Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging Cambuur

Gestart door Unknown, mei 04, 2013, 18:45:26

Vorige topic - Volgende topic

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Iemand toevallig een shirt over die er niets mee doet? Mijn zoon is dermate teleurgesteld dat hij niet zo'n shirt heeft dat hij bijna jankend naar bed ging :P

Heb hem wel zo'n blauw shirt beloofd zodra die te koop zijn, maar hij wou zo graag die met het Hert erop ;)

okkele

#182
ik hef nog wel zo 1.
*Deze bagger wordt gecensureerd* :devil
kom maar halen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Yellow Army

Area 58

Yellow Army

#184
Citaat van: okkele op mei 07, 2013, 10:57:18
ik hef nog wel zo 1.
*Deze bagger wordt gecensureerd* :devil
kom maar halen.

Die hef ik oek... Op een rol in de wc!!!
Area 58

gewoon een fan

#185
Citaat van: okkele op mei 07, 2013, 10:57:18
ik hef nog wel zo 1.
*Deze bagger wordt gecensureerd* :devil
kom maar halen.
Dit plaatje plaatsen is voor wat mij betreft al voldoende voor een gele dan wel rode kaart  :rodekaart  :zucht
Ik wil niet graag dit soort plaatjes op dit forum tegen komen.

Nightmarelwd

Citaat van: okkele op mei 07, 2013, 09:43:28
anneke douma met friese nummers?
allemachtig,wat een flop.
tis dat t woonskip er zo diep in zit anders kon dat ook wel nokken.
mooiste momenten waren toch het hossen op bv bingo players,het plein voelde je op en neer gaan.
wat heb ik nog t smoor in dat ik vrijdag zo`n beetje alles gemist heb.

Danny Pandero met zijn Amsterdamse Medley begreep ik ook niet.

Dat Woanskip mag van mij de prullenbak in, volgend seizoen een nieuw nummer.
MI-Sider for Life

Ronnie tng

Wie dat shirt plaatst in een huldiging topic van Cambuur is niet goed in z'n hoofd!

Len Cantello

Citaat van: Ronnie tng op mei 07, 2013, 11:23:40
Wie dat shirt plaatst in een huldiging topic van Cambuur is niet goed in z'n hoofd!
Nou, idd. Weg met dat vieze gore stinkvod.  :R :R :R
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

debaas058

Citaat van: Ronnie tng op mei 07, 2013, 11:23:40
Wie dat shirt plaatst in een huldiging topic van Cambuur is niet goed in z'n hoofd!

Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Sander Scc

#190
Was wel even grappig.. Alleen die presentator  :wall
Nou hebben we de beste Mc van nederland in leeuwarden en dan komen ze met zon bingopresentator.. Hij sloeg de plank echt volledig mis..
Maargoed deze huldiging was dan ook voor de stad en de gloryhunters..

Galdiano

Wat een verschrikkelijk kutfeest! DJ snapte er niks van, wie draait nou een thialf nummer in Leeuwarden. Mooi dat hij snel de plaat afzette toen er wat onrust ontstond!

Vooraf werd al geroepen dat het plein niet met hekken afgezet moest worden, en dat bleek gister wel waarom!
En belachelijk dat vuurwerk niet werd toegelaten. En dan nog maar niet beginnen over artiesten na de tijd!

Al met al toch een top avondje gehad maar dit kwam door de after in de kleine!  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

veroen

Blijf het belachelijk vinden dat ze de hekken geplaatst hebben, daarnaast beveiliging die zichzelf belangrijker vinden dan een feestje dat gevierd word in de stad.
Bij verlaten van het terrein nog een opstootje met gepensioneerde man die door beveiliging gewoon bij zijn strot werd gegrepen!!!! SCHANDE!!!
Had de hekken gewoon bij de toegangswegen neergezet en de vreetschuren op de weg en je hebt plek voor 3 tot 4 duizend man extra!

Al met al stiekem toch blij met het kampioenschap uiteraard!  :hein :grolsch :schaal en BYEBYE :jupiler :jupiler

Dokkumer

Citaat van: okkele op mei 07, 2013, 10:57:18
ik hef nog wel zo 1.

kom maar halen.

Niet grappig  :R
Welke site is dit? Subsidiesports? :devil

Ronnie tng

#194
Over het verbieden van vuurwerk. Knalvuurwerk verbieden is het echt wel logisch. Maar ik denk dat dat (onder mijn bekenden) wel duidelijk is gemaakt dat we geen knal vuurwerk mee moesten nemen in de massa. Maar dat ze fakkels wilden verbieden, slaat nergens op. Toen de eerste fakkel werd afgestoken pakte ze het nog ff stoer af, maar de fakkel erna ging we er allemaal tussen staan zodat die stewards er niet bij konden. Ze wilden de strijd toch maar niet aan, wat verstandig was. Ook gaven diverse stewards aan dat ze ook niet achter dit beleid stonden, maar alleen uitvoerden.