van de gemeente zijn er veel meer mensen op de been dan de verwachte 10.000. Niet alleen het plein, maar ook de omliggende straten staan helemaal vol. De selectie zong op het podium tot slot het clublied 'It Woanskip'.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 06, 2013, 22:20:24
Op volkskrant.nl staan geweldige foto's van de huldiging.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Bascambuur op mei 06, 2013, 22:20:44
Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 22:12:28
Ik zeg later toch ook dat het inderdaad sneu is? Vrijwilligers hadden inderdaad naar binnen gemoeten, met een speciaal toegangsbewijs. Weer een leermoment voor de organisatie, maar daar heb je nu niks meer aan.
Sneu vind ik niet het juiste woord. Belachelijk, triest en lachwekkend past beter. Voornamelijk omdat heel veel mensen het zagen aankomen. Volgens mij was Gemeente Leeuwarden de enige die het niet zag aankomen.  :zucht

Deze gemeente toont al jaren aan dat ze geen idee hebben wat er leeft in de stad. En als je dat na al die jaren nog niet weet, dan word je daar toch wel moe van.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: moodygrunn op mei 06, 2013, 22:21:32
Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 22:18:53
Volskrant:

Cambuur speelde voor het laatst in 1992 op het hoogste niveau.



En tot zover de sportredactie van de volkskrant.....
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Bascambuur op mei 06, 2013, 22:22:29
Citaat van: moodygrunn op mei 06, 2013, 22:21:32
En tot zover de sportredactie van de volkskrant.....
Mooiste is nog dat de LC het klakkeloos heeft overgenomen.  :R
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: moodygrunn op mei 06, 2013, 22:25:54
Citaat van: Bascambuur op mei 06, 2013, 22:22:29
Mooiste is nog dat de LC het klakkeloos heeft overgenomen.  :R

Tjah, overal is hetzelfde bericht te lezen, gaat hier waarschijnlijk om een fout in het persbericht vanuit het ANP.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: kgscc op mei 06, 2013, 22:26:31
Ik kwam zes uur, samen met mijn broer, aan op bij de Oldehove. Moest eerst nog omlopen omdat er maar een toegangsweg was, via de Groeneweg. Waarom snap ik niet echt want als er wat mis gaat moet alles daardoor, maar het zal wel veiligheid zijn maar ik vind het niet veiliger. Vrijdagnacht was uiteraard mooier vanwege het moment, toch onverwacht kampioen. Nu een paar dagen is het aardig doorgedrongen.
Om zes uur kwam ik dus aan en ik kon zo doorlopen tot op twintig meter van het podium, dus er konden nog makkelijk veel mensen bij. Opvallend vond ik het fouilleren wat nogal lang duurde en grondig werd gedaan, in vergelijking met die in het stadion.
Ik denk zelf dat ze hadden moeten beginnen met een Ricky of Joepie of wie dan ook, net als vrijdag. Daardoor krijg je het Cambuur gevoel er nog beter in. Ook die thialf muziek was belachelijk en als er werd gezongen werd de muziek nog luider gezet. Van de huldiging zelf heb ik wel genoten, net als vrijdag. Gelukkig geen muziek erdoor maar supporters die zingen. Enige minpunt waren voor mij de nummers achteraf, maar goed ik heb een mooie huldiging gezien.
Wat ik mooi vond was dat er, net als vrijdag in het stadion bij het wedstrijd kijken, er een ruimte voor mensen in een rolstoel was gecreëerd. Onderscheid tussen overige mensen die op de huldiging afkomen lijkt me onmogelijk in verband met de veiligheid en dergelijke.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: kgscc op mei 06, 2013, 22:27:25
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Sport/article/detail/3437296/2013/05/06/Duizenden-fans-bij-huldiging-Cambuur.dhtml (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Sport/article/detail/3437296/2013/05/06/Duizenden-fans-bij-huldiging-Cambuur.dhtml)

Volkskrant link
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 06, 2013, 22:30:39
Komende drie weken is het één groot feest bij Cambuur"


SC Cambuur legde afgelopen vrijdag op de laatste speeldag verrassend beslag op het kampioenschap in de Jupiler League. Oud-speler Kévin Diaz, momenteel uitkomend in het shirt van Fortuna Sittard, is dolblij voor de Friezen, die komend seizoen in de Eredivisie spelen.
"Geweldig", klinkt Diaz enthousiast tegenover Voetbal Centraal. "Toen ik er nog zat, verloren we na strafschoppen van Roda JC Kerkrade. Dat was een enorme tegenvaller. Daarom is het extra leuk dat ze het nu wel gered hebben."
Diaz beseft dat SC Cambuur wel wat geluk heeft gehad met de faillissementen van AGOVV Apeldoorn en SC Veendam. "Maar goed, dat maakt het kampioenschap er niet minder verdiend om. Leeuwarden is een echte voetbalstad en de club heeft een fantastische achterban."
De blijdschap bij de spelers en technische staf van SC Cambuur was afgelopen vrijdag enorm. "Volgens mij is het daar de komende drie weken één groot feest. Na alle frustraties van de afgelopen jaren gaan ze nu helemaal los. En terecht."
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 06, 2013, 22:34:08
China heeft aandeel in kampioenshirts Cambuur

Gepubliceerd op 06 mei 2013, 14:00
Laatst bijgewerkt op 06 mei 2013, 14:22

LEEUWARDEN - Het Leeuwarder bedrijf Santexo, leverancier van bedrijfskleding, heeft in allerijl een borduurprogramma in China laten maken voor de speciale kampioenshirts van de Cambuurspelers.

De voetballers dragen de shirts vanavond tijdens de inhuldiging.

Maandagmiddag werden de vijftig shirts voor de spelers en stafleden geproduceerd. Voor 16 uur moesten ze worden afgeleverd bij Cambuur. Supporters kunnen het kledingstuk na de inhuldiging bestellen via de webwinkel.

Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Unknown op mei 06, 2013, 22:34:55
Citaat van: Ronnie tng op mei 06, 2013, 21:57:57
Ik heb me prima vermaakt omdat we er zelf het aller beste van gemaakt hebben. Ik wil echt niet zeikerig overkomen, maar er zijn nogal wat fouten gemaakt. Vooraf Thialf mee zing muziek, waarbij gek genoeg ook nog wat supporters mee deden. Hekken om een plein heen bij een kampioenschap, hoe verzin je het? Straten afgesloten van het verkeer, de weg erbij getrokken en er hadden zeker 5000 bij gekund. Dan nog het vuurwerk beleid, belachelijk dat fakkels niet mee naar binnen mochten. Ik snap best dat knalvuurwerk met kinderen niet kan, maar fakkels en rook bij een kampioensfeest verbieden is natuurlijk stom! Gelukkig was er nog redelijk wat vuurwerk te zien, zoals het hoort.

Maar goed, wat zeur ik... we zijn kampioen!!!  :hein :hein :hein

Mee eens.
Al vond ik de sfeer echt tegenvallen. Ach de echte spontane vreugde was er ook wel vanaf...
Gelukkig was het "publiek" rechts vooraan niet zo tam  8P :proost
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: kgscc op mei 06, 2013, 22:42:50
http://www.ad.nl/ad/nl/5624/sportwereld/photoalbum/detail/3437295/435727/0/Massale-belangstelling-voor-huldiging-SC-Cambuur.dhtml (http://www.ad.nl/ad/nl/5624/sportwereld/photoalbum/detail/3437295/435727/0/Massale-belangstelling-voor-huldiging-SC-Cambuur.dhtml)

Foto serie van de telegraaf
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Andre-Lwd op mei 06, 2013, 22:44:03
Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:30:18
Juist een burgemeester is het uithangbord van een stad, dan moet je goed in kunnen spelen op zo'n situatie. Je kunt op je klompkes aanvoelen dat je op zo'n avond zulke opmerkingen kunt verwachten. Kwestie van vooruitkijken, iets wat een burgemeester hoort te doen.

Kwaliteiten die Crohnéé blijkbaar mist..

Die man stond vrijdag ook al te klapperen, weet totaal niet wat hij moet zeggen tegen Cambuursupporters, die man is zo anti-cambuur.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: kgscc op mei 06, 2013, 23:12:30
Huldiging bij OA, de samenvatting

http://www.youtube.com/watch?v=KSpyEFANSog&feature=youtu.be (http://www.youtube.com/watch?v=KSpyEFANSog&feature=youtu.be)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Bernardo op mei 06, 2013, 23:14:33
Was bij wapen van Leeuwarden nog wel super!

Voor de rest vond ik het vrijdag 10.000x mooier.

Maar wat boeit het, WIJ ZIJN KAMPIOEN
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op mei 06, 2013, 23:41:42
Ferd Crone, de grootste stakker van de avond. Vent, jij snapt er werkelijk HE-LE-MAAL niets van!!!!! l0l :O
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: John Hiatt op mei 06, 2013, 23:45:32
Net even reportage van omrop fryslan bekeken. Die lui hebben zich van hun allerbeste kant laten zien. Hulde! Treurig alleen dat ik anti sportmensen als Crone, Eckhart en Diks op het podium zie staan. Die lui weten niet eens hoe je Cambuur moet schrijven!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2013, 23:46:27
Tsja, als er 3 dagen tussen het laatste fluitsignaal en de huldiging zitten, dan is het gevoel natuurlijk "anders". Het gevoel en de sfeer in Rotterdam waren natuurlijk het mooist. Het feest in het stadion en vandaag waren voor mij wel vergelijkbaar. Vooral veel mensen die (denk ik) normaal nooit bij onze club komen, maar das logisch. Je kunt er ook niet zonder.

Ik vond het vooral jammer dat de omroeper veel te snel ging bij het opkomen van de spelers. Als er voor de desbetreffende speler werd gezongen praatte hij er alweer doorheen. Dat gebeurde vaker. Ook het "We are the champions" werd op een totaal verkeerd moment ingezet. Ik mistte de SCC-liedjes.

Al met al heb ik genoten. Zo ongelooflijk trots!! Al dat geelblauw bij elkaar; mooier kan toch niet?
Toen Henk zei: Ik kan elke wedstrijd 12 man opstellen, schoten mij de tranen in de ogen. Kerel, wat weet jij de gevoelige snaar te raken bij de supporters. HELD!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: vialli op mei 06, 2013, 23:47:39
Die Leeuwarder courant heeft ook nog steeds niet in de gaten dat een eredivisieclub
in Leeuwarden voor hen ook economisch gunstig is."VOOR HET LAATST IN DE EREDIVISIE
SINDS 1992!!!!!!! Sjonge , jonge wat zijn we weer bij de les. Het kan hen gewoon geen
moer schelen :rodekaart :rodekaart





Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2013, 23:48:54
Citaat van: wiekie1969 op mei 06, 2013, 23:41:42
Ferd Crone, de grootste stakker van de avond. Vent, jij snapt er werkelijk HE-LE-MAAL niets van!!!!! l0l :O

Mooie handdoek had je bij je! |:) :proost :D
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op mei 06, 2013, 23:49:16
Citaat van: John Hiatt op mei 06, 2013, 23:45:32
Net even reportage van omrop fryslan bekeken. Die lui hebben zich van hun allerbeste kant laten zien. Hulde! Treurig alleen dat ik anti sportmensen als Crone, Eckhart en Diks op het podium zie staan. Die lui weten niet eens hoe je Cambuur moet schrijven!


Helemaal mee eens!!!! :y
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op mei 06, 2013, 23:51:53
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2013, 23:46:27
Tsja, als er 3 dagen tussen het laatste fluitsignaal en de huldiging zitten, dan is het gevoel natuurlijk "anders". Het gevoel en de sfeer in Rotterdam waren natuurlijk het mooist. Het feest in het stadion en vandaag waren voor mij wel vergelijkbaar. Vooral veel mensen die (denk ik) normaal nooit bij onze club komen, maar das logisch. Je kunt er ook niet zonder.

Ik vond het vooral jammer dat de omroeper veel te snel ging bij het opkomen van de spelers. Als er voor de desbetreffende speler werd gezongen praatte hij er alweer doorheen. Dat gebeurde vaker. Ook het "We are the champions" werd op een totaal verkeerd moment ingezet. Ik mistte de SCC-liedjes.

Al met al heb ik genoten. Zo ongelooflijk trots!! Al dat geelblauw bij elkaar; mooier kan toch niet?
Toen Henk zei: Ik kan elke wedstrijd 12 man opstellen, schoten mij de tranen in de ogen. Kerel, wat weet jij de gevoelige snaar te raken bij de supporters. HELD!


Heel mooi moment was de opkomst van Sandor vd Heide die zijn tranen nauwelijks kon bedwingen. Kippevelmoment. Gvd had de tranen in de ogen.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op mei 06, 2013, 23:52:47
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2013, 23:48:54
Mooie handdoek had je bij je! |:) :proost :D


|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Treb op mei 06, 2013, 23:54:19
Vrijdag was 10.000x mooier, en dan vooral bij Excelsior.

Vandaag was het echt wat gemaakt.. slechte muziek, geen Leeuwarder liedjes, muziek die veel te hard stond waardoor het een soort festival werd. Leeuwarden en organiseren is ook geen goed huwelijk.. het is alleen het grootste plein wat we hebben in de stad.

Verder heb ik me nog groen en geel geergerd aan die vent z'n 'ledies en djentelmen'.

Als laatste spande Crone nog wel de kroon met z'n gestotter. Wat een incapabele man.

Oja, die mensen die janken dat ze achter de hekken moesten kijken en dus alleen maar tegen dat zwarte aankeken heb ik geen medelijden mee. Was al even bekend dat vandaag de huldiging was, moet je maar een uurtje eerder van huis gaan.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2013, 23:59:18
Citaat van: wiekie1969 op mei 06, 2013, 23:51:53

Heel mooi moment was de opkomst van Sandor vd Heide die zijn tranen nauwelijks kon bedwingen. Kippevelmoment. Gvd had de tranen in de ogen.

Logisch, als die man over zn overleden vader begint... De belofte om te promoveren! WE DID IT!
Kippenvel! |:)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 07, 2013, 00:01:29
Citaat van: wiekie1969 op mei 06, 2013, 23:52:47

|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Je forumgedrag en hoe je er int echt uitziet passen totaal niet bij elkaar, haha :proost

Heb iig wel gezien dat je een ECHTE SCCer bent |:)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 07, 2013, 00:03:48
Citaat van: Treb op mei 06, 2013, 23:54:19
ja, die mensen die janken dat ze achter de hekken moesten kijken en dus alleen maar tegen dat zwarte aankeken heb ik geen medelijden mee. Was al even bekend dat vandaag de huldiging was, moet je maar een uurtje eerder van huis gaan.

Wat een kutopmerking. Sommige Cambuursupporters werken ook..................................... :X
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op mei 07, 2013, 00:04:13
 :0=WAAR BLIJFT DAT STADION, WAAR BLIJFT DAT STADION, WAAR BLIJFT DAT STADION, WAAR BLIJFT DAT STADIN, WAAR BLIJFT DAT STADION!!!!!!!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: DC op mei 07, 2013, 00:45:38
Citaat van: John Hiatt op mei 06, 2013, 23:45:32
Net even reportage van omrop fryslan bekeken. Die lui hebben zich van hun allerbeste kant laten zien. Hulde! Treurig alleen dat ik anti sportmensen als Crone, Eckhart en Diks op het podium zie staan. Die lui weten niet eens hoe je Cambuur moet schrijven!
Alle respect voor OF inderdaad, die hebben het de laatste tijd prima in beeld gebracht.

Geloof trouwens dat Eckhart nog wel redelijk een Cambuurman is, meer dan die andere 2 clowns in ieder geval.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCCornjum op mei 07, 2013, 02:22:13
PFfff mooi avondje kern woorden Kleine, Oldehove, Crone op radio 1, opnieuw Kleine, Febo, nieuwe mameloe.....Selectie........ veel gesproken iedereen wil blijven, ja tuurlijk....

Daarna fietsje gepakt, buiten bij de Kleine stond Sandor v/d Heide, ik ga er vanuit dat er binnen meeeeeer aanwezig waren?

Werd er gesproken over het defenitieve einde van de uitkaart?????

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fstatic0.volkskrant.nl%2Fstatic%2Fphoto%2F2013%2F14%2F11%2F2%2F20130506221350%2Fmedia_xl_1640987.jpg&hash=bd9011ec37f7929ccf914a1c1986f14bd257d8d0)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCCornjum op mei 07, 2013, 02:39:37
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lc.nl%2Fimages%2Fcci_images%2Farticle15885993.ece%2FBINARY%2Foriginal%2FB82626434Z.1_20130506195633_000%252BGIMBGDF3.1.jpg&hash=369eac6b3b897cc00f897e86ff49ec4ae07a5a04)
LEEUWARDEN - Ettelijke duizenden feestvierders zijn maandagavond afgegaan op de huldiging van Cambuur op het Leeuwarder Oldehoofsterkerkhof.

Voor een groot deel van de supporters is op het plein zelf geen ruimte meer. Wie nu nog iets van het festijn wil meekrijgen, krijgt van de gemeente het advies om thuis te blijven.

De sfeer op het plein is uitstekend, maar er kunnen niet meer mensen bij. Het Oldehoofsterkerkhof kan iets meer dan 10.000 mensen aan, maar buiten de hekken zijn er zeker nog duizend feestvierders meer
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: John Hiatt op mei 07, 2013, 05:46:15
Citaat van: DC op mei 07, 2013, 00:45:38
Alle respect voor OF inderdaad, die hebben het de laatste tijd prima in beeld gebracht.

Geloof trouwens dat Eckhart nog wel redelijk een Cambuurman is, meer dan die andere 2 clowns in ieder geval.

Eckhart Cambuurman? Echt niet. Riep meteen dat de gemeente Cambuur niet kan helpen met een nieuw stadion.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: scclwd op mei 07, 2013, 06:32:11
http://nos.nl/video/504023-cambuur-viert-kampioensfeest.html
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Clint op mei 07, 2013, 07:58:00
Citaat van: SCC-J op mei 06, 2013, 14:19:05
Wat een ongelooflijke slecht en lelijk kampioenshirt...

1. lelijk Amerikaans soort van cambuur wapen..
2. waar aan kan ik zien dat het een kampioenshirt is??
3. Waar bemoeid dat hele Leeuwarden 2018 zich mee??? oprotten! cambuur is het!

Ach, je kunt dit ook geen kampioensshirt noemen. Het is gewoon een actie van de hoofdsponsor voor een t-shirtje.
En dat onnozele en stomme gedoe van Culturele Hoofdstad snap ik ook niet.

Dan vond ik het logo van dat blauwe shirt wat ze weggaven wel weer mooier. Daar stond de schaal op en de tekst 'kampioen JL 2012-2013'.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCC-J op mei 07, 2013, 08:44:09
Heb me toch een partij geërgerd aan de aanwezige beveiliging wat een knuppels!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: richard op mei 07, 2013, 09:02:16
Citaat van: Andre-Lwd op mei 06, 2013, 22:44:03
Die man stond vrijdag ook al te klapperen, weet totaal niet wat hij moet zeggen tegen Cambuursupporters, die man is zo anti-cambuur.

heb hem gister nog even aangesproken die kerel zit helemaal vol van hem zelf niet best, ik zei tegen hem ik praat tegen je en luister eens wat ik zeg ipv jezelf belangrijk te vinden wat een rare aparte man, die niks snapt van cambuur en zijn supporters!!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: richard op mei 07, 2013, 09:03:49
Citaat van: Bascambuur op mei 06, 2013, 22:09:07
Dus omdat jij het fantastisch vond, moet dit ook gelden voor de honderden mensen die niet naar binnen konden? Ik vind het een regelrechte afgang dat zelfs vrijwilligers, die het hele jaar voor de club klaar staan, de huldiging moeten missen.

En om nou te zeggen dat het onvoorzien was? Genoeg mensen op dit forum en facebook die vooraf aangaven dat het afzetten van de Oldehove niet erg slim was.

je kon gewoon bij bellevue naar binnen daar stonden de hekken gewoon open!!!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Clint op mei 07, 2013, 09:14:08
Idd. Plaats zat daar.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: John Hiatt op mei 07, 2013, 09:32:35
Vanaf 4 uur op het eersterras gezeten. Biertje erbij! Heerlijk! En een voortreffelijk uitzicht op het podium.  |:)  :grolsch  :proost
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: John Hiatt op mei 07, 2013, 09:32:58
Ereterras bedoel ik...  :proost
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: okkele op mei 07, 2013, 09:38:16
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 07, 2013, 00:01:29
Je forumgedrag en hoe je er int echt uitziet passen totaal niet bij elkaar, haha :proost

Heb iig wel gezien dat je een ECHTE SCCer bent |:)
had ie zn broek weer op de knieen hangen?
:_schater
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: KernvanCambuur op mei 07, 2013, 09:38:57
Uitgebreid fotoverslag op www.kernvancambuur.nl

|:) |:) |:)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: okkele op mei 07, 2013, 09:43:28
Citaat van: peter op mei 06, 2013, 22:12:39
Ik heb me wel vermaakt......maar die muziek......tsja.

anneke douma met friese nummers?
allemachtig,wat een flop.
tis dat t woonskip er zo diep in zit anders kon dat ook wel nokken.
mooiste momenten waren toch het hossen op bv bingo players,het plein voelde je op en neer gaan.
wat heb ik nog t smoor in dat ik vrijdag zo`n beetje alles gemist heb.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Clint op mei 07, 2013, 09:46:28
Citaat van: okkele op mei 07, 2013, 09:43:28
anneke douma met friese nummers?
allemachtig,wat een flop.
tis dat t woonskip er zo diep in zit anders kon dat ook wel nokken.

_O_ _O_
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: okkele op mei 07, 2013, 09:50:43
Citaat van: KernvanCambuur op mei 07, 2013, 09:38:57
Uitgebreid fotoverslag op www.kernvancambuur.nl

|:) |:) |:)

beste bult foto`s man.
|:)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 10:03:11
Iemand toevallig een shirt over die er niets mee doet? Mijn zoon is dermate teleurgesteld dat hij niet zo'n shirt heeft dat hij bijna jankend naar bed ging :P

Heb hem wel zo'n blauw shirt beloofd zodra die te koop zijn, maar hij wou zo graag die met het Hert erop ;)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: okkele op mei 07, 2013, 10:57:18
ik hef nog wel zo 1.
*Deze bagger wordt gecensureerd* :devil
kom maar halen.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Yellow Army op mei 07, 2013, 11:04:26
Citaat van: KernvanCambuur op mei 07, 2013, 09:38:57
Uitgebreid fotoverslag op www.kernvancambuur.nl

|:) |:) |:)

Goed bezig!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Yellow Army op mei 07, 2013, 11:05:39
Citaat van: okkele op mei 07, 2013, 10:57:18
ik hef nog wel zo 1.
*Deze bagger wordt gecensureerd* :devil
kom maar halen.

Die hef ik oek... Op een rol in de wc!!!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: gewoon een fan op mei 07, 2013, 11:14:00
Citaat van: okkele op mei 07, 2013, 10:57:18
ik hef nog wel zo 1.
*Deze bagger wordt gecensureerd* :devil
kom maar halen.
Dit plaatje plaatsen is voor wat mij betreft al voldoende voor een gele dan wel rode kaart  :rodekaart  :zucht
Ik wil niet graag dit soort plaatjes op dit forum tegen komen.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Nightmarelwd op mei 07, 2013, 11:23:05
Citaat van: okkele op mei 07, 2013, 09:43:28
anneke douma met friese nummers?
allemachtig,wat een flop.
tis dat t woonskip er zo diep in zit anders kon dat ook wel nokken.
mooiste momenten waren toch het hossen op bv bingo players,het plein voelde je op en neer gaan.
wat heb ik nog t smoor in dat ik vrijdag zo`n beetje alles gemist heb.

Danny Pandero met zijn Amsterdamse Medley begreep ik ook niet.

Dat Woanskip mag van mij de prullenbak in, volgend seizoen een nieuw nummer.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op mei 07, 2013, 11:23:40
Wie dat shirt plaatst in een huldiging topic van Cambuur is niet goed in z'n hoofd!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Len Cantello op mei 07, 2013, 11:29:41
Citaat van: Ronnie tng op mei 07, 2013, 11:23:40
Wie dat shirt plaatst in een huldiging topic van Cambuur is niet goed in z'n hoofd!
Nou, idd. Weg met dat vieze gore stinkvod.  :R :R :R
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: debaas058 op mei 07, 2013, 11:40:25
Citaat van: Ronnie tng op mei 07, 2013, 11:23:40
Wie dat shirt plaatst in een huldiging topic van Cambuur is niet goed in z'n hoofd!

Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Sander Scc op mei 07, 2013, 11:43:38
Was wel even grappig.. Alleen die presentator  :wall
Nou hebben we de beste Mc van nederland in leeuwarden en dan komen ze met zon bingopresentator.. Hij sloeg de plank echt volledig mis..
Maargoed deze huldiging was dan ook voor de stad en de gloryhunters..
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Galdiano op mei 07, 2013, 11:59:21
Wat een verschrikkelijk kutfeest! DJ snapte er niks van, wie draait nou een thialf nummer in Leeuwarden. Mooi dat hij snel de plaat afzette toen er wat onrust ontstond!

Vooraf werd al geroepen dat het plein niet met hekken afgezet moest worden, en dat bleek gister wel waarom!
En belachelijk dat vuurwerk niet werd toegelaten. En dan nog maar niet beginnen over artiesten na de tijd!

Al met al toch een top avondje gehad maar dit kwam door de after in de kleine!  :proost
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: veroen op mei 07, 2013, 12:01:41
Blijf het belachelijk vinden dat ze de hekken geplaatst hebben, daarnaast beveiliging die zichzelf belangrijker vinden dan een feestje dat gevierd word in de stad.
Bij verlaten van het terrein nog een opstootje met gepensioneerde man die door beveiliging gewoon bij zijn strot werd gegrepen!!!! SCHANDE!!!
Had de hekken gewoon bij de toegangswegen neergezet en de vreetschuren op de weg en je hebt plek voor 3 tot 4 duizend man extra!

Al met al stiekem toch blij met het kampioenschap uiteraard!  :hein :grolsch :schaal en BYEBYE :jupiler :jupiler
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 12:03:03
Citaat van: okkele op mei 07, 2013, 10:57:18
ik hef nog wel zo 1.

kom maar halen.

Niet grappig  :R
Welke site is dit? Subsidiesports? :devil
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op mei 07, 2013, 12:06:32
Over het verbieden van vuurwerk. Knalvuurwerk verbieden is het echt wel logisch. Maar ik denk dat dat (onder mijn bekenden) wel duidelijk is gemaakt dat we geen knal vuurwerk mee moesten nemen in de massa. Maar dat ze fakkels wilden verbieden, slaat nergens op. Toen de eerste fakkel werd afgestoken pakte ze het nog ff stoer af, maar de fakkel erna ging we er allemaal tussen staan zodat die stewards er niet bij konden. Ze wilden de strijd toch maar niet aan, wat verstandig was. Ook gaven diverse stewards aan dat ze ook niet achter dit beleid stonden, maar alleen uitvoerden.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: richard op mei 07, 2013, 12:17:17
Dit was puur en alleen het werk van Crone, na afloop heb ik hem dat ook even haarfijn verteld dat ie wederom helemaal fout zat maar die kerel leeft helemaal in zijn eigen wereldje!!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op mei 07, 2013, 12:18:53
Zou kunnen, ik hoorde van een aantal stewards dat juist Cambuur hiervoor opdracht had gegeven
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: veroen op mei 07, 2013, 12:21:20
Lijkt me niet, na de huldiging bleven de hekken namelijk ook allemaal dicht.
Liepen denk ik wel 2 tot 3 duizend man weg en mensen die daarna nog even biertje wouden drinken mochten niet meer naar binnen.
Lijkt me dat dat ingegeven is door de gemeente die het allemaal zo snel mogelijk opgeruimd wou hebben daar....
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Drumfather SCC op mei 07, 2013, 12:22:04
Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 10:03:11
Iemand toevallig een shirt over die er niets mee doet? Mijn zoon is dermate teleurgesteld dat hij niet zo'n shirt heeft dat hij bijna jankend naar bed ging :P

Heb hem wel zo'n blauw shirt beloofd zodra die te koop zijn, maar hij wou zo graag die met het Hert erop ;)
Aah dat is nou ook weer sneu weer zo'n supportertje! Je zoontje mag die van mij met alle liefde hebben maar het is wel de XXL.. Was niet kleiner! Paar keer flink heet wassen?
Reageer maar bij interesse  |:) Dan komen we er wel uit
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Lore op mei 07, 2013, 12:23:41
Volledig mee eens! Goed dat er ook eigenlijk geen knalvuurwerk was. Dat had voor veel ellende kunnen zorgen.

Wat ik wel een beetje jammer vond is dat sommige stoere mannen zich met wat geweld toegang forceerden door het terrein. Wat die jongens doen moeten ze zelf weten, maar ik zag weer aardig wat paniek in ogen van kleine kinderen en hun ouders. Gelukkig is de rest van de avond prima verlopen!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Unknown op mei 07, 2013, 12:23:54
Je zou toch zeggen dat de gemeente dat doet, aangezien zij de huldiging aanbieden.

Een huldiging in een gebied afgezet met hekken, en dan ook nog zo'n strenge toegangscontrole.  :wall
Geen knalvuurwerk is logisch...maar wat fakkels, kom op zeg gemeente/cambuur...
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 12:27:59
Citaat van: Drumfather SCC op mei 07, 2013, 12:22:04
Aah dat is nou ook weer sneu weer zo'n supportertje! Je zoontje mag die van mij met alle liefde hebben maar het is wel de XXL.. Was niet kleiner! Paar keer flink heet wassen?
Reageer maar bij interesse  |:) Dan komen we er wel uit
Tuurlijk hebben we interesse, de maat maakt hem echt niets uit. Hij zei net tegen me, "papa als het een groot shirt is hang ik em in mijn kamer op naast de Cambuurvlag". Regelen we verder via pb? :D
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: veroen op mei 07, 2013, 12:30:13
Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 12:27:59
Tuurlijk hebben we interesse, de maat maakt hem echt niets uit. Hij zei net tegen me, "papa als het een groot shirt is hang ik em in mijn kamer op naast de Cambuurvlag". Regelen we verder via pb? :D

Dokkie kest die van mij wel krije maar dan must die 7 dagen lang niet vertonen op het forum  :zweep :zweep
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Galdiano op mei 07, 2013, 12:31:35
Citaat van: Lore op mei 07, 2013, 12:23:41
Volledig mee eens! Goed dat er ook eigenlijk geen knalvuurwerk was. Dat had voor veel ellende kunnen zorgen.

Wat ik wel een beetje jammer vond is dat sommige stoere mannen zich met wat geweld toegang forceerden door het terrein. Wat die jongens doen moeten ze zelf weten, maar ik zag weer aardig wat paniek in ogen van kleine kinderen en hun ouders. Gelukkig is de rest van de avond prima verlopen!

Tsja dat kun je enigszins verwachten wanneer het zo verschrikkelijk lang duurt, en ook nog eens grondig gefouilleerd word dat al het vuurwerk waarschijnlijk in beslag zou worden genomen. Op dat moment stonden er zeker een kleine 500 man voor het hek, op zo'n moment moeten ze gewoon alles door laten lopen.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Drumfather SCC op mei 07, 2013, 12:32:12
Je hebt keuze Dokkumer  ;)
Ik moet nu even naar het MCL, Lees wel wat handiger is voor jou! Veroen of die van mij
PB is altijd goed  :proost
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 12:33:49
Citaat van: veroen op mei 07, 2013, 12:30:13
Dokkie kest die van mij wel krije maar dan must die 7 dagen lang niet vertonen op het forum  :zweep :zweep
Alleen hiervoor kest al een permanente ban krije..
Okkele oek trouwens, alleen krijt die een permaban + 7 dagen :devil
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 12:34:15
Citaat van: Drumfather SCC op mei 07, 2013, 12:32:12
Je hebt keuze Dokkumer  ;)
Ik moet nu even naar het MCL, Lees wel wat handiger is voor jou! Veroen of die van mij
PB is altijd goed  :proost
Mut even kieke of ik binnenkort in de buurt van Liwwadden kom.. Dokkum is te fer foor jum :D
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCC-J op mei 07, 2013, 12:34:22
Citaat van: Lore op mei 07, 2013, 12:23:41
Volledig mee eens! Goed dat er ook eigenlijk geen knalvuurwerk was. Dat had voor veel ellende kunnen zorgen.

Wat ik wel een beetje jammer vond is dat sommige stoere mannen zich met wat geweld toegang forceerden door het terrein. Wat die jongens doen moeten ze zelf weten, maar ik zag weer aardig wat paniek in ogen van kleine kinderen en hun ouders. Gelukkig is de rest van de avond prima verlopen!
duurde ook wel 30 sec  :R Ze hadden die hekken nooit moeten plaatsen en geen fakkels mutte afpakken!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op mei 07, 2013, 12:39:28
Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 12:33:49
Alleen hiervoor kest al een permanente ban krije..
Okkele oek trouwens, alleen krijt die een permaban + 7 dagen :devil

Nou een echte moderator met een hoop praatjes maar weinig daden. Nog steeds is dat belachelijke shirt te zien op de vorige pagina en nog steeds is hij niet geblokt!  :X :zucht
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 12:45:16
Citaat van: Ronnie tng op mei 07, 2013, 12:39:28
Nou een echte moderator met een hoop praatjes maar weinig daden. Nog steeds is dat belachelijke shirt te zien op de vorige pagina en nog steeds is hij niet geblokt!  :X :zucht

l0l Kijk nog eens?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: De Taurus op mei 07, 2013, 12:50:10
FOTO 15 VOORAL SNEL OVERSLAAN !!!!  :devil :devil :devil

http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/23209/fotoverslag-huldiging-cambuur-door-simon-van-der-woude/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/23209/fotoverslag-huldiging-cambuur-door-simon-van-der-woude/)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Clint op mei 07, 2013, 13:00:49
Citaat van: De Taurus op mei 07, 2013, 12:50:10
FOTO 15 VOORAL SNEL OVERSLAAN !!!!  :devil :devil :devil


:_schater :_schater
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: gobo op mei 07, 2013, 13:25:02
Citaat van: De Taurus op mei 07, 2013, 12:50:10
FOTO 15 VOORAL SNEL OVERSLAAN !!!!  :devil :devil :devil

http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/23209/fotoverslag-huldiging-cambuur-door-simon-van-der-woude/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/23209/fotoverslag-huldiging-cambuur-door-simon-van-der-woude/)

Een hele nare foto. Ik vind overigens dat de laatste foto er nog ver over heen gaat qua fatsoensnormen. niet normaal.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: okkele op mei 07, 2013, 13:57:51
Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 12:33:49
Alleen hiervoor kest al een permanente ban krije..
Okkele oek trouwens, alleen krijt die een permaban + 7 dagen :devil

makket mie niks oet.
:devil
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: okkele op mei 07, 2013, 14:11:47
Citaat van: gobo op mei 07, 2013, 13:25:02
Een hele nare foto. Ik vind overigens dat de laatste foto er nog ver over heen gaat qua fatsoensnormen. niet normaal.
helemaal mee eens,ik neuk 3 weken niet meer nu.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Lore op mei 07, 2013, 14:22:06
Citaat van: SCC-J op mei 07, 2013, 12:34:22
duurde ook wel 30 sec  :R Ze hadden die hekken nooit moeten plaatsen en geen fakkels mutte afpakken!

Duurde inderdaad maar 30 seconden, maar suggereer je nou dat in die 30seconden die jongens meer rechten hebben dan die kinderen en hun ouders? Zij zijn niet degene die die hekken geplaatst hebben!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: DC op mei 07, 2013, 14:29:52
Die helden van dkv hebben de huldiging aangegrepen om stoer het friese volkslied op onze middenstip te spelen, check de link https://twitter.com/hadoz/status/331449466412466176 (https://twitter.com/hadoz/status/331449466412466176)

:R :R :R
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Len Cantello op mei 07, 2013, 14:49:17
Citaat van: DC op mei 07, 2013, 14:29:52
Die helden van dkv hebben de huldiging aangegrepen om stoer het friese volkslied op onze middenstip te spelen, check de link https://twitter.com/hadoz/status/331449466412466176 (https://twitter.com/hadoz/status/331449466412466176)

:R :R :R

:0= GEEN AANDACHT AAN SCHENKEN.

Die stakkers staan in de schaduw van SCC. En proberen op dit soort manieren de aandacht een beetje te trekken. Laat lekker gaan, die stumpers. We komen ze vanzelf weer een keer tegen.......  :zweep
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 14:53:25
1-0? Zijn die stumpers zo kort van memorie dat ze niet meer weten wat wij allemaal uitgevreten hebben?
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: SCC-J op mei 07, 2013, 15:03:33
Citaat van: Lore op mei 07, 2013, 14:22:06
Duurde inderdaad maar 30 seconden, maar suggereer je nou dat in die 30seconden die jongens meer rechten hebben dan die kinderen en hun ouders? Zij zijn niet degene die die hekken geplaatst hebben!
:y meer dan gloryhunters. Maar ik denk eerlijk gezegd dat de kinderen en ouders snel weer vergeten waren hoor laat staan trauma's hebben.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Drumfather SCC op mei 07, 2013, 15:30:32
Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 12:34:15
Mut even kieke of ik binnenkort in de buurt van Liwwadden kom.. Dokkum is te fer foor jum :D
Hoor het wel! Bewaar hem sowieso even  |:) Kom er 20 mei wel langs met de 11steden  ;)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: De Taurus op mei 07, 2013, 15:48:39
Citaat van: gobo op mei 07, 2013, 13:25:02
Een hele nare foto. Ik vind overigens dat de laatste foto er nog ver over heen gaat qua fatsoensnormen. niet normaal.

Als dat rubber badpak los schiet om die blubberpartij....  :R
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: El FLaco op mei 07, 2013, 15:49:00
vind het wel geinig dat die jonkjes op de middenstip staan met trompet. Lekker laten gaan man.
beter dit dan zielige uitingen en mn club schofferen.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: marrumer op mei 07, 2013, 15:52:12
wie heeft die jongens op het veld gelaten  :|
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 15:59:01
Citaat van: Drumfather SCC op mei 07, 2013, 15:30:32
Hoor het wel! Bewaar hem sowieso even  |:) Kom er 20 mei wel langs met de 11steden  ;)
:thumbsup
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: DC op mei 07, 2013, 16:04:04
Citaat van: marrumer op mei 07, 2013, 15:52:12
wie heeft die jongens op het veld gelaten  :|
Ik zet m'n geld op Crone  ;)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: weestwel op mei 07, 2013, 16:13:56
De huldiging van gisteren viel mij erg tegen, vond het zelfs een huldiging met gemeentelijke allures. Eerst al een tijdlang voor de ingang van het (festival)terrein staan om vervolgens als een hond door een kooi de worden gesluisd. Daarna volgde nog een een grondige inspectie door aapjes in lichtblauw tenue en je raad het al, weg fakkel  :gelekaart, oftewel weg sfeer. Maar gelukkig was daar nog het prachtige vuurwerk vanaf de Oldehove waar ik niets van snapte. Geef dan lekker 100 gratis seizoenskaarten weg of iets dergelijks. Toen nog eens niet genoeg geld hebbende, maar wel zin in bier opzoek naar de dichtstbijzijnde flappentap die dankzij die rottige omheining ook nog eens mijlenver bleek te zijn. Al met al was ik spoedig weer bij het (feest)terrein waar mij om 20:15 te toegang tot het terrein werd ontzegd  :rodekaart. Ik ben blij dat ik het feestje in Rotterdam en in het stadion heb mogen meemaken. Overigens waren de fakkels in Rotterdam geen probleem en werd er ook geen probleem van gemaakt door de autoriteiten aldaar. Mut kinne toch?? Verder natuurlijk enorm blij met het kampioenschap van ons clubke.  |:)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: mscc op mei 07, 2013, 16:38:37
Volgende keer maar da mouth of madness op ´t podium  :P
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Eewal op mei 07, 2013, 18:50:57
Ik heb op OF de huldiging nog even terug zitten kijken en heb echt beetje medelijden met onze burgervader. Volgens mij klapt deze meneer helemaal dicht wanneer hij groepen moet toespreken. Bij de oud en nieuw toespraken komt er ook al geen zinnig woord uit. Bereid je voor, kom niet of ga een ander vak leren!

Gister trouwens een prima avond gehad. Ik vond de muziek vooraf gister wel goed en qua volume had de organisatie van het 90s XXL party van vorige week nog iets kunnen leren.

Heerlijk nagenieten van alle beelden!
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: denistel op mei 07, 2013, 18:55:48
Citaat van: weestwel op mei 07, 2013, 16:13:56
De huldiging van gisteren viel mij erg tegen, vond het zelfs een huldiging met gemeentelijke allures. Eerst al een tijdlang voor de ingang van het (festival)terrein staan om vervolgens als een hond door een kooi de worden gesluisd. Daarna volgde nog een een grondige inspectie door aapjes in lichtblauw tenue en je raad het al, weg fakkel  :gelekaart, oftewel weg sfeer. Maar gelukkig was daar nog het prachtige vuurwerk vanaf de Oldehove waar ik niets van snapte. Geef dan lekker 100 gratis seizoenskaarten weg of iets dergelijks. Toen nog eens niet genoeg geld hebbende, maar wel zin in bier opzoek naar de dichtstbijzijnde flappentap die dankzij die rottige omheining ook nog eens mijlenver bleek te zijn. Al met al was ik spoedig weer bij het (feest)terrein waar mij om 20:15 te toegang tot het terrein werd ontzegd  :rodekaart. Ik ben blij dat ik het feestje in Rotterdam en in het stadion heb mogen meemaken. Overigens waren de fakkels in Rotterdam geen probleem en werd er ook geen probleem van gemaakt door de autoriteiten aldaar. Mut kinne toch?? Verder natuurlijk enorm blij met het kampioenschap van ons clubke.  |:)

zit toch een flappentap op het terrein daar achter de pishokken...wij zaten er om 16.00 uur en we hevve een mooie avond had...regels binne er natuurlijk
altijd,,,,fakkels vind ik mut oek zeker kunnen.had beter ff in overleg kent met de bvo denk ik maar dat is achter af.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: denistel op mei 07, 2013, 19:01:10
Citaat van: veroen op mei 07, 2013, 12:01:41
Blijf het belachelijk vinden dat ze de hekken geplaatst hebben, daarnaast beveiliging die zichzelf belangrijker vinden dan een feestje dat gevierd word in de stad.
Bij verlaten van het terrein nog een opstootje met gepensioneerde man die door beveiliging gewoon bij zijn strot werd gegrepen!!!! SCHANDE!!!
Had de hekken gewoon bij de toegangswegen neergezet en de vreetschuren op de weg en je hebt plek voor 3 tot 4 duizend man extra!

Al met al stiekem toch blij met het kampioenschap uiteraard!  :hein :grolsch :schaal en BYEBYE :jupiler :jupiler

ik vind het oek maar niks maar dat gebeurd toch overal waar ze een titel vieren.
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Yellow Army op mei 07, 2013, 20:03:20
Ook Riemer wilde wel eens meemaken wat échte sfeer en beleving is:

(https://pbs.twimg.com/media/BJlO2TDCAAAazb-.jpg:large)
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: klompke op mei 07, 2013, 20:37:01
Dat op de middenstip was al voordat we kampioen werden werd de 27ste april gedaan toen die drumbands er waren
groet klompke
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Destroyer op mei 07, 2013, 21:22:35
Citaat van: Eewal op mei 07, 2013, 18:50:57
Ik heb op OF de huldiging nog even terug zitten kijken en heb echt beetje medelijden met onze burgervader. Volgens mij klapt deze meneer helemaal dicht wanneer hij groepen moet toespreken. Bij de oud en nieuw toespraken komt er ook al geen zinnig woord uit. Bereid je voor, kom niet of ga een ander vak kiezen

Die man is niet geschikt voor deze functie. Met alle respect het lijkt nergens naar. Zenuw pil :R
Titel: Re: Huldiging Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 21:49:41
Citaat van: klompke op mei 07, 2013, 20:37:01
Dat op de middenstip was al voordat we kampioen werden werd de 27ste april gedaan toen die drumbands er waren
groet klompke
En waarom heeft klompke niet even al haar charmes in de strijd gegooid en deze "heren" vriendelijk edoch dringend te gaan optokken?