Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging Cambuur

Gestart door Unknown, mei 04, 2013, 18:45:26

Vorige topic - Volgende topic

Clint


gobo

Citaat van: De Taurus op mei 07, 2013, 12:50:10
FOTO 15 VOORAL SNEL OVERSLAAN !!!!  :devil :devil :devil

http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/23209/fotoverslag-huldiging-cambuur-door-simon-van-der-woude/

Een hele nare foto. Ik vind overigens dat de laatste foto er nog ver over heen gaat qua fatsoensnormen. niet normaal.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

okkele

Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 12:33:49
Alleen hiervoor kest al een permanente ban krije..
Okkele oek trouwens, alleen krijt die een permaban + 7 dagen :devil

makket mie niks oet.
:devil
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: gobo op mei 07, 2013, 13:25:02
Een hele nare foto. Ik vind overigens dat de laatste foto er nog ver over heen gaat qua fatsoensnormen. niet normaal.
helemaal mee eens,ik neuk 3 weken niet meer nu.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

Citaat van: SCC-J op mei 07, 2013, 12:34:22
duurde ook wel 30 sec  :R Ze hadden die hekken nooit moeten plaatsen en geen fakkels mutte afpakken!

Duurde inderdaad maar 30 seconden, maar suggereer je nou dat in die 30seconden die jongens meer rechten hebben dan die kinderen en hun ouders? Zij zijn niet degene die die hekken geplaatst hebben!

DC

Die helden van dkv hebben de huldiging aangegrepen om stoer het friese volkslied op onze middenstip te spelen, check de link https://twitter.com/hadoz/status/331449466412466176

:R :R :R

Len Cantello

Citaat van: DC op mei 07, 2013, 14:29:52
Die helden van dkv hebben de huldiging aangegrepen om stoer het friese volkslied op onze middenstip te spelen, check de link https://twitter.com/hadoz/status/331449466412466176

:R :R :R

:0= GEEN AANDACHT AAN SCHENKEN.

Die stakkers staan in de schaduw van SCC. En proberen op dit soort manieren de aandacht een beetje te trekken. Laat lekker gaan, die stumpers. We komen ze vanzelf weer een keer tegen.......  :zweep
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

1-0? Zijn die stumpers zo kort van memorie dat ze niet meer weten wat wij allemaal uitgevreten hebben?

SCC-J

Citaat van: Lore op mei 07, 2013, 14:22:06
Duurde inderdaad maar 30 seconden, maar suggereer je nou dat in die 30seconden die jongens meer rechten hebben dan die kinderen en hun ouders? Zij zijn niet degene die die hekken geplaatst hebben!
:y meer dan gloryhunters. Maar ik denk eerlijk gezegd dat de kinderen en ouders snel weer vergeten waren hoor laat staan trauma's hebben.

Drumfather SCC

Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 12:34:15
Mut even kieke of ik binnenkort in de buurt van Liwwadden kom.. Dokkum is te fer foor jum :D
Hoor het wel! Bewaar hem sowieso even  |:) Kom er 20 mei wel langs met de 11steden  ;)

De Taurus

Citaat van: gobo op mei 07, 2013, 13:25:02
Een hele nare foto. Ik vind overigens dat de laatste foto er nog ver over heen gaat qua fatsoensnormen. niet normaal.

Als dat rubber badpak los schiet om die blubberpartij....  :R

El FLaco

vind het wel geinig dat die jonkjes op de middenstip staan met trompet. Lekker laten gaan man.
beter dit dan zielige uitingen en mn club schofferen.

marrumer

wie heeft die jongens op het veld gelaten  :|

Dokkumer

Citaat van: Drumfather SCC op mei 07, 2013, 15:30:32
Hoor het wel! Bewaar hem sowieso even  |:) Kom er 20 mei wel langs met de 11steden  ;)
:thumbsup