Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging Cambuur

Gestart door Unknown, mei 04, 2013, 18:45:26

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Het is ook niet mijn T-Shirt



Dijkstra Draisma deelt tijdens huldiging Cambuur 3.500 kampioensshirts uit


LEEUWARDEN, 6 mei 2013 - Vanavond zet Cambuur het kampioensfeest vanaf 19:00 uur voort op het Oldehoofsterkerkhof ! Bouwbedrijf Dijkstra Draisma is er bij en deelt 3.500 feestelijke kampioensshirts uit onder het publiek!


Wees er snel bij, want voor dit Collectersitem geldt: op is op! Met dit kampioenschap schrijft Cambuur geschiedenis in misschien wel de Culturele Hoofdstad van 2018, maar zeker sportief de succesvolste voetbalstad van Friesland in 2013: Leeuwarden!
Watching Football Is Not A Crime

SCC-J

Citaat van: GerardFraneker op mei 06, 2013, 14:18:31
Zoals ik van de webcam kan zien ( http://oldehovecam.tresoar.nl/ ) wordt het plein niet afgezet.

Niet te vroeg juichen : De parkeergarage Oldehove is vanaf 17:00 uur dicht. Uitrijden is wel mogelijk. Toegang tot de huldiging is alleen via beide kanten van de Groeneweg mogelijk. De Groeneweg is vanaf 17:30 uur afgesloten ter hoogte van de Doelestraat en ter hoogte van de Vrouwenpoortsbrug. De Kleine Kerkstraat en Grote Kerkstraat worden ook afgesloten.
De hekken gaan open vanaf 18:00 uur.

SCC-J

Citaat van: SCCornjum op mei 06, 2013, 14:19:45
Het is ook niet mijn T-Shirt



Dijkstra Draisma deelt tijdens huldiging Cambuur 3.500 kampioensshirts uit


LEEUWARDEN, 6 mei 2013 - Vanavond zet Cambuur het kampioensfeest vanaf 19:00 uur voort op het Oldehoofsterkerkhof ! Bouwbedrijf Dijkstra Draisma is er bij en deelt 3.500 feestelijke kampioensshirts uit onder het publiek!


Wees er snel bij, want voor dit Collectersitem geldt: op is op! Met dit kampioenschap schrijft Cambuur geschiedenis in misschien wel de Culturele Hoofdstad van 2018, maar zeker sportief de succesvolste voetbalstad van Friesland in 2013: Leeuwarden!


Hier zit geen supporter op te wachten

Goudvinger

Ik vind het wel een stoer shirt  :y

SCCornjum

Citaat van: SCC-J op mei 06, 2013, 14:19:05
Wat een ongelooflijke slecht en lelijk kampioenshirt...

1. lelijk Amerikaans soort van cambuur wapen..
2. waar aan kan ik zien dat het een kampioenshirt is??
3. Waar bemoeid dat hele Leeuwarden 2018 zich mee??? oprotten! cambuur is het!

Ach het is reclame van een grote sponser, niet meer en niet minder........
Watching Football Is Not A Crime

GerardFraneker

Citaat van: SCC-J op mei 06, 2013, 14:20:06
Niet te vroeg juichen : De parkeergarage Oldehove is vanaf 17:00 uur dicht. Uitrijden is wel mogelijk. Toegang tot de huldiging is alleen via beide kanten van de Groeneweg mogelijk. De Groeneweg is vanaf 17:30 uur afgesloten ter hoogte van de Doelestraat en ter hoogte van de Vrouwenpoortsbrug. De Kleine Kerkstraat en Grote Kerkstraat worden ook afgesloten.
De hekken gaan open vanaf 18:00 uur.
Oke :|
Maar neem aan dat we niet gefouilleerd hoeven te worden?  8P
Over dat kampioen shirtsie is mooi reclame voor Dijkstra Draisma!

SCCornjum

Citaat van: GerardFraneker op mei 06, 2013, 14:24:25
Oke :|
Maar neem aan dat we niet gefouilleerd hoeven te worden?  8P
Over dat kampioen shirtsie is mooi reclame voor Dijkstra Draisma!

http://oldehovecam.tresoar.nl/
Watching Football Is Not A Crime

Andre-Lwd

Vind dat shirt wel aardig, maar wat doen die rare bolletjes/rondjes op de achterkant  :?

Nightmarelwd

Kampioenschap Cambuur wordt door sommige mensen in een adem genoemd met culturele hoofdstad 2018. Jammer is dat weer.

CH2018 is niks anders dan een verbloeming. Friesland mag niet als provincie meedoen en doen het nu onder de naam van onze stad.
MI-Sider for Life

Unknown

Jammer dat het plein hoger ligt dan de straat. ZO zie je niks als je onder aan die trappen staat rondom. die biertenten staan er dan ook nog eens voor. Zou houden ze het plein wel erg klein.

Cambuur LWD

Citaat van: Unknown op mei 06, 2013, 14:38:35
Jammer dat het plein hoger ligt dan de straat. ZO zie je niks als je onder aan die trappen staat rondom. die biertenten staan er dan ook nog eens voor. Zou houden ze het plein wel erg klein.

Ja dat is inderdaad wel erg jammer.. Er kunnen ongeveer 10.000 man op het plein. Bij Zwolle vorig jaar waren er 20.000 a 25.000 man..

richard

dom achterlijk stinkshirt!!

Nightmarelwd

Tussen 20:00 uur en 21:30 uur optreden van Ricky, Danny Pandero, Anneke Douma, Joepie.

Ik hou het voor gezien na de inhuldiging tussen 19:00 uur en 21:30 uur.






MI-Sider for Life

SCCornjum


LEEUWARDEN - Het Leeuwarder bedrijf Santexo, leverancier van bedrijfskleding, heeft in allerijl een borduurprogramma in China laten maken voor de speciale kampioenshirts van de Cambuurspelers.

De voetballers dragen de shirts vanavond tijdens de inhuldiging.

Maandagmiddag werden de vijftig shirts voor de spelers en stafleden geproduceerd. Voor 16 uur moesten ze worden afgeleverd bij Cambuur. Supporters kunnen het kledingstuk na de inhuldiging bestellen via de webwinkel.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime