Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging Cambuur

Gestart door Unknown, mei 04, 2013, 18:45:26

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 21:53:53
Haha, Zonder gekheid, als wij volgend jaar bij de eerste 15 eindigen verdienen we ook een Penning. Dát zou een wereldse prestatie zijn.... Als we ervoor zorgen dat het Cambuur stadion een onneembare horde, een ware vesting wordt, dan zie ik het zo gebeuren!!!! HUP :scc
:0= waar is die penning, hier is die penning!!!


Ronnie tng

Ik heb me prima vermaakt omdat we er zelf het aller beste van gemaakt hebben. Ik wil echt niet zeikerig overkomen, maar er zijn nogal wat fouten gemaakt. Vooraf Thialf mee zing muziek, waarbij gek genoeg ook nog wat supporters mee deden. Hekken om een plein heen bij een kampioenschap, hoe verzin je het? Straten afgesloten van het verkeer, de weg erbij getrokken en er hadden zeker 5000 bij gekund. Dan nog het vuurwerk beleid, belachelijk dat fakkels niet mee naar binnen mochten. Ik snap best dat knalvuurwerk met kinderen niet kan, maar fakkels en rook bij een kampioensfeest verbieden is natuurlijk stom! Gelukkig was er nog redelijk wat vuurwerk te zien, zoals het hoort.

Maar goed, wat zeur ik... we zijn kampioen!!!  :hein :hein :hein

Leovardia

Citaat van: pvanbuijtene op mei 06, 2013, 21:56:09
:0= waar is die penning, hier is die penning!!!

:thumbsup :thumbsup Jalalalala. De Penning is van ons, is van ons, die Penning is van ons. Jalalalala. :thumbsup :thumbsup
Kent skele juh.

Dokkumer

Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 21:58:49
:thumbsup  :thumbsup  Jalalalala. De Penning is van ons, is van ons, die Penning is van ons. Jalalalala. :thumbsup :thumbsup

:_schater

scclwd

Citaat van: oost op mei 06, 2013, 21:41:33
de sfeer was uitstekend.
Maar net als vele anderen vond ik het vrijdag nacht veeeel mooier.   vond de gemeente erg naïef op de gerekende opkomst. Ik zij nog tegen vriend wedden dat er veel te weinig plaats is? JE ziet het resultaat.
En het lul praatje van crone  _O_ WE ZIJN EEN SPELDJE RIJKER :ams :ams :ams

Vrijdagnacht was geweldig, we zaten nog in de eerste roes van geluk en blijdschap. Nu was het wat gemaakter, maar ach, dat is met iedere huldiging. Trots dat er zoveel mensen waren.

Dokkumer

Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:59:45
Vrijdagnacht was geweldig, we zaten nog in de eerste roes van geluk en blijdschap. Nu was het wat gemaakter, maar ach, dat is met iedere huldiging. Trots dat er zoveel mensen waren.
Het was vrijdag het momentum van het ongelofelijke, het schier onhaalbare. Nu is de eerste roes er wat uit en na een paar heftige feestdagen wat minder. Ach ik heb heel veel genietende kinderen gezien -de kern van de toekomst- en de spelers en staf genoten ook.

pvanbuijtene

Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 21:58:49
:thumbsup :thumbsup Jalalalala. De Penning is van ons, is van ons, die Penning is van ons. Jalalalala. :thumbsup :thumbsup
ik wil een penning hee , jij wilt een penning hee , wij willen allemaal een  pen pen pen penning

sunderland

Ik had zeer sterk het idee dat ze het eerste gedeeldte snel moesten afmaken omdat er eigenlijk te veel mensen binnen de hekken waren.Vond de muziek ook waardeloos .Oh oldehove en woonskip achter elkaar en dan 10 9 8 enz .Net als bij de wedstr . Dan de spelers .Dan had het compleet los gegaan

sunderland

zo moeilijk ist niet

scclwd


sunderland

beste stuurlui staan aan wal .Trots dat er zoveel mensen waren

Bascambuur

Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:02:48
Ik begrijp niet waar jij het over hebt. Vrijdagavond was geweldig, maar vanavond was ook fantastisch. Vreselijk sneu dat je er niet in kon, maar wat hadden ze dan moeten doen? Iedereen met een seizoenkaart binnen laten en de rest later of niet? Misschien iets eerder van huis moeten gaan?
Dus omdat jij het fantastisch vond, moet dit ook gelden voor de honderden mensen die niet naar binnen konden? Ik vind het een regelrechte afgang dat zelfs vrijwilligers, die het hele jaar voor de club klaar staan, de huldiging moeten missen.

En om nou te zeggen dat het onvoorzien was? Genoeg mensen op dit forum en facebook die vooraf aangaven dat het afzetten van de Oldehove niet erg slim was.

scclwd

Citaat van: Bascambuur op mei 06, 2013, 22:09:07
Dus omdat jij het fantastisch vond, moet dit ook gelden voor de honderden mensen die niet naar binnen konden? Ik vind het een regelrechte afgang dat zelfs vrijwilligers, die het hele jaar voor de club klaar staan, de huldiging moeten missen.

En om nou te zeggen dat het onvoorzien was? Genoeg mensen op dit forum en facebook die vooraf aangaven dat het afzetten van de Oldehove niet erg slim was.

Ik zeg later toch ook dat het inderdaad sneu is? Vrijwilligers hadden inderdaad naar binnen gemoeten, met een speciaal toegangsbewijs. Weer een leermoment voor de organisatie, maar daar heb je nu niks meer aan.

speculeter

We stonden mooi achteraan.
Op een gegeven moment drukten er zo een groep
van 100 man zich door de controle.
Beveiliging was nergens......koddig gezicht.
Later ging er een groot hek open.....wat een volk kwam
daar doorheen zeg.
Tsja die hekken.......ik hoorde mensen zeggen dat het strenger
was als bij de huldiging van Ajax.....
Ik heb me wel vermaakt......maar die muziek......tsja.

sunderland

zeg ik ,het werd gevaarlijker dus moesten ze snel beginnen