Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging Cambuur

Gestart door Unknown, mei 04, 2013, 18:45:26

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

PFfff mooi avondje kern woorden Kleine, Oldehove, Crone op radio 1, opnieuw Kleine, Febo, nieuwe mameloe.....Selectie........ veel gesproken iedereen wil blijven, ja tuurlijk....

Daarna fietsje gepakt, buiten bij de Kleine stond Sandor v/d Heide, ik ga er vanuit dat er binnen meeeeeer aanwezig waren?

Werd er gesproken over het defenitieve einde van de uitkaart?????

Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum


LEEUWARDEN - Ettelijke duizenden feestvierders zijn maandagavond afgegaan op de huldiging van Cambuur op het Leeuwarder Oldehoofsterkerkhof.

Voor een groot deel van de supporters is op het plein zelf geen ruimte meer. Wie nu nog iets van het festijn wil meekrijgen, krijgt van de gemeente het advies om thuis te blijven.

De sfeer op het plein is uitstekend, maar er kunnen niet meer mensen bij. Het Oldehoofsterkerkhof kan iets meer dan 10.000 mensen aan, maar buiten de hekken zijn er zeker nog duizend feestvierders meer
Watching Football Is Not A Crime

John Hiatt

Citaat van: DC op mei 07, 2013, 00:45:38
Alle respect voor OF inderdaad, die hebben het de laatste tijd prima in beeld gebracht.

Geloof trouwens dat Eckhart nog wel redelijk een Cambuurman is, meer dan die andere 2 clowns in ieder geval.

Eckhart Cambuurman? Echt niet. Riep meteen dat de gemeente Cambuur niet kan helpen met een nieuw stadion.


Clint

Citaat van: SCC-J op mei 06, 2013, 14:19:05
Wat een ongelooflijke slecht en lelijk kampioenshirt...

1. lelijk Amerikaans soort van cambuur wapen..
2. waar aan kan ik zien dat het een kampioenshirt is??
3. Waar bemoeid dat hele Leeuwarden 2018 zich mee??? oprotten! cambuur is het!

Ach, je kunt dit ook geen kampioensshirt noemen. Het is gewoon een actie van de hoofdsponsor voor een t-shirtje.
En dat onnozele en stomme gedoe van Culturele Hoofdstad snap ik ook niet.

Dan vond ik het logo van dat blauwe shirt wat ze weggaven wel weer mooier. Daar stond de schaal op en de tekst 'kampioen JL 2012-2013'.

SCC-J

Heb me toch een partij geƫrgerd aan de aanwezige beveiliging wat een knuppels!

richard

Citaat van: Andre-Lwd op mei 06, 2013, 22:44:03
Die man stond vrijdag ook al te klapperen, weet totaal niet wat hij moet zeggen tegen Cambuursupporters, die man is zo anti-cambuur.

heb hem gister nog even aangesproken die kerel zit helemaal vol van hem zelf niet best, ik zei tegen hem ik praat tegen je en luister eens wat ik zeg ipv jezelf belangrijk te vinden wat een rare aparte man, die niks snapt van cambuur en zijn supporters!!

richard

Citaat van: Bascambuur op mei 06, 2013, 22:09:07
Dus omdat jij het fantastisch vond, moet dit ook gelden voor de honderden mensen die niet naar binnen konden? Ik vind het een regelrechte afgang dat zelfs vrijwilligers, die het hele jaar voor de club klaar staan, de huldiging moeten missen.

En om nou te zeggen dat het onvoorzien was? Genoeg mensen op dit forum en facebook die vooraf aangaven dat het afzetten van de Oldehove niet erg slim was.

je kon gewoon bij bellevue naar binnen daar stonden de hekken gewoon open!!!

Clint

Idd. Plaats zat daar.

John Hiatt

Vanaf 4 uur op het eersterras gezeten. Biertje erbij! Heerlijk! En een voortreffelijk uitzicht op het podium.  |:)  :grolsch  :proost

John Hiatt

Ereterras bedoel ik...  :proost

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 07, 2013, 00:01:29
Je forumgedrag en hoe je er int echt uitziet passen totaal niet bij elkaar, haha :proost

Heb iig wel gezien dat je een ECHTE SCCer bent |:)
had ie zn broek weer op de knieen hangen?
:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

KernvanCambuur


okkele

Citaat van: peter op mei 06, 2013, 22:12:39
Ik heb me wel vermaakt......maar die muziek......tsja.

anneke douma met friese nummers?
allemachtig,wat een flop.
tis dat t woonskip er zo diep in zit anders kon dat ook wel nokken.
mooiste momenten waren toch het hossen op bv bingo players,het plein voelde je op en neer gaan.
wat heb ik nog t smoor in dat ik vrijdag zo`n beetje alles gemist heb.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Clint

Citaat van: okkele op mei 07, 2013, 09:43:28
anneke douma met friese nummers?
allemachtig,wat een flop.
tis dat t woonskip er zo diep in zit anders kon dat ook wel nokken.

_O_ _O_