Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging Cambuur

Gestart door Unknown, mei 04, 2013, 18:45:26

Vorige topic - Volgende topic

Leovardia

#105
Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:05:29
Niet mee eens, die Ritsko van Vliet deed het heel leuk. En wat voor liederen bedoel je? Ik heb het woanskip gehoord, en een aantal andere lekkere meezingers.

Meezingers als?

Paar voorbeelden van nummers;
- Cambuur mien lust mien leven
- het Cambuurlied van Rommy
- de Liwadder Tango
- Dit is mien eigen kleine stadsje
- Genot
- En we gaan weer naar Cambuur
- Mooie stad Liwadden

enz.

Voor wat betreft apart vak met seizoenkaarthouders/vrijwilligers; het is de vraag wat je wilt. Ik vind ook dat hekken niet wenselijk zijn, aan de andere kant lopen mensen als Klompke nu de huldiging mis, terwijl júist dit soort mensen een mooie plaats bij de huldiging verdienen. Deze groep mensen maken Cambuur, NIET de gloryhunters! Begrijp me niet verkeerd, ik ben hartstikke blij dat het bommetjevol stond, maar ik ben ook niet de magere jaren vergeten. Met hoeveel man stonden we bij het gemeentehuis een aantal jaar terug??? Precies.
Kent skele juh.

scclwd

Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:18:43
Penning is een standaard gebaar, kregen ze bij mijn weten in '92 en '98 ook al. Maar een beetje dom staan hinniken terwijl de aanhang de stadionwens scandeert... Dan snap je er niks van lijkt me. Maak dan een opmerking dat er achter de schermen hard gewerkt wordt en dat er positieve ontwikkelingen zijn.

Ach ja, niet iedereen is zo rap van de tong.

scclwd

Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 21:20:18
Meezingers als?

Paar voorbeelden van nummers;
- Cambuur mien lust mien leven
- het Cambuurlied van Rommy
- de Liwadder Tango
- Dit is mien eigen kleine stadsje
- Genot
- En we gaan weer naar Cambuur
- Mooie stad Liwadden

enz.

Voor wat betreft apart vak met seizoenkaarthouders/vrijwilligers; het is de vraag wat je wilt. Ik vind ook dat hekken niet wenselijk zijn, aan de andere kant lopen mannen als Klompke nu de huldiging mis, terwijl júist dit soort mannen een mooie plaats bij de huldiging verdienen. Deze groep mensen maken Cambuur, NIET de gloryhunters! Begrijp me niet verkeerd, ik ben hartstikke blij dat het bommetjevol stond, maar ik ben ook niet de magere jaren vergeten. Met hoeveel man stonden we bij het gemeentehuis een aantal jaar terug??? Precies.

Niet iedereen kent die nummers, de echte supporter natuurlijk wel. Dus dan heb je dat een groepje her en der meezingt en de rest niet. Ze hebben dat nummer Explode toch ook gedaan?
Tja, Leeuwarden/Cambuur en organiseren, dat gaat nog al eens mis. Misschien hadden ze klompke een speciale toegangskaart kunnen geven, maar is nu te laat. Wel heel sneu.

klompke

De meesten weten het wel ben geen man maar een vrouw lol maar heb ook de beelden gezien op heb tv. Maar heb zelf het idee gehad dat het spontane feestje toch leuker was maar dat is mijn idee. WE zijn kampioen en dat is het belangrijkste wat telt. Volgend jaar Ajax Feyenoord Az en DKV

groet klompke

Leovardia

Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:24:59
Niet iedereen kent die nummers, de echte supporter natuurlijk wel. Dus dan heb je dat een groepje her en der meezingt en de rest niet. Ze hebben dat nummer Explode toch ook gedaan?
Tja, Leeuwarden/Cambuur en organiseren, dat gaat nog al eens mis. Misschien hadden ze klompke een speciale toegangskaart kunnen geven, maar is nu te laat. Wel heel sneu.

Precies edele heer, de spijker op zijn kop. De échte supporter kent die nummers. En die échte supporters zijn er altijd. De rest zijn passanten. Dit soort nummers zijn wat mij betreft een onderschatte factor in een club- en stadscultuur. Zonde!
En wat betreft het organisatievermogen.... eensch!
Kent skele juh.

Dokkumer

Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:20:39
Ach ja, niet iedereen is zo rap van de tong.
Juist een burgemeester is het uithangbord van een stad, dan moet je goed in kunnen spelen op zo'n situatie. Je kunt op je klompkes aanvoelen dat je op zo'n avond zulke opmerkingen kunt verwachten. Kwestie van vooruitkijken, iets wat een burgemeester hoort te doen.

Kwaliteiten die Crohnéé blijkbaar mist..

Gerard

Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:05:29
Niet mee eens, die Ritsko van Vliet deed het heel leuk. En wat voor liederen bedoel je? Ik heb het woanskip gehoord, en een aantal andere lekkere meezingers.

Ritsko bracht het wel aardig alleen dat "ladies and gentlemen" had echt niet gehoeven. Al helemaal niet om elke andere zin.

thankyou

dit was geen muziek voor een club als cambuur .
Cambuur, Beer & Loyal Mates

oost

de sfeer was uitstekend.
Maar net als vele anderen vond ik het vrijdag nacht veeeel mooier.   vond de gemeente erg naïef op de gerekende opkomst. Ik zij nog tegen vriend wedden dat er veel te weinig plaats is? JE ziet het resultaat.
En het lul praatje van crone  _O_ WE ZIJN EEN SPELDJE RIJKER :ams :ams :ams

Leovardia

Wat nou een schaaltje? We hebben dé Penning!!! l0l 8P :y :y :y
Kent skele juh.

Dokkumer

Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 21:46:16
Wat nou een schaaltje? We hebben dé Penning!!! l0l 8P :y :y :y
Sandor en Jan al hun tweede, Piet en Siepie al hun derde -of Siepie zelfs zijn vierde- :devil

Leovardia

Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:47:05
Sandor en Jan al hun tweede, Piet en Siepie al hun derde -of Siepie zelfs zijn vierde- :devil

Haha, precies. Maar Dokkumer, zeg es eerlijk. Een Penning blijft een Penning... :_schater
Kent skele juh.

Dokkumer

Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 21:48:43
Haha, precies. Maar Dokkumer, zeg es eerlijk. Een Penning blijft een Penning... :_schater
Vijfde penning is toch levenslang burgemeestersschap?

:0=GO FOR IT SIEPIE :devil

Leovardia

Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:51:09
Vijfde penning is toch levenslang burgemeestersschap?

:0=GO FOR IT SIEPIE :devil

Haha, Zonder gekheid, als wij volgend jaar bij de eerste 15 eindigen verdienen we ook een Penning. Dát zou een wereldse prestatie zijn.... Als we ervoor zorgen dat het Cambuur stadion een onneembare horde, een ware vesting wordt, dan zie ik het zo gebeuren!!!! HUP :scc
Kent skele juh.

Dokkumer

Bij de eerste 13 is nog mooier.. We zijn in het verleden met minimale middelen al eens 14e en 15e geweest. Dus nu maar eens hogerop.

17e mag ook, zolang er maar 1 niet nader te noemen club onder ons eindigt  8P