Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging Cambuur

Gestart door Unknown, mei 04, 2013, 18:45:26

Vorige topic - Volgende topic

oost

rond de 10,000 maar als er geen hekken omheen staan misschien 15,000.

Unknown

Denk wel dat er hekken staan, maar die staan op een behoorlijk afstandje, dus qua ruimte gaat er niet veel verloren. Tenminste, als alles blijft staan waar het gister ook stond.

Yellow Army

10 duzend is lang niet genoeg, ze mutte even een extra etage er bij op bouwen :y
Area 58

DannySCC

Wat een feest was het al in Rotterdam en later in cambuurstadion!
Vanavond inderdaad seizoenkaarthouders en fanatieke supporters mooi vooraan laten staan
Tot vanavond mannen!
AMF

veroen

Vanavond maar even preventief voor volgend jaar de huppelkutjes en bondkraagjes ruimen :P :zweep :zweep :zweep

Clint


SCC-J

  ;( optyfu met dat Brabantse gejank!

SCC-J


Sonnema

Waar is die mooie cambuurvlag op de oldehove? Die hoort toch boven de stad te pronken.

Unknown

Dat zullen die huppelkutjes en andere lui die nog nooit bij Cambuur zijn geweest wel uit volle borst gaan zingen  :R

Dokkumer, lees net via een tweet van de gemeente dat er ruimte is voor rolstoelgebruikers. Dus je kan er heen met je zoon ;)

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Clint

Ik mis de tekst: Kampioen Jupiler League 2012-2013. Of staat die op de achterkant?

brambo3004

Deze huldiging is niet in het stadion, dus: uitkaartverplichting?

GerardFraneker

Zoals ik van de webcam kan zien ( http://oldehovecam.tresoar.nl/ ) wordt het plein niet afgezet.

SCC-J

Wat een ongelooflijke slecht en lelijk kampioenshirt...

1. lelijk Amerikaans soort van cambuur wapen..
2. waar aan kan ik zien dat het een kampioenshirt is??
3. Waar bemoeid dat hele Leeuwarden 2018 zich mee??? oprotten! cambuur is het!