Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging Cambuur

Gestart door Unknown, mei 04, 2013, 18:45:26

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Was bij wapen van Leeuwarden nog wel super!

Voor de rest vond ik het vrijdag 10.000x mooier.

Maar wat boeit het, WIJ ZIJN KAMPIOEN

wiekie1969

Ferd Crone, de grootste stakker van de avond. Vent, jij snapt er werkelijk HE-LE-MAAL niets van!!!!! l0l :O

John Hiatt

Net even reportage van omrop fryslan bekeken. Die lui hebben zich van hun allerbeste kant laten zien. Hulde! Treurig alleen dat ik anti sportmensen als Crone, Eckhart en Diks op het podium zie staan. Die lui weten niet eens hoe je Cambuur moet schrijven!

Holwerd voor Cambuur

Tsja, als er 3 dagen tussen het laatste fluitsignaal en de huldiging zitten, dan is het gevoel natuurlijk "anders". Het gevoel en de sfeer in Rotterdam waren natuurlijk het mooist. Het feest in het stadion en vandaag waren voor mij wel vergelijkbaar. Vooral veel mensen die (denk ik) normaal nooit bij onze club komen, maar das logisch. Je kunt er ook niet zonder.

Ik vond het vooral jammer dat de omroeper veel te snel ging bij het opkomen van de spelers. Als er voor de desbetreffende speler werd gezongen praatte hij er alweer doorheen. Dat gebeurde vaker. Ook het "We are the champions" werd op een totaal verkeerd moment ingezet. Ik mistte de SCC-liedjes.

Al met al heb ik genoten. Zo ongelooflijk trots!! Al dat geelblauw bij elkaar; mooier kan toch niet?
Toen Henk zei: Ik kan elke wedstrijd 12 man opstellen, schoten mij de tranen in de ogen. Kerel, wat weet jij de gevoelige snaar te raken bij de supporters. HELD!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

vialli

Die Leeuwarder courant heeft ook nog steeds niet in de gaten dat een eredivisieclub
in Leeuwarden voor hen ook economisch gunstig is."VOOR HET LAATST IN DE EREDIVISIE
SINDS 1992!!!!!!! Sjonge , jonge wat zijn we weer bij de les. Het kan hen gewoon geen
moer schelen :rodekaart :rodekaart






Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op mei 06, 2013, 23:41:42
Ferd Crone, de grootste stakker van de avond. Vent, jij snapt er werkelijk HE-LE-MAAL niets van!!!!! l0l :O

Mooie handdoek had je bij je! |:) :proost :D
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Citaat van: John Hiatt op mei 06, 2013, 23:45:32
Net even reportage van omrop fryslan bekeken. Die lui hebben zich van hun allerbeste kant laten zien. Hulde! Treurig alleen dat ik anti sportmensen als Crone, Eckhart en Diks op het podium zie staan. Die lui weten niet eens hoe je Cambuur moet schrijven!


Helemaal mee eens!!!! :y

wiekie1969

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2013, 23:46:27
Tsja, als er 3 dagen tussen het laatste fluitsignaal en de huldiging zitten, dan is het gevoel natuurlijk "anders". Het gevoel en de sfeer in Rotterdam waren natuurlijk het mooist. Het feest in het stadion en vandaag waren voor mij wel vergelijkbaar. Vooral veel mensen die (denk ik) normaal nooit bij onze club komen, maar das logisch. Je kunt er ook niet zonder.

Ik vond het vooral jammer dat de omroeper veel te snel ging bij het opkomen van de spelers. Als er voor de desbetreffende speler werd gezongen praatte hij er alweer doorheen. Dat gebeurde vaker. Ook het "We are the champions" werd op een totaal verkeerd moment ingezet. Ik mistte de SCC-liedjes.

Al met al heb ik genoten. Zo ongelooflijk trots!! Al dat geelblauw bij elkaar; mooier kan toch niet?
Toen Henk zei: Ik kan elke wedstrijd 12 man opstellen, schoten mij de tranen in de ogen. Kerel, wat weet jij de gevoelige snaar te raken bij de supporters. HELD!


Heel mooi moment was de opkomst van Sandor vd Heide die zijn tranen nauwelijks kon bedwingen. Kippevelmoment. Gvd had de tranen in de ogen.

wiekie1969


Treb

Vrijdag was 10.000x mooier, en dan vooral bij Excelsior.

Vandaag was het echt wat gemaakt.. slechte muziek, geen Leeuwarder liedjes, muziek die veel te hard stond waardoor het een soort festival werd. Leeuwarden en organiseren is ook geen goed huwelijk.. het is alleen het grootste plein wat we hebben in de stad.

Verder heb ik me nog groen en geel geergerd aan die vent z'n 'ledies en djentelmen'.

Als laatste spande Crone nog wel de kroon met z'n gestotter. Wat een incapabele man.

Oja, die mensen die janken dat ze achter de hekken moesten kijken en dus alleen maar tegen dat zwarte aankeken heb ik geen medelijden mee. Was al even bekend dat vandaag de huldiging was, moet je maar een uurtje eerder van huis gaan.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op mei 06, 2013, 23:51:53

Heel mooi moment was de opkomst van Sandor vd Heide die zijn tranen nauwelijks kon bedwingen. Kippevelmoment. Gvd had de tranen in de ogen.

Logisch, als die man over zn overleden vader begint... De belofte om te promoveren! WE DID IT!
Kippenvel! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op mei 06, 2013, 23:52:47

|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Je forumgedrag en hoe je er int echt uitziet passen totaal niet bij elkaar, haha :proost

Heb iig wel gezien dat je een ECHTE SCCer bent |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Treb op mei 06, 2013, 23:54:19
ja, die mensen die janken dat ze achter de hekken moesten kijken en dus alleen maar tegen dat zwarte aankeken heb ik geen medelijden mee. Was al even bekend dat vandaag de huldiging was, moet je maar een uurtje eerder van huis gaan.

Wat een kutopmerking. Sommige Cambuursupporters werken ook..................................... :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

 :0=WAAR BLIJFT DAT STADION, WAAR BLIJFT DAT STADION, WAAR BLIJFT DAT STADION, WAAR BLIJFT DAT STADIN, WAAR BLIJFT DAT STADION!!!!!!!

DC

Citaat van: John Hiatt op mei 06, 2013, 23:45:32
Net even reportage van omrop fryslan bekeken. Die lui hebben zich van hun allerbeste kant laten zien. Hulde! Treurig alleen dat ik anti sportmensen als Crone, Eckhart en Diks op het podium zie staan. Die lui weten niet eens hoe je Cambuur moet schrijven!
Alle respect voor OF inderdaad, die hebben het de laatste tijd prima in beeld gebracht.

Geloof trouwens dat Eckhart nog wel redelijk een Cambuurman is, meer dan die andere 2 clowns in ieder geval.