Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging Cambuur

Gestart door Unknown, mei 04, 2013, 18:45:26

Vorige topic - Volgende topic

DC

Citaat van: marrumer op mei 07, 2013, 15:52:12
wie heeft die jongens op het veld gelaten  :|
Ik zet m'n geld op Crone  ;)

weestwel

De huldiging van gisteren viel mij erg tegen, vond het zelfs een huldiging met gemeentelijke allures. Eerst al een tijdlang voor de ingang van het (festival)terrein staan om vervolgens als een hond door een kooi de worden gesluisd. Daarna volgde nog een een grondige inspectie door aapjes in lichtblauw tenue en je raad het al, weg fakkel  :gelekaart, oftewel weg sfeer. Maar gelukkig was daar nog het prachtige vuurwerk vanaf de Oldehove waar ik niets van snapte. Geef dan lekker 100 gratis seizoenskaarten weg of iets dergelijks. Toen nog eens niet genoeg geld hebbende, maar wel zin in bier opzoek naar de dichtstbijzijnde flappentap die dankzij die rottige omheining ook nog eens mijlenver bleek te zijn. Al met al was ik spoedig weer bij het (feest)terrein waar mij om 20:15 te toegang tot het terrein werd ontzegd  :rodekaart. Ik ben blij dat ik het feestje in Rotterdam en in het stadion heb mogen meemaken. Overigens waren de fakkels in Rotterdam geen probleem en werd er ook geen probleem van gemaakt door de autoriteiten aldaar. Mut kinne toch?? Verder natuurlijk enorm blij met het kampioenschap van ons clubke.  |:)

mscc

Volgende keer maar da mouth of madness op ´t podium  :P

Eewal

Ik heb op OF de huldiging nog even terug zitten kijken en heb echt beetje medelijden met onze burgervader. Volgens mij klapt deze meneer helemaal dicht wanneer hij groepen moet toespreken. Bij de oud en nieuw toespraken komt er ook al geen zinnig woord uit. Bereid je voor, kom niet of ga een ander vak leren!

Gister trouwens een prima avond gehad. Ik vond de muziek vooraf gister wel goed en qua volume had de organisatie van het 90s XXL party van vorige week nog iets kunnen leren.

Heerlijk nagenieten van alle beelden!

denistel

Citaat van: weestwel op mei 07, 2013, 16:13:56
De huldiging van gisteren viel mij erg tegen, vond het zelfs een huldiging met gemeentelijke allures. Eerst al een tijdlang voor de ingang van het (festival)terrein staan om vervolgens als een hond door een kooi de worden gesluisd. Daarna volgde nog een een grondige inspectie door aapjes in lichtblauw tenue en je raad het al, weg fakkel  :gelekaart, oftewel weg sfeer. Maar gelukkig was daar nog het prachtige vuurwerk vanaf de Oldehove waar ik niets van snapte. Geef dan lekker 100 gratis seizoenskaarten weg of iets dergelijks. Toen nog eens niet genoeg geld hebbende, maar wel zin in bier opzoek naar de dichtstbijzijnde flappentap die dankzij die rottige omheining ook nog eens mijlenver bleek te zijn. Al met al was ik spoedig weer bij het (feest)terrein waar mij om 20:15 te toegang tot het terrein werd ontzegd  :rodekaart. Ik ben blij dat ik het feestje in Rotterdam en in het stadion heb mogen meemaken. Overigens waren de fakkels in Rotterdam geen probleem en werd er ook geen probleem van gemaakt door de autoriteiten aldaar. Mut kinne toch?? Verder natuurlijk enorm blij met het kampioenschap van ons clubke.  |:)

zit toch een flappentap op het terrein daar achter de pishokken...wij zaten er om 16.00 uur en we hevve een mooie avond had...regels binne er natuurlijk
altijd,,,,fakkels vind ik mut oek zeker kunnen.had beter ff in overleg kent met de bvo denk ik maar dat is achter af.

denistel

Citaat van: veroen op mei 07, 2013, 12:01:41
Blijf het belachelijk vinden dat ze de hekken geplaatst hebben, daarnaast beveiliging die zichzelf belangrijker vinden dan een feestje dat gevierd word in de stad.
Bij verlaten van het terrein nog een opstootje met gepensioneerde man die door beveiliging gewoon bij zijn strot werd gegrepen!!!! SCHANDE!!!
Had de hekken gewoon bij de toegangswegen neergezet en de vreetschuren op de weg en je hebt plek voor 3 tot 4 duizend man extra!

Al met al stiekem toch blij met het kampioenschap uiteraard!  :hein :grolsch :schaal en BYEBYE :jupiler :jupiler

ik vind het oek maar niks maar dat gebeurd toch overal waar ze een titel vieren.

Yellow Army

Ook Riemer wilde wel eens meemaken wat échte sfeer en beleving is:

Area 58

klompke

Dat op de middenstip was al voordat we kampioen werden werd de 27ste april gedaan toen die drumbands er waren
groet klompke

Destroyer

Citaat van: Eewal op mei 07, 2013, 18:50:57
Ik heb op OF de huldiging nog even terug zitten kijken en heb echt beetje medelijden met onze burgervader. Volgens mij klapt deze meneer helemaal dicht wanneer hij groepen moet toespreken. Bij de oud en nieuw toespraken komt er ook al geen zinnig woord uit. Bereid je voor, kom niet of ga een ander vak kiezen

Die man is niet geschikt voor deze functie. Met alle respect het lijkt nergens naar. Zenuw pil :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: klompke op mei 07, 2013, 20:37:01
Dat op de middenstip was al voordat we kampioen werden werd de 27ste april gedaan toen die drumbands er waren
groet klompke
En waarom heeft klompke niet even al haar charmes in de strijd gegooid en deze "heren" vriendelijk edoch dringend te gaan optokken?