Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging Cambuur

Gestart door Unknown, mei 04, 2013, 18:45:26

Vorige topic - Volgende topic

richard

Dit was puur en alleen het werk van Crone, na afloop heb ik hem dat ook even haarfijn verteld dat ie wederom helemaal fout zat maar die kerel leeft helemaal in zijn eigen wereldje!!

Ronnie tng

Zou kunnen, ik hoorde van een aantal stewards dat juist Cambuur hiervoor opdracht had gegeven

veroen

Lijkt me niet, na de huldiging bleven de hekken namelijk ook allemaal dicht.
Liepen denk ik wel 2 tot 3 duizend man weg en mensen die daarna nog even biertje wouden drinken mochten niet meer naar binnen.
Lijkt me dat dat ingegeven is door de gemeente die het allemaal zo snel mogelijk opgeruimd wou hebben daar....

Drumfather SCC

Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 10:03:11
Iemand toevallig een shirt over die er niets mee doet? Mijn zoon is dermate teleurgesteld dat hij niet zo'n shirt heeft dat hij bijna jankend naar bed ging :P

Heb hem wel zo'n blauw shirt beloofd zodra die te koop zijn, maar hij wou zo graag die met het Hert erop ;)
Aah dat is nou ook weer sneu weer zo'n supportertje! Je zoontje mag die van mij met alle liefde hebben maar het is wel de XXL.. Was niet kleiner! Paar keer flink heet wassen?
Reageer maar bij interesse  |:) Dan komen we er wel uit

Lore

Volledig mee eens! Goed dat er ook eigenlijk geen knalvuurwerk was. Dat had voor veel ellende kunnen zorgen.

Wat ik wel een beetje jammer vond is dat sommige stoere mannen zich met wat geweld toegang forceerden door het terrein. Wat die jongens doen moeten ze zelf weten, maar ik zag weer aardig wat paniek in ogen van kleine kinderen en hun ouders. Gelukkig is de rest van de avond prima verlopen!

Unknown

Je zou toch zeggen dat de gemeente dat doet, aangezien zij de huldiging aanbieden.

Een huldiging in een gebied afgezet met hekken, en dan ook nog zo'n strenge toegangscontrole.  :wall
Geen knalvuurwerk is logisch...maar wat fakkels, kom op zeg gemeente/cambuur...

Dokkumer

Citaat van: Drumfather SCC op mei 07, 2013, 12:22:04
Aah dat is nou ook weer sneu weer zo'n supportertje! Je zoontje mag die van mij met alle liefde hebben maar het is wel de XXL.. Was niet kleiner! Paar keer flink heet wassen?
Reageer maar bij interesse  |:) Dan komen we er wel uit
Tuurlijk hebben we interesse, de maat maakt hem echt niets uit. Hij zei net tegen me, "papa als het een groot shirt is hang ik em in mijn kamer op naast de Cambuurvlag". Regelen we verder via pb? :D

veroen

Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 12:27:59
Tuurlijk hebben we interesse, de maat maakt hem echt niets uit. Hij zei net tegen me, "papa als het een groot shirt is hang ik em in mijn kamer op naast de Cambuurvlag". Regelen we verder via pb? :D

Dokkie kest die van mij wel krije maar dan must die 7 dagen lang niet vertonen op het forum  :zweep :zweep

Galdiano

Citaat van: Lore op mei 07, 2013, 12:23:41
Volledig mee eens! Goed dat er ook eigenlijk geen knalvuurwerk was. Dat had voor veel ellende kunnen zorgen.

Wat ik wel een beetje jammer vond is dat sommige stoere mannen zich met wat geweld toegang forceerden door het terrein. Wat die jongens doen moeten ze zelf weten, maar ik zag weer aardig wat paniek in ogen van kleine kinderen en hun ouders. Gelukkig is de rest van de avond prima verlopen!

Tsja dat kun je enigszins verwachten wanneer het zo verschrikkelijk lang duurt, en ook nog eens grondig gefouilleerd word dat al het vuurwerk waarschijnlijk in beslag zou worden genomen. Op dat moment stonden er zeker een kleine 500 man voor het hek, op zo'n moment moeten ze gewoon alles door laten lopen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Drumfather SCC

Je hebt keuze Dokkumer  ;)
Ik moet nu even naar het MCL, Lees wel wat handiger is voor jou! Veroen of die van mij
PB is altijd goed  :proost

Dokkumer

Citaat van: veroen op mei 07, 2013, 12:30:13
Dokkie kest die van mij wel krije maar dan must die 7 dagen lang niet vertonen op het forum  :zweep :zweep
Alleen hiervoor kest al een permanente ban krije..
Okkele oek trouwens, alleen krijt die een permaban + 7 dagen :devil

Dokkumer

Citaat van: Drumfather SCC op mei 07, 2013, 12:32:12
Je hebt keuze Dokkumer  ;)
Ik moet nu even naar het MCL, Lees wel wat handiger is voor jou! Veroen of die van mij
PB is altijd goed  :proost
Mut even kieke of ik binnenkort in de buurt van Liwwadden kom.. Dokkum is te fer foor jum :D

SCC-J

Citaat van: Lore op mei 07, 2013, 12:23:41
Volledig mee eens! Goed dat er ook eigenlijk geen knalvuurwerk was. Dat had voor veel ellende kunnen zorgen.

Wat ik wel een beetje jammer vond is dat sommige stoere mannen zich met wat geweld toegang forceerden door het terrein. Wat die jongens doen moeten ze zelf weten, maar ik zag weer aardig wat paniek in ogen van kleine kinderen en hun ouders. Gelukkig is de rest van de avond prima verlopen!
duurde ook wel 30 sec  :R Ze hadden die hekken nooit moeten plaatsen en geen fakkels mutte afpakken!

Ronnie tng

Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 12:33:49
Alleen hiervoor kest al een permanente ban krije..
Okkele oek trouwens, alleen krijt die een permaban + 7 dagen :devil

Nou een echte moderator met een hoop praatjes maar weinig daden. Nog steeds is dat belachelijke shirt te zien op de vorige pagina en nog steeds is hij niet geblokt!  :X :zucht

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op mei 07, 2013, 12:39:28
Nou een echte moderator met een hoop praatjes maar weinig daden. Nog steeds is dat belachelijke shirt te zien op de vorige pagina en nog steeds is hij niet geblokt!  :X :zucht

l0l Kijk nog eens?